Salt la continut


Fotografie
* * * * * 2 Voturi

Azot In Pneuri


  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#26 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 21 august 2006 - 01:13

100% de acord cu jaffar. Kenny, io am o incarcatura extrem de pretioasa in masina. Care nu are valoare. Si pentru care, daca mi se zice (si dovedeste stiintific, desigur) ca punand cuie in cauciucuri cresc siguranta cu 5%, atunci o sa pun cuie...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#27 vane

    Academician d0ct0r ing.

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 629 Mesaje:
Inregistrat: 29-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2
  • Motorizare:1.6 TDCi 110CP

Scris 21 august 2006 - 03:30

@VIPer: Unde faci presiunea ? :lol:
  • 0
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !

#28 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 21 august 2006 - 04:12

Hmmm, de ce sa o fac? Da, stiu, trebuie facuta regulat. Dar cum am spus, nu am vazut nici o modificare. Cand o sa simt nevoia, ma duc tot acolo unde am pus azot, sa-mi faca presiunea si sa completeze (daca e cazul).

Azot am pus in martie cand am trecut de la gumele de iarna la cele de vara. De atunci nu am simtit nevoia sa verific presiunea, pentru ca nu am simtit nici o modificare (nici vizuala, nici in mers). Cat am stat cu aer faceam cam la fiecare alimentare...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#29 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 21 august 2006 - 05:46

apropos..
la academia militara, in fata se ofera gratis umflarea cu azot , verificarea presiuni(firesc).. si verificarea aerului conditionat
eu unul mi-am pus, ca e superoferta, altfel era bun si aerul..
nu zic cine face asta, ca sunt huliti de sama.. cred ca dupa ce au luat banii forumistului au bani de 10 buteli :lol:
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#30 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 august 2006 - 06:12

i-am vazut si eu azi acolo :lol:
dar nu aveam timp sa opresc
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#31 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 22 august 2006 - 08:32

:D...ref.azot gratis Autosoft mai are promotie si pune gratis..."intretinerea" va fi scumpa..
  • 0

#32 SHARANEL

    sculer-matriter

  • Members
  • PipPipPip
  • 429 Mesaje:
Inregistrat: 05-februarie 05
  • Marca:.
  • Model:-
  • Motorizare:.

Scris 22 august 2006 - 12:22

Ma rog, daca unii considera ca merita sa dai atatia bani pt a creste concentratia azotului din pneuri de la 78% la 90%, nu au decat sa-si puna. Eu am incercat o explicatie logica, voi insa veniti cu argumente de genul "am observat eu ca masina sta mai bine pe sosea", "am auzit ca..." etc. Ba mai vine cate unu si spune ca moleculele de azot sunt mai mari decat cele de oxigen, si nu se dezumfla roata asa de repede. Inteligent, ce sa zic... de parca molecula buclucasa ar fi mai mare cu un centimetru decat molecula de oxigen. Te pomeni ca se astupa gaura cu molecula de azot. Din care, apropo, toata lumea are 78% in pneuri.

Un alt coleg vine cu teoria ca pompa de aer baga praf si impuritati in roata. Asta e cea mai mare problema, ne facem griji ca intra un firicel de praf in roata, in schimb nu ne stresam ca motorul trage un aer plin de praf. Sau poate vreti sa spuneti ca dupa filtrul de aer (care este pasiv) aerul este pur si ozonat, ca la 2000 metri altitudine. Praful in combinatie cu vaselina actioneaza ca un polizor asupra pieselor in miscare, dar pt asta nu ne facem griji, e mult mai important sa nu intre niciun pic de praf in roata.

Chiar am citit pe undeva ca si azotul isi schimba volumul la variatiile de temperatura, termodinamica se aplica tuturor gazelor. Probabil isi schimba volumul intr-un procent mai mic, doar creste concentratia de la 78% la 90%... ce sa mai zic eu.

Niciun producator nu indruma spre umflarea rotilor cu azot, mai mult decat atat, daca ar avea efecte atat de benefice, sunt convins ca macar modelele sportive veneau din fabrica cu azot in pneuri.

Daca as fi in "perioada dificila a lunii", nu cred ca mi-as bate capul cu o asemenea problema existentiala, "azot in pneuri".

Imi pare rau daca vi s-a parut ca am fost drastic, pana la urma din partea mea puteti sa va bagati si whiskey in roti, dar ma asteptam si eu la o explicatie logica si realista in favoarea azotului, care sa-mi demonstreze ca se imbunatatesc performantele in mod semnificativ. Bine ca avem Tico si circulam cu 60km/h, dar ne bagam azot in roti.

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
  • 0
retras la depou in semn de protest impotriva unui moderator-agitator obraznic

#33 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 august 2006 - 12:48

Poftim te rog explicatii de la producatori si specialisti:

http://www.toyo.com....ech_info11.html

http://www.bridgesto...re/nitrogen.asp

http://www.racq.com....es_ENA_HTML.htm

http://www.rsc.org/c...ly/15070502.asp

Sunt acolo explicatii de la stiintifice pana la statistici si explicatii tip "racing".

P.S. ultima remarca, cea cu Tico, e rautate gratuita... Ce e rau sa vrei sa mergi safe intr-un Tico cu 60km/h? Si daca azot in roti inseamna un + de 0.1% la siguranta, nu vad unde e problema...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#34 vane

    Academician d0ct0r ing.

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 629 Mesaje:
Inregistrat: 29-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2
  • Motorizare:1.6 TDCi 110CP

Scris 22 august 2006 - 01:56

Un alt coleg vine cu teoria ca pompa de aer baga praf si impuritati in roata. Asta e cea mai mare problema, ne facem griji ca intra un firicel de praf in roata, in schimb nu ne stresam ca motorul trage un aer plin de praf.

Se si spune in diverse manuale de reparatii ca piesele de cauciuc NU se sufla cu aer de la un compresor obisnuit din cauza uleiului ! In special daca faci asta cu niste furtune din circuitul de frana ... Anvelopele fiind mai mari sunt mai insensibile. Sunt foarte sensibile insa la umiditate pentru ca (legea aia a lu' Avogadro) 18 grame de apa evaporata se duc in 23 de litri de vapori si-ti fac roata ca pe sticla de cola agitata ! Valabil si invers ! Ti-a bagat aer cald si umed ramai cu roata dezumflata pe vreme rece.
OT: Filtrul de aer se schimba des, daca tii la motor, cum sa nu ne stresam ?!?
  • 0
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !

#35 Stoewer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 39 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Radauti

Scris 22 august 2006 - 02:31

Io le umflu cu Aer Curat... :)
  • 0
Opel Vectra B 1.6, Ford Escort 1.3 Turnier and last, but nor least, Hercules Jump

#36 vane

    Academician d0ct0r ing.

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 629 Mesaje:
Inregistrat: 29-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2
  • Motorizare:1.6 TDCi 110CP

Scris 22 august 2006 - 02:54

OT: Vezi sa nu te umfle el ! :)
  • 0
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !

#37 SHARANEL

    sculer-matriter

  • Members
  • PipPipPip
  • 429 Mesaje:
Inregistrat: 05-februarie 05
  • Marca:.
  • Model:-
  • Motorizare:.

Scris 22 august 2006 - 10:39

P.S. ultima remarca, cea cu Tico, e rautate gratuita... Ce e rau sa vrei sa mergi safe intr-un Tico cu 60km/h? Si daca azot in roti inseamna un + de 0.1% la siguranta, nu vad unde e problema...

Chiar n-a fost cu intentie, sorry. Initial am scris "Dacie berlina", dar apoi m-am gandit (chiar daca va surprinde, cateodata gandesc ;) ) deci dupa cum spuneam, m-am gandit ca e prea de tot combinatia "berlina+azot" si atunci mi-a venit in cap Tico: o masina uzuala, ieftina si "unsafe", dar cu azot in pneuri, frate.

In rest am inteles din linkuri ca e important cateodata sa ai azot in roti.

In particular circumstances, pure Nitrogen is used as the inflation medium in earthmover, racing, and aviation tyres to where they are required to perform under conditions of high stress and in critical environments, generating higher than usual temperatures. Examples are:

Where exceptionally high loads are carried by the vehicle,
High-speed travel,
Where high pressure must be maintained.


In rest, nu a spus nimeni ca dauneaza, si intr-adevar teoretic creste siguranta cu un anumit procent, eu ma intrebam doar daca are vreun efect palpabil sau macar masurabil cresterea concentratiei de azot de la 78% la 90%. Si mi-am expus parerea mea, cum ca singurul efect masurabil al azotului din roti este usurarea buzunarului. Eu personal am azot in 3 roti (e drept, am mai bagat aer peste), a patra e umflata cu Aer Curat ( :lol:) si va spun cu mana pe inima ca toate rotile arata si se comporta exact la fel.

Parerea mea de Gica Kontra, care este.

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
  • 0
retras la depou in semn de protest impotriva unui moderator-agitator obraznic

#38 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 22 august 2006 - 11:47

Io le umflu cu Aer Curat... :lol:



Mai nu mai am, tot se duce la trade international. De cand s-au prins ai nostrii ca au pus botu' straini la cota noastra de poluare ceva mai mica decat a lor (a unora), le vand Aer Curat pentru "drepturi de poluare".
Asta este. Voua nu va mai ramane decat poluare si aer cu diverse particule.
Sa aveti grija sa nu va alunece roata pe nisipul din interiorul anvelopei. ;)

End Off T.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#39 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 23 august 2006 - 04:05

Eu nu stiu daca ati verificat si siteurile alea puse ca argument, dar alea serioase din ele (bridgestone) spun ca azotul nu face nimic.

Despite the advantages in specialised tyres subject to extreme conditions, the benefits of Nitrogen inflation for tyres used primarily on ordinary roads in standard driving conditions are not at all clear

Asta spune bridgestone, da unii stiu mai bine.
Fizica de liceu spune ca : P1/T1=P2/T2 la volum constant. INDIFERENT de gaz. Asta inseamna ca daca bagi aer la 20C azi si ai presiunea X, daca miine il incingi pe asflat la 80C presiunea va creste proportional cu cresterea de temperatura absoluta, fara sa tina cont de cit a costat umflatul cauciucului cu gazul minune.

@viper, vane: ce spuneti acolo e o aberatie. Nu azotul e important ci presiunea. Daca tu nu iti verifici presiunea cu anii, poti sa bagi si xenon in cauciucuri ca tocmai ai uitat lucrul cel mai important. E ca si cum ai baga ulei sintetic high performance racing si ai uita sa schimbi uleiul pentru 100.000km, si asta la o masina care consuma ulei. Variatiile de temperatura intre martie cind e inca ud si zapada pina in august cind temperatura asfaltului e de 60-80C sint foarte mari. Cum aerul are 80% azot prin porii cauciucului scapa numai 20% din gaz (ca sa nu mai spun ca ramii cu azotul GRATIS :lol: ). E absolut normal sa ai variatii mari de presiune in cauciucuri la diferentele astea de temperatura indiferent ce gaz pui inauntru. Cu alte cuvinte presiunea verificata iarna nu are nici o legatura cu cea verificata vara, si in plus cauciucul scapa aer/azot (prin pori, roata si ventilul imperfect). Ceea ce mi se pare o dovada clara a efectului placebo: tu n-ai vazut variatii de 30% poate ale presiunii dar ai sesizat avantajul de 0.01% dat de azot! mai sa fie.
Eu credeam ca pe forumul asta toata lumea are un manometru si isi verifica presiunea la fiecare plin ... si cind colo "eu pun azot dar nu-mi verific presiunea decit cind simt". Iarasi, sa tii 6 ani un cauciuc da sa pui in el azot in numele securitatii personale e aberatie. E ca si cum te-ai duce in Iran cu steaua lui David pictata pe piept, da cu un briceag in buzunar. E absolut uimitoare capacitatea oamenilor de a crede in magie si vrajitorii de pe tot felul de site-uri obscure dar a nu baga in seama ce recomanda producatorii auto si de cauciucuri (NU azot, nici unul nu recomdanda asta, ci sa verifici presiunea des si sa inlocuiesti cauciucurile uzate sau imbatrinite dupa 3 ani).

Nu stiu de roatele voastre da ale mele au probleme in ordine: asfalt care le uzeaza, imbatrinirea partii exterioare a cauciucului numai de la oxigen ci de la UV, gauri de la tot felul de obiecte pe strada. Cauciucurile bune se schimba la 30-40.000 de mile (deci vreo 3 ani), alea de cacao la 80.000 da iti pui mult mai tare viata in pericol cu cauciucuri dure (si zgomotoase) chiar daca le umfli cu azot. Si la o tura pe transfagarasan fortele din cauciuc variaza cu vreo 25% numai de la schimbarea de presiune cu altitudinea (la 2000m sint numai 0.75 atmosfere, la 3000, 0.66). Focalizati-va pe ce e important, nu magiile de colt de strada.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#40 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 23 august 2006 - 04:20

Nu azotul e important ci presiunea. Daca tu nu iti verifici presiunea cu anii, poti sa bagi si xenon in cauciucuri ca tocmai ai uitat lucrul cel mai important.

asta chiar e tare de tot, oricum cred ca are dreptate
pana imi iau masina ramane sa ma gandesc cu ce sa imi uflu rotile :lol:
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Posted Image

#41 vane

    Academician d0ct0r ing.

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 629 Mesaje:
Inregistrat: 29-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2
  • Motorizare:1.6 TDCi 110CP

Scris 23 august 2006 - 06:41

@viper, vane: ce spuneti acolo e o aberatie. Nu azotul e important ci presiunea
..... Focalizati-va pe ce e important, nu magiile de colt de strada.

Eu cred ca am aberat destul, asa ca trag o concluzie si o las mai moale.
Avantajele azotului in pneuri sunt de 2 categorii:
  • directe
    • previne oxidarea in masa a materialului anvelopei
    • e ceva mai insensibil la variatiile de temperatura
  • indirecte
    • provenind dintr-o instalatie cu ceva pretentii, se evita introducerea apei, uleiului si a altor impuritati in anvelopa
Ca dezavantaje avem pretul.

Alte consideratii. Cand mai vorbiti de diverse legi ale termodinamicii tineti cont de definitia lor exacta. Daca incep cu: "Pentru un gaz perfect..." ... ati prins ideea, da ?

Daca sunteti spioni NU umflati rotile cu azot ca n-o sa puteti respira cand sunteti (cu tot cu masina) sub apa iar deasupra se trag focuri de pistol !
  • 0
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !

#42 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 23 august 2006 - 07:05

Vrajitorule, testele de care ziceam le-am facut fix in aceeasi zi, la ore diferite! Acum ce explicatie mai ai?
A, si de ce dai numai citatul unde se zice ca nu face nimic? Ai citit ce zic cei de la Toyo? Sau cei de la RAC ("ACR"-ul din UK)?

O sa ma duc zilele astea in acelasi loc unde am pus azot, sa "fac presiunea". O sa fac si poze. Va asigur pe aceasta cale, foarte serios, ca ar fi prima data din martie. Voi pune pozele aici. Sunt aproape convins ca ca am in cel mai rau caz 1.8 (initial avand 1.9).
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#43 vane

    Academician d0ct0r ing.

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 629 Mesaje:
Inregistrat: 29-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2
  • Motorizare:1.6 TDCi 110CP

Scris 23 august 2006 - 09:06

O sa ma duc zilele astea in acelasi loc unde am pus azot, sa "fac presiunea".

Daca nu e Sama, vin si eu !
  • 0
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !

#44 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 23 august 2006 - 09:10

Ti-am zis ca e tot o Sama, dar alta, cu alti oameni si alte gandiri... Dar daca vrei, vino pentru a fi martor la minune :lol:
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#45 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 23 august 2006 - 09:17

Variatiile de temperatura intre martie cind e inca ud si zapada pina in august cind temperatura asfaltului e de 60-80C sint foarte mari. Cum aerul are 80% azot prin porii cauciucului scapa numai 20% din gaz (ca sa nu mai spun ca ramii cu azotul GRATIS :lol: ). E absolut normal sa ai variatii mari de presiune in cauciucuri la diferentele astea de temperatura indiferent ce gaz pui inauntru. Cu alte cuvinte presiunea verificata iarna nu are nici o legatura cu cea verificata vara, si in plus cauciucul scapa aer/azot (prin pori, roata si ventilul imperfect). Ceea ce mi se pare o dovada clara a efectului placebo: tu n-ai vazut variatii de 30% poate ale presiunii dar ai sesizat avantajul de 0.01% dat de azot! mai sa fie.


culmea, eu am comparat presiunea cu azot (sau ce-or baga aia de la autosoft) in bucuresti dupa o ora de virf prin soare puternic apoi a doua zi la munte dupa o noapte extrem de friguroasa si cu multa zapada. ce sa vezi, era cam tot p-acolo, ceea ce n-as putea spune pentru cazul cind aveam "aer curat" in ele.

mai concret: eu merg cu 2.0 bar pe fata si 2.1 pe spate. cu aer, cind ajungeam la munte, iarna, trebuia sa umflu zdravan rotile, pentru ca mai raminea doar 1.2-1.3 in ele. evident, cind ma intorceam in bucuresti trebuia sa le dezumflu ca sa nu explodeze sau sa-mi sara toti dintii din gura de la gropi. cu marea vrajeala de azot, am si uitat de acest aspect.

cam multa vehementa p-aici, noroc ca unii chiar observa si apreciaza diferenta :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#46 vane

    Academician d0ct0r ing.

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 629 Mesaje:
Inregistrat: 29-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2
  • Motorizare:1.6 TDCi 110CP

Scris 23 august 2006 - 10:34

Ti-am zis ca e tot o Sama, dar alta, cu alti oameni si alte gandiri... Dar daca vrei, vino pentru a fi martor la minune :lol:

Creca sunt surd ca n-am auzit cand mi-ai zis ... !
Ce martor la minune ? :) Eu merg din februarie pe N2 dar nu-mi place Sama ca face doar un ciclu de umplere (in loc de 3-4) si costa si mult !
  • 0
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !

#47 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 23 august 2006 - 10:44

Mie nu mi-a facut numai unul :lol:

P.S. scuze, zisesem pe topicul cu patzania lui Alllexandru cu Sama din Pipera...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#48 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 23 august 2006 - 11:24

domnilor, am citit cap-coada, e un topic beton!
in afara de faptul ca mi-am facut si eu o idee despre azot, nu am putut sa nu ma amuz de posturile acide si mai mult decat funny, sharanel textul ala cu tico in coada e fenomenal. o sa fie selectat pentru... veti vedea :(

felicitari si pentru faptul ca desi este o contrazicere generala pe topic au fost atacate numai ideile, nu si membrii.
Bafta!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#49 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 23 august 2006 - 11:28

Adica eu daca mi-am bagat Azot in cauciucuri pe R12 (asta e,ce sa faci , Tico ca altceva n-am inca) sa il scot, ca si asa nu e relevant, ca circul cu 60 in oras... ups.. cam atata e legal... :(
Oricum nu m-am simtit lezat, ca doar nu am dat banii pe azot.. :D :D
Mai trebuie sa si glumim, ca si asa suntem stresati..
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#50 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 23 august 2006 - 07:12

Eu merg aici permanent cu azot,presiunea din gume ramine aceeasi chiar dupa incalzirea anvelopei.Dar trebuie scos tot aerul si bagat azot...ideea e ca aici nu se fac pene....cel putin eu din 99 pina acum nu am avut nici una,doar venind odata in ro cu un A8,am avut o pana in capitala-un mare cui,nu mai zic cit m-a costat o guma pe 19 in capitala,si cite zile am asteptat ptr comanda.........despre azot cine nu crede...e problema sa
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi