Autostrazile din Romania
#901
Scris 12 iunie 2012 - 10:57
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#902
Scris 12 iunie 2012 - 11:00
#903
Scris 12 iunie 2012 - 11:22
Vin astia sa faca poze cat de perfecte sunt.
#904
Scris 12 iunie 2012 - 12:19
#905
Scris 12 iunie 2012 - 08:25
Din cate se pare sunt sanse reale sa fie inaugurata pe 30 iunie. 30 iunie este strict pentru biciclisti, urmand ca pe 1 iulie sa fie deschisa traficului. Eu voi fi acolo cu bicicleta daca vremea e buna iar deschiderea ramane in picioare !
#906
Scris 12 iunie 2012 - 11:52
#907
Scris 12 iunie 2012 - 11:54
#908
Scris 13 iunie 2012 - 06:47
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#909
Scris 20 iunie 2012 - 08:23
Daca toate tronsoanele ar merge asa in forta ca astea 2, ne-am putea declara fericiti !
#910
Scris 16 iulie 2012 - 08:13
#911
Scris 17 iulie 2012 - 06:04
Dupa ce am patimit in WE trecut acolo...cu autostrada sau fara...eu vin pe DNeu si la Pucheni o virez la stanga si ies la Brazi sub podul ala.
#912
Scris 17 iulie 2012 - 06:40
PS : Nu cred ca autostrada asta are vreo treaba cu calea ferata !
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 17 iulie 2012 - 06:41
#913
Scris 17 iulie 2012 - 09:09
Dupa ce autostrada intra in centuta Ploiesti via un mare rond (alta inventie .ro, in loc sa se termine cu bretele de trecere), daca mergi spre V.Prahovei ai de trecut peste podul de cale ferata de la Brazi.
Podul ala e in reparatii de 2 luni si un sens e blocat. Astfel tot traficul se desfasoara pe pod pe cate o banda pentru fiecare sens.
Acolo este o mare gatuire, vi de pe A3 pe 2 benzi, se mai adauga o banda pentru cei ce vin dinspre Barcanesti pe DN si trebuie trecut podul pe o singura banda...
WE trecut acolo era ca la REVOLUTIE, care de pe DN pe o banda, care veneau pe banda 2 din Barcanesti se bagau in rond, unde sunt 2 benzi si apoi toate cazanele de pe 3 benzi se chinuiau sa se inchesuie pe o singura banda sa treaca podul...si era doar trafic de DN. Daca dau drumul la A3 in conditiile astea ... e bataie de joc!
CRIMA si PEDEAPSA!
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 17 iulie 2012 - 09:15
#914
Scris 17 iulie 2012 - 02:21
#915
Scris 17 iulie 2012 - 02:46
Pe DNeu nu circula TIRurile decat noaptea. Pe A3 nu mai are de ce sa fie aceasta limitare si la podul ala o sa fie gatuirea secolului!
#916
Scris 17 iulie 2012 - 02:56
Sau asteapta noaptea.
#917
Scris 17 iulie 2012 - 03:27
#918
Scris 17 iulie 2012 - 07:53
#919
Scris 17 iulie 2012 - 08:12
Sau o fi vorba despre altul ...
#920
Scris 18 iulie 2012 - 07:18
#921
Scris 18 iulie 2012 - 07:24
#922
Scris 19 iulie 2012 - 08:12
450/62 = 7,25 mil/km.
Tinand cont de relief, nu e totusi cam mult ??
#923
Scris 19 iulie 2012 - 08:23
Pentru cine da e mult ... pt. cine primeste o fi putinTinand cont de relief, nu e totusi cam mult ??
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#924
Scris 19 iulie 2012 - 05:37
Tocmai am ajuns acasa pe A3 si am facut ceva filmulet pe care o sa-l procesez si urc unde oi putea (e prea lung pentru youtube). Autostrada se prezinta bine dar nu perfect. Sunt mici probleme la poduri si podete dar per total se poate merge foarte intins. Eu am pus 140kmh pe tempomat si am mers asa pana la Bucuresti fara sa ies din el mai mult de 1-2 ori. Autostrada este inca destul de libera (prbabil nu stie inca lumea de ea) iar la iesirea in centura Bucuresti era o coada micuta de 5-6 masini. Odata cu A3 s-a dat drumul si la sensul celalalt al podului peste calea ferata de pe centura Ploiesti ! Autostrada am parcurs-o in 25min dar am facut mult mai mult de acolo si pana in Romana unde stau (cam 40min) ! Per total cred ca pe A3 fac putin mai mult decat pe DN1 dar siguranta este mult mai mare !
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 19 iulie 2012 - 05:41
#925
Scris 19 iulie 2012 - 06:23
Iesire de pe A3 in CB > 17:26
Pasaj Barbu Vacarescu > 17:38
Stat la coada la sfarsitul pasajului pentru stanga > 17:39 > 17:48 (9min)
Piata Victoriei > 17:58
Acasa > 18:04
Total mers Ploiesti > intrare A3 - 15min
Total mers pe A3 > 27min
Total mers Bucuresti > 38min
TOTAL : 80min
Pe DN1 fac aproximativ 70min (o sa fac o cronometrare mai exacta)
Status pe sectiuni:
1. Bucuresti-Ploiesti:
Lot 1: 19,5 km Bucuresti-Moara Vlasiei | Constructor: Pizzaroti-Tirrena Scavi | operational si finalizat
Lot 2: 42,5 km Moara Vlasiei-Ploiesti | Constructor: Spedition UMB-PA&CO-Euroconstruct | operational si finalizat
In total: 62 km.
2. Ploiesti-Comarnic: fara finantare, fara noutati
In total: 49,6 km.
3. Comarnic-Brasov: fara finantare, se doreste PPP
In total: 55 km.
4. Brasov-Bors | "Autostrada Transilvania" in constructie, pe sectiuni
Lot 1A: 53 km Brasov-Fagaras | fara finantare, se doreste PPP
Lot 1B: 52 km Fagaras-Sighisoara | fara finantare, se doreste PPP
Lot 1C: 56 km Sighisoara-Targu Mures | fara finantare, se doreste PPP
Lot 2A: 36 km Targu Mures-Campia Turzii | se doreste finantare de la buget, se doreste licitarea lui in curand (2012)
Lot 2B: 52 km Campia Turzii-Gilau (Cluj Vest) | operational si finalizat
Lot 3A: 25 km Gilau-Mihaiesti | Gilau-Nadaselu se doreste finantare de la buget, trebuie licitat (2012)
Lot 3B: 76 km Mihaiesti-Suplacu de Barcau | fara finantare, fara noutati
Lot 3C: 64 km Suplacu de Barcau-Bors | in constructie, dare in exploatare 2013-2014 | Constructor: Bechtel
In total: 416 km.
----------------------------------------------------------------
TOTAL
- lungime totala: 580,6 km
- operational: 114 km (in realitate de aici se scad cei 6km ramasi pe tronsonul lui Pizzaroti de la CB si pana la Mobexpert)
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi