Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Dacia Logan News/Logan MCV Break/Logan 1.6 16v


  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#151 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 septembrie 2006 - 06:58

Logan Break a fost lansat oficial!

La Salonul Auto de la Paris a avut loc astăzi premiera mondială a noii Dacia Logan Break. Botezată Logan MCV (Multi Convivial Vehicle), noua versiune de caroserie a Loganului va costa �ntre �ntre 8.200 şi 11.600 euro şi va fi v�ndută �n Rom�nia �ncep�nd din octombrie.

Designul Logan MCV exprimă robusteţe, elemente precum pasajele roţilor bine marcate sau capota proeminentă nelăs�nd nici o �ndoială asupra faptului că vehiculul poartă �n el genele Logan. Logan MCV foloseşte şi elemente stilistice de la Logan Steppe Concept, prezentat la Salonul de la Geneva 2006. Astfel, break-ul se distinge de varianta berlină prin bara faţă redesenată �n partea inferioară, priza de aer mai largă şi noile nişe pentru proiectoarele de ceaţă.

Linia laterală este dinamizată de forma rotunjită a celui de-al treilea geam, iar pavilionul supra-�nălţat, pe care sunt fixate barele de acoperiş, lasă să se �ntrevadă habitabilitatea excepţională şi impresia de spaţiu percepută la bordul vehiculului. Stopurile dispuse vertical �ncadrează, de o manieră practică, cele două portiere asimetrice, cu deschidere 1/3, 2/3.

Interiorul Logan MCV confirmă sugestia de spaţiu �ncăpător generată de liniile exterioare. Cu un ampatament majorat cu 27 cm faţă de cel al variantei berlină, Logan MCV duce şi mai departe limitele de habitabilitate oferite de sora sa mai mică, fiind prima Dacie care dispune de şapte locuri (opţional). �n versiunea cu 7 locuri, Logan MCV poate să transporte, �n condiţii de confort depline, trei adulţi pe r�ndul al doilea şi alţi doi pe r�ndul al treilea. Departe de a fi sacrificate, cele două locuri de pe ultimul r�nd pot primi doi adulţi mai �nalţi de 1,90 m, performanţă posibilă datorită design-ului părţii spate a vehiculului.

�n configuraţia cu 5 locuri, volumul util este de 700 de litri. �n cazul �n care �n vehicul iau loc numai două persoane, fapt posibil datorită modularităţii remarcabile a interiorului, Logan MCV dispune de un volum util de 2 350 litri. Chiar şi �n situaţia �n care la bord se află 7 persoane, portbagajul oferă �ncă un spaţiu pentru bagaje de aproape 200 de litri.

Logan MCV preia motorizările care au contribuit la succesul berlinei şi care au fost deja verificate din plin pe numeroase modele din gama Renault. Dispun�nd de trei propulsoare pe benzină (1.4, 1.6 MPI şi 1.6 16v) şi de o motorizare diesel de referinţă (1.5 dCi), gama Logan MCV oferă o paletă de motoare care răspunde unor aşteptări diferite �n funcţie de pieţe şi de tipurile de clientelă. Dacă motoarele pe benzină au aceleaşi caracteristici de putere ca la berlină, dieselului i-au fost adăugaţi 5 cai-putere, astfel că Logan MCV 1,5 dCi dispune de 70 de cai-putere.

___

COMUNICATUL DE PRESA:

28 SEPTEMBRIE 2006

Logan MCV : spaţiu şi polivalenţă la cel mai bun preţ

La doi ani de la lansarea comercială a modelului Logan, din care s-au v�ndut p�nă �n prezent peste 300 000 de exemplare, Dacia �şi �mbogăţeşte gama cu Logan MCV (Multi Convivial Vehicle). Break spaţios şi cu o mare capacitate de transport, Logan MCV beneficiază de toate avantajele Logan, la care se adaugă modularitatea şi polivalenţa �n utilizare. Oferind p�nă la 7 locuri, Logan MCV revoluţionează piaţa break-urilor, aşa cum Logan a făcut-o deja �n segmentul berlinelor de familie. Prezentat �n avanpremieră la Salonul Auto de la Paris, Logan MCV va fi comercializat �ncep�nd din octombrie 2006 �n Rom�nia şi la �nceputul anului 2007 pe principalele pieţe europene ale Dacia. La fel ca varianta berlină, el va număra printre motorizările sale propulsorul diesel 1.5 dCi, adevărată referinţă �n materie de agrement, de conducere şi de consum. Tarifele sale, care se vor eşalona �ntre 8 200 şi 11 600 euro, preţ client cu toate taxele incluse, răm�n fidele spiritului Logan, cu un raport preţ/prestaţii fără comparaţie.



Capitolul 1
Atuurile Logan: Simplitate şi modernitate
O concepţie simplă şi robustă moştenită de la varianta berlină
Asemeni variantei berlină, Logan MCV a fost dezvoltat pentru a răspunde unor condiţii de utilizare foarte variate, deseori extreme. �ncă o dată, opţiunile tehnice au fost ghidate de voinţa de a garanta atributele de robusteţe şi simplitate ale vehiculului. Astfel, Logan MCV preia planşa de bord monobloc a berlinei, care elimină jocurile de asamblare şi care şi-a dovedit capacitatea de a rezista foarte bine la uzură. Totodată, panourile portierelor sunt constituite dintr-un singur element. Materialele utilizate au fost alese pentru a confirma această impresie de calitate şi de soliditate. La exterior se regăsesc dispozitivele de protecţie care au făcut din berlină vehiculul fiabil şi robust pe care �l cunoaştem: protecţia a tablei prin injecţia de ceară �n cavităţi, aplicarea unui chit de etanşeitate pe �mbinările la exterior ale habitaclului sau protecţie ranforsată �n partea inferioară a caroseriei. Totuşi, �ntruc�t Logan MCV este destinat unor utilizări chiar mai variate dec�t berlina, inginerii de la Dacia au dorit să �i ofere un nivel de protecţie superior. �n această privinţă, Logan Steppe Concept a permis anticiparea anumitor soluţii. Astfel, Logan MCV beneficiază de noi bandouri de protecţie laterală, mai largi, pe portiere - un element care influenţează şi designul vehiculului, exprim�nd robusteţe. Logan MCV este dotat de asemenea cu un scut de protecţie situat sub grupul moto-propulsor şi cu un nou dispozitiv de etanşeitate la praf a cutiei de viteze şi a transmisiilor. Mecanica vehiculului se găseşte astfel perfect la adăpost faţă de diversele agresiuni exterioare. Combinate cu o gardă la sol (155 mm) �nălţată cu 20 mm faţă de standardele europene şi cu suspensii cu cursă mare, aceste dispozitive permit Logan MCV să �nfrunte cu seninăsani toate tipurile de şosele din lume, chiar şi pe cele mai degradate. Confortul termic nu a fost uitat. Logan MCV a fost studiat pentru a răspunde criteriilor climatice at�t ale ţărilor calde c�t şi ale ţărilor reci. Opţiunile tehnice au permis să se asigure un confort termic omogen pentru toate locurile datorită unor aeratoare optimizate şi a unui debit de aer care este cu 40 kg/h mai mare faţă de cel atins pe varianta berlină.

O gamă de motorizări moderne
Logan MCV preia motorizările care au contribuit la succesul berlinei şi care au fost deja verificate din plin pe numeroase vehicule din gama Renault. Dispun�nd de trei propulsoare pe benzină (1.4 şi 1.6 MPI; 1.6 16v) şi de o motorizare diesel de referinţă (1.5 dCi), gama Logan MCV oferă o paletă de motoare care răspunde unor aşteptări diferite �n funcţie de pieţe şi de tipurile de clientelă.


1.4 MPI şi 1.6 MPI : două motorizări care corespund poziţionării Logan
Cele două blocuri pe benzină cu 8 supape de 1.4 l şi 1.6 l răspund perfect criteriilor de cost, de robusteţe şi de uşurinţă a �ntreţinerii care caracterizează toată gama Logan. Aceste motoare se disting printr-un cuplu important la regim jos, disponibil pe o plajă largă de utilizare, de la 3 000 rot/min p�nă la 4 500 rot/min. �n pofida dimensiunilor sale generoase, Logan MCV are o masă relativ redusă. Astfel, versiunea de intrare �n gamă c�ntăreşte numai 1 175 kg. Datorită acestui lucru, performanţele şi consumul sunt la nivelul altor vehicule ale grupului Renault.
Motorul 1.4 MPI dezvoltă o putere de 55 kW (75 CP) la 5 500 rot/min şi oferă un cuplu de 112 Nm la 3 000 rot/min. Motorul 1.6 MPI afişează o putere de 64 kW (90 CP) la 5 500 rot/min şi un cuplu de 128 Nm la 3 000 rot/min. Aceste două motorizări sunt asociate unei cutii de viteze mecanice cu 5 trepte, utilizate pe Laguna II şi M�gane II.
Pe fiecare dintre aceste motorizări, primele trei rapoarte ale cutiei sunt scurte şi privilegiază demarajul şi reprizele la viteză joasă sau atunci c�nd vehiculul este �ncărcat. Ultimele două rapoarte privilegiază consumul şi acustica. Aceste opţiuni plasează Logan MCV �n plutonul fruntaş al clasei sale �n planul consumului: 7,6 l/100 km �n ciclu mixt pentru versiunea 1.4 l 75 CP.
1.6 16v : performanţe dinamice inedite
Propus recent pe varianta berlină, motorul 1.6 16v conferă Logan MCV performanţe inedite. Dezvolt�nd 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min şi oferind un cuplu maxim de 148 Nm la 3 750 rot/min, acesta permite Logan MCV 1.6 16v să accelereze de la 0 la 100 km/h �n 11,8 s şi să atingă o viteză maximă de 174 km/h. Acest nivel de performanţe dinamice este remarcabil pentru un break la un nivel de preţ comparabil. �nsă principalul motiv pentru care motorul 1.6 16v a fost ales pentru a echipa Logan MCV �l constituie supleţea sa şi plăcerea de a conduce pe care o procură.
Cu 90% din cuplul maxim disponibil �ncă de la 2 000 rot/min, acest propulsor se dovedeşte dinamic şi agreabil �n funcţionare, oferind un comportament foarte linear, fără căderi de putere la regim jos şi mediu.
Aceste rezultate nu sunt obţinute �n detrimentul consumului. Versiunea cu 16 supape a motorului 1.6 consumă numai 7,5 l/100 km �n ciclu mixt.
Motorul 1.6 16v este cuplat la o cutie de viteze tip JH cu 5 trepte care dispune de o sincronizare �mbunătăţită şi de o comandă prin cablu. Aceste două caracteristici permit o reducere a curselor manetei şi o creştere a preciziei selectării vitezelor care favorizează plăcerea de a conduce.


1.5 dCi 70 CP : un diesel de referinţă
Adevărată referinţă �n materie de motorizare diesel, propulsorul 1.5 dCi face parte, la r�ndul său, din motoarele dezvoltate de grupul Renault. Este vorba despre un grup moto-propulsor bazat pe o tehnologie modernă, dotat cu un sistem de injecţie directă common rail de a doua generaţie care procură prestaţii de nivel �nalt. Cu un consum de numai 5,3 l la100 km şi cu emisii limitate, de 140 g/km de CO2, Logan MCV 1.5 dCi se poziţionează de o manieră foarte competitivă printre celelalte break-uri diesel de pe piaţă.
Motorul 1.5 dCi este nu doar compact ci şi relativ uşor (127 kg �n ordine de mers). Supraalimentat de un turbocompresor cu inerţie mică, pentru a se obţine un timp de răspuns scurt, propulsorul �mbină confortul şi supleţea �n utilizare. La capitolul performanţe, motorul dezvoltă 50 KW (70 CP) la 4 000 rot/min şi un cuplu maxim de 160 Nm la 1 700 rot/min, din care 85% este disponibil �ntre 1 500 şi 3 500 rot/min. Cutia de viteze, provenită din cele care echipează versiunile pe benzină ale Logan, este o cutie mecanică cu 5 trepte, lubrifiată pe viaţă. Pentru a exploata cuplul motorului 1.5 dCi, rapoartele cutiei au fost alungite. Consumul şi acustica sunt favorizate fără a afecta performanţele dinamice ale vehiculului. Demarajele şi reprizele sunt energice chiar şi atunci c�nd vehiculul este �ncărcat.
Consumul său redus, asociat cu capacitatea de 50 de litri a rezervorului �i asigură modelului Logan MCV o autonomie de referinţă care se apropie de 1 000 km. Economic �n exploatare, Logan MCV 1.5 dCi uşurează viaţa proprietarului său. Costurile de utilizare sunt reduse iar intervalele de revizie sunt fixate la 10 000 km.
Siguranţa, un imperativ de neocolit
Logan MCV beneficiază de expertiza recunoscută a Renault �n domeniul siguranţei. Asemeni berlinei Logan, Logan MCV este conceput pe baza platformei B a Alianţei Renault Nissan, platformă pe care o �mparte cu modelele Modus, Clio II, Clio III şi Nissan Micra). �n mod firesc, Logan MCV beneficiază de elementele de siguranţă activă ale acestei platforme. Puntea faţă, derivată din cea a modelului Renault Clio II este de tip pseudo Mac Pherson cu braţ triunghiular. Puntea spate ranforsată preia conceptul de profil �n formă de H cu epură programată, comun celorlalte vehicule construite pe această platformă. Ea este echipată cu arcuri elicoidale şi amortizoare verticale cu cursă de suspensie mărită pentru a permite vehiculului să ruleze chiar şi pe şoselele cele mai dificile. Gradul de fermitate a arcurilor din faţă şi din spate, stabilit după o studiere aprofundată, limitează mişcările şasiului, �n special ruliul. Ansamblul asigură Logan MCV un comportament rutier echilibrat �n orice situaţie. Ca şi �n cazul berlinei, şasiul dispune, �n echiparea de serie, de o bară anti-ruliu �n faţă.
Fr�narea este asigurată de fr�ne cu discuri �n faţă şi cu tamburi �n spate. Versiunile dotate cu ABS sunt echipate cu un sistem Bosch 8.0 de ultimă generaţie cu repartitor electronic al forţei de fr�nare EBV, care este disponibil şi pe modelul Renault M�gane II. Acest sistem exploatează din plin potenţialul de fr�nare al punţii spate.
�n materie de siguranţă pasivă, Logan MCV se situează la nivelul standardelor europene. Modelul poate fi echipat cu p�nă la patru airbag-uri. Cele două airbag-uri frontale disponibile �n serie sunt prevăzute cu o supapă care reglează presiunea internă a sacului şi limitează eforturile de reţinere asupra ocupanţilor �n caz de şoc. �n viitorul apropiat, două airbag-uri laterale pentru locurile din faţă vor fi de asemenea disponibile, ca opţiune. Airbag-urile completează dispozitivul de deformare a structurii caroseriei �n caz de şoc lateral. Sistemul de reţinere este compus din centuri de siguranţă dotate cu 3 puncte de fixare şi tetiere pentru toate locurile, inclusiv pentru locurile celui de-al treilea r�nd pe versiunea cu 7 locuri. �n paralel, Logan MCV beneficiază de expertiza recunoscută a ingineriei Renault �n domeniul rezistenţei la şocuri şi de disipare a energiei cinetice. �n caz de şoc frontal, amenajarea compartimentului motor favorizează �mbinarea elementelor mecanice. Planşa de bord constituie şi ea un element important al dispozitivului de protecţie. Structura sa de tip fagure, din polipropilenă, un material cu o mare capacitate de absorbire a şocurilor, reduce consecinţele impactului asupra genunchilor �n caz de şoc. Curbura părţii inferioare a planşei de bord se mulează pe forma tibiilor pentru a repartiza eforturile asupra gambelor şi gleznelor. Structura scaunelor menţine bazinul ocupanţilor �ntr-o poziţie adaptată �n caz de şoc. Ranforsările la nivelul planşeului de sub picioarele şoferului şi pasagerului din faţă protejează membrele inferioare ale acestora. �n caz de şoc lateral, structura montantului central protejează bazinul, complet�nd eforturile care au fost depuse pentru a �ntări rezistenţa laterală a scaunelor şi a elementelor de ranforsare din portiere. O atenţie la fel de mare a fost acordată protecţiei faţă de şocurile din spate. Astfel, rezervorul de combustibil este implantat sub planşeu, la distanţă de puntea spate, ceea ce limitează orice intruziune a părţii inferioare a şasiului sau a bazei rulante.
Logan MCV permite instalarea de scaune universale pentru copii (sistem Isofix), cu faţa sau cu spatele la sensul de mers, pe locurile laterale de pe r�ndul al doilea. Un �ntrerupător situat pe partea laterală a planşei de bord permite deconectarea airbag-ului; un martor luminos indică �n acest caz dezactivarea funcţiei. Ansamblul acestor dispozitive ar trebui să permită Logan MCV să obţină cu uşurinţă un rezultat de 3 stele la testele de impact EuroNcap.

Capitolul 2
7 locuri pentru adulţi şi o polivalenţă reală
Un design modern care evocă spaţiul interior
Designul Logan MCV exprimă calitate şi robusteţe. Elemente precum pasajele roţilor bine marcate sau capota proeminentă nu lasă nicio �ndoială asupra faptului că vehiculul poartă �n el genele Logan. Dar Logan MCV profită şi de elementele stilistice ale Logan Steppe Concept, prezentat la Salonul de la Geneva 2006. Astfel, Logan MCV se distinge de varianta berlină prin bara faţă redesenată �n partea inferioară. Priza de aer mai largă şi noile nişe pentru proiectoarele de ceaţă conferă vehiculului o personalitate distinctă. Conturul calandrului dispune de margini lărgite, �ntărind identitatea de marcă Dacia. Bandourile de protecţie laterale, larg dimensionate, consolidează senzaţia de robusteţe. Linia laterală este dinamizată de forma rotunjită a geamului de custodă. Pavilionul supra-�nălţat, pe care sunt fixate barele de acoperiş, lasă să se �ntrevadă habitabilitatea excepţională şi impresia de spaţiu percepută la bordul vehiculului.
�n partea din spate, designul blocurilor optice, care �mbină verticalitatea şi formele rotunjite, se �nscrie �n linia modernă a vehiculului. Prin poziţionarea lor, stopurile �ncadrează, de o manieră practică, cele două portiere asimetrice, cu deschidere 1/3, 2/3.

Un spaţiu interior record : p�nă la 7 locuri pentru adulţi
Interiorul Logan MCV confirmă sugestia de spaţiu �ncăpător generată de liniile exterioare. Cu un ampatament majorat cu 27 cm faţă de cel al variantei berlină, Logan MCV duce şi mai departe limitele de habitabilitate � deja record - oferite de sora sa mai mică. �n faţă, spaţiul disponibil la nivelul umerilor şi al coatelor este comparabil cu cel oferit de cele mai bune berline din segmentul M1 (segmentul Renault M�gane). Interiorul Logan MCV este chiar şi mai generos pentru ocupanţii locurilor din spate. �n versiunea cu 7 locuri, Logan MCV poate să transporte, �n condiţii de confort depline, trei adulţi pe r�ndul al doilea şi alţi doi pe r�ndul al treilea. Departe de a fi sacrificate, cele două locuri de pe r�ndul al treilea se pot dovedi c�t se poate de �ncăpătoare pentru doi adulţi cu �nălţimea mai mare de 1,90 m, performanţă posibilă datorită opţiunilor stilistice care au stat la baza design-ului părţii spate a vehiculului. Av�nd la dispoziţie un spaţiu lateral total la nivelul şoldurilor de 1 420 mm, respectiv 1 210 mm şi o distanţă la nivelul genunchilor de 170 mm, respectiv 174 mm, pasagerii de pe r�ndurile al doilea şi al treilea vor fi instalaţi confortabil. Ei vor putea aprecia totodată spaţiul disponibil �n �nălţime, garda la plafon ating�nd valoarea excepţională de 946 mm la nivelul capetelor ocupanţilor de pe r�ndul al doilea. Suprafeţele vitrate de dimensiuni generoase asigură o luminozitate sporită la interior. Geamurile de custodă pot fi oric�nd �ntredeschise de ocupanţii locurilor de pe r�ndul al treilea. Accesul la aceste locuri este de altfel foarte uşor. Intrarea se face pe oricare din portierele laterale din spate, după care scaunul de pe r�ndul al doilea este basculat cu ajutorul unei clapete situate �n partea superioară a spătarului. Tetiera este escamotabilă pentru a facilita manevra.
Un spaţiu de �ncărcare fără egal
Spaţiul disponibil pentru transportul bagajelor sau diverselor obiecte atinge şi el valori record. �n configuraţia cu 5 locuri, volumul util este de 700 de litri. �n cazul �n care �n vehicul iau loc numai două persoane, fapt posibil datorită modularităţii remarcabile a interiorului, Logan MCV dispune de un volum util de 2 350 litri. Chiar şi �n situaţia �n care la bord se află 7 persoane, portbagajul oferă �ncă un spaţiu pentru bagaje de aproape 200 de litri. Cu toate acestea, nu este necesară utilizarea portbagajului pentru a depozita obiectele mici. Habitaclul dispune de numeroase spaţii de depozitare cu o capacitate totală de p�nă la 54 de litri. Indiferent unde s-ar afla �n interior, ocupantul maşinii are la �ndem�nă un astfel de spaţiu, fie că este vorba despre amplasamentele dispuse la baza consolei centrale sau �n cele patru portiere, de « buzunarele » situate pe spătarul scaunelor faţă sau de nişele adaptate pentru depozitarea sticlelor PET de 1,5 litri situate la �ndem�na pasagerilor de pe r�ndul al treilea. �n funcţie de versiune, ocupanţii locurilor din spate pot profita de asemenea de un vast spaţiu de depozitare situat �n plafon. Portierele care asigură accesul la portbagaj nu au fost nici ele uitate, ele integr�nd un « buzunar » de 2,15 litri şi o plasă de reţinere pe faţa lor interioară.
Logan MCV confirmă faptul că aprecierile de care s-a bucurat modelul Logan �ncă de la lansare sunt pe deplin justificate. Noua variantă procură o stare de confort şi de bună dispoziţie la bord inexistentă p�nă acum la vehiculele din categoria de preţuri din care face parte.

Modularitate şi polivalenţă �n utilizare
Datorită spaţiului interior generos, Logan MCV oferă toate argumentele de confort pentru călătoriile lungi cu familia. �n acelaşi timp, posibilităţile de amenajare a interiorului permit vehiculului să se adapteze la utilizări multiple �n exploatarea cotidiană. �n cazul versiunii cu 7 locuri, bancheta celui de-al treilea r�nd poate fi pliată (�n proporţie de 1/2 -1/2). Ansamblul banchetei (şezut + spătar) poate fi rabatat �n �ntregime şi susţinut de bancheta celui de-al doilea r�nd de scaune. Odată aşezată �n această poziţie, bancheta celui de-al treilea r�nd poate fi extrasă dacă se doreşte, cu ajutorul unor m�nere ergonomice. Această manevră este facilitată de greutatea redusă a banchetei (doar 16,7 kg).
La fel de modulabilă este şi bancheta de pe r�ndul al doilea. Aceasta poate fi pliată �n proporţie de 1/3 � 2/3, pe toate versiunile, şi chiar rabatată �n poziţia sprijinită de locurile din faţă, pentru a oferi o capacitate de �ncărcare maximă. Datorită acestor combinaţii, Logan ABC este foarte practică �n utilizarea cotidiană permiţ�nd trecerea rapidă de la transportul de persoane la cel al unor obiecte voluminoase.
�ncărcarea acestor obiecte, a bagajelor sau a plaselor cu cumpărături este facilitată şi de soluţia care a fost adoptată pentru deschiderea portierelor din spate. Faptul că cele două portiere sunt asimetrice 1/3-2/3 permite ca, �n funcţie de nevoie, să nu se deschidă dec�t una dintre ele. �n plus, ambele portiere au trei grade de deschidere, la 40�, 90� şi 180�. Deschiderea �n unghi de 40� permite �ncărcarea �ntr-un spaţiu restr�ns, cum ar fi un garaj sau c�nd un al vehicul este staţionat chiar �n spatele Logan MCV. Acest unghi garantează totodată o anumită discreţie faţă de conţinutul portbagajului. Unghiul de deschidere la 180� se dovedeşte �n schimb foarte util atunci c�nd este vorba de �ncărcarea unor obiecte grele, lungi sau voluminoase. Indiferent de unghiul de deschidere, portierele spate ale Logan MCV sunt uşor de manilulat datorită greutăţii lor reduse. De fapt, tocmai acest argument al greutăţii a condus echipa de proiectanţi care a conceput Logan MCV să aleagă soluţia portierelor laterale asimetrice �n locul unui hayon clasic. Pe anumite pieţe, unde vehiculele de familie sunt utilizate frecvent şi �n cadru profesional, soluţia portierelor asimetrice din spate şi marea modularitate a interiorului fac din Logan MCV o maşină polivalentă ideală.
Barele de pavilion longitudinale vin să completeze această polivalenţă, aduc�nd şi o notă suplimentară de atractivitate design-ului Logan MCV. Ele pot suporta o �ncărcătură de p�nă la 100 kg (faţă de 80 kg c�t este standardul european).
Modularitatea Logan MCV poate fi mărită şi mai mult datorită unei largi game de accesorii disponibile �ncă din momentul lansării (atelaj, port-ski, bare de pavilion transversale...)
Capitolul 3
Un vehicul nou �n gama Dacia
Logan MCV este primul din cele cinci modele care vor fi dezvoltate plec�nd de la berlina Logan �n cadrul programului Contract Renault 2009. Totodată, acest model reafirmă ambiţiile de expansiune internaţională a grupului Renault. Logan MCV va fi produs la Piteşti, �n Rom�nia, �n uzina unde a �nceput aventura Logan. Capacitatea de producţie a Logan MCV este estimată la 360 vehicule*/zi. Pentru a asigura fabricarea Logan MCV la Piteşti au fost făcute investiţii industriale �n valoare de 110 milioane de euro*, « tichetul de intrare » total al vehiculului ridic�ndu-se la 154 milioane de euro*. Aceste bugete au fost menţinute sub control datorită aplicării sistematice � şi naturale atunci c�nd este vorba despre Logan � a unor principii precum « carry-over » (reutilizarea unor soluţii tehnice de la un proiect la altul) şi « design to cost » (preponderenţa noţiunii de cost �n toate opţiunile de ordin tehnic şi conceptual). Cele două principii au fost, de-a lungul derulării �ntregului proiect, subordonate unei obsesii majore: calitatea.
Logan MCV va fi comercializat �n Rom�nia din octombrie 2006 iar apoi, �n lunile următoare, �n restul Europei, de la Spania la Turcia, şi pe unele pieţe din Africa şi din America latină. Pe piaţa rom�nească, Logan MCV va constitui un factor puternic de fidelizare a clientelei Dacia care reprezintă deja aproape jumăsani din piaţă. Pe celelalte pieţe europene, el va permite, asemenea berlinei, cucerirea unei clientele raţionale, pragmatice şi sensibilă la argumentul preţ dar va putea interesa şi clienţi pentru care nivelul �nalt de funcţionalitate şi polivalenţa sunt atribute care contează. Din acest punct de vedere, Logan MCV reprezintă o ofertă perfect complementară variantei berlină şi conferă Dacia statutul plenar al unei mărci care dispune de mai multe modele �n gamă.

Imagine amplasata

Si o poza buna de setat ca wallpaper... nu stiu cine ar face asa ceva. :)

Imagine amplasata
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#152 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 septembrie 2006 - 07:03

deabia astept sa vad noua reclama la dashia... :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#153 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 septembrie 2006 - 07:10

seamana cu un dulap :), dar va avea succes
OT:ati vazut reclama la prestige 1.6 105 CP? :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#154 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 septembrie 2006 - 07:13

@ska: Reclame cu godaci zburatori si chiuvete vorbaretze? :)

Cateva filmuletze.

http://www.youtube.c...h?v=BOqWH4OgXSM
http://www.youtube.c...h?v=WlCesdUuQyg
http://www.youtube.c...h?v=98YA1mIUxCQ

Aceasta postare a fost editata de the1: 28 septembrie 2006 - 07:13

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#155 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 septembrie 2006 - 07:14

nu, chit ca s-ar fi potrivit perfect :) este intr-o asa-zisa jungla :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#156 the_otherone

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 10-iunie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Chevrolet
  • Model:Nubira
  • Motorizare:1.6 16v

Scris 29 septembrie 2006 - 07:01

Pacat ca puteau sa il faca sa arate decent. Eu cred ca daca era plafonu mai jos, montantii colorati in negru dar si ampatamentu normal, nu monstruos de mare cum e acum (se vede ca l-au alungit prea tare au stricat proportiile) ca sa nu mai zic de spate unde ar fi mers o a 5-a usa, masina ar fi aratat chiar decent. Am ilustrat asta in CGI-ul de mai jos

Imagine amplasata
  • 0

#157 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 29 septembrie 2006 - 07:19

filmul publicitar a fost facut in maroc si este excelent.
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#158 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 29 septembrie 2006 - 08:08

Arata bine CGI-ul lui the_otherone . Spatele imi aduce aminte de Laguna 1 Break si Espace-ul curent .
Chiar ca trebuiau s-o faca asa .
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#159 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 29 septembrie 2006 - 08:57

eu zic ca originalul nu este totusi departe de acest CGI.
masina nu este asa urata cum s-a vorbit in urma fotografiilor dinainte de lansare, chiar daca nu are formele clasice ale unui break.
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#160 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 29 septembrie 2006 - 12:29

OT:ati vazut reclama la prestige 1.6 105 CP? :D


n-am vazut-o, dar dupa ce am vazut reclama la diesel in care ziceai ca e cine stie ce ferrari, nici nu vreau sa ma gandesc cum e asta.. :angry: :D
  • 0

#161 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 29 septembrie 2006 - 12:29

Nu mi se pare ca arata mai bine cu ampatamentul mai mic.
Insa daca era sa fi lasat plafonul mai jos ... nusht cat de bine mai incapeau si scaunele 2 in spate. Nu cred ca cei de la design Renault au tzinut neaparat sa scoata un Logan urat. Mie unu nu mi se pare asa. Si iarasi trebe tzinut cont ca sigur in primul rand s'a dorit un spatiu cat mai generos ... nu neaparat un design care sa'ti fure privirile. La banii astia aspectul practic primeaza, nu cel estetic.

Vad ca bara fatza e modificata in jurul proiectoarelor. Asa vor arata si noile Logan sedan? La fel am vazut grila si la Renault Logan albastru care era pretagit ptr Anglia si cu care fusesera puse poze p'aici.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#162 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 29 septembrie 2006 - 12:48

am vazut eu reclama,e super tare,o reclama cu adevarat occidentala,pacat de masina :angry:
  • 0

#163 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 29 septembrie 2006 - 12:55

Breakul e mai occidental.

Prestige-ul mi se pare o rusine. L-am vazut zilele trecute si parca e mai prost facut decat un Laureate. Ornamentul ''carbon'' din interior arata ingrozitor de ieftin, prost gust din belsug. Autocolantul negru lipit pe montantul central era decupat aiurea si se dezlipise deja un pic, intre bara spate si aripi era un spatiu urias, mai mare decat la un Logan ''simplu'' and on and on... nu arata a masina de 10k, desi, cred ca este o oferta buna. Pacat de unele aspecte care puteau fi corectate. Poate incet, incet...
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#164 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 29 septembrie 2006 - 11:10

Imagine amplasata
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#165 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 02 octombrie 2006 - 03:13

Gowlawn furgoneta:

http://www.daciaclub...ic=35011&st=660
  • 0
Imagine amplasata

#166 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 02 octombrie 2006 - 03:26

Deci singura diferenta intre break si furgoneta este prezenta/absenta geamurilor.
  • 0
Imagine amplasata

#167 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 02 octombrie 2006 - 04:22

da :(
talk about reducing costs
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#168 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 02 octombrie 2006 - 04:25

O sa fie asa o placere sa incarci marfa prin usile alea din spate .
Acuma serios , cat de mult putea sa coste sa bage usi normale de duba ?
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#169 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 02 octombrie 2006 - 06:47

Bai nu-mi place. O fi mare spatioasa ieftina dar din lateral ma sperie. Peste ani si ani va fi una din acele masini prezentate la emisiunile auto sub egida "What the hell where they thinking?"
De abia astept o caterinca pe tema MCV la TOp Gear. :(
Pt un tatic cu multe de carat si cu multi copii sau nevasta supraponderala este foarte buna masina, poate si ca taxi dar sincer mi se pare prea urata.LOgan MCV-pt un tatic care are butic :D
  • 0
On a self-imposed forum break...

#170 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 02 octombrie 2006 - 06:54

Si cand se lansase Steppe deja ne vedeam peste Skoda si alti...mi-a placut cum a zis Reno ca ei nu intentioneaza sa faca din Dacia o masina cu ceva pretentii....
  • 0

#171 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 02 octombrie 2006 - 08:14

pai nici macar semi pretentii nu poti avea.e bocciciunea suprema.ah,azi am vazut rexton rodius pe langa strandul tineretului,mai ma gandesc care-i mai naspa...
  • 0

#172 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 octombrie 2006 - 10:16

Clar ... Rodius. Mie nu mi se pare urat MCV'ul. Nu zic ca e frumos ... da nici urat nu e :P
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#173 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 02 octombrie 2006 - 11:43

E rezonabil. Oricum, pt o utilitara arata bine.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#174 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 11 ianuarie 2007 - 03:23

au aparut airbagurile laterale ca optiune pe mcv. Costa in jur de 581 ron, sunt foarte ieftine imho si probabil ii va permite mcv-ului daca va fi testat la euroncap sa obtina 4 stele euroncap
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#175 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 ianuarie 2007 - 03:31

la mine erau 451e laterale si cortina
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi