Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!
#1051
Scris 08 decembrie 2008 - 11:30
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1052
Scris 08 decembrie 2008 - 01:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1053
Scris 08 decembrie 2008 - 01:16
plus daca blocheaza oparescu strazile adiacente bd unirii din motive de tirgul cu casute de craciun.... va fi dezastru... si o ninsoare peste aia, cu peste 50 % din masini neechipate cu anvelope iarna, dupa cite vad eu la stop...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1054
Scris 08 decembrie 2008 - 01:25
Am mers bine merci pe jos pana la metrou Mihai Bravu, apoi cu metroul pana la Dristor si de acolo din nou pe jos pana acasa. Cred ca am parcus vreo 3 km pe jos in seara aia
Incerc sa ma pastrez cat mai independent, de aia (desi imi e greu) nu imi iau masina deocamdata. Vreau sa vad daca mor fara ea, sper sa nu
http://florinpanait.wordpress.com
#1055
Scris 08 decembrie 2008 - 02:06
#1056
Scris 08 decembrie 2008 - 02:13
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1057
Scris 08 decembrie 2008 - 03:49
da tu pe unde esti cu locul de munca, cumva pe la pipera-tunari?
Mda ... cea mai frumoasa inventie din ultimii ani ... macar de ar fi fost inainte de calea ferata.
Mijloacele de transport de suprafata nu sunt decat un mare fas...
Ar trebui sa se investeasca masiv in dezvoltarea retelei de metrou ... ma rog ... ma repet si eu aiurea cand muuulti altii spun asta de o gramada de ani
Ex-FN2 owner
#1058
Scris 08 decembrie 2008 - 09:53
#1059
Scris 08 decembrie 2008 - 10:02
Cred ca am parcus vreo 3 km pe jos in seara aia
Incerc sa ma pastrez cat mai independent, de aia (desi imi e greu) nu imi iau masina deocamdata. Vreau sa vad daca mor fara ea, sper sa nu
E super senzatia cand mergi mai multisor pe jos.
N-o sa mori, ba o sa traiesti mai mult si mai bine.
Eu is puturos ,da' tre' sa-mi impun sa merg pe jos,cu bicicleta.
Altfel trece timpul...
#1060
Scris 11 decembrie 2008 - 05:02
In schimb la intoarcere 14.00 imediat cum treceai de finalul autostrazi.. coloana. Noroc cu Bl. Preciziei ca am mai scutit din timp.
Se pare ca nu se va finaliza aici, Auchan facer parte dintr-un plan mai mare.. "Militari Shopping",
Adica:
Auchan,
DECATHLON, http://www.decathlon...n-bucureti.html
C&A,
Humanic,
Media Galaxy.
Acestea se adauga la : Metro, Practiker, Bricostore, Hornbach, Kika, Oulet, Carrefour, Mobexpert,.. plus altele.
Binenteles, si traficul cu restul tarii.
Apoi, mai avem si Cora(ceva mai departe, mall Romania, viitor mall cotroceni cu Real parca.
Traficul.. un vis.
#1061
Scris 12 decembrie 2008 - 09:16
Mi-a venit ideea asta trecand ieri prin zona, nefiind nici una incredibil de scumpa: spatiu este, terenul este a Primariei, nu e nevoie de poduri si podete pentru asta...
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#1062
Scris 12 decembrie 2008 - 10:18
Si l-au desfintat asa repede incat au uitat toate tramvaiele la depou in zona industrilor... fiind nevoiti sa repuna linile, sa scoata tramvaiele si apoi sa scoata iarasi linile.
Daca se vrea.. exista linie de tramvai la max 1 km de zona comerciala, in zona depoului industrilor, trebuie doar sa lungeasca traseul si sa il treaca peste linile de tren. Pe iuliu maniu poate functiona pe linie noua pana in zona autogari ca apoi sa foloseasca linia existenta.
Insa ar face concurenta metroului. Cel mai simplu ar fi sa faca o mica prelungire de 1-2 statii, chiar si linie simpla, a metroului, de la industrilor pana la kika si apoi carrefour.
Simplu, eficient, rapid. dar gandeste cineva acolo, sus?
#1063
Scris 12 decembrie 2008 - 10:43
Auzisem ca au ceva planuri in acest sens, ca vor sa faca o parcare mare pe la capatul A1 ca sa nu mai intre lumea in Buc cu masina, sa o lase acolo si sa ia metroul...
Oricum ceva trebuie facut pt ca sunt foarte multe spatii comerciale mari si traficul e din ce in ce mai imposibil...
http://florinpanait.wordpress.com
#1064
Scris 12 decembrie 2008 - 10:57
1) cu 20 de ani mai tarziu fata de ideea initiala, dupa ce proiectul a fost plimbat pe la diverse firme straine care si-au luat comision, au zgariat pamantul, au dat faliment, etc etc - timp in care foarte multi oameni de bine si-au ridicat case si au construit averi - vezi caile ferate in 1860-1880 si reteaua telefonica nationala 1930-1940. Inclusiv regele Carol 1 a "girat" o firma germana pe la inceputul domniei, firma care a cerut mai multi bani decat concurenta, i-a primit si apoi a dat faliment. Si calea aia ferata a fost facuta in final cu ingineri si cu mana de munca romaneasca... cativa mai multi ani mai tarziu
2) in conditii de dictatura, folosindu-se multa munca neplatita ("voluntari", prizonieri, militari in termen etc); macar lucrarile respective au fost "livrate" la timp :devil:
Deci.... enjoy the show!
Aceasta postare a fost editata de DanCld: 12 decembrie 2008 - 10:57
#1065
Scris 12 decembrie 2008 - 11:30
Si tremenul de 20 ani.. este indulgent.. in multe cazuri, planificarea si executia au fost difereniate pana la 100 ani.
#1066
Scris 14 decembrie 2008 - 05:45
#1067
Scris 14 decembrie 2008 - 09:01
Ma mir cum se poate lansa un magazin la care pereti nu sunt gata.. dar pierdeau sarbatorile..
Referitor la harta.. nu am dreptate? Oricum e un pas inainte, insa daca ar avea un feedback mai mare de la utilizatori.. ar fi cea mai buna.
#1068
Scris 14 decembrie 2008 - 10:18
In al doilea rand este problema umana, foarte multi cred ca fac un bine insa transmit date conforme cu perceptia lor din pacate inexacta (ex: pun waypoints gresite in MapSource unde cred ei ca e cladirea X, sau cum cred ei ca e sensul unic la strada aia, de fapt ei stiind strada vecina dar nu s-au obosit sa se uite la semnul cu numele strazii, etc) ceea ce duce la necesitatea validarii suplimentare a datelor. Foarte neplacut pentru toti cei implicati.
Iar in al 3-lea rand e validarea finala a hartii, la editare pot ramane bucati de drum aparent unite insa doar suprapuse (fiecare segment are si un Z-index, cu un editor 2D nu vezi exact ca din A nu ajungi de fapt in B ); din cauza numarului imens de drumuri e practic imposibil sa prinzi toate aceste erori. Cand a fost scoasa prima varianta rutabila in 2005 eu personal "am prins" cel putin 30 de astfel de probleme, iar altii probabil sute. Si stii care e partea funny? Ca problema recenta cu intreruperea de la Bacau nu exista in variantele beta la care am avut acces in cursul acestui an; stiu sigur ca am verificat ca s-a remediat alta intrerupere langa Focsani. Asta e, trimite unul ceva nou, se adauga si se strecoara si cate un bug...
Heh, daca ar fi facuta de super-oameni, ar fi o super-harta. Asa, avem ce avem, cu bune si cu rele. Gata OT-ul.
Aceasta postare a fost editata de DanCld: 14 decembrie 2008 - 10:19
#1069
Scris 19 decembrie 2008 - 08:20
O varianta era si centura de la otopeni pana la Mogosoaia apoi spre bucurestii noi, dar si acolo a devenit de regula greu de trecut.
Aceasta varianta pleaca din centra (soseaua odaii ), cam din dreptul facultati INI, adica putin dupa ce linia de tren se desparte de sosea. Drumul se numeste Piscul mare, se continua cu Piscul Pietrei apoi cu Regimentului..si ajunge in Gh. Ionescu-Sisesti.De fapt este un drum in mare parte in linie dreapta.. dar drum. adica nu strada sau sosea, pt ca nu este asfaltat, doar pietruit si.. balti si noroi. insa nu pune mare dificultate in parcurgere.. . Oricum se salveaza intre 30min -1h .
#1070
Scris 20 decembrie 2008 - 07:24
#1071
Scris 20 decembrie 2008 - 08:47
Sa vedem zilele care vine, insa preconizez consumuri de exceptie pentru drumurile urbane
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#1072
Scris 20 decembrie 2008 - 08:47
#1073
Scris 20 decembrie 2008 - 09:54
Azi pe drumul clasic spre Plaza-Cora a fost incredibil de liber, comparabil cu o zi de duminica. De asemenea in subteran la Cora erau locuri de parcare libere si nici vorba de ambuteiaj la intrare sau la iesire, ceva ce nu am mai vazut de vreo 2 luni In magazin aglomeratia uzuala de weekend, departe totusi de ce ne-am fi asteptat in sambata dinainte de Craciun. Ceva se intampla! :ph34r_anim:
nene, ori tu minti, ori astia de la tv au filmat in alta tara. pai tu nu ai vazut cate reportaje, lumea se calca in picioare la magazin, cosuri de 2500 de lei pt craciun, cozi, profituri imense, blocaj auto peste tot. iti dai seama ca la inceput am fost ironic si eu stiu cat de josnica e mass-media.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1074
Scris 20 decembrie 2008 - 10:10
#1075
Scris 20 decembrie 2008 - 11:22
Mihai Bravu-centru-giurgiului-afara din buc-centru-foisor-M Bravu-vitan-foisor-vitan. Drumurile au fost intre orele 10-17 si am circulat chiar lejer.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi