Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Stiri si zvonuri din industria auto


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1748 replies to this topic

#1401 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 februarie 2010 - 01:47

Da, pare mai bine proportionata, dar botul tot aiurea mi se pare ca arata
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1402 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 februarie 2010 - 02:26

LOL! Tocmai partea care ii place lui pejte! :P :P

Singura bucata din acest Kia care arata bine cea de mai jos. In rest mi se pare total disporportionata, linii si elemente care sar (cum nu trebuie) in ochi, elemente care afecteaza grav vizibilitatea, etc...
Imagine amplasata

RAV4 intotdeauna mi s-a parut o masina de femeie. Cu acest facelift mi-au schimbat perceptia asupra acestui model. Nu arata rau...


  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1403 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 20 februarie 2010 - 10:11

Pai si de ce ti se pare anormal? Daca n'ar fi placut nimanui, nu ar fi intrat in productie.
Pana si Rodius a avut clienti :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1404 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 februarie 2010 - 11:36

Si Rodius si Actyon :lol: ... ce oameni...
  • 0

#1405 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 20 februarie 2010 - 11:45

Chiar si Multipla :lol:
  • 0

#1406 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 21 februarie 2010 - 12:00

Radem, glumim, da pana la Multipla :P La timpul ei, mi s'a parut misto ca oferea 6 locuri :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1407 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 22 februarie 2010 - 08:42

Mi se pare mie sau chiar e mai nou o tendinta de a mari garda la sol la noile modele, in special la clasa mica? Ma uitam azi la un Ibiza nou si mi-se-parea foarte cocotata, mai gen Sandero! :D
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1408 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 februarie 2010 - 09:58

arata mai masculin RAV4 cu face-lift.
e o masina foarte buna. pacat ca-i destul de scumpa.
dieselul de 177cp zboara bine.

la o atentie sporita, botul kia arata ca mecla monstrilor din alien :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1409 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 februarie 2010 - 07:05

Masinile cu motoare Euro 5, care in prezent sunt scutite de taxa pe poluare auto, ar putea fi supuse acestei taxe din 2011, cand este preconizata modificarea sistemului de taxare. Pe de alta parte, o idee luata in calcul de importatorii auto si de Guvern este majorarea primei de casare de la 900 euro cat este in prezent la circa 2.800 euro.

In acest an, noutatea cea mai importanta este aceea ca persoanele care detin mai multe masini vor putea cumula primele de casare pentru a cumpara o singura masina noua. Prima de casare consta intr-un voucher cu o valoare de 3.800 lei, iar cei interesati sa achizitioneze o masina prin Rabla vor putea folosi pana la trei astfel de tichete (obtinute, evident, din casarea a trei masini mai vechi de zece ani).

Varianta luata in calcul de oficialii Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) si de Guvern consta in acordarea unei prime in valoare de 11.400 lei pentru o singura masina casata, din 2011.

“O varianta ar putea sa fie, sa zicem, anul viitor, marirea cuantumului primei de casare la valoarea celor trei tichete, de data asta pentru o singura masina”, a declarat pentru 0-100.ro vicepresedintele APIA Brent Valmar, care este si directorul general al celui mai mare importator auto de pe plan local, Porsche Romania.

Intrebat ce se va intampla cu taxa auto si daca masinile Euro 5 vor fi taxate de la anul, Valmar a spus: “Este o posibilitate. Deocamdata eu zic ca ar trebui sa incurajam importul si inmatricularea de masini Euro 5, sa eliminam cota de masini vechi din parc”.

Practic, de la 1 ianuarie 2011 toate masinile aflate la comercializare vor trebui sa fie echipate cu propulsoare conforme normelor Euro 5. Masini cu motoare Euro 5 se gasesc deja la vanzare in Romania.


Firmele auto si Guvernul se inteleg in sfarsit

Dupa luni intregi de dezbatere in contradictoriu, in 2007, 2008 si 2009, APIA si Guvernul par sa fi ajuns la un acord pentru a lucra la o noua varianta a taxei auto, care sa multumeasca pe toata lumea.

“Anul acesta nu vom schimba taxa, dar am format un grup de lucru si am cooptat si pe cei de la APIA, si pe cei de la Dacia, si pe toti cei care pot sa lucreze. (…) Analizam, iar pe la mijlocul anului vom avea un punct de vedere, sa vedem, eventual pentru anul viitor facem o modificare a taxei auto. Interesul nostru e sa avem masini care polueaza cat mai putin si cei care au masini poluante totusi sa plateasca o taxa”, a declarat ministrul Mediului Laszlo Borbely.

La randul sau, Valmar a precizat, vizibil multumit, ca discutiile merg in directia potrivita.

“Important e ca am pornit discutiile cu ministerul, intr-o formula noua si ca avem niste puncte de vedere comune pe care trebuie sa le analizam si sa gasim formula cea mai potrivita, atat din punctul de vedere al aportului la bugetul de stat, dar si din punctul de vedere al consumatorului de masini”, a spus vicepresedintele APIA.

Pe de alta parte, el a atras atentia asupra faptului ca anul trecut programul Rabla si taxa auto nu si-au atins obiectivele si ca este nevoie de eforturi mai mari pentru a duce la indeplinire scopul final – un parc auto intinerit si masini cu emisii poluante reduse.

“Anul trecut programul (Rabla – n.r.) nu si-a atins scopul, atata timp au fost vandute de doua ori mai multe masini vechi decat noi. Proportia ar trebui sa se schimbe. Probabil ca o data cu relansarea economica, pe care o asteptam cat mai curand, si piata auto va ajunge ca volum la un nivel cat de cat rezonabil pentru nevoile si dimensiunea Romaniei si pe masura ce discutiile vor inainta vom gasi si solutia cea mai potrivita pentru taxa pe poluare”, a explicat Valmar.

Piata auto va fi relansata in acest an

Oficialii APIA si cei ai Dacia s-au declarat multumiti de inceperea editiei 2010 a Programului Rabla, chiar daca ea a demarat cu o luna si jumatate mai tarziu fata de promisiunile initiale ale Guvernului.

“Programul de anul acesta e superior fata de ce a fost pana acum si cred ca piata va fi relansata. Ceva mai tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata”, a declarat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.

Un punct de vedere interesant are insa Valmar, care crede de asemenea ca piata va fi deblocata. El spune ca oamenii vor scapa de masinile vechi doar ca sa obtina cei 3.800 lei, fara sa-si cumpere neaparat o masina noua.

Banii nu vor fi acordati direct celui care caseaza masina. Persoana respectiva va primi un voucher, pe care ulterior il va vinde celui care vrea sau se poate califica pentru creditare, in scopul dobandirii unei masini noi.

La mica publicitate deja au aparut anunturi ale celor care vand vouchere si masini numai bune de casat.

Inmatricularile de automobile noi din Romania au scazut cu 59,3% anul trecut, in comparatie cu 2008, in timp ce inregistrarile de masini la mana a doua din import au avut un declin de 29,2%, reiese din datele Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Astfel, in Romania au intrat in circulatie 116.012 automobile noi anul trecut, fata de 285.506 cu un an inainte.

Si piata second-hand a fost lovita de criza, cumuland 212.836 unitati anul trecut, fata de 300.891 in 2008. La scaderea de 29,2% a contribuit si taxa auto.

Anul trecut au falimentat 38 de dealeri auto din Romania, dintr-un total de 400 de unitati la nivel national, potrivit estimarilor Porsche Romania, cel mai mare importator auto din Romania.

“Nu avem sperante ca 2010 sa fie un an mai bun. (…) Speram ca vanzarile de automobile din acest sa fie la acelasi nivel cu 2009, la circa 115.000 unitati”, a declarat directorul general al Porsche Romania, Brent Valmar, la sfarsitul lunii ianuarie.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1410 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 februarie 2010 - 12:58

Hummer at dead end after sale to Chinese collapses

NEW YORK – Hummer, the off-road vehicle that once symbolized America's love for hulking SUVs, has hit a dead end after its sale to a Chinese heavy equipment maker collapsed late Wednesday.

Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machines Co. pulled out of the deal to buy the company from General Motors Co. Tengzhong failed to get clearance from Chinese regulators within the proposed timeframe for the sale, the Chinese manufacturer said Wednesday.

GM said it will continue to honor existing Hummer warranties.

"We are disappointed that the deal with Tengzhong could not be completed," said John Smith, GM vice president of corporate planning and alliances. "GM will now work closely with Hummer employees, dealers and suppliers to wind down the business in an orderly and responsible manner."

GM has been trying to sell the loss-making brand for the last year and signed a deal with Tengzhong in October. However, resistance from Chinese regulators, who have been putting the brakes on investment in the fast-growing Chinese auto industry, created difficulties from the start.

As recently as Tuesday, private investors were trying to set up an offshore entity in a last-minute effort to complete the acquisition ahead of a Feb. 28 deadline. That plan, along with other options, was unsuccessful, according to a person close to the situation. The person declined to be identified in order to speak more freely.

"There's no way forward with that," this person said. "We're out of time."

GM spokesman Nick Richards said the automaker would still hear last-minute bids for the brand.

"In the early phases of the wind-down, we'll entertain offers and determine their viability, but that will have to happen in pretty short order," he said.

Hummer, which traces its origins to the Humvee military vehicle built by AM General LLC in South Bend, Ind., acquired a devoted following among SUV lovers who were drawn to the off-road ready vehicles. But they drew scorn from environmentalists and sales never recovered after gasoline prices spiked above $4 a gallon in the summer of 2008.

Sales peaked at 71,524 in 2006. But in December 2009, only 325 Hummers were sold, down 85 percent from the previous year, according to Autodata Corp.

Sticker prices start at more than $42,500 and run to about $63,000, according to data posted at the Hummer.com Web site. The H3, the most fuel-efficient vehicle in Hummer's lineup, averages about 16 mpg. The vehicles are built at GM's factory in Shreveport, La.

Under the initial agreement to sell Hummer, Tengzhong would have received an 80 percent stake, while Hong Kong investor Suolang Duoji, who indirectly owns a big stake in Tengzhong, would have gotten 20 percent. The investors would also have owned Hummer's nationwide dealer network.

Financial terms of the sale were not disclosed, although a person briefed on the deal at the time said the sale price was around $150 million. GM's bankruptcy filing last summer said that the brand could bring in $500 million or more.

Beijing had been cool to the acquisition. Tengzhong lacks a government permit to manufacture cars, and Beijing has been seeking to streamline and slow investment in the fast-growing auto industry rather than to attract newcomers.

Richards, the GM spokesman, said the collapse of the sale does not change earlier plans to close the Shreveport facility by 2012. The plant also builds the Chevy Colorado and GMC Canyon and is currently operating on a single 10-hour shift, he said. Hummer production was idled in January.

Hummer is the second brand after Saturn that GM has failed to sell as part of its restructuring. GM sold Swedish brand Saab to Dutch carmaker Spyker Cars NV earlier this year. Pontiac is being discontinued.

GM is focusing its efforts on its four remaining brands: Chevrolet, GMC, Cadillac and Buick.

http://autos.yahoo.c...nese-collapses/
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1411 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 26 februarie 2010 - 04:38

Imagine amplasata


Mugen-Prepped 2011 Honda CR-Z Officially Launched

Aceasta postare a fost editata de pejte: 26 februarie 2010 - 04:39

  • 0

#1412 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 26 februarie 2010 - 08:27

o alegere f interesanta :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1413 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 februarie 2010 - 03:14

Imagine amplasata

Dupa prima Dacie electrica, Loganul pe baterii, si prima Dacie cu patru roti din patru, Duster 4x4, inginerii uzinei de la Ploiesti au anuntat recent ca pregatesc o noua surpriza fanilor impatimiti ai marcii romanesti: Loganul Nuclear.

Propulsat de un motor cu fiziune nucleara alimentat cu neutroni si minereu de pagal, imprumutat de la submarine, Dacia Logan Enterprise, va fi produsa exclusiv in varianta break, cu tapiterie de piele alba si va fi incadrata in clasa submarinelor terestre "Acuma Class".

Cu sasiu din titan si parbriz din cristal de Bohemia, Logan Enterprise nu este o masina ieftina, conform primelor estimari modelul de baza, fara imbunatatiri, urmand sa fie lansat la pretul de 500.000 de euro. Optional, inginerii Dacia au anuntat ca lucreaza si la un model mai ieftin, de doar 5.000 de euro care nu va oferi protectie impotriva materialelor radioactive in schimb va avea MP3 Player cu 6 boxe, dispuse simetric.

Potrivit specialistilor in marketing ai grupului Dacia-Renault, Enterprise va intra in productie de serie incepand cu 2011 si va fi vandut pentru inceput in tarile in care frecventa atentatelor cu masini capcana este foarte mare.

Desi prezinta o multime de dezavantaje Logan Enterprise ramane in continuare un model de avangarda al industriei auto romanesti, alimentarea nucleara permitandu-i sa ruleze fara nicio realimentare timp de peste 500 de ani.

times.ro
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1414 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 27 februarie 2010 - 10:20

Asta e post pentru topicul "Bancuri ..."
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#1415 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 februarie 2010 - 12:41

De ce? De pe acelasi site stirea cu "Haiti, Tahiti, Mapiti, Papiti, dreacu sa le ia, ca suna la fel" a facut inconjurul lumii :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1416 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 martie 2010 - 09:34

Imagine amplasata
AC Schnitzer decks out the BMW 5 Series GT
Nu inteleg de ce, dar imi place mult cum arata...

Aceasta postare a fost editata de pejte: 02 martie 2010 - 09:35

  • 0

#1417 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 02 martie 2010 - 10:27

Nu inteleg de ce dar nu-mi place deloc. De gustibus ...
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#1418 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 martie 2010 - 12:48

Parca am vazut una in parcare la Mall ..... :blink:
  • 0

#1419 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 02 martie 2010 - 03:01

Am vazut si eu acum vreo 2 sapt un GT de asta, dar nu mi-a facut o impresie buna deloc (ca design); chestie de gusturi, probabil.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#1420 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 martie 2010 - 07:32

Inteleg si de ce, tot nu-mi place. Asta schnitzel in mod deosebit.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1421 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 martie 2010 - 10:50

imi place foarte tare!
geniala masina!
maine mi-as lua una!!!

nu asta in special, GT-ul in general.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#1422 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 02 martie 2010 - 11:05

Am realizat ce imi place la shnitzelu de mai sus:
- jantele mari
- eleronul finut de pe hayon

In rest e tunacita in stilul clasic ac shitzel B)
  • 0

#1423 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 martie 2010 - 01:00

Dacia va avea zece modele in gama, unul dintre ele ar putea fi mai mic decat Sandero, dar nu s-a decis inca

de Vlad Barza HotNews.ro
Miercuri, 3 martie 2010, 15:40 Economie | Auto

Gama Dacia poate ajunge la un total de zece modele, fata de sase in momentul de fata, iar una dintre noutati ar putea fi o masina de dimensiuni mai mici decat Sandero, insa nu s-a decis inca daca va fi construita, a spus intr-o discutie cu jurnalistii romani la Geneva al doilea om ca importanta in grupul Renault, Patrick Pelata. El a mai spus ca Dacia va fi serios concurata de Toyota care va produce un model "anti-Logan" pe pietele emergente.

Patrick Pelata, director operational la Renault, a anuntat ca se lucreaza la noua generatie Logan, care va avea un "stil exterior mai agreabil", fiindca Dacia trebuie sa-si imbunatateasca designul si fiindca va fi concurata in segmentul low-cost de un model "anti-Logan" ce va fi produs de Toyota in tari precum India, China, Brazilia sau Rusia. El a precizat ca in gama Dacia vor veni patru noi modele, iar unul dintre ele ar putea fi mai mic decat Sandero, la Renault purtandu-se discutii in acest sens, dar fara sa se fi luat vreo decizie. "Mai mic putem face, insa mai ieftin e mai greu", a completat Pelata, referindu-se la posibilitatea ca Dacia sa intre in clasa mini.

Al doilea om ca importanta din Renault spune ca nou-lansatul Duster se va vinde bine si in zone precum Orientul Mijlociu si Africa. Francezii au anuntat ca noul SUV intra in 2012 si pe piata britanica, iar Patrick Pelata a adaugat ca, dupa Duster, in Marea Britanie vor fi lansate si noile generatii Logan berlina si MCV care pe piata romaneasca ar trebui sa vina in 2012.

Despre posibilitatea ca Duster sa ajunga si in SUA, asa cum scrisese presa americana, oficialul Renault a lasat sa se inteleaga ca e foarte putin posibil, fiindca Renault "are alte prioritati strategice" avand trei mari zone de unde lipseste: America de Nord, China si zona Asiei de Sud-Est. Pelata a spus ca Renault nu a decis inca in care dintre aceste zone va intra, insa cel mai probabil ar fi vorba de China.

Al doilea om din Renault a declarat ca Dacia ar mai putea creste in Europa chiar si cu 50%, insa a adaugat ca va trebui sa discute cu furnizorii inainte de a decide o extindere a productiei, pentru a vedea daca producatorii de componente ar fi dispusi sa produca intr-un loc piese care apoi sa fie trimise la mai multe din cele zece uzine mondiale care produc masini pe platforma Logan.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1424 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 martie 2010 - 04:12

Next Generation Mercedes S-Class with Plug-in Hybrid Technology Could get 81mpg

According to a recent report, the upcoming Mercedes S-Class Plug-in Hybrid could achieve 81 mpg in the European hybrid cycle.

In an interview with Car and Driver, Mercedes development director Dr. Thomas Weber said "Three years ago, everyone thought that there would only be small cars and that there would be no more large cars. But our plug-in concept demonstrated that an S-class could make 78 mpg (3.0 L/100km), so those questions stopped. With the next generation of S-class we are talking 81 mpg (2.9 L/100km), using a new-generation 3.0-liter V-6 gasoline engine-direct injection and piezo injectors-integrated with a 60-hp (44 kW) electric motor. In pure-electric mode, the car would have a range of just over 20 miles (32.2 km) at speeds of up to 68 mph (109 km/h). It is clear that we will have a plug-in hybrid in the next-generation S-class."

Besides talking the S-Class, Weber discussed the SLS AMG eDrive. He stated, "We have looked at an electric SLS because people don't use an SLS for long-distance driving - they use it on the weekend for fun. We think a range of 125 miles (201 km) is fine for this type of car. It's a start of a discussion of what the future of the sports car looks like. Hybridization doesn't work because it adds additional weight and we don't feel that's right for a sports car. If we have to add weight, then using powerful alternative drivetrains makes sense: with 590 pound-feet (800 Nm) of torque from four wheel electric motors, driving the SLS is a sensational feeling, one without noise. We should continue with such ideas."

While these are notable achievements, Weber still sees several challenges. He commented that batteries have a low energy density (ten times worse than diesel or gasoline) and long charging times. He stated that batteries are "the perfect solution for the inner cities, but not for long distances or for customers who have just one car." Despite this, Weber said, "We will focus a lot of effort on developing affordable vehicles with batteries, but (we will have) plug-ins for the larger cars and fuel cells as range extenders."

http://blog.caranddr...ing-for-81-mpg/

http://www.worldcarf...brid-technology

visul romanilor, un S klass care consuma 3% :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1425 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 10 martie 2010 - 04:40

N'o sa mai cumpere nimeni GTI'uri, ca alea consuma 5% :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi