Dacia Logan (partea a 2-a)
#301
Scris 19 februarie 2007 - 01:35
#302
Scris 19 februarie 2007 - 11:49
altfel, se va lansa un pick-up in 2008.
#303
Scris 20 februarie 2007 - 12:15
si repet, nu e doar in infrastructura...
#305
Scris 20 februarie 2007 - 01:12
oaspetele: ce anume ar putea face pe cineva sa investeasca in bistrita sau in maramures de exemplu? nu zic ca nu trebuiesc unele lucruri facute insa probabil inainte se vede cam cat se intoarce la buget ..
#306
Scris 20 februarie 2007 - 08:51
#307
Scris 20 februarie 2007 - 11:24
#308
Scris 20 februarie 2007 - 11:59
Si eu as vrea sa-mi renoveze statu' sufrageria. De exemplu acum caut termopane.
pai parca era ceva legat de scaderea impozitului daca iti pui termopane ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#309
Scris 20 februarie 2007 - 12:23
si crezi ca altii nu ar veni daca ar beneficia de aceleasi conditii ??pentru ca investeste puternic in productie.Una e cand iti vine unul si investeste in servicii si alta e cand investeste in productie si nu baga sume mici ..
aceste pseudoargumente ale tale pica la o discutie mai serioasa.incearca sa le lasi deoparte.
reno e singura firma din care investeste in romania ??
si nu e ca am ceva cu reno sau dacia. la fel ii injur si pe petrom sau altii, daca s-ar dovedi ca au fost tratati prefernetial.
#311
Scris 20 februarie 2007 - 03:23
si crezi ca altii nu ar veni daca ar beneficia de aceleasi conditii ??
aceste pseudoargumente ale tale pica la o discutie mai serioasa.incearca sa le lasi deoparte.
reno e singura firma din care investeste in romania ??
si nu e ca am ceva cu reno sau dacia. la fel ii injur si pe petrom sau altii, daca s-ar dovedi ca au fost tratati prefernetial.
automobilele (la fel ca productia de it) pot sa duca mult in exporturile unei tari. Nu stiu unde am citit ca exporturile skoda reprezinta cam 30% din exporturile cehiei. Probabil mai sunt si alte domenii in care am putea exporta cu sarg si drag, insa nu vad de ce nu s-ar incuraja investitiile in domeniul auto, mai ales daca in acest fel scade diferenta dintre importuri si exporturi. Sa vedem deocamdata ce facilitati vor da si dupa aia vorbim daca sunt justificate sau nu
#312
Scris 26 februarie 2007 - 12:46
http://youtube.com/watch?v=FJkkC1qESp4
http://youtube.com/watch?v=Zn7AhvdILOQ
#313
Scris 26 februarie 2007 - 12:58
Reprezentantii sindicatului Automobile Dacia si cei ai conducerii societatii au ajuns luni la un acord prin care angajatilor le sunt rezolvate revendicarile salariale. Lucratorii au obtinut astfel o majorare salariala de 20,19%. Cresterea salariala va fi acordata in doua transe, prima de la 1 ianuarie - in valoare de 150 de lei, iar cealalta, de 20 de lei, de la 1 iulie.
In plus, toti salariatii vor primi o indemnizatie de participare la profit, in functie de salariul de baza si de nivelul de responsabilitate. Astfel, cei cuprinsi in nivelul de responsabilitate 1 - 5 vor primi 30 lei pe luna, iar cei din palierul de responsabilitate 6 - 10 si salariu de baza lunar de pana la 1.065 lei vor primi 35 de lei lunar in plus.
Ca urmare a protocolului incheiat, sindicalistii de la Automobile Dacia au renuntat la protestul programat pentru luni.
Liderii sindicali decisesera, saptamana trecuta, organizarea unei greve de avertisment, in data de 26 februarie, cu intreruperea activitatii intre orele 14:00 si 16:00.
http://www.hotnews.r...orate-cu-20.htm
(oare cu cit se va scumpi Loganu ? )
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#314
Scris 26 februarie 2007 - 02:49
#315
Scris 27 februarie 2007 - 02:36
#316
Scris 27 februarie 2007 - 01:11
#317
Scris 27 februarie 2007 - 08:00
pai daia se duce tara de rapa din cauza unora ca tine care nu platesc impozitul la stat....d'aia nu sunt bani la buget,la sanatate la pensii.... :cunaooooo:mi se rupe, io oricum nu platesc impozit ca am salariul minim pe economie. N-ar avea din ce sa imi deduca.
eu nu am carte de munca :tomato:.....inca
Aceasta postare a fost editata de IulianE: 27 februarie 2007 - 08:01
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#318
Scris 02 martie 2007 - 11:39
dvs: care motoare la ora actuala sunt produse in romania si care sunt aduse din strainatate? ce sursa au motoarele daca sunt de afara?
motoarele benzina se produc in romania.
diesel-ul se produce in spania
#319
Scris 13 martie 2007 - 09:12
13 Martie 2007
Renault a primit in Iran 100.000 de comenzi pentru modelul Logan, care in tara asiatica este comercializat sub numele Renault Tondar - 90 si costa cel putin 6.750 de euro.
Le Point noteaza ca modelul Logan a avut un succes "fulgerator" in Iran, din moment ce 100.000 de clienti au platit un avans de 5.400 de dolari pentru a-si rezerva o masina, chiar daca automobilele vor fi livrate incepand cu luna mai. Periodicul mai precizeaza ca 70% dintre clientii SAIPA, unul dintre cei doi producatori care asambleaza Logan in Iran, s-au orientat catre versiunea cu toate optiunile, automobil ce costa 8.600 euro, precizeaza NewsIn, citand editia electronica a saptamanalului francez Le Point.
Renault a inceput din 3 martie comercializarea in Iran a modelului Logan berlina care este asamblat de cei mai mari doi producatori locali si are preturi ce pornesc de la 6.750 euro.
Modelul e comercializat sub sigla Renault, insa nu se numeste Logan, ci Tondar-90. Decizia a fost luata pentru a crea o apropiere cu piata iraniana, deoarece in limba farsi, "tondar" inseamna "tunet". Modelul este disponibil in trei versiuni de echipare si beneficiaza de motorul pe benzina de 1,6 litri, 16 valve.
Tondar-90 este produs in capitala Teheran de constructorii Iran Khodro si SAIPA, iar capacitatea anuala de productie va fi pentru inceput de 300.000 de unitati. in jur de 60% dintre componente sunt produse local, insa e prevazut ca ponderea sa ajunga la 80% pe termen mediu. Renault a investit 300 milioane euro pentru dotarea a 50 de furnizori locali, iar de la finalul acestui an motoarele vor fi produse in Iran, iar din primavara lui 2008 si cutiile de viteze pentru Loganul iranian vor fi produse local.
Iranul are 69 de milioane locuitori, iar numarul masinilor de pe sosele este undeva in jurul a 7 milioane. Vanzarile de automobile noi s-au triplat in ultimii cinci ani, iar in 2006 s-au apropiat de un milion de unitati.
SAIPA a fost infiintata in 1968, iar anul trecut a produs 505.000 automobile. Iran Khodro a intrat pe piata in 1962, iar anul trecut a produs aproape 514.000 de vehicule. Automobilele Renault au fost asamblate pentru prima oara in Iran in 1975 de catre producatorul SAIPA.
#320
Scris 14 martie 2007 - 05:00
Vanzarile Dacia pe luna februarie au scazut la 13.562 de unitati, cu 3,9% mai putin comparativ cu perioada similara din 2006, cand au fost comercializate 14.112 de masini, potrivit unui raport prezentat miercuri de Renault.
Aceste cifre au fost influentate de rezultatele extrem de slabe ale vehiculelor comerciale, doar 411 cumparate, cu 60% mai putin ca-n februarie trecut, cand comenzile au totalizat 1.014 unitati.
Dacia in ianuarie si februarie
De la inceputul anului (ianuarie + februarie), vanzarile Dacia au totalizat 25.032 de unitati, in scadere cu 11,9% fata de aceleasi luni ale anului anterior. Cifrele celor de la Dacia au fost salvate de Logan-ul break (MCV), care se comercializeaza in Romania incepand din octombrie 2006. Acest model a fost vandut peste asteptarile initiale, peste 23.000 de comenzi de la inceputul acestui an.
In februarie, Logan-ul MCV s-a vandut in peste 12 tari europene, dar si in Turcia si Algeria.
Nici Renault n-o duce mai bine
Constructorul de automobile francez continua sa piarda teren la capitolul vanzari. Astfel, in februarie 2007, Renault a vandut 171.064 de vehicule, cu 4,6% mai putin fata de aceeasi luna a anului trecut, cand a comercializat 179.253 de autoturisme.
Pe ansamblul intregului an 2007, Renault a vandut 360.123 de unitati, in scadere cu 2,8% in raport cu intervalul similar (ianuarie + februarie) din 2006, cand au fost comercializate 370.553 de masini.
Producatorul auto spera sa-si redereseze vanzarile incepand cu luna iunie, prin lansarea unor modele noi, ca noul Twingo. �Aparitia noului Twingo in luna iunie, care va fi prezentat in premiera mondiala la Salonul de la Geneva, va marca debutul unei dinamici de recucerire a pietei�, afirma Patrick Blain, director general adjunct al grupului.
http://www.hotnews.r...tine-masini.htm
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#321
Scris 14 martie 2007 - 05:52
Eu mai citeam si pe un forum in Franta si acolo sunt entuziasmati de MCV. Suparare mare insa pe termenele de livrare, din cauza carora multi se indreapta spre alte marci sau piata sh. Ma intreb daca ar mari Dacia capacitatea de productie, cu cat ar creste vanzarile? Sau ar creste? Imi inchipui ca sunt intrebari pe care si le pun mereu mai-marii Renault
#322
Scris 14 martie 2007 - 06:46
Am condus zilele astea din Austria pana in Romania. Imi crestea inima in mine cand vedeam la fiecare a doua benzinarie de pe drum cate 1-2 TIR-uri pline cu Logan. Cel mai multe au fost intr-o parcare in Ungaria, unde erau 6 astfel TIRuri la un loc. Pe ele, majoritate amasinilor erau MCV, nu berlina.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#323
Scris 14 martie 2007 - 09:41
#324
Scris 17 martie 2007 - 10:25
Francezii de la Renault vor face naveta cu avionul
Cei peste 100 de ingineri francezi pe care �i va aduce Renault să lucreze la centrul de cercetare de la Titu ar putea face naveta zilnic cu avionul Paris-Titu.
Justificarea navetei este simplă: cheltuieli mai mici dec�t cele pe care le presupune relocarea a o sută de francezi cu tot cu familii, cu copii, relocare ce �vine la pachet� cu plata taxelor de şcolarizare şi a cheilor de la apartamente.
Aşa că Renault inventează naveta (aeriană) zilnică cu staţiile Boteni - Titu şi Paris, aeroportul Le Bourget. Chiar şi aeroportul de la Paris are două mari avantaje: �e mult mai ieftin şi mult mai rapid, pentru că şi francezii pierd foarte mult timp pe aeroportul Charles de Gaulle, cu formalităţile�.
Pentru centrul de inginerie de la Titu, ce se traduce �n 3.000 de locuri de muncă pentru absolvenţi de studii superioare cu v�rsta maximă de 37 de ani, a fost demarată o amplă campanie de recrutare. Dintre cei 3.000 de oameni, doar 103 vor fi francezi, restul de 2.900 de poziţii sunt deschise pentru rom�ni şi alte naţionalităţi.
asta cu "virsta maxima de 37 de ani" parca nu prea e in "spiritul" art. 5 din Codul Muncii:
(2) Orice discriminare directă sau indirectă faţă de un salariat, bazată pe criterii de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, v�rstă, apartenenţă naţională, rasă, culoare, etnie, religie, opţiune politică, origine socială, handicap, situaţie sau responsabilitate familială, apartenenţă ori activitate sindicală, este interzisă.
(3) Constituie discriminare directă actele şi faptele de excludere, deosebire, restricţie sau preferinţă, �ntemeiate pe unul sau mai multe dintre criteriile prevăzute la alin. (2), care au ca scop sau ca efect neacordarea, restr�ngerea ori �nlăturarea recunoaşterii, folosinţei sau exercitării drepturilor prevăzute �n legislaţia muncii.
(oare uica Stroe citi ani are ? oare pt. cursa asta de navetisti cereau ajutoare de la stat ? )
articol complet:
http://www.protv.ro/...cu-avionul.html
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 17 martie 2007 - 10:28
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#325
Scris 17 martie 2007 - 11:57
Cit despre naveta ZILNICA cu avionul, e imposibil. Pai cit timp ia ajunsul la aeroport + formalitati + 2-3 ore de zbor + aeroport - Titu. Si intors. Ia toata ziua, cind mai muncesti?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi