Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Dacia Logan News/Logan MCV Break/Logan 1.6 16v


  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#176 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 11 ianuarie 2007 - 05:26

au aparut airbagurile laterale ca optiune pe mcv. Costa in jur de 581 ron, sunt foarte ieftine imho si probabil ii va permite mcv-ului daca va fi testat la euroncap sa obtina 4 stele euroncap



te-a mincat undeva sa spui ca sint ieftine la 581 Ron ... si brusc astia de la Dacia (dupa ce au citit ce ai scris tu aici http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/party1.gif ) le-au scumpit la 200 euro (680.80 Ron) ...

... oricum, comparat cu diferenta de 255 euro intre vopsea "normala" si vopsea metalizata mi se par si mie ca sint ieftine
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#177 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 11 ianuarie 2007 - 05:36

eu le-am calculat la un prestige. tu la ce nivel de echipare l-ai pus?
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#178 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 12 ianuarie 2007 - 09:28

eu le-am calculat la un prestige. tu la ce nivel de echipare l-ai pus?


aici:

http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi

nu apare decit "Airbaguri laterale faţă pentru versiunile Laureate 200 euro 680,80 Ron" la DACIA LOGAN MCV, la DACIA LOGAN nu apar airbaguri laterale.

MCV Prestige inca "nu se exista" :D
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#179 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 12 ianuarie 2007 - 10:42

eu l-am luat din configurator
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#180 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 19 ianuarie 2007 - 03:24

se poate comanda airbag lateral si pe berlina http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/party1.gif oare vor fi retestate la euroncap?
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#181 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 12:11

E0 "Logan"

Motorizări 1,4 MPI / 75CP, 1,5 dCi / 70CP

Versiunea Logan cuprinde următoarele echipamente serie:

* Jante de oţel 15"
* Centuri de siguranţă fixe
* Tetiere reglabile pe �nălţime
* Bare de protecţie faţă/spate de culoare neagră
* Scut protecţie motor
* Antidemaraj electronic
* Iluminare spaţiu marfă
* Pre-echipare radio

Opţional:

* Airbag şofer
* Direcţie asistată
* Radiocasetofon cu panou frontal detaşabil
* Covor protecţie planşeu spaţiu marfă

E1 Pack Confort

Motorizări 1,4 MPI / 75CP, 1,6 MPI / 90CP, 1,5 dCi / 70CP

Echipamente serie suplimentare faţă de versiunea de echipare Logan:

* Airbag frontal şofer
* Direcţie asistată hidraulic
* Centuri de siguranţă reglabile pe �nălţime
* Baghete laterale de protecţie
* Comandă reciclare aer
* �nchidere centralizată cu cheie

Opţional:

* Pack electric: geamuri electrice + telecomandă �nchidere uşi
* Pack siguranţă: ABS cu EBV + airbag pasager
* Airbaguri laterale
* Proiectoare de ceaţă
* Aer condiţionat manual
* Covor protecţie planşeu spaţiu marfă
* Radiocasetofon cu panou frontal detaşabil (2x15 W)
* Radio CD cu panou frontal detaşabil (2x15 W)

Soluţiile alese pentru prevenirea accidentelor pornesc de la echipamente existente �n gama Renault:

* Discuri ventilate �n faţă şi cu tamburi de 9�� pe spate pentru o fr�nare eficientă
* Pneuri 185/65 R15 pentru o ţinută de drum precisă şi o fr�nare eficientă
* Retrovizoare de mari dimensiuni pentru o bună vizibilitate
* Transmisie şi cutie de viteze etanşe la praf, scut protecţie motor

Opţional, �n funcţie de nivelul de echipare, Logan VAN poate fi echipat cu sistemul ABS Bosch 8.0, cu repartitor electronic al forţei de fr�nare EBV.

�n materie de siguranţă pasivă, Logan VAN este dotat, �n funcţie de versiune, cu :

* Airbaguri frontale şofer şi pasager şi airbaguri laterale torace;
* Protecţii pentru membrele inferioare şi bazin pentru şofer şi pasager �n partea frontală şi �n panourile uşilor;
* Planşă de bord ranforsată cu o structură tip fagure care reduce consecinţele impactului asupra genunchiului;
* Centuri cu prindere �n 3 puncte reglabile pe �nălţime şi tetiere reglabile pe �nălţime.

--
http://www.dacia.ro/...an/date-tehnice
http://www.dacia.ro/logan-van/dotari
http://www.dacia.ro/logan-van/exterior
http://www.dacia.ro/...-van/motorizari

De la 6700 euro DDP.

http://www.dacia.ro/...l/minisite-van/

Minisite VAN.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#182 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 12:18

Dacia lansează o nouă ofensivă pe piaţa vehiculelor utilitare odată cu apariţia Logan VAN

După succesul modelelor Logan berlină şi Logan MCV, Dacia �şi continuă �nnoirea gamei cu un vehicul utilitar, Logan VAN. Modern, robust şi economic, Logan VAN beneficiază din plin de experienţa grupului Renault �n materie de vehicule utilitare. Logan VAN este dotat cu o capacitate de �ncărcare extrem de competitivă, de 800 kg, situată la cel mai bun nivel �n segmentul furgonetelor. Printre variantele de motorizare disponibile pe Logan VAN figurează şi motorul 1.5 dCi, de origine Renault, o veritabilă referinţă �n acest segment de piaţă. Marele atu al Logan VAN constă �nsă, �n special, �n preţul său. Acest vehicul utilitar răspunde aşteptărilor unei categorii largi de clienţi care se află �n căutarea unui mijloc de transport cu o capacitate de �ncărcare c�t mai mare, la cel mai bun preţ. �ncep�nd de astăzi, Logan VAN este disponibil �n Rom�nia şi Bulgaria, urm�nd să fie lansat şi pe alte pieţe internaţionale, spre finalul anului 2007.

Atuuri specifice gamei Logan

O concepţie robustă
Asemeni celorlalte vehicule ale gamei Logan, modelul utilitar Logan VAN a fost dezvoltat pentru a răspunde unor condiţii de utilizare variate şi, adesea, severe. La interior, şoferul va regăsi aceeaşi ambianţă a postului de conducere şi aceleaşi comenzi existente pe versiunea break, Logan MCV.
Planşa de bord, panourile portierelor, tapiţeria, dau o impresie de soliditate şi dovedesc o excelentă rezistenţă la uzura �n timp, ceea ce reprezintă parametri importanţi pentru un vehicul utilitar. La exterior, dispozitivele de protecţie sunt cele existente pe toate vehiculele Logan: protecţia tablei prin injecţia de ceară �n cavităţi, aplicarea unui chit de etanşeitate pe �mbinările la exterior ale habitaclului sau protecţie ranforsată �n partea inferioară a caroseriei.

Logan VAN este dotat cu bandouri de protecţie a portierelor, inaugurate, deja, pe Logan MCV. De asemenea, suspensiile ridicate, garda la sol mai �naltă dec�t media, scutul de protecţie situat sub grupul moto-propulsor, se regăsesc şi pe Logan VAN.

Motorizări moderne
Logan VAN este echipat cu două motorizări pe benzină, 1.4 şi 1.6 8 supape şi o motorizare diesel 1.5 dCi, toate trei fiind deja verificate pe numeroase vehicule din gama Renault. Motorul de 1.4 litri dezvoltă o putere de 55 kW (75 CP) la 5 500 rot/min şi oferă un cuplu de 112 Nm la 3 000 rot/min. Motorul de 1.6 litri afişează o putere de 64 kw (90CP) la 5 500 rot/min şi un cuplu de 128 Nm la 3 000 rot/min. Aceste două motorizări răspund perfect criteriilor de robusteţe şi de uşurinţă a �ntreţinerii care sunt imperative pentru vehiculele utilitare. Acestea se disting printr-un cuplu important la regim jos, disponibil pe o plajă largă de utilizare, de la 3 000 rot/min p�nă la 4 500 rot/min. �n cazul fiecăreia dintre aceste motorizări, primele trei rapoarte ale cutiei sunt scurte şi privilegiază demarajul şi reprizele la viteză joasă sau atunci c�nd vehiculul este �ncărcat. Ultimele două rapoarte privilegiază consumul şi acustica. Astfel, Logan VAN echipat cu motorul 1.4l 8 supape afişează un consum de 7,9 l/100 km �n ciclu mixt.

Adevărată referinţă �n materie de motorizare diesel, motorul 1.5 dCi are la bază o tehnologie modernă. El este echipat cu un sistem de injecţie common rail de a doua generaţie care oferă confort, supleţe �n utilizare şi un consum redus, de numai 5,3 l la 100 km. Acest aspect, dar şi nivelul limitat al emisiilor, de numai 140 g/km de CO2, permit Logan VAN 1.5 dCi să se poziţioneze de o manieră foarte competitivă printre celelalte furgonete diesel de pe piaţă. Motorul 1.5 dCi este nu doar compact ci şi relativ uşor (127 kg �n ordine de mers). Motorul dezvoltă 50 kw (70 CP) la 4 000 rot/min şi un cuplu maxim de 160 Nm la 1 700 rot/min, din care 85 % este disponibil �ntre 1 500 şi 3 500 rot/min. Cutia de viteze mecanică cu 5 trepte este lubrifiată pe viaţă. Pentru a exploata cuplul motorului 1.5 dCi, rapoartele cutiei au fost alungite. Demarajele şi reprizele sunt energice chiar şi atunci c�nd vehiculul este �ncărcat. Consumul său redus, asociat cu capacitatea de 50 de litri a rezervorului �i asigură modelului utilitar Logan VAN o autonomie de referinţă care se apropie de 1 000 de km.

Siguranţa, un imperativ de neocolit
Logan VAN beneficiază de nivelul de siguranţă activă şi pasivă �nt�lnit la Logan MCV. Merită reamintit faptul că �ntreaga familie de modele Logan este concepută pe baza platformei B a alianţei Renault Nissan, platformă pe care o �mparte cu modelele Modus, Clio II, Clio III şi Nissan Micra. Puntea faţă, derivată din cea a modelului Renault Clio II este de tip pseudo Mac Pherson cu braţ triunghiular şi cadru nefiltrat. Puntea spate ranforsată preia conceptul de profil �n formă de H cu epură programată, comun celorlalte vehicule construite pe această platformă. Aceasta este echipată cu arcuri elicoidale şi amortizoare verticale cu cursa de suspensie mărită pentru a permite vehiculului să ruleze chiar şi pe şoselele cele mai dificile. Şasiul dispune, �n echiparea standard, de o bară anti-ruliu �n faţă. Ansamblul asigură Logan VAN un comportament rutier sănătos şi echilibrat �n orice situaţie.

Sistemul de fr�nare a fost redimensionat pentru a lua �n calcul capacitatea de �ncărcare a vehiculului. Astfel, toate versiunile Logan VAN sunt echipate cu discuri ventilate �n faţă şi cu tamburi de 9�� pe spate. Versiunile dotate cu ABS dispun de un sistem Bosch 8.0 de ultimă generaţie cu repartitor electronic al forţei de fr�nare EBV, care este disponibil şi pe modelul Renault M�gane II. �n materie de siguranţă pasivă, Logan VAN este dotat, �n funcţie de versiune, cu airbag frontal şofer şi, opţional, cu airbag frontal pasager. Sistemul de reţinere este compus din centuri de siguranţă dotate cu 3 puncte de fixare. �n paralel, Logan VAN beneficiază de expertiza recunoscută a ingineriei Renault �n domeniul rezistenţei la şocuri şi de disipare a energiei cinetice. �n caz de şoc frontal, amenajarea compartimentului motor favorizează �mbinarea elementelor mecanice. Planşa de bord constituie un element important al dispozitivului de protecţie. Structura sa de tip fagure, din polipropilenă, un material cu o mare capacitate de absorbire a şocurilor, reduce consecinţele impactului asupra genunchilor �n caz de şoc. Ranforsările la nivelul planşeului de sub picioarele şoferului şi pasagerului din faţă protejează membrele inferioare ale acestora. �n caz de şoc lateral, structura montantului central protejează bazinul, complet�nd eforturile care au fost depuse pentru a �ntări rezistenţa laterală a scaunelor şi a elementelor de ranforsare din portiere.

Aptitudini utilitare �n concordanţă cu aşteptările pieţei

Portiere originale
Logan VAN preia design-ul şi dimensiunile Logan MCV. Această sinergie a contribuit la atingerea obiectivului de menţinere sub control a costurilor, care caracterizează �ntregul proiect al familiei Logan. Logan VAN, ca şi Logan MCV, dispune de portiere laterale �n spate de tip VP (� vehicul de persoane �) pe toate versiunile. Aceste portiere permit un acces larg la spaţiul de �ncărcare al vehiculului, at�t prin partea dreaptă, c�t şi prin partea st�ngă, �n condiţiile �n care numeroase vehicule din aceeaşi categorie nu dispun dec�t de o singură portieră de acces lateral. Panourile interioare ale portierelor sunt protejate de material plastic. �n spate, regăsim cele două portiere batante �n proporţie de 1/3 - 2/3. Ca şi �n cazul Logan MCV, aceste două portiere au trei grade de deschidere, la 40�, 90� şi 180�, �n funcţie de necesitate şi de natura �ncărcăturii. Deschiderea �n unghi de 40� permite �ncărcarea �ntr-un spaţiu restr�ns, cum ar fi un garaj sau c�nd un vehicul este staţionat chiar �n spatele Logan VAN. Unghiul de deschidere la 180� se dovedeşte �n schimb foarte util atunci c�nd este vorba de �ncărcături grele şi voluminoase. Fiind vorba de un vehicul utilitar, geamurile laterale spate şi portierele batante spate ale Logan VAN sunt acoperite cu tablă, la fel ca şi geamurile de custodă din spate. Astfel, zona de �ncărcare răm�ne perfect protejată şi ferită de priviri. Toate elementele mobile ale caroseriei au fost supuse la numeroase teste de durabilitate pentru a se asigura că acestea sunt adaptate unei utilizări de tip utilitar. Funcţionarea portierelor din faţă a fost testată la un ciclu de 75 000 de �nchideri, cea a portierele laterale din spate, la un ciclu de 50 000 de �nchideri, �n timp ce portierele batante spate au fost supuse unor teste care redau 100 000 de cicluri deschidere/�nchidere.

O capacitate de �ncărcare remarcabilă
�ncă de c�nd a fost concepută, structura caroseriei modelelor Logan VAN şi Logan MCV a fost dezvoltată �ntr-o optică adaptată at�t vehiculelor de persoane c�t şi celor utilitare. Rezistenţa şi rigiditatea acestei structuri răspund perfect constr�ngerilor pe care le impune un vehicul utilitar, fără a neglija confortul sau comportamentul rutier.

Structura caroseriei permite o capacitate de �ncărcare de p�nă la 800 kg, valoare care se situează la cel mai bun nivel pentru segmentul furgonetelor. Lungimea caroseriei, superioară cu 200 mm faţă de cea a versiunii Logan berlină, asigură variantei Logan VAN o capacitate de �ncărcare pe lungime de 1 936 mm, o valoare inedită pentru această categorie de vehicule utilitare. Astfel, pe l�ngă sarcina utilă importantă, Logan VAN oferă potenţialilor clienţi posibilitatea de a transporta obiecte voluminoase pe lungime. �n ceea ce priveşte volumul de �ncărcare, acesta se situează la 2,5 m3. Lăţimea de �ncărcare se cifrează la 1 420 mm, iar �nălţimea utilă la 940 mm. Pragul de �ncărcare este cobor�t la 582 mm pentru cel mai bun confort de utilizare.

O zonă de �ncărcare simplă şi practică
�n comparaţie cu Logan MCV, Logan VAN dispune de un planşeu specific, �n două părţi care sunt montate pe un cadru sudat de planşeul de origine. Acest lucru permite crearea unei zone de �ncărcare total plată. Tot pentru a asigura o zonă de �ncărcare plată, roata de rezervă a fost instalată �ntr-un cadru accesibil doar din exterior. Toate cablurile sunt protejate faţă de riscul de a fi lovite sau agăţate �n spaţiul de �ncărcare. Astfel, ele sunt implantate fie �n cavităţile caroseriei, fie sunt acoperite cu panouri de protecţie din material plastic. Cabina este separată de zona de �ncărcare printr-un perete din SMC, care garantează o izolare şi o protecţie totală a habitaclului. Opţional, zona de �ncărcare poate fi acoperită cu un covor de protecţie plastifiat.
Logan VAN poate fi echipat cu o gamă largă de accesorii, printre care panouri laterale din plastic şi galerie de pavilion.

Conceptul Logan aplicat la Vehiculul Utilitar
Apariţia Logan VAN marchează �nnoirea completă a gamei Dacia, inclusiv �n segmentul vehiculelor utilitare. Este vorba de al treilea vehicul al gamei Logan, gamă care va număra 6 modele la orizontul Contractului Renault 2009. Logan VAN �şi �ncepe de azi cariera comercială �n Rom�nia şi �n Bulgaria, urm�nd ca din toamna anului 2007 să fie disponibil şi �n restul Europei. Pe piaţa din Rom�nia, Logan VAN �nlocuieşte �n mod avantajos oferta Pick-Up a vechii game Dacia.

Ca şi celelalte modele dezvoltate �n cadrul programului Logan, versiunea utilitară Logan VAN a fost concepută ţin�nd cont de conceptele � carry over � (reutilizarea soluţiilor tehnice de la un proiect la altul) şi � design to cost � (preponderenţa noţiunii de valoare pentru client �n toate alegerile tehnice şi conceptuale). Aceste două principii permit realizarea de vehicule moderne la un preţ extrem de atractiv. Logan VAN a beneficiat �n egală măsură de �ntreaga experienţă a ingineriei Renault �n materie de vehicule utilitare.

Impactul industrial generat de introducerea Logan VAN pe liniile de fabricaţie ale uzinei de la Mioveni a fost minim, av�nd �n vedere că uzina asamblează deja versiunea Logan MCV. Valoarea totală a investiţiilor asociate celor două modele (�tichetul de intrare�) se cifrează la 154 de milioane de euro, din care 110 milioane de euro revin investiţiilor industriale. Capacitatea de producţie maximă estimată pentru Logan VAN este de 200 de vehicule pe zi.

Logan VAN se prezintă drept unul dintre cele mai economice vehicule utilitare de pe piaţă, cu un excelent raport preţ/capacitate de �ncărcare. Gama comerciala Logan VAN este simplă iar etajarea versiunilor este bine demarcată. �n momentul lansării, �n Rom�nia şi Bulgaria sunt disponibile două nivele de echipare. Primul nivel, �Logan�, dispune de motorizările 1.4 MPI şi 1.5 dCi, ambele prezent�nd un cost scăzut de utilizare, datorită consumului şi costurilor de �ntreţinere reduse. Al doilea nivel de echipare, intitulat �Pack Confort �, oferă, pe l�ngă motorizările 1.4 MPI şi 1.5 dCi, propulsorul pe benzină 1.6 MPI. Nivelul � Pack Confort � dispune �n echiparea standard de direcţie asistată, �nchidere centralizată a portierelor şi airbag şofer.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#183 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 02:58

S-a lansat Dacia Logan furgon


Logan furgon, cel mai mare portbagaj din clasa ei

Prima noutate majora din acest an la Dacia
preluare AutoNews.ro

Prima noutate majora din acest an, la Dacia, s-a consumat oficial aseara, o data cu lansarea noii versiuni Logan furgon, inlocuitorul vechiului model utilitar pick-up, retras de pe piata spre sfarsitul anului trecut.

Conform declaratiilor vicepresedintelui Dacia, Constantin Stroe, pretul noii utilitare va fi sub bariera psihologica de 10.000 de euro, urmand sa fie cea mai ieftina optiune din gama sa. Cadenta zilnica de fabricatie a noii Dacia Logan furgon urmeaza sa fie, pentru inceput, de 40 de unitati.

Motorizarile vor fi aceleasi de la Logan berlina si Logan MCV, insa pentru toamna acestui an este asteptata o noua motorizare diesel de 1,5 litri, cu 10-15 CP mai puternica, preluata de la Renault Clio 3. Logan furgon este a treia versiune (dupa berlina si MCV sau break) din cele sase programate de Renault pentru Dacia, in aceasta perioada.
\AutoNews.ro.

O masina utilitara care va fi cautata de firmele
preluare Automarket.ro

La putin peste o luna de la fabricarea ultimei Dacii "Papuc", Dacia isi innoieste gama cu a treia versiune a gamei Logan: Van. O masina utilitara care va fi cautata de firmele pentru care cele 800 de kilograme reprezentate de capacitatea maxima de incarcare - cea mai mare in aceasta clasa - si pretul competitiv constituie un mare avantaj in alegerea modelului de lucru.

Derivat din versiunea break MCV a lui Logan, Van apare pe piata cu solutii bine gandite pentru un astfel de automobil, a carui valoare este cu atat mai mare cu cat rezistenta materialelor este mai ridicata. Astfel, conform comunicatului de presa Dacia, materialele precum plansa de bord, panourile usilor sau tapiteria au fost testate cu succes si dovedesc o rezistenta excelenta la uzura in timp.

Si pentru ca vorbim de rezistenta, trebuie amintit faptul ca Dacia a luat masuri impotriva uzurii rapide a tablei, astfel ca aplicarea unui kit de etanseitate pe imbinarile caroseriei si protectia ranforsata in partea inferioara a caroseriei sunt principalele atuuri in acest sens. Ramane de vazut cat de utile se vor dovedi acestea.

Principala deosebire exterioara fata de versiunea MCV este aparitia panourilor de tabla care vin in locul geamurilor posterioare si a celor de custoda din spate. Deoarece un astfel de model are nevoie de mult spatiu de miscare, Logan Van vine cu suspensii ridicate si cu o garda la sol ridicata, pentru a contracara eventualele terenuri de rulare mai putin prietenoase.

Un semn de intrebare persista in drepturl alegerii modului de deschidere a usilor. Preluate direct de pe versiunea MCV a lui Logan, acestea nu sunt foarte practice in momentul descarcarii marfii la nivel ridicat din cauza faptului ca, cel putin in partea laterala, masina are nevoie de spatiu pentru deschidere portierelor.

Partea posterioara este insa salvata prin posibilitatea deschiderii cu 180 de grade a usilor inegale.
Automarket.ro
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#184 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 24 ianuarie 2007 - 10:48

mda,l-am vazut azi in ziar,pt un furgon la banii aia merita.
  • 0

#185 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 03:36

Eu nu inteleg cum de mai pot vinde LEGAL masini fara 2 airbaguri si ABS standard...
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#186 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 04:22

Următorul model din gama Logan, care va cuprinde �n total şase versiuni de caroserie, va fi un vehicul utilitar cu benă, a declarat agenţiei Mediafax vicepreşedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe.

El nu a precizat c�nd va fi prezentat următorul model.Acesta va fi al doilea vehicul comercial uşor din gama Dacia, după Logan Van, lansat marţi.

Van, al treilea model din gama Logan, �nlocuieşte autoutilitara Pick-up, retrasă din producţie la sf�rşitul anului trecut. Compania a estimat pentru acest an v�nzări de 12.000 de unităţi pentru acest model, din care 8.000 de piaţa rom�nească.

Utilitara va fi comercializată pentru �nceput �n Rom�nia şi Bulgaria şi spre sf�rşitul anului pe alte pieţe europene.

Renault, acţionarul majoritar al Dacia, s-a angajat să extindă gama Logan la şase versiuni de caroserie, p�nă �n 2009.

Compania a lansat, �n luna septembrie a anului 2004, autoturismul berlină de concepţie Renault denumit Logan. După doi ani, �n septembrie 2006, constructorul a lansat versiunea break, Logan MCV (Multi Convivial Vehicle). Automobile Dacia, preluată de constructorul Renault �n anul 1999, a v�ndut, anul trecut, 196.708 vehicule, cu 19,6% mai mult dec�t �n 2005, dar uşor sub estimări, �n condiţiile creşterii exporturilor şi scăderii v�nzărilor �n Rom�nia, �n principal la vehicule comerciale uşoare.

Dacia estimează pentru acest an un nivel al cererii apropiat de cel �nregistrat �n 2006, producţia prognozată fiind de aproximativ 210.000 de unităţi.

Retragerea din producţie a modelului Pick-up a condus la scăderea uşoară, după cinci ani de creştere, a v�nzărilor de autovehicule comerciale, �n ciuda creşterii pieţei totale cu circa 16%.

Automobile Dacia a avut �n 2006 o cotă de piaţă de 37,5% �n scădere cu 9,3 puncte faţă de 2005, după ce v�nzările au crescut cu 3,2%, la 96.037 unităţi.


Sursa: Bloombiz
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#187 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 04:46

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#188 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 04:53

Pretul versiunii pe motorina a autovehiculului Dacia Logan se va scumpi ca urmare a introducerii motorizarii Euro 4, a anuntat in cursul zilei de marti, Francois Fourmont, presedintele companiei. Surse din piata auto au precizat pentru HotNews ca nivelul majorarii nu va depasi 200 de euro.

"Diferenta de pret provine din costurile introducerii Euro 4, costuri care se regasesc doar partial in pret. Compania va suporta o parte din costuri. Cel mai mare efort de adaptare a fost in cazul automobilelor dotate cu motoare diesel, pentru care adaptarea motoarelor la Euro 4 a necesitat costuri de mai multe sute de euro", a precizat Francois Forumont.

In 2006, Dacia a vandut aproape doua sute de mii de unitati la nivelul pietei interne, usor sub estimarile oficialilor companiei.

Pe pietele internationale, Dacia a inregistrat in 2006 o crestere puternica a vanzarilor, care au atins 88 931 de unitati, cu 74 % mai mult fata de 2005. Europa Occidentala este principala destinatie de export pentru Logan, cu 40% din totalul inmatricularilor pe pietele externe.


Sursa: Hotnews
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#189 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 24 ianuarie 2007 - 05:28

Eu nu inteleg cum de mai pot vinde LEGAL masini fara 2 airbaguri si ABS standard...



nu ca apar dacia ca nu-i cazul,dar daewoo sunt masini de familie si cred ca le cunosti dotarile nu?
  • 0

#190 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 ianuarie 2007 - 05:29

Daewoo va muri in curand... Logan VAN e un model nou, lansat ieri.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#191 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 25 ianuarie 2007 - 08:29

Pretul versiunii pe motorina a autovehiculului Dacia Logan se va scumpi ca urmare a introducerii motorizarii Euro 4, a anuntat in cursul zilei de marti, Francois Fourmont, presedintele companiei. Surse din piata auto au precizat pentru HotNews ca nivelul majorarii nu va depasi 200 de euro.

"Diferenta de pret provine din costurile introducerii Euro 4, costuri care se regasesc doar partial in pret. Compania va suporta o parte din costuri. Cel mai mare efort de adaptare a fost in cazul automobilelor dotate cu motoare diesel, pentru care adaptarea motoarelor la Euro 4 a necesitat costuri de mai multe sute de euro", a precizat Francois Forumont.

In 2006, Dacia a vandut aproape doua sute de mii de unitati la nivelul pietei interne, usor sub estimarile oficialilor companiei.

Pe pietele internationale, Dacia a inregistrat in 2006 o crestere puternica a vanzarilor, care au atins 88 931 de unitati, cu 74 % mai mult fata de 2005. Europa Occidentala este principala destinatie de export pentru Logan, cu 40% din totalul inmatricularilor pe pietele externe.
Sursa: Hotnews


deci s-a lamurit treaba. ceea ce scrie in articol e vax, mi se pare ca totul porneste de la evz, care numai acuma a aflat de cresterea de pret aplicata odata cu trecerea motorului diesel de pe logan de la euro3 la euro 4 (prin care a castigat 5 cp in plus ,intercooler ) ce a avut loc la inceputul anului. ziaristi de kko care nu se informeaza
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/tomato.gif
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#192 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 ianuarie 2007 - 10:30

Si celelalte 1000 de cresteri de pret? :P
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#193 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 ianuarie 2007 - 11:40

consider ca logan arata bine doar sub aceasta forma.
cred ca a fost conceput initial acest van, care a fost dezbracat mai apoi de partea din spate.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




4 useri citesc subiectul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi