Autostrazile din Romania
#826
Scris 09 mai 2012 - 11:47
Poi nu aveti o autostrada prin zona ??
Luati-le pe toate !
#827
Scris 09 mai 2012 - 11:59
cine ???Poi nu aveti o autostrada prin zona ??
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#828
Scris 09 mai 2012 - 12:00
#830
Scris 09 mai 2012 - 12:28
VREAU AUTOSTRADA DE LA TG MURES LA BUCURESTI !
e de departe cea mai aglomerata sosea, DN1 Bucuresti-Oradea.
DE DEPARTE !
Nu ar fi normal sa se faca aici autostrada ?
#831
Scris 09 mai 2012 - 12:38
Nu stiu la care te referi ... da' eu ziceam de ce exista la ora asta ... nu de ce "e in constructie" ...Poi nu e in constructie una ??
Si euVREAU AUTOSTRADA DE LA TG MURES LA BUCURESTI !
Sa se faca ... chiar si Bistrita - Bucuresti ... sau ... de ce nu ... Bistrita - TimisoaraNu ar fi normal sa se faca aici autostrada ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#832
Scris 09 mai 2012 - 02:42
Ideea este ca NOI nu facem autostrazi pe trasee de care avem noi, ca natie, nevoie ci, le facem la comanda mUE. Pe unde au EI interes sa treaca.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 09 mai 2012 - 02:43
#833
Scris 09 mai 2012 - 02:54
... facem pe draqu motcăle facem la comanda mUE
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#834
Scris 09 mai 2012 - 04:41
(ma rog, o parte is tat ai nostri)
http://www.zf.ro/eve...le-zece-8679839
Topul celor mai circulate drumuri din România. Autostrada Soarelui a fost făcută degeaba din punctul de vedere al traficului: Nu intră în primele zece!
în topul celor mai circulate drumuri din România conduce DN 1 Bucureşti-Borş, care are un trafic însumat al sectoarelor ce îl compun de aproape 720.000, fiind urmat la distanţă considerabilă de DN 2 Bucureşti-Siret, cu puţin peste 400.000 de vehicule zilnic, arată o analiză a ZF pe baza recensământului general al circulaţiei rutiere realizat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
#835
Scris 09 mai 2012 - 10:14
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#836
Scris 13 mai 2012 - 08:35
DN1 cati km are? (643Km)
DN2?....
dar autostrada soarelui?
Asta leaga doar 2 mari orase...Buc-Constanta. Cap terminus(ca mai apui sunt cateva statiuni sezoniere...)
166-197km
DN1 are Buc-Ploiesti-Brasov-Sibiu-Alba-Cluj-Oradea si mai departe vestul... utilizabil indiferent de sezon (Ploiești, Câmpina, Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal, Brașov, Ghimbav, Codlea, Făgăraș, Avrig, Sibiu, Miercurea Sibiului, Săliște, Sebeș, Alba Iulia, Aiud, Teiuș, Turda, Cluj-Napoca, Huedin, Aleșd, Oradea-Ungaria/......)
Plus ramnificatii diverse catre alte orase....
DN2 București - Urziceni - Buzău - Focșani - Bacău - Roman - Fălticeni - Suceava - Siret -> Ucraina
Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 mai 2012 - 08:36
#837
Scris 13 mai 2012 - 09:07
#838
Scris 13 mai 2012 - 10:14
daca faci recensamantul in primavara, ai doar traficul... intre 2 localitati. Plus ca ai inca 2 drumuri care leaga aceste 2 orase, ce preiau din traficul local.
DN1 e cel mai lung drum din romania. Leaga orase destul de importante cu trafic crescut, plus bucati de tranzit international. Plus ca trece si prin munti si prin asta inseamna ca este si un culoar de tranzit cu scaderea posibilitatii de evitare a lui.
DN2 la fel, dar mai scazut...
Una e sa ai 200 km de autostrada si alta 600 km drum national. Cu trafic zonal destul de intens creat de localitatile parcurse, de navetisti plus altele.,, si alta autostrada buc-constanta, cu dezvoltare scazuta in acest sens.
Nu putem compara cu A1 ... acolo este mult mai dezvoltat.
Ca avem nevoie de autostrazi cu buc- Brasov si Buc-Pit-Sibiu si mai departe e alta poveste....
#839
Scris 13 mai 2012 - 10:37
Asta se numeste sofism. Daca 100000000 de masini folosesc o ruta, iar pe alta doar 10000, care e mai importanta ??Nu e vorba de cat e repede au facut autostrada. Ci cat si cum e folosita. E normal ca cea spre constanta sa fie cu trafic scazut pe MEDIE, pt ca se foloseste la capacitate doar vara, sezonier.
Indiferent ca merg vara sau iarna.
#840
Scris 13 mai 2012 - 10:58
Eu nu sunt foarte mare amator de litoral, as fi preferat sa fie construita cea de pe valea oltului de ex, mai mult decat brasovul....
Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 mai 2012 - 10:59
#841
Scris 13 mai 2012 - 11:45
evident, autostrazile incepute trebuiesc terminate.
#842
Scris 14 mai 2012 - 05:50
http://www.finantist...osabilul-72445/
Romania se afla pe locul 5 in Europa la capitolul cel mai aglomerat trafic rutier, drumuri mai ticsite avand doar Marea Britanie, Germania, Olanda si Portugalia. Asta in conditiile in care densitatea de drumuri la noi reprezinta o treime din media comunitara. Iar atunci cand politistul scrie in raport - potrivit expresiei consacrate - ca accidentul s-a produs din cauza neadaptarii vitezei de mers la starea carosabilului, oare cine este, de fapt, de vina: viteza ori carosabilul?
Din pacate, in randul membrilor Uniunii Europene, Romania are cel mai scazut numar de automobile raportat la polulatie. Ceea ce inseamna ca, paradoxal, soselele Romaniei sunt supraaglomerate cu masini putine! Potrivit Institutului National de Statistica (INS), romanii au 28,6 autoturisme la suta de gospodarii, cam cat sunt si bicicletele (27,5). Iar conform statisticilor Bancii Mondiale, Romania are aproape 219 de autoturisme, SUV-uri, Van-uri si vehicule comerciale (exclusiv motociclete) la 1.000 de locuitori, la mare distanta de Ungaria (301), Slovacia (336), Bulgaria (349), Grecia (451), Letonia (468), Estonia (474), Cehia (485), Polonia (493) sau Lituania (541).
Evident ca Romania e la ani-lumina de media UE-27, pentru ca acolo fiecare menaj are un autoturism. Ba in Italia fiecare a doua gospodarie are doua vehicule pe patru roti. Ce sa mai zicem de Statele Unite, care sta chiar mai bine decat UE, pentru ca sotul isi conduce autoturismul sau, iar sotia pe al ei?!
Concluzia: nu masinile sunt prea multe in Romania, ci drumurile sunt prea putine, prea inguste si prea proaste. Ca dovada, anul trecut 47,8% din lungimea drumurilor modernizate aveau - potrivit INS - durata de serviciu depasita.
Romania - cimitir rutier
Potrivit Politiei Rutiere, in primele trei trimestre ale anului 2011, pe drumurile din Romania s-au inregistrat 6.721 de accidente de circulatie grave, in urma carora au murit 1.454 de oameni. Asta inseamna o medie de o persoana decedata la mai putin de cinci accidente (4,62), ceea ce plaseaza Romania pe ultimul loc in Europa din punctuk de vedere al sigurantei rutiere.
La acest capitol Romania sta mai rau chiar decat Bulgaria (1/8) sau Polonia (1/11), state care n-au nici ele drumuri stralucite. Iar in timpul in care in Romania starea precara a drumurilor si viteza neadaptata la conditiile infrastructurii rutiere fac victime, in Uniunea Europeana din 40 de accidente doar unul se termina cu un deces. Mai mult, tari occidentale cu un trafic rutier mai aglomerat decat al nostru au mai putine accidente mortale: Marea Britanie (1/93) si Germania (1/63).
Walter Block, seful catedrei de economie a Loyola University - New Orleans:
“Daca ar exista un cult de tip Manson care ar ucide 790 de oameni pentru a sarbatori Memorial Day, 770 pentru a intampina ziua de 4 iulie, 915 pentru a comemora Ziua Muncii, 960 de Ziua Recunostintei, cu siguranta ca <New York Times> ar descrie elocvent macelul, declansand cea mai ampla urmarire pe care a vazut-o vreodata natiunea. (...) In realitate, guvernul este responsabil pentru asemenea masacre, prin mortalitatea cauzata de drumurile tarii. La nivel local, regional, statal sau national, guvernul e acela care construieste, conduce, administreaza, repara si planifica reteaua rutiera. (...) Dar guvernul pare sa fi scapat de oprobriul general pentru ca cei mai multi oameni considera responsabile pentru accidentele rutiere elemente care exclud managementul incorect al statului: sofatul in stare de ebrietate, viteza excesiva, lipsa de precautie, defectiunile tehnice etc.”.
-eu am spicuit din articol, el e mai lung.
#843
Scris 14 mai 2012 - 07:36
#844
Scris 14 mai 2012 - 07:40
iar ultimul paragraf e de colectie.
#845
Scris 14 mai 2012 - 09:14
Toti le stiam, dar nu atat de precis. Mi se pare elocventa o comparatie cu state aflate la nivelul nostru (Bulgaria,
Ungaria, Estonia, Lituania).
iar ultimul paragraf e de colectie.
Si la Bulgaria e cu semn mare de intrebare.
Ungurii desi cei care stau de acolo se plang ca ar fi mai naspa ca la noi, eu din ce vad saptamanal e ca lucreaza inclusiv la autostrazi(M3 probabil ca intr-un an ajunge la granita cu Ucraina), ca totul e foarte curat si ingrijit, ... .
In Tarile Baltice ajung odata pe luna. Inafara de lituanieni ceilalti nu au autostrazi. Au 2 drumuri mari si late pe directia N-S si E-V si in rest pauza, drumuri inguste unele chiar de macadam insa pe distante scurte. Insa nici nu au nevoie de altceva daca ne gandim ca Estonia are 1.3 milioane locuitori, Letonia are 2 iar Lituania 3. Si toti astia, desi au fost mai serios decat noi loviti de criza, in acest moment sunt aproape de nivelul de dinaintea "epidemiei", adica totul este frumos si luminos, se lucreaza, se investeste, ... .
Adevarul adevarat este ca suntem cei mai kakaciosi din toata Europa asta, aici incluzand si tarile non-UE. Ne asemanam mai mult cu africanii decat cu semeni de pe acelasi continent.
#846
Scris 14 mai 2012 - 10:50
Adevarul adevarat este ca suntem cei mai kakaciosi din toata Europa asta, aici incluzand si tarile non-UE. Ne asemanam mai mult cu africanii decat cu semeni de pe acelasi continent.
ouch !!
#847
Scris 14 mai 2012 - 02:28
Comisia dorește să îndrume statele membre în privința a ceea ce înseamnă un sistem de tarifare nediscriminatoriu.
1. Comisia își exprimă o preferință clară pentru sistemele de tarifare bazate pe distanță, considerându-le ca fiind inerent mai echitabile și mai eficace pentru trimiterea de semnale privind prețul decât metoda care recurge la viniete autocolante a căror valoare este calculată în funcție de timp. Dacă nu sunt concepute cu grijă, sistemele cu viniete au șanse mari să provoace probleme nejustificate șoferilor din străinătate care nu fac decât să traverseze o țară.
2. Dacă se recurge la un sistem cu viniete bazate pe timp, trebuie îndeplinite anumite condiții.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#848
Scris 14 mai 2012 - 04:06
Eu prefer oricand sa platesc vinieta pentru ca pe o perioada minima este numai cativa euro(maxim 15) in timp ce taxa de autostrada este mult mai mare pentru o distanta parcursa cel putin medie. Iar pentru 100 - 150 km de exemplu, daca nu vrei sa iei vinieta mergi si pe national ca oricum nu pierzi nu stiu cat timp, asta daca sistemul aplicat este cel cu viniete si consideri costul acesteia prea mare raportat la distanta ce vrei sa o parcurgi(eu de exemplu procedez astfel in SK unde refuz sa platesc vinieta pentru 45 km si merg pe national, la distanta asta scotand acelasi timp ca si daca as fi rulat pe autostrada si m-as fi oprit in prealabil sa achizitionez vinieta).
#849
Scris 16 mai 2012 - 03:05
in momentul in care ai o structura mare de autostrazi, mii si mii de km, atunci cresc exponential si costurile de mentenanta al acestora si se poate justifica o taxa per km...
pana atunci insa vignieta este sfanta!
#850
Scris 21 mai 2012 - 06:58
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi