Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1802 replies to this topic

#726 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 28 aprilie 2008 - 11:05

Putina lume lucreaza, stai linistit... Multi au vacanta pana lunea viitoare, chiar si de la firmele private.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#727 dackk

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 08
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:1,5 DCI

Scris 28 aprilie 2008 - 11:28

Sa speram ca ai dreptate ... mai respira si Bucurestiul putin cu aceasta ocazie ... si nu ma mai umplu de nervi stand blocat in trafic din cauza soferilor de duminica...
Politia ar trebui sa ia masuri si sa ia carnete la greu... eu am ramas fara carnet 2 luni din cauza ca m-a lovit politia si m-au bagat pe mine vinovat... si ambele masini aveau cate-o sgarietura mica... si sa nu mai zic ca eu asteptam sa ies din parcare si aveam botul putin scos...
  • 0
No comment!

#728 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 14 mai 2008 - 01:06

Cu mandrie va zic ca am intrat in a 2-a saptamana in care vin cu metroul la munca :D Dimineata il duc pe Kinder cu masina la gradi, apoi (cu greu) ma duc acasica in parcare si plec pe jos.

Consecinte? Ma simt mult mai activ ziua, mult mai bine, tonusul psihic si muscular e crescut, si asjung si mai repede :D
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#729 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 14 mai 2008 - 02:59

Iar ca pret banuiesc ca iesi mai bine asa, nu? Nu ca ar conta asta prea mult, ci doar de curiozitate ...

Si in CT in ultima vreme au inceput sa apara zone in care circulatia se gatuie in anumite intervale orare. Si asta fara a fi picior de turist prin oras. Nu vreau sa ma gandesc ce va fi la vara :(

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 mai 2008 - 03:05

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#730 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 14 mai 2008 - 03:24

Nu am calculat ca bani, dar zau ca nu mai conteaza... Cand vin si cand plec, ma uit pe strada pe unde ar trebui sa merg cu masina si ma ia groaza de ce vad... Si inca o data ma felicit pentru vointa :(
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#731 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 14 mai 2008 - 04:04

a fost introdus o parte din managementul traficul. simte careva vreo diferenta? eu da, ca sa prind semafoarele trebuie sa merg cu 40 acum, in loc de 100 cum erau corelate inainte. in plus le invatasem asa de bine, ca in prima faza mi se parea ireal sa vad verde asa cum trebuie, cand eu stiam ca o tin din rosu in rosu. desigur pana se va face de la un capat la celalalt si rezistente la apa, mai dureaza. de asemenea se tot dau in folosinta camere de supraveghere, si asta e bine. sincer mi-ar placea sistemul cand treci pe rosu, poza si amenda, la 2 abateri permisul suspendat 30 de zile, la a 3-a abatere in 6 luni, 90 de zile, la a 4-a abatere in 6 luni se suspenda definitiv. numai azi am vazut cativa care au trecut pe rosu fara motiv si la modul stupid, ca eu nu-i inteleg. merg cu 40 la ora pe strada libera si semaforul verde, se pune rosu, omul incetineste si trece. e vreun regulament nou? e vreo moda si nu o stiu eu. vad comportamentul asta de cateva luni deja. sincer cred ca sunt din astia care stau pe acolo si stiu ca e liber si merg cum considera ei ca e bine, cu 3 la ora ca asa nu patesti nimic.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#732 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 14 mai 2008 - 04:04

Heh, nu iti dai seama cu adevarat de ce stres ai scapat pana nu simti. Drept e ca eu fac cea mai mare parte a drumului cu tramvaiu' lu Basescu :(
  • 0

#733 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 14 mai 2008 - 06:03

Geaba semafoare inteligente daca avem soferi idioti...
Pana cand vom avea soferi inteligenti.. sau macar cu bun simt tot vor fi probleme..
ma uit in intersectia Calea Victoriei-campineanu.. semafoare noi care merg in relatie cu restul.. atata timp cat sunt idioti care patrund in intersectie cand clar e blocata..degeaba unda verde.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#734 scaevola

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 482 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 04
  • Location:In my office ...
  • Marca:Dodge
  • Model:Nitro SXT - silver
  • Motorizare:2.8 CRD

Scris 14 mai 2008 - 07:01

Un articol educativ de pe hotnews.ro:


Corespondenta din Irlanda

Studiu de caz: Traficul rutier din Dublin � solutii pentru Bucuresti?
de Cristian Roman HotNews.ro
Marţi, 13 mai 2008, 10:46 Economie | Auto

Galerie foto: Cum e organizat traficul rutier in Dublin Mai sint doar citeva saptamini pina la alegerile pentru postul de primar al Bucurestiului. Satui de promisiunile facute de candidati, campanie dupa campanie, haideti sa vedem cum au reusit alte orase sa-si organizeze mai bine politicile de transport. Poate candidatii Bucurestiului vor avea ceva de invatat de aceasta data. Studiu de caz - capitala Irlandei, Dublin. Beneficiind de mai multe puncte comune cu Bucurestiul, pe care le vom enumera mai jos, orasul si-a dezvoltat infrastructura foarte mult in ultimii 10 ani.

Cu toate acestea, locuitorii din Dublin nu sint prea multumiti: fie se pling ca sistemul de autobuze este slab pregatit fie ca aglomeratia din trafic este prea mare.

Cum arata insa in prezent traficul in Dublin?

SOSELELE:


S-au construit multe artere care fac legatura mult mai usor intre periferii si centru.
Autostrada M50 inconjoara ca un inel capitala Irlandei. Nu trebuie sa treci prin centru daca vrei sa ajungi din nord in sud, sau din est in vest. Accesul pe M50 se face contracost (aproximativ 2 euro taxa). Autostrada se afla in plin proces de modernizare.
Zonele rezidentiale (foarte comune in Dublin, marea majoritate a oamenilor locuiesc la case) au strazi foarte bune. Nu exista strazi de pamint sau cu piatra cubica.
Strazile si intersectiile sint supravegheate de foarte multe camere de luat vederi.
Toate intersectiile principale functioneaza dupa sistemul sensului giratoriu, cu prioritate de dreapta (in Irlanda se circula invers decit in Europa continentala).
Pe multe strazi exista si piste speciale pentru biciclisti, vopsite in visiniu, nu pe trotuare (cum se fac in Bucuresti) ci pe sosea, linga bordura.

SEMAFORIZAREA:

Un sofer bucurestean ar fi uimit sa vada o mica intersectie in care sint chiar si 30 de semafoare. Toate functioneaza.
Acolo unde sint trei benzi de circulatie, exista cite un semafor pentru fiecare banda.
Pietonii trebuie sa apese pe un buton pentru a primi unda verde. Nu exista semafor fara un asemenea buton.

TRANSPORTUL PUBLIC:


Este compus din Dublin Bus (autobuze cu etaj), DART (metrou de suprafata, rapid), LUAS (tramvai), taxi.
Autobuzele din Dublin, precum si taximetristii, au culoar unic pe majoritatea arterelor importante, chiar si pe unele strazi din centru. In unele statii exista orar afisat al liniilor. Soferii au comunicatie directa cu centrul de coordonare. In prezent, soferii sint foarte amabili, asta si dupa mai multe incidente in care acestia au fost reclamati. Accesul in autobuz, dar si coborirea, se fac doar prin usa din fata: biletul se cumpara pe loc, cu monede. Tariful variaza in functie de cite statii se merge si variaza de la 1,05 euro la 2 euro. Exista si cartele speciale/abonamente. Ca si client in statie, trebuie sa faci semn autobuzului cu mina pentru ca acesta sa opreasca, altfel va trece pe linga tine: nu se pierde timpul aiurea cu oprit/stationat/deschis usi pentru care nimeni nu are nevoie. Trebuie insa sa cunosti oarecum orarul autobuzelor, unele circula foarte rar. Toate autobuzele au camere de luat vederi: 3 la parter, 3 la etaj. Deasemenea, locurile sint capitonate.
Metroul de suprafata DART are citeva statii chiar in centrul orasului, de unde poti pleca spre nordul sau sudul orasului. Multe statii se afla chiar pe malul Marii Irlandei, peisajul fiind foarte spectaculos. Fiecare statie este dotata cu panouri de afisaj in care se arata sensurile de mers, intervalul de timp pina la sosirea in statie a garniturilor.
Tramvaiul LUAS este relativ nou, modern si beneficiaza de gard intre linie si sosea, exact ca tramvaiul 41 in Bucuresti.
Autoritatile din Dublin tocmai au semnat contractual de construire a metroului subteran din Dublin. Costul este de aproximativ 3 miliarde de euro pentru primele opt statii. Se estimeaza darea in functiune in anul 2013, insa, ca si in Romania, acest termen este luat in deridere de societatea irlandeza.
Taxiul are banda separata fata de restul vehiculelor. Practic, foloseste linia speciala pentru autobuze.
Dublin Bus are linii de noapte pentru vineri si simbata, cind oamenii petrec mult timp in puburi.

PARCAREA:


Nu este permisa sub nici o forma parcarea pe trotuare, nu este permisa parcarea in zonele marcate cu vopsea destinate magazinelor (marcate cu �Loading�).
De asemenea, pe foarte multe strazi, in special in centru, zonele in care nu se poate parca deloc sint vopsite cu doua dungi galbene paralele cu bordura.
Exista locuri de parcare la centrele comerciale, subterane sau la suprafata. Magazinele de tip Carrefour sau Cora nu sint insa permise in centrul orasului, tocmai din cauza aglomeratiei pe care acestea le-ar crea.
Acolo unde poti parca in centru, o poti face doar intr-un anumit interval orar. In unele zone se plateste si o taxa, la automate.

CONTROALELE RUTIERE:


Orice sofer trebuie sa aiba asigurare. Politia (�Garda�) face controale dese pe arterele mari. In Irlanda este permis pentru soferi consumul unei halbe de bere. Se incearca in prezent eliminarea acestei forme de bunavointa.
Echipaje pe biciclete ale Politiei se plimba pe strazi, in cautare de masini parcate neregulamentar.

CE NU FUNCTIONEAZA:


Locuitorii Dublinului se pling cel mai mult de aglomeratia de dimineata si de cea de seara: practic, momentele in care oamenii se duc si se reintorc de la lucru.
De asemenea, unele linii de autouze circula foarte rar.
Exista aglomeratie in centru, fiindca o parte importanta a centrului Dublinului este brazdata de riul Liffey, exact in genul riului Dimbovita/Splaiului Unirii din Bucuresti. Prin urmare, autobuzele isi pierd banda separata.

Cite dintre masurile luate de autoritatile din Dublin credeti ca se pot aplica si in Bucuresti?
  • 0
... looking for a Journey

#735 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 14 mai 2008 - 07:58

Prima si cea mai importanta este soseaua de centura cu mai multe benzi, asa zisul ring-road cum am vazut si la Budapesta si la Washington. Astia nu au fost in stare decat sa puna un pic de smoala si sa lase o banda. Camioanele blocheaza in continuare circulatia iar pe centura se sta cu orele.
Butoane pentru treceri de pietoni - greu de implementat la noi din pricina lipsei de civilizatie. Ar fi vandalizate sau s-ar abuza de ele.
Tren de suprafata - o solutie, dar e greu sa faci asa ceva in centrul Bucurestiului pentru ca infrastructura nu prea iti permite sa faci acel traseu elevat pe unde merg trenurile.
In rest...cam greu de facut ce au facut ei...Poate cu parcarile sa fie mai usor de rezolvat problema.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#736 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 14 mai 2008 - 08:42

Si in CT in ultima vreme au inceput sa apara zone in care circulatia se gatuie in anumite intervale orare. Si asta fara a fi picior de turist prin oras.


Pai daca nu sint marcaje rutiere (delimitarea benzilor de mers si chiar a sensurilor ...) ... in mijlocul intersectiei sint gropi (de fapt cred ca sint ceva decupaje pt. refacerea carosabilului) si pt. ca nu poti trece prin ele trebuie sa le ocolesti ... azi cred ca am facut mai mult de la intrarea in Constanta pina la Mamaia decit de la Olimp pina la intrarea in Constanta ...

In ceea ce priveste circulatia in Bucuresti ... luni pe la h 17 mi-a trebuit cam o ora si 15' sa traversez de la A1 la A2 (aveam in dreapta un coleg care stia drumu asa ca am avut curaj sa trec prin oras)
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#737 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 14 mai 2008 - 10:23

@Adrian_r5 ... lcrarile de care ai mentionat sunt pe Blvd. Lapusneanu si arata asa deoarece doar e se finalizeza asfaltarea a 2 benzi (cele de la mijloc), care au fost obtinute prin scoaterea liniilor de tramvai (tramvaiul a fost inlocuit de vreo 4 ani de autobuze pe acel traseu). Insa eu nu ma refer la acea zona, unde circulatia e aiurea datorita celor spuse tine, ci la centru (Spitalul Municipal, Capitol, Miga), iar cand e vb si de polulatia care merge/se intoarce de la serviciu ... acel aspect se extinde.
Insa, spre deosebire de Buc, totusi se circula. Iar daca stii stradute laterale sau trasee alternative, pot spune ca inca e ok
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#738 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 14 mai 2008 - 10:39

hm, ce am vazut eu interesant afara e ca se parcheaza in mai multe locuri decat te-ai astepta, dar dupa niste reguli. peste tot pe unde se poate, se parcheaza, dar nu pe trotuar, si absolut deloc haotic (bine, mai putin italia), parca au toti in sange parcarea laterala la mm. de asemenea exista FOARTE multe parcari sub terane si supraterane si mai rar vezi cate un teren ocupat aiurea cu o parcare de suprafata (cum au facut pe la supermarketurile noastre de ex). multe strazi au sens unic, dar nu s-au pastrat 2 benzi, ci una a devenit parcare. chiar si pe bulevardele mai mari, de multe ori am vazut o banda parcare cu timp foarte limitat pt a te putea duce la un magazin sau ceva de genul asta. semafoarele sunt corelate si supravegheate, unele dupa sistemul mentionat, ai trecut pe rosu, esti taxat rapid. la fel si cu parcarile, nici nu trebuie agent pe strada, esti filmat frumos si atat, primesti amenda, nu te mai tocmaesti cu nimeni. in londra exista si pe strazi si chiar isi fac treaba si se mandresc cu asta. abia asteapta sa te vada la acele linii. din pacate acolo traficul chiar e o problema. nici soferii lor nu sunt foarte buni, insa exista exceptii destul de rare.

ce avem noi? parcari lipsa, semne cu parcarea interzisa absolut peste tot (daca s-ar aplica legea ar da astia sute de mii de amenzi zilnic), semafoare care abia acum incep sa fie gandite (20 de ani s-au chinuit sa faca asta), gropane in care rupi masina, canale din care nu mai iesi, oameni care merge peste tot (sa mor daca budapesta si viena, orase cu MULTI turisti, am vazut asa puhoi de lume pe strada la orice ora, la noi e ceva de speriat, unde si de unde vin astia?), etc etc. practic nu as putea spune ca e ceva bun. centura noastra e o gluma. sa aduci o autostrada in bucuresti acum e imposibil iar caile de acces in bucuresti sunt parca in mod intentionat gandite sa nu faca fata.

nu inteleg de ce s-a renuntat la semanfoarele cronometrate. nu inteleg de ce s-a renuntat la semafoarele cu buton. nu inteleg de ce trebuie sa cumparam alte semafoare. nu inteleg de ce tipa polistii la soferi sa mearga si fac semne disperate (azi era sa mor cu doi cimpalaci in fata, care mergeau cu 30 la ora desi politaii din intersectie mai aveau putin si se tavaleau pe jos, poate or merge astia mai repede). desigur mergeau pe banda 2, ca acolo e bine.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#739 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 15 mai 2008 - 06:25

Insa eu nu ma refer la acea zona, unde circulatia e aiurea datorita celor spuse tine,


Mie putin imi pasa din ce cauze se circula prost (lucrari facute aiurea si neterminate ...) ... pe mine ma afecteaza faptul ca se circula prost :D
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#740 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 15 mai 2008 - 10:04

In ceea ce priveste circulatia in Bucuresti ... luni pe la h 17 mi-a trebuit cam o ora si 15' sa traversez de la A1 la A2 (aveam in dreapta un coleg care stia drumu asa ca am avut curaj sa trec prin oras)

e ok timpul
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#741 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 15 mai 2008 - 10:18

e ok timpul


Aproximativ ok am zis si eu vis a vis de timp (mai ales ca era o ora cam de virf) ... si traseul pe care m-a dus colegul a fost destul de ok (semafoare, marcaje rutiere, s-a circulat binisor)

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 15 mai 2008 - 10:19

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#742 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 15 mai 2008 - 10:46

Nu am calculat ca bani, dar zau ca nu mai conteaza... Cand vin si cand plec, ma uit pe strada pe unde ar trebui sa merg cu masina si ma ia groaza de ce vad... Si inca o data ma felicit pentru vointa :D

care strada, aici sau la servici ?
  • 0

#743 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 15 mai 2008 - 10:56

Si dimineata pana la metrou in Titan, si seara in Timpuri Noi - Nerva Traian... E crima, plutesc nervii in aer!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#744 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 15 mai 2008 - 11:05

mai aici la noi nu stiu la ce ora te duci , posibil pe la 8 sa fie, da pe la 9 , pe la rebreanu - grigorescu spre sud e lejer.
Azi am facut 15 minute pana la servici (9-10km). Am si calcat-o n-am stat. Da e destul de volatila treaba. Saptamana asta prind un anume/oarecare semafor o singura data, in a 6-a zi ma trezesc ca e coada mare la el. La aceeasi ora.

Ce se mai aude cu lucrarile la eroii revolutiei ? la p-ta sudului sunt in toi.

Aceasta postare a fost editata de cornel001: 15 mai 2008 - 11:09

  • 0

#745 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 15 mai 2008 - 01:51

la eroii revolutiei nu se mai lucreaza deloc, dar panourile si ingustarea traficului sunt tot acolo....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#746 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 15 mai 2008 - 03:05

mai nou m-am mutat cu serviciul in Pipera asa ca am distractie garantata in fiecare seara,dimineata vin devreme si scap mai ieftin :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#747 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 15 mai 2008 - 03:26

azi, cu ocazia inaugurari semafoarelor inteligente am vazut cel mai mare blocaj posibil pe Calea Victoriei..
Nici politisti nu fac fata,..
Traiasca soferul roman idiot.. cat mai putin.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#748 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 15 mai 2008 - 03:29

mai aici la noi nu stiu la ce ora te duci , posibil pe la 8 sa fie, da pe la 9 , pe la rebreanu - grigorescu spre sud e lejer.
Azi am facut 15 minute pana la servici (9-10km). Am si calcat-o n-am stat. Da e destul de volatila treaba. Saptamana asta prind un anume/oarecare semafor o singura data, in a 6-a zi ma trezesc ca e coada mare la el. La aceeasi ora.


Pai intre 8 si 8:45. Ca pe la 8 il duc pe Kinder la gradi, apoi revin home si apoi pe jos pana la metrou. Si e crima pe sensul de mers spre oras...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#749 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 mai 2008 - 06:43

azi, cu ocazia inaugurari semafoarelor inteligente am vazut cel mai mare blocaj posibil pe Calea Victoriei..
Nici politisti nu fac fata,..
Traiasca soferul roman idiot.. cat mai putin.


eu am observat 2 treburi:

1. pana sa se anute treaba cu semafoarele, soferii nu stiau si s-a mers bine. ce s-a intamplat?
si doi, azi, in zonele unde se stie de la tv ca sunt camere, mi s-a acordat prioritate de suspect de multe ori. chiar am avut impresia ca nu sunt in bucuresti. desigur pe celelalte strazi esti mort.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#750 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 15 mai 2008 - 06:56

Eu am mers pe traseul unde functioneaza unele dintre camerele de la semafoarele inteligente. De fapt doar cateva camere inteligente functioneaza ceea ce inseamna ca deocamdata doar cateva semafoare "inteligente" functioneaza (mai precis 40 din 120) Dar ce conteaza? Firma UTI si-a luat al 100000 lea contract cu statul - dupa ce a tepuit tot MApN-ul cu sistemele sale scumpe si slabe dpdv al performantelor - Dl URDAREANU fiul unui fost general de armata si fost maior si-a folosit relatiile pentru a da tun dupa tun si acum mai da o teapa de 18 milioane de euro municipalitatii care nu intelege ca acei senzori de greutate se pot folosi in marile metropole unde spatiile sunt largi si bulevardele lungi nu unde ai semafoare din 100 in 100 de m. Traficul azi a fost la fel de prost daca nu si mai prost decat de obicei. am avut 2 iesiri cu masina de serviciu iar cu a mea m-am dus si m-am intors de la munca. Nimic..tot politistii in intersectie pe la Victoriei...tot blocaje...Iar la Centrul de Comanda (pompos nume pentru un grup de politisti care incearca sa desluseasca tainele electronicii si se holbeaza inutil in niste LCD-uri) sunt tot "organele" Adica semafoarele nu sunt tocmai inteligente...ca sunt operate de oameni care nu au nimic in comun cu inteligenta. Sistemul e bun doar pentru salvari si masini de interventie care vor fi urmarite pe satelit si li se va deschide calea - prin semafoare si apoi prin benzile unice care vor fi si ele inaugurate in curand. In rest...bani aruncati...Videanu asta este cel mai mare incompetent si tepar din istoria primariei....MI-E SCARBA!!!!!

Aceasta postare a fost editata de Dee: 15 mai 2008 - 06:57

  • 0
On a self-imposed forum break...




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi