Autostrazile din Romania
#876
Scris 24 mai 2012 - 02:28
Cum cuantifici ?
Faptul ca i-as vedea pe pedelsiti la puscarie nu inseamna ca votez psd.
#877
Scris 24 mai 2012 - 02:34
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#878
Scris 24 mai 2012 - 02:37
Si inca totusi, nu cred ca e scapat definitiv,
Cum nu cred ca scapa nici varanul, chiar daca ala micu isi retrage si el plangerile.
In cazul lui nastase NU POT SA CRED ca doar buba asta i s-a gasit.
Sper sa nu apuc ziua in care trebuie sa-i platesc daune lui nastase 4 case daune morale ca l-a agasat justitia.
#879
Scris 24 mai 2012 - 05:58
Cu cine faci pariul ?
Nu cu tine, ce te bagi ?
Cum cuantifici ?
Fix ca tine !
Faptul ca i-as vedea pe pedelsiti la puscarie nu inseamna ca votez psd.
Te-a intrebat cineva cu cine votezi ?
#880
Scris 29 mai 2012 - 10:39
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#881
Scris 30 mai 2012 - 04:03
Primar: AUTOSTRADA pe la Pitești rămâne "în picioare"
Informaţia privind scoaterea tronsonului de autostradă Piteşti - Sibiu din proiectul privind realizarea Coridorului IV Paneuropean este falsă, a afirmat, vineri, primarul municipiului Piteşti, Tudor Pendiuc.
Acesta a spus că a avut o discuţie pe această temă cu premierul Victor Ponta, care a dezminţit zvonurile apărute în presă.
Poi daca e asa, inseamna ca restul sunt povesti.
Da totusi, nu pot sa-mi dau seama daca esti idiot sau cretin atunci cand nu sustii autostrada Comarnic - Brasov, probabil cel mai aglomerat tronson din tara.
#882
Scris 03 iunie 2012 - 07:57
#883
Scris 03 iunie 2012 - 03:37
http://www.hotnews.r...a-bucuresti.htm
#884
Scris 03 iunie 2012 - 04:36
Daca ar continua cu modernizarea Calugareni-Giurgiu ( completand ce au facut de la Jilava la Calugareni ) + iesirea din Bucuresti, ar fi mai mult decat suficient.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 03 iunie 2012 - 04:39
#885
Scris 05 iunie 2012 - 02:07
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Ovidiu Silaghi, a declarat, marti, intr-o conferinta de presa la Alba Iulia, ca nu exista motive pentru a fi introdusa taxa de autostrada, relateaza Agerpres. "Nu avem motive sa punem o taxa pe niste autostrazi pe care le facem din bani europeni, cu o contributie mica de la bugetul de stat. Chiar nu avem motive. Motive am putea avea eventual la Autostrada Bechthel, dar nici acolo nu o sa aplicam, pentru ca ar fi o discriminare ca pe portiunea de autostrada facuta pe bani europeni sa nu punem taxa, iar pe aceasta portiune sa punem taxa", a afirmat ministrul Ovidiu Silaghi.
In alta ordine de idei, oficialul a subliniat ca nu exista niciun interes pentru a fi oprita vreo lucrare. "Nu intentionam sa oprim nicio lucrare. Vrem sa ne tinem de contracte, vrem sa fim parteneri loiali cu companiile care lucreaza in toata tara, dar avem pretentia sa-si respecte si ele termenii de executie si termenii de dare in folosinta. (...) Dorim sa continuam ce este inceput pentru ca vine vara si este front de lucru asigurat pentru toate lucrarile", a spus el.
"Culoarul paneuropean nici nu ne gandim sa-l intrerupem in vreun fel, pentru ca si asemenea zvonuri am auzit, ca vom intrerupe sau vom modifica. Tot ce a fost negociat cu Comisia este extrem de greu de modificat sau aproape imposibil. Ar insemna sa ne oprim, sa mai avem inca vreo sase luni de negocieri cu Comisia Europeana. Nu avem acest interes, avem interesul sa marim gradul de absorbtie, prin urmare sa continuam lucrarile", a afirmat ministrul Ovidiu Silaghi.
Demnitarul a mai spus ca autostrada Bucuresti-Ploiesti are termen de finalizare data de 30 iunie. In ceea ce priveste autostrada Ploiesti-Brasov, ministrul a declarat ca "acolo e o poveste mai lunga". "Nu avem inca finantare, incercam un parteneriat public-privat", a mentionat acesta.
#886
Scris 07 iunie 2012 - 06:33
#887
Scris 07 iunie 2012 - 08:29
De nemti nu mai intreb.
#888
Scris 07 iunie 2012 - 10:14
#889
Scris 08 iunie 2012 - 05:34
Ma intreb atunci de unde au primit celalalte tari UE banii respectivi ??
Apoi, consider ca o autostrada NU trebuie gandita doar in termeni seci, de profitabilitate. Daca o luam asa, cat de profitabila este alocarea de fonduri pentru sanatate ?? Mai ales in cazul pensionarilor.
O autostrada salveaza vieti, micsoreaza timpul petrecut la volan. Viata si timp. Exista ceva mai valoaros??
Apoi, da un mic sut in cur economiei, prin cerinta de materiale, prin oamenii angajati, prin usurinta in a parcurge distante lungi (vezi cei care lucreaza in Germania, US etc si parcurg 100 poate 200 km dus-intors in casa-servici), prin sprijinirea indirecta a turismului etc.
Cine nu vede toate astea ar trebui sa-si deschida ochii.
Bun, punctual acuma, Brasov - Bucuresti : probabil cea mai incarcata ruta din Romania. E clar deci, "se merita" o autostrada.
Cele mai multe accidente mortale, daca nu ma insel.
Cele mai mari cozi (impreuna cu drumul catre mare, dar acolo vorbim doar de 2-3 luni pe an).
Trafic intens de marfuri si persoane.
Nici nu are rost sa ma comentam vizavi de oportunitatea autostrazii.
Bucuresti-Ploiesti va fi gata, probabil anul acesta.
Partea "grea" e evident, Comarnic-Brasov.
Ei, acolo statul ar trebui sa pregateasca terenul (exproprieri, masuratori, studii de pre- si fezabilitate) si sa atraga companii private, inclusiv prin garantii guvernamentale etc.
Desi daca nu ma insel, s-au imprumutat 20 de miliarde de euro (de fapt vreo 40 in total, da ma rog).
Cat poate sa coste km de autostrada acolo ? 20 milioane pe km. 60 de km. 1 200 000 000 euro.
La care adaugam inca 300 000, ca asa-i in tenis.
Un miliard juma de euro si e gata autostrada.
Eh, daca ai facut parteneriat public privat, ACOLO pui si o taxa. Da o taxa care sa nu-ti alunge oamenii de pe ea. Un 5 RON la 60 de km mi s-ar parea de bun simt si sustenabil.
Sa spunem ca pe aceasta autostrada ar trece in medie 40 000 de masini pe zi. Avem 40 000 de euro pe zi.
Intr-un an, 14600000. In zece ani s-ar recupera costurile, ramanand ca pe viitor sa se intretina autostrada cu banii respectivi.
5 lei, e o taxa la care NIMENI nu va stramba din nas pentru a trece peste zona respectiva.
Mai ales ca ulterior, nu va mai platit NIMIC. Fiindca banii folosisti pentru construirea autostrazii in continuare vin de la buget (bugetul Romaniei sau UE), adica din contributia lui. EVENTUAL, il pui sa-si ia o vigneta, cu care va fi liber sa mearga de cate ori vrea pe orice bucata de autostrada din Romania (cu exceptia Brasov-Comarnic).
#891
Scris 08 iunie 2012 - 10:32
Lasan falsa modestie la o parte.
#892
Scris 08 iunie 2012 - 10:51
adica sa fie nemti ???daca jumatate din polulatie Romaniei ar fi ca mine, am fi ajuns departe.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#893
Scris 08 iunie 2012 - 11:02
Eu spun ca daca jumatate din polulatie Romaniei ar fi ca mine, am fi ajuns departe.
.........
Adicatelea AI FI ajuns, DACA ai fi fost ajutat !
adica sa fie nemti ???
Cu bolintin de Bistrita !
#894
Scris 09 iunie 2012 - 08:12
Oaspete, n-a zis nimeni ca autostrada pe valea prahovei nu e necesara conform valorilor de trafic, doar ca pur si simplu nu avem bani sa o facem. 1.5mld Euro e o suma enorma pentru tara noastra, gandeste-te cat s-au chinuit sa asigure finantarea la Buc-Ploiesti care a fost de 5 ori mai ieftina decat ar fi Comarnic-Brasov. Pe coridorul 4 se merge asa bine pentru ca nu dam decat 15% din valoare (iar valoarea totala de 100% e oricum mult mai mica pe toate tronsoanele de la Sibiu la Nadlac fata de valea prahovei) !
#895
Scris 09 iunie 2012 - 10:28
Oricum, sursa principala de bani negri (pentru diversi) in Ro este constructia. De orice, dar in principal de drumuri si imobiliare, cu exproprierile inerente.
#896
Scris 09 iunie 2012 - 08:24
Oaspete, n-a zis nimeni ca autostrada pe valea prahovei nu e necesara conform valorilor de trafic, doar ca pur si simplu nu avem bani sa o facem. 1.5mld Euro e o suma enorma pentru tara noastra, gandeste-te cat s-au chinuit sa asigure finantarea la Buc-Ploiesti care a fost de 5 ori mai ieftina decat ar fi Comarnic-Brasov. Pe coridorul 4 se merge asa bine pentru ca nu dam decat 15% din valoare (iar valoarea totala de 100% e oricum mult mai mica pe toate tronsoanele de la Sibiu la Nadlac fata de valea prahovei) !
Stiu ca in ultimii 2-3 ani s-au imprumutat cel putin 30 de miliarde de euro.
Iar acel segment putea fi taxat pana la recuperarea costurilor (si poate chiar si dupa, tinand cont de specificul lui)
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 09 iunie 2012 - 08:25
#897
Scris 09 iunie 2012 - 11:31
#898
Scris 10 iunie 2012 - 06:00
Cat despre cat costa o autostrada, iata ce spuneam mai sus
Apoi, consider ca o autostrada NU trebuie gandita doar in termeni seci, de profitabilitate. Daca o luam asa, cat de profitabila este alocarea de fonduri pentru sanatate ?? Mai ales in cazul pensionarilor.
O autostrada salveaza vieti, micsoreaza timpul petrecut la volan. Viata si timp. Exista ceva mai valoaros??
Apoi, da un mic sut in cur economiei, prin cerinta de materiale, prin oamenii angajati, prin usurinta in a parcurge distante lungi (vezi cei care lucreaza in Germania, US etc si parcurg 100 poate 200 km dus-intors in casa-servici), prin sprijinirea indirecta a turismului etc.
Cine nu vede toate astea ar trebui sa-si deschida ochii.
#899
Scris 11 iunie 2012 - 09:56
A, sa nu uit, au si trafic pe autostrada, mai mare decat pe A1-le nostru in conditia in care nu am vazut nici o masina cu numere straine(a.k.a. turisti de Euro) si masinile de mare tonaj au restrictie.
#900
Scris 12 iunie 2012 - 08:35
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi