Ce-i tot dati cu aia ca a fost scos sa se bata cu M3 ??? Au scos o masina si gata. Ca nu convine concurentei care se zbate de zeci de ani sa evolueze un model si vin orezarii si scot din prima o masina care le sta in git, e evident.
pt ca IS-F a fost scos ca "M3 killer" si a ratat. de asta. si la vanzari sta prost, toyota a suspensat planurile pt dezvoltarea modelului urmator. probabil se vor axa mai mult pe noul V10.
zici ca se zbate concurenta de zeci de ani, de parca toyota face masini de ieri, nu din 1940.
daca te uitai cu atentie, japonezul, adica orezarul sef, spune ce zic si altii, buba e la sasiu. si orezarul sef, daca nu o fi fraier, are un BMW.
nu stiu ce e asa greu de inteles ca lexus in general nu are masini care sa se miste bine pe sosea cand dai in ele.
iar cand au facut o masina special pt asta (din punctul meu de vedere nu e prima, dar restul au fost facute pt a se lupta cu mercedes si nu le iau in considerare), nu le-a iesit. e simplu. daca scoteau ceva sa surclaseze clar M3-ul, jos palaria. aia de la nissan cum au putut sa scoata GT-R? nu are nici o legatura ca unii sunt japonezi si altii nemti. nu suntem de clasa a 2-a aici, discutam de modele precise, fara sa conteze daca au orez in rezervor sau nu.
si toyota a mai facut un supercar
http://www.lexus.com/LFA/ care s-a dorit peste GT-R. sa obtina asta, masina costa extrem e mult, pretul dat pt un model SUA e de 400.000 $.
pt mine e 2-0 in favoarea nissan chiar, pt ca masina lor are un pret similar mai degraba cu M3-ul, e doar putin mai scumpa, dar mi se pare mult peste M3.
e adevarat ca GT-R-ul solicitat rau nu e foarte fiabil, dar fata de restul masinilor la banii aia, ofera enorm de mult si e o masina fantastica. pretul mic trebuie scos de undeva.
Iar ca feeling si calitate de executie, prefer fara discutie IS-ul.
inseamna ca nu il iei ca inlocuitor M3, n-ai cum sa renunti la un sasiu bun pt o masina sport, ca sa ai calitate. adica ti-ai luat subaru tocmai pt performante