E90 335i
#51
Scris 08 mai 2009 - 03:47
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#52
Scris 08 mai 2009 - 03:52
@cata e motorul de pe 335i e acelasi cu cel de pe 135i din cate stiu,diferenta e data de greutate 135i mai usor
@Frank apropo de LSD electronic eu sunt de parere ca e o chestie de marketing pentru a pastra o diferenta intre M3 si 335i 135i.. deja in US multa lume prefera 335i la care sa adauge un LSD aftermarket+remap si ce o mai fi in detrimentul M3
#53
Scris 08 mai 2009 - 03:55
cam sunt de acord cu tine...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#54
Scris 08 mai 2009 - 04:12
PS : mie nu mi-a placut 335D ul :-/
say wot? 335d M cu padele e f smecher. iar cand te uiti si la range, iti mai apare un zambet pe fata
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#55
Scris 08 mai 2009 - 04:13
#56
Scris 08 mai 2009 - 04:15
#57
Scris 08 mai 2009 - 04:19
mai bine il luai, uite ce patesti acum
serios vorbind, chiar e misto masina. insa eu numai la garda aia la sol cat palma ma uitam.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#58
Scris 08 mai 2009 - 04:25
edit:pe mine ma ia plansu in Bucuresti cateodata dar na am vrut io H&R
continuand cu 335 d in comparatia cu 335i 0-100 0-1000 metri pierde cam cu juma de secunda dar in ceea ce priveste reprizele am gasit pentru 335i 5,3 in treapta 4 la 335d nu apare nici o valoare cred ca e prea rapid ca sa poate fi masurat
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 mai 2009 - 04:30
#59
Scris 08 mai 2009 - 04:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#60
Scris 08 mai 2009 - 04:34
la mine de ex pe a 3-a se duce ft bine a 4-a la 80 am cam 2000 ture si nici mama lui Vanos nu ma ajuta in schimb daca retrogradez pic pe langa 3000 ture aproape de turatia de cuplu maxim
#61
Scris 08 mai 2009 - 04:34
in alta ordine de idei ... e chiar misto 335 ul coupe recunosc ca era in canditatele ultime la postul de masina zilnica
la mine e dat 60-120 in 6.2 si am gasit pe un site un timp de la 80-120 in 5.0 la un break . intre 80 si 120 la mine se si schimba o treapta de viteza . as zice ca e destul de rapid si tractorul meu la doar 224cp. :-/
#62
Scris 08 mai 2009 - 04:51
tu nu ai cumva acelasi motor de pe 135i? alea au +400 de cai.
ba da, am acelasi motor...
n-as vrea sa-i bag un tuning prea agresiv, ca mi-e teama sa nu moara turbinele prea repede....oricum este super rapida si netunata...dar daca tot aduce Bavaria tuningul de la Hamann si pastreaza si garantia, de ce nu??
ma gandeam ca poate a gasit cineva cifre de performanta pentru tuningul hamann (acceleratie, reprize) ca eu am tot cautat pe net si n-am gasit nimic...as fi vrut sa vad diferenta fata de stock
eu am 9 cm garda la sol acum , cat are 335 ?
in alta ordine de idei ... e chiar misto 335 ul coupe recunosc ca era in canditatele ultime la postul de masina zilnica
la mine e dat 60-120 in 6.2 si am gasit pe un site un timp de la 80-120 in 5.0 la un break . intre 80 si 120 la mine se si schimba o treapta de viteza . as zice ca e destul de rapid si tractorul meu la doar 224cp. :-/
da, si mie imi place tare mult E92...
nici eu nu o folosesc zilnic...e masina de vreme cu soare
#63
Scris 08 mai 2009 - 04:53
Electronic power advancement through
reprogramming of ECU
Module Set for BMW 335i / 335xi
Electronic power advancement including deactivation
of 250 km/ speed limit
Power increase to 360 hp / 265 kW at 5230 rpm
( series 306 hp / 225 kW at 5800 )
max. torque 540 Nm at 1300 - 5000 rpm
( series 400 Nm at 1300 - 5000 rpm )
V/max. 300 km/h ( series 250 km/h )
asta odata
mda din pacate intradevar nici o cifra despre reprize si alte alea alea ,daca gasesc postez aici
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 mai 2009 - 05:00
#64
Scris 08 mai 2009 - 05:23
brava, nu cred ca le fortezi, nici un tuner nu urca aiurea masinile. insa am observat in germania cand am fost ultima data ce inseamna sa investesti si in alte chestii pe langa putere (frane, suspensie, diferentiale).
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#65
Scris 08 mai 2009 - 05:29
#66
Scris 08 mai 2009 - 05:51
dar la un coupe gen E90 ( care mi se pare unul dintre cele mai faine coupeuri la ora actuala pe piata ) ii sade mai bine un 6000rpm
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#67
Scris 08 mai 2009 - 09:09
la 335d ii lipseste x-drive-ul.
dar la un coupe gen E90 ( care mi se pare unul dintre cele mai faine coupeuri la ora actuala pe piata ) ii sade mai bine un 6000rpm
total de acord cu tine!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#68
Scris 08 mai 2009 - 09:22
eu am 9 cm garda la sol acum , cat are 335 ?
importanta nu e atit garda la sol cit si unghiurile. Bimmer-ul meu cu xDrive are 2 cm in plus la garda decit unul cu tractiune spate, dar spoilerul fata vine destul de jos, asa ca majoritatea bordurilor risti sa le lovesti cu spoilerul, si trebuie sa le urci eventual numai cu spatele.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#69
Scris 08 mai 2009 - 09:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#70
Scris 09 mai 2009 - 11:45
frank, tu ai run-flat pe bmw-ul tau?
#71
Scris 10 mai 2009 - 12:12
si eu prefer sa nu urc borduri cu BMW-ul, dar uneori trebuie, ca numai asa poti sa parchezi, si atunci abordez cu spatele. si mai e o problema, sa zicem ca e o parcare perpendiculara pe trotuar, toate masinile sunt bagate cu botul peste bordura, cu rotile lipite de marginea bordurii, eh, eu nu pot baga cu fata asa pt ca la cele mai multe borduri julesc spoilerul de bordurile uriase ale lui Videanu.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#72
Scris 10 mai 2009 - 12:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#73
Scris 10 mai 2009 - 12:38
asta e, trebuie sa acceptam faptul ca o masina sportiva inseamna si sacrificii... va amintiti episodul ala din Topgear cind nu puteau sa scoata Zonda, Ford GT si Ferrari 430 din garajul hotelului ca dadeau cu masinile de jos? ...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#74
Scris 10 mai 2009 - 12:42
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#75
Scris 10 mai 2009 - 12:53
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi