Stiri si zvonuri din industria auto
#1251
Scris 07 ianuarie 2010 - 06:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1252
Scris 07 ianuarie 2010 - 09:24
Da chiar, de ce nu are Dacia culoarea neagra in paleta
La inceput parca nici galben nu aveau ... in Timisoara sint multe taxiuri Logan facute galbene prin infoliere ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1253
Scris 07 ianuarie 2010 - 10:50
pfoooaa nene...
meserie frateeee.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1254
Scris 07 ianuarie 2010 - 10:51
In Bucuresti 99% din Loganuri pentru taxi sunt infoliateLa inceput parca nici galben nu aveau ... in Timisoara sint multe taxiuri Logan facute galbene prin infoliere ...
Aceasta postare a fost editata de pejte: 07 ianuarie 2010 - 10:53
#1255
Scris 07 ianuarie 2010 - 10:59
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1256
Scris 07 ianuarie 2010 - 11:48
sa vezi ce bun e asta negru ptr tiuning cu giamuri fumurii...
... daca nu-i face si stopurile fumurii tot degeaba
Neagra cu plafonul galben ... ca pe vremuri
Astea parca erau din alea "canadiene" ... care aveau kilometraju' pe bord in mile ...
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 07 ianuarie 2010 - 11:48
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1257
Scris 07 ianuarie 2010 - 11:49
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1258
Scris 07 ianuarie 2010 - 11:56
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1259
Scris 08 ianuarie 2010 - 12:19
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1260
Scris 08 ianuarie 2010 - 01:29
exista de un an in romania, noir nacre se numeste culoareaDa chiar, de ce nu are Dacia culoarea neagra in paleta
#1261
Scris 08 ianuarie 2010 - 02:31
#1262
Scris 08 ianuarie 2010 - 02:41
#1263
Scris 08 ianuarie 2010 - 09:52
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1264
Scris 08 ianuarie 2010 - 11:14
Astia de la Dacia mai bine faceau o promotie permanenta prin care ofereau si ei o tabla si o vopsea (indiferent culoarea) realmente de calitate.
#1265
Scris 11 ianuarie 2010 - 08:09
Motorul de 1,2 litri 135 CP va avea un cuplu motor de 180 Nm la 1.500 de rotatii pe minut.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1266
Scris 11 ianuarie 2010 - 09:13
Cica astia de la VW vor sa scoata un 1.4TSI cu dubla supraalimentare, turbo si compresor, la 200 cp.
Nuts...
#1267
Scris 11 ianuarie 2010 - 11:48
#1268
Scris 11 ianuarie 2010 - 12:09
O fi posibil sa fabrice astia 1000/zi ? Si unde le pun ? Sau or insuma tot ce se fabrica in lume ?
#1269
Scris 11 ianuarie 2010 - 02:32
Daca adunam cat a vandut in RO, Germania, Franta, etc., ar fi f posibil sa ajungem pe acolo.
#1270
Scris 11 ianuarie 2010 - 02:43
La 3 schimburi inseamna ca iese o masina la 1 minut si ceva...... !
#1271
Scris 11 ianuarie 2010 - 05:17
stie cineva datele de vanzare dacia in piata externa pe 2009 ?
Si eu am auzit ieri ca in 2009 productia ar fi fost de 300 000 unitati. Pe piata interna cica s'au vandut 45 000 unitati, deci restul ar fi export. Am mai scris pe undeva: Germania 85 000, Franta 61 000, Italia 23 000
Acu juma de ora, in drum spre Mangalia, erau vreo 4-5 trailere cu Logan si MCV, multe negre
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 11 ianuarie 2010 - 05:18
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1272
Scris 11 ianuarie 2010 - 05:30
La 1 minut si ceva nu are cum sa iasa o masina, nici daca fabrica era complet robotizata.Cipriane, 1000/zi e ENORM !
La 3 schimburi inseamna ca iese o masina la 1 minut si ceva...... !
Oricum, daca facem media iese peste 1000/zi: zilele lucratoare din an 22 x 12 = 264
300.000 / 264 = 1.136,(36)
Numai ca aici intra toate modelele produse de catre Dacia; si nu au doar o singura linie de fabricatie.
In prima parte a lui 2009, datorita progr rabla din vest, la Dacia stiu ca s-a lucrat din plin (au mai chemat si oameni la care renuntasera).
Dacia este producator de volum si nu exclusivist; daca nu e in stare sa fabrice 300k de masini (indiferent tip/model) pe an ...........
#1273
Scris 11 ianuarie 2010 - 05:49
eh nuLa 1 minut si ceva nu are cum sa iasa o masina, nici daca fabrica era complet robotizata.
are, ca nu exista o singura linie de productie
#1274
Scris 11 ianuarie 2010 - 06:10
Daca ne referim la ciclul de productie (de cand intra pe banda si pana iese), eu tot zic ca nu.
Nu mai gasesc acum comunicatul oficial Dacia, privind capacitatea de productie, dar am gasit cateva articole (unele destul de vechi - 2007/2008), poate se mai limpezesc lucrurile :
Dacia va incepe in 2008 productia a doua noi modele la Mioveni
Aici nu era inclusa productia modelului Sandero.
Planurile de extindere ale Dacia si venirea Ford la Craiova vor tripla productia locala de automobile
#1275
Scris 11 ianuarie 2010 - 06:22
Din articolele puse de Ciprian reiese ca 1000 unitati/zi sunt chiar uzuale. Insa nusht acum daca cele 300 000 de unitati de care se vorbeste zilele astea sunt fabricate doar la Mioveni sau e totalul ptr toate fabricile ce produc Logan/Sandero. Posibil totusi sa fie vb de prima varianta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi