Stiri si zvonuri din industria auto
#1051
Scris 06 noiembrie 2009 - 03:43
dar cum ai mai spus de n ori, nu uita sa adaugi parerea mea cand dai verdicte.
(lol, Volvo sexy)
#1052
Scris 06 noiembrie 2009 - 04:26
''e chestie de gusturi''
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1053
Scris 09 noiembrie 2009 - 04:57
Concernul auto german, Volkswagen, a devenit lider mondial la productia de masini, detronand din aceasta pozitie grupul nipon Toyota. Impreuna cu filiala Porsche, VW a livrat, in primele noua luni ale anului, 4,4 milioane de autovehicule si camioane. Datele sunt rezultatul unui studiu elaborat de insti�tu�tul Global Insight, la solicitarea agentiei Reuters. In ceea ce priveste Toyota, perfor�mantele lui pe primele trei trimestre din 2009 se ridica la numai patru milioane de bucati.
#1054
Scris 09 noiembrie 2009 - 05:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1055
Scris 09 noiembrie 2009 - 05:45
si poate si te alte planete
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1056
Scris 09 noiembrie 2009 - 05:56
#1057
Scris 09 noiembrie 2009 - 06:13
este niste prostiamericanii sint niste prosti.
#1058
Scris 09 noiembrie 2009 - 07:59
#1059
Scris 09 noiembrie 2009 - 08:03
TDI. the real deal...
Aceasta postare a fost editata de ska: 09 noiembrie 2009 - 08:05
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1060
Scris 09 noiembrie 2009 - 08:09
#1061
Scris 09 noiembrie 2009 - 08:19
smecheri rau astia de la VW.
oare tirurile astea ce fel de TDI-uri o avea?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1062
Scris 09 noiembrie 2009 - 08:38
#1063
Scris 10 noiembrie 2009 - 01:17
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1064
Scris 10 noiembrie 2009 - 01:26
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1065
Scris 10 noiembrie 2009 - 01:50
#1066
Scris 10 noiembrie 2009 - 02:11
acum cu reducere e chiar putin mai ieftin. bine, exista si anomalii, dieselul e mai scump cu vreo 1500�. car diesel are CDG (diferential central cu pinioane cuplat cu LSD) si nu LSD-Diferential central cu vasco-cuplaj (alunecare limitata). iar astia mai zic ca unele automate au ATS-Sistem de distributie activa a cuplului, iar aia mai puternica are VTD-Sistem de distributie variabila a cuplului.
ce dracu bre, astia dau garda la sol la XT acum de 225, adica mai mare ca la aspirat.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1067
Scris 10 noiembrie 2009 - 02:36
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1068
Scris 10 noiembrie 2009 - 03:02
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1069
Scris 10 noiembrie 2009 - 04:25
http://www.financiar...er-mondial.html
Concernul auto german, Volkswagen, a devenit lider mondial la productia de masini, detronand din aceasta pozitie grupul nipon Toyota. Impreuna cu filiala Porsche, VW a livrat, in primele noua luni ale anului, 4,4 milioane de autovehicule si camioane. Datele sunt rezultatul unui studiu elaborat de insti�tu�tul Global Insight, la solicitarea agentiei Reuters. In ceea ce priveste Toyota, perfor�mantele lui pe primele trei trimestre din 2009 se ridica la numai patru milioane de bucati.
Constructorul auto american Ford Motor Co. a anuntat, luni, un profit surprinzator de aproximativ un miliard de dolari, in trimestrul trei al acestui an, beneficiind de relansarea pietei auto, de reducerile de costuri si de stimulentele oferite de guvernul american in cadrul programului Cash for Clunkers, informeaza Reuters.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1070
Scris 10 noiembrie 2009 - 04:43
Stiti ceva ? Io nu cred nici aia cu toyota, nici cu vw si nici cu fordu...
#1071
Scris 10 noiembrie 2009 - 04:44
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1072
Scris 10 noiembrie 2009 - 04:46
plus ca nici masinile nu mai sunt ce au fost.
uite ca sustinerea celor de la ford poate fi o explicatie de exemplu.
VAG e o companie prea mare sa nu fie adevarat, iar renault, cel mai mare producator european de masini de cativa ani se lauda cu vanzarile dacia.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1073
Scris 10 noiembrie 2009 - 04:49
#1074
Scris 10 noiembrie 2009 - 05:02
Si vag cu camioanele vindute prin jungla..........
VAG e o companie prea mare sa nu fie adevarat, iar renault, cel mai mare producator european de masini de cativa ani se lauda cu vanzarile dacia.
#1075
Scris 10 noiembrie 2009 - 05:09
http://en.wikipedia....rucks_and_Buses
cica apartin MAN mai nou, deci nici nu se pune
In 1979, Volkswagen Group (Volkswagen AG) acquired a 67% percent stake in Chrysler Motors do Brasil Ltda. In January 1980, Volkswagen AG buys 100% of shares in Chrysler Motors do Brasil Ltda, therefore giving Volkswagen the rights in renaming the company to Volkswagen Caminh�es Ltda.
The first Volkswagen Truck the 1981 13.130.
Volkswagen Caminh�es Ltda. released their first trucks in February/March 1981; the Volkswagen 11.130 and the Volkswagen 13.130, both had a reworked version of Volkswagen's Mark 1 LT cabin, and were powered by MWM engines on Chrysler engineered platforms which were inherited from the takeover.[3]
MWAHAHAHA
astia exista de cand lumea, dar nu prea s-au laudat se pare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi