Fiat Bravo
#26
Scris 14 octombrie 2006 - 09:48
#27
Scris 14 octombrie 2006 - 09:52
"chiar si 6% sau 10% cat vor fi"- trebuia sa adaug "dupa 1 ian 2007"...nu ziceam de ceed
toyota auris m-a dezamagit asa de tare incat am uitat de ea
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#28
Scris 15 octombrie 2006 - 01:09
Revenind la Bravo, inca nu sunt sigur daca va fi un succes. Dpdv al designului este clar o reusita. Insa, cat de bune vor fi trenul de rulare (ingrozitor in cazul generatiei actuale) si fiabilitatea e o mare dilema... Nici noile motoare nu stim cum sunt, inca, desi pe hartie suna excelent. Un alt aspect extrem de important ramane pretul. Grande Punto nu este prea ieftin in clasa mica, deci nici Bravo nu va fi un model prea accesibil, fiind probabil pozitionat la acelasi nivel cu alte compacte mult mai bine vazute, ca Focus 2 sau Astra H. Eu sper ca Bravo va avea de partea sa nu doar designul superb semnat Giugiaro si motoarele excelente, tipice Fiat, ci si un sasiu dinamic, suspensie independenta spate cu adevarat eficienta, un interior bine finisat (GrandePunto e o mare dezamagire) si o fiabilitate mult mai buna decat a deja defunctului si neimbalsamatului Stilo. Daca si pretul va fi macar corect, daca nu neaparat un chilipir, atunci Fiat are o sansa sa se bata pentru primele locuri ale clasei compacte.
Noul Golf 6 nu va fi prea diferit fata de actuala generatie, din care este derivat, nefiind un model 100% nou, ci mai degraba un 5 cu un alt design mai dinamic si mai incitant, cu un interior mai bine finisat si un pret mai mic. Adica exact ceea ce-i trebuie pentru a redeveni regele clasei. Minusurile cele mai evidente ale generatiei actuale fiind tocmai designul geriatric, pretul exagerat si interiorul facut din plastice reciclate de la jucarii ActionMan topite.
Pug-ul 308 va fi probabil un concurent puternic in clasa compacta. Designul va fi sigur exagerat, cu un bot de balena si niste faruri ridicol de mari, insa sunt sigur ca va fi un model reusit. Chiar sunt extrem de curios cat de buna va fi noua platforma de clasa compacta a grupului PSA. Oare vor reintroduce o suspensie spate independenta? Cred ca e mai mult decat necesara.
Astra probabil va supravietui in topul vanzarilor clasei compacte, datorita designului fresh si preturilor destul de scazute. Noul Astra, i, trebuie insa sa puna mai mult accentul pe sportivitate.
Cee'd e un model cel putin interesant, care pe hartie pare o masina cinstita dar buna. Garantia de 7 ani este extrem de atragatoare. Singurul aspect care va transforma Cee'd intr-un succes de proportii sau un esec rasunator, va fi pretul. Daca va fi un pic mai ieftina decat concurentii traditionali europeni, KIA poate da lovitura.
Ce a mai ramas de discutat... Focus 2 va suferi un facelift destul de pronuntat in maxim 2 ani, pentru a fi integrat in noua linie de design kynetic Ford. Asta inseamna o noua fatza in genul celei de la S-Max si probabil un spate usor redesenat in cazul variantei in 5 usi. In rest, nu prea e nevoie de schimbari majore. Focus 3 trebuie sa aiba si un design extrem de dinamic si sexy, nu doar un sasiu extrem de competent si motoare reusite. Este clar ca Ford este pe drumul cel bun dpdv al designului si uitandu-ne la noile S-Max/Mondeo e clar ca viitoarea generatie va fi o masina cu un design extrem de atragator.
Ce concurenti mai exista... Megane 3. Un model despre care inca nu se stie mare lucru, poate DVS ne mai poate da detalii despre evolutia noii generatii. Va avea probabil un design mai cuminte decat al Megane-ului 2, un tren de rulare mai sportiv cu suspensie spate independenta (posibil, daca se va inscrie in trend-ul clasei) si (sper) o fiabilitate mai buna. Poate fi un concurent redutabil pt toate modelele enumerate mai sus, mai ales datorita pretului mic, coordonata traditionala Reno.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#29
Scris 16 octombrie 2006 - 10:33
http://www.worldcarf....002.mini2L.jpg
http://www.worldcarf....002.mini3L.jpg
http://www.worldcarf....002.mini5L.jpg
Aceasta postare a fost editata de the1: 25 octombrie 2006 - 01:08
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#30
Scris 17 octombrie 2006 - 12:36
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#31
Scris 25 octombrie 2006 - 12:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#32
Scris 25 octombrie 2006 - 12:39
O jucaria din asta cu 1,6 T 180 de cp,rock this party!!
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 25 octombrie 2006 - 12:43
#33
Scris 25 octombrie 2006 - 12:45
1.4 16V (95-100HP Southern European Special, Italy-Greece-Portugal)
1.4T 120HP
1.4T 150HP
1.8T 180HP
Multijets
1.6 JTD 105HP
1.6 JTD 120HP
1.9 JTD 150HP
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#34
Scris 25 octombrie 2006 - 12:47
Tinand cont ca s-au dus asa sus cu motoarele si toate sunt turbo,aseptam cu nerabdare un 2.0T dus pe la vreo 260-280 de cp si cu sistemul q4 de la Alfa.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 25 octombrie 2006 - 12:53
#35
Scris 25 octombrie 2006 - 05:08
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#36
Scris 25 octombrie 2006 - 05:16
Asa la o prima vedere (nu stiu cat de oficiala), place. Daca rezolva si aspectele de fiabilitate ar fi o amenintare serioasa in clasa compacta, clasa compacta carese anunta mai disputata, interesanta, atractiva, etc. ca oricand: avem noul Bravo, Kia C'eed, Civic, Corolla/Auris, .......... , altele decat eternele (poate pe alocuri chiar ternele) Golf, Astra, Focus.
#37
Scris 25 octombrie 2006 - 05:18
#38
Scris 25 octombrie 2006 - 07:39
Hai ma... cum sa semene cu Golf? Poate la sex.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#39
Scris 25 octombrie 2006 - 07:52
#40
Scris 25 octombrie 2006 - 08:31
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#41
Scris 26 octombrie 2006 - 11:14
SUPERB!
Aceasta postare a fost editata de the1: 26 octombrie 2006 - 11:31
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#42
Scris 26 octombrie 2006 - 11:16
#43
Scris 26 octombrie 2006 - 11:22
Nu-mi place spatele , arata prea Golf .
Exact asta voiam sa spun si eu ! E izbitoare asemanarea, design spate doar un pic mai dinamic !
Din acest semiprofil spate parca s-au contopit un Golf 5, un Leon si un Bravo 1, peste care s-au turnat apoi niste mirodenii Alfa Romeo.
Bravo Fiat Bravo !
Aceasta postare a fost editata de scaevola: 26 octombrie 2006 - 11:27
#44
Scris 26 octombrie 2006 - 11:26
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#45
Scris 26 octombrie 2006 - 11:30
#46
Scris 26 octombrie 2006 - 11:41
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#47
Scris 26 octombrie 2006 - 12:14
26/10/2006
World preview - Fiat Bravo: a perfect balance of Beauty and Substance
On January 29, the new Fiat Bravo will be presented to the international media in Rome, going on the market all over Europe in the following weeks.
The model is built in the Piedimonte S. Germano plant (Frosinone), and aims to become a benchmark in the most important segment of the European market. To achieve this goal, the Fiat Bravo has been designed and developed as the ideal synthesis of Beauty and Substance.
Beauty as the most up-to-date expression of Italian style
Developed by the Fiat Style Centre, the exterior design of the model is unmistakably ‘Italian’, another step forward in the development of the brand’s new stylistic identity.
The new Bravo arouses emotions at first glance, and it welcomes driver and passengers aboard in a passenger compartment where they will appreciate the quality of the materials and the care dedicated to even the smallest detail.
The Fiat Bravo cleverly combines a compact five-door body with an extraordinary amount of interior roominess: it is 434 centimetres long, 179 cm wide, and 149 cm high, with a wheelbase of 2.6 metres, and a loading capacity of 400 litres that tops its class.
Substance in the form of an innovative, reliable, quality car
The Fiat Bravo aims to be a car of ‘substance’, thanks to a lavish array of technological features and quality standards worthy of a higher class where safety, comfort and driving enjoyment are concerned.
The Fiat Bravo is an agile car that is entertaining to drive in every situation, thanks in part to the wide choice of engines, which include the polular turbodiesel 1.9 Multijets (120 and 150 bhp), the 90 bhp 1.4, and a new family of turbocharged T-JET petrol engines (120 and 150 bhp 1.4 Turbo) that now make their debut, combining low consumption and outstanding performance.
Turin, October 26, 2006
Aceasta postare a fost editata de the1: 26 octombrie 2006 - 01:02
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#48
Scris 26 octombrie 2006 - 12:29
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#49
Scris 26 octombrie 2006 - 12:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#50
Scris 26 octombrie 2006 - 01:07
http://www.km77.com/...gama/gra/04.jpg
http://www.km77.com/...gama/gra/01.jpg
http://www.km77.com/...gama/gra/02.jpg
http://www.km77.com/...gama/gra/03.jpg
Aceasta postare a fost editata de the1: 26 octombrie 2006 - 01:21
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi