Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Autostrazile din Romania


  • Please log in to reply
1395 replies to this topic

#876 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 mai 2012 - 02:28

Cu cine faci pariul ?
Cum cuantifici ?
Faptul ca i-as vedea pe pedelsiti la puscarie nu inseamna ca votez psd.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#877 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 24 mai 2012 - 02:34

Mie mi se pare inspaimantatoare viteza cu care se misca. In directia "cea buna". Putin circ cu ISC, nastase e ca si scapat, politica externa e schimbata deja catre est, alegerile sunt deja ca si castigate, pe basescu il dau jos acusi, numai sa termine cu legile care le trebuie, au pus botnita CCR-ului, parfum!
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#878 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 mai 2012 - 02:37

Io zic ca pe nastase l-au scapat incompetentii de la dna.
Si inca totusi, nu cred ca e scapat definitiv,
Cum nu cred ca scapa nici varanul, chiar daca ala micu isi retrage si el plangerile.

In cazul lui nastase NU POT SA CRED ca doar buba asta i s-a gasit.
Sper sa nu apuc ziua in care trebuie sa-i platesc daune lui nastase 4 case daune morale ca l-a agasat justitia.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#879 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 mai 2012 - 05:58

Cu cine faci pariul ?


Nu cu tine, ce te bagi ?

Cum cuantifici ?


Fix ca tine !

Faptul ca i-as vedea pe pedelsiti la puscarie nu inseamna ca votez psd.


Te-a intrebat cineva cu cine votezi ?
  • 0

#880 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 29 mai 2012 - 10:39

De ce a fost modificat traseul AUTOSTRĂZII spre Sibiu
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#881 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 30 mai 2012 - 04:03

Primar: AUTOSTRADA pe la Pitești rămâne "în picioare"
Informaţia privind scoaterea tronsonului de autostradă Piteşti - Sibiu din proiectul privind realizarea Coridorului IV Paneuropean este falsă, a afirmat, vineri, primarul municipiului Piteşti, Tudor Pendiuc.
Acesta a spus că a avut o discuţie pe această temă cu premierul Victor Ponta, care a dezminţit zvonurile apărute în presă.


Poi daca e asa, inseamna ca restul sunt povesti.

Da totusi, nu pot sa-mi dau seama daca esti idiot sau cretin atunci cand nu sustii autostrada Comarnic - Brasov, probabil cel mai aglomerat tronson din tara.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#882 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 03 iunie 2012 - 07:57

Traseul unei autostrazi nu-l modifica X si Y doar pentru ca e prim-ministru, el trebuie sa mai si coincida cu interesele UE, altfel inchid colegii robinetul la teava cu bani !. Traseul coridorului 4 ramane asta care e iar bani din buget pentru trasee alternative mai greu ! Mi-e groaza ce vor face astia daca raman la putere si-i dirijeaza Nastase din umbra. Boagiu chiar a facut treaba cat a stat si dupa parerea majoritatii a fost cel mai bun ministru al transporturilor de dupa revolutie !
  • 0

#883 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 03 iunie 2012 - 03:37

Inca una pentru bucuresteni, dar macar asta parca isi gaseste mai bine rostul.
http://www.hotnews.r...a-bucuresti.htm
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#884 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 iunie 2012 - 04:36

Nicio autostrada nu poate fi inutila, dar in cazul asta cred ca e ultima de care am avea nevoie, indiferent daca suntem sau nu bucuresteni.
Daca ar continua cu modernizarea Calugareni-Giurgiu ( completand ce au facut de la Jilava la Calugareni ) + iesirea din Bucuresti, ar fi mai mult decat suficient.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 03 iunie 2012 - 04:39

  • 0

#885 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 05 iunie 2012 - 02:07

http://www.hotnews.r...-autostrada.htm

Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Ovidiu Silaghi, a declarat, marti, intr-o conferinta de presa la Alba Iulia, ca nu exista motive pentru a fi introdusa taxa de autostrada, relateaza Agerpres. "Nu avem motive sa punem o taxa pe niste autostrazi pe care le facem din bani europeni, cu o contributie mica de la bugetul de stat. Chiar nu avem motive. Motive am putea avea eventual la Autostrada Bechthel, dar nici acolo nu o sa aplicam, pentru ca ar fi o discriminare ca pe portiunea de autostrada facuta pe bani europeni sa nu punem taxa, iar pe aceasta portiune sa punem taxa", a afirmat ministrul Ovidiu Silaghi.

In alta ordine de idei, oficialul a subliniat ca nu exista niciun interes pentru a fi oprita vreo lucrare. "Nu intentionam sa oprim nicio lucrare. Vrem sa ne tinem de contracte, vrem sa fim parteneri loiali cu companiile care lucreaza in toata tara, dar avem pretentia sa-si respecte si ele termenii de executie si termenii de dare in folosinta. (...) Dorim sa continuam ce este inceput pentru ca vine vara si este front de lucru asigurat pentru toate lucrarile", a spus el.

"Culoarul paneuropean nici nu ne gandim sa-l intrerupem in vreun fel, pentru ca si asemenea zvonuri am auzit, ca vom intrerupe sau vom modifica. Tot ce a fost negociat cu Comisia este extrem de greu de modificat sau aproape imposibil. Ar insemna sa ne oprim, sa mai avem inca vreo sase luni de negocieri cu Comisia Europeana. Nu avem acest interes, avem interesul sa marim gradul de absorbtie, prin urmare sa continuam lucrarile", a afirmat ministrul Ovidiu Silaghi.

Demnitarul a mai spus ca autostrada Bucuresti-Ploiesti are termen de finalizare data de 30 iunie. In ceea ce priveste autostrada Ploiesti-Brasov, ministrul a declarat ca "acolo e o poveste mai lunga". "Nu avem inca finantare, incercam un parteneriat public-privat", a mentionat acesta.


B)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#886 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 07 iunie 2012 - 06:33

Mda, nici nu s-a instalat bine si vine cu gargara chioara. Daca ma intrebau pe mine le spuneam si eu ca trebuie continuate sectoarele de autostrada X si Y dar pana la masuri efective mai e mult. In privinta relationarii taxei pe autostrada cu constructia din banii veniti de la UE, trebuie sa fii dobitoc sa faci asemenea afirmatie. Constructia efectiva a autostrazii se amortizeaza din beneficiile economice pe care le aduce si consumul redus de combustibil al milioanelor de masini care folosesc DN-urile in acest moment. Taxele de autostrada se folosesc la intretinerea acesteia iar pentru intretinere nu ne mai da UE bani !
  • 0

#887 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 07 iunie 2012 - 08:29

Sunt curios, ungurilor si austriecilor le da UE bani ?
De nemti nu mai intreb.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#888 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 07 iunie 2012 - 10:14

Toti au primit bani, majoritatea tarilor din vest au primit mult mai mult decat noi doar ca grosul la ei s-a dat acum 10-15-20 ani. Sumele astea de bani nu se dau dupa cat e de saraca sau de bogata o tara ci dupa interesul economic comun al UE. Daca Romania vrea sa faca autostrada de la Bucuresti la Brasov pentru a prelua traficul turistic in zona, n-o sa primeasca in veci bani de la UE. Daca in schimb exista rute de interes major pentru traficul de tranzit e alta treaba !
  • 0

#889 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 iunie 2012 - 05:34

Acum 10 ani foarte multe tari est europene nu faceau parte din UE.
Ma intreb atunci de unde au primit celalalte tari UE banii respectivi ??
:)

Apoi, consider ca o autostrada NU trebuie gandita doar in termeni seci, de profitabilitate. Daca o luam asa, cat de profitabila este alocarea de fonduri pentru sanatate ?? Mai ales in cazul pensionarilor.
O autostrada salveaza vieti, micsoreaza timpul petrecut la volan. Viata si timp. Exista ceva mai valoaros??
Apoi, da un mic sut in cur economiei, prin cerinta de materiale, prin oamenii angajati, prin usurinta in a parcurge distante lungi (vezi cei care lucreaza in Germania, US etc si parcurg 100 poate 200 km dus-intors in casa-servici), prin sprijinirea indirecta a turismului etc.

Cine nu vede toate astea ar trebui sa-si deschida ochii.

Bun, punctual acuma, Brasov - Bucuresti : probabil cea mai incarcata ruta din Romania. E clar deci, "se merita" o autostrada.
Cele mai multe accidente mortale, daca nu ma insel.
Cele mai mari cozi (impreuna cu drumul catre mare, dar acolo vorbim doar de 2-3 luni pe an).
Trafic intens de marfuri si persoane.
Nici nu are rost sa ma comentam vizavi de oportunitatea autostrazii.
Bucuresti-Ploiesti va fi gata, probabil anul acesta.
Partea "grea" e evident, Comarnic-Brasov.

Ei, acolo statul ar trebui sa pregateasca terenul (exproprieri, masuratori, studii de pre- si fezabilitate) si sa atraga companii private, inclusiv prin garantii guvernamentale etc.
Desi daca nu ma insel, s-au imprumutat 20 de miliarde de euro (de fapt vreo 40 in total, da ma rog).
Cat poate sa coste km de autostrada acolo ? 20 milioane pe km. 60 de km. 1 200 000 000 euro.
La care adaugam inca 300 000, ca asa-i in tenis.
Un miliard juma de euro si e gata autostrada.

Eh, daca ai facut parteneriat public privat, ACOLO pui si o taxa. Da o taxa care sa nu-ti alunge oamenii de pe ea. Un 5 RON la 60 de km mi s-ar parea de bun simt si sustenabil.
Sa spunem ca pe aceasta autostrada ar trece in medie 40 000 de masini pe zi. Avem 40 000 de euro pe zi.
Intr-un an, 14600000. In zece ani s-ar recupera costurile, ramanand ca pe viitor sa se intretina autostrada cu banii respectivi.

5 lei, e o taxa la care NIMENI nu va stramba din nas pentru a trece peste zona respectiva.
Mai ales ca ulterior, nu va mai platit NIMIC. Fiindca banii folosisti pentru construirea autostrazii in continuare vin de la buget (bugetul Romaniei sau UE), adica din contributia lui. EVENTUAL, il pui sa-si ia o vigneta, cu care va fi liber sa mearga de cate ori vrea pe orice bucata de autostrada din Romania (cu exceptia Brasov-Comarnic).
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#890 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 08 iunie 2012 - 08:17

@oaspetele ... ce frumos visezi tu cu ochii deschisi ... asa ... pe la 06:34 AM ;)

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 iunie 2012 - 08:17

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#891 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 iunie 2012 - 10:32

Eu spun ca daca jumatate din polulatie Romaniei ar fi ca mine, am fi ajuns departe.
Lasan falsa modestie la o parte.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#892 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 08 iunie 2012 - 10:51

daca jumatate din polulatie Romaniei ar fi ca mine, am fi ajuns departe.

adica sa fie nemti ???
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#893 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iunie 2012 - 11:02

Eu spun ca daca jumatate din polulatie Romaniei ar fi ca mine, am fi ajuns departe.
.........


Adicatelea AI FI ajuns, DACA ai fi fost ajutat ! :lol:

adica sa fie nemti ???


Cu bolintin de Bistrita ! :lol: :lol: :lol:
  • 0

#894 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 09 iunie 2012 - 08:12

Clip cu bypass Arad deschis in intregime > http://www.youtube.c...player_embedded ...in sfarsit un segment de autostrada ca la carte, cu panouri fonoabsorbante si semnalizare calumea !

Oaspete, n-a zis nimeni ca autostrada pe valea prahovei nu e necesara conform valorilor de trafic, doar ca pur si simplu nu avem bani sa o facem. 1.5mld Euro e o suma enorma pentru tara noastra, gandeste-te cat s-au chinuit sa asigure finantarea la Buc-Ploiesti care a fost de 5 ori mai ieftina decat ar fi Comarnic-Brasov. Pe coridorul 4 se merge asa bine pentru ca nu dam decat 15% din valoare (iar valoarea totala de 100% e oricum mult mai mica pe toate tronsoanele de la Sibiu la Nadlac fata de valea prahovei) !
  • 0

#895 unipower

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 Mesaje:
Inregistrat: 04-iulie 10
  • Location:Nordul cu Aur Verde
  • Marca:Doua
  • Model:Nu le zic
  • Motorizare:Strict Secret

Scris 09 iunie 2012 - 10:28

Lasati-l pe oaspete ca are dreptate. Eu inteleg ce vrea sa zica. Nu o fi el perfect, dar nimeni nu e. Nici neamt, nici corean.

Oricum, sursa principala de bani negri (pentru diversi) in Ro este constructia. De orice, dar in principal de drumuri si imobiliare, cu exproprierile inerente.
  • 0

#896 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 09 iunie 2012 - 08:24

Oaspete, n-a zis nimeni ca autostrada pe valea prahovei nu e necesara conform valorilor de trafic, doar ca pur si simplu nu avem bani sa o facem. 1.5mld Euro e o suma enorma pentru tara noastra, gandeste-te cat s-au chinuit sa asigure finantarea la Buc-Ploiesti care a fost de 5 ori mai ieftina decat ar fi Comarnic-Brasov. Pe coridorul 4 se merge asa bine pentru ca nu dam decat 15% din valoare (iar valoarea totala de 100% e oricum mult mai mica pe toate tronsoanele de la Sibiu la Nadlac fata de valea prahovei) !


Stiu ca in ultimii 2-3 ani s-au imprumutat cel putin 30 de miliarde de euro.
Iar acel segment putea fi taxat pana la recuperarea costurilor (si poate chiar si dupa, tinand cont de specificul lui)

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 09 iunie 2012 - 08:25

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#897 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 09 iunie 2012 - 11:31

Din taxarea unei autostrazi nu se vor recupera niciodata costurile constructiei ci se va asigura doar intretinerea ei ! Au fost nenumarate discutii si calcule matematice facute pe tema asta si nicaieri in lume nu se recupereaza costul constructiei unei autostrazi din taxe ! In ce priveste banii imprumutati, nu cunosc suma exacta dar cu siguranta ei nu pot fi alocati asa usor in suma mare pentru o singura lucrare din domeniul infrastructurii...se impart in foarte multe directii !
  • 0

#898 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 10 iunie 2012 - 06:00

Cam banuiesc eu directiile in care s-au impartit.

Cat despre cat costa o autostrada, iata ce spuneam mai sus

Apoi, consider ca o autostrada NU trebuie gandita doar in termeni seci, de profitabilitate. Daca o luam asa, cat de profitabila este alocarea de fonduri pentru sanatate ?? Mai ales in cazul pensionarilor.
O autostrada salveaza vieti, micsoreaza timpul petrecut la volan. Viata si timp. Exista ceva mai valoaros??
Apoi, da un mic sut in cur economiei, prin cerinta de materiale, prin oamenii angajati, prin usurinta in a parcurge distante lungi (vezi cei care lucreaza in Germania, US etc si parcurg 100 poate 200 km dus-intors in casa-servici), prin sprijinirea indirecta a turismului etc.

Cine nu vede toate astea ar trebui sa-si deschida ochii.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#899 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 11 iunie 2012 - 09:56

Sunt prin PL zilele astea. Astia au dat drumul la sectorul de autostrada Varsovia - Lodz(increpe din centrul capitalei nu de la periferia periferiei), probabil impinsi de la spate de gazduirea Euro. Oficial, capitala lor e legata la reteaua europeana de autostrazi. Este de apreciat faptul ca desi se vede ca a fost graba mare, tot ce tine de rularea in siguranta pe autostrada, la viteze adecvate unui astfel de drum(adica fara restrictii de 100 sau 80) s-a respectat. Garduri sunt, parapeti sunt, marcaje si indicatoare sunt, iesiri de pe autostrada sunt. Nota 10 din partea mea. Comparativ, astia ai nostrii dau drumul la sectoare asa intr-o veselie doar ca sa bifeze "prezente".
A, sa nu uit, au si trafic pe autostrada, mai mare decat pe A1-le nostru in conditia in care nu am vazut nici o masina cu numere straine(a.k.a. turisti de Euro) si masinile de mare tonaj au restrictie.
  • 0

#900 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 12 iunie 2012 - 08:35

Nu suntem în stare să terminăm 18 km de autostrada
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)





2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi