Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Marele Premiu Al Braziliei - Interlagos - 22 Octombrie 2006


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#101 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 octombrie 2006 - 08:39

Fisico putea sa abandoneze linistit, un loc doi era suficient pt. WCC, iar daca acela era Alonso atunci si WDC-ul era rezolvat indiferent de pozitia astrelor :D


nu te face ca nu intelegi
fisichella a avut grija (involuntar) de cursa asta
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#102 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 24 octombrie 2006 - 09:59

este o afirmatie fara nici o dovada. Tipic Ross Brawn.

Brawn blames Fisichella for Schumacher puncture.
....
The German collected the puncture after passing Fisichella, whose Renault team retained their constructors' title, for fifth place on lap nine. Television footage was inconclusive about whether the cars actually touched.

Credits

Careva sa puna depasirea aiai intr-un filmulet pe youtube. Tot ce am vazut a fost o frana violenta a lui MiSchu dupa depasire.(cumva similar cu ce a facut pe urma Fisico) Iar daca spargea un cauciuc cu eleronul masina lui fisico trebuia sa-si piarda din calitatile aerodinamice. La primul pitstop nici macar nu au verificta nasul masinii. Come on...

Am gasit si secventa cu pricina. MiSchu si-a scos fum din roti, nici vorba de contact.

http://www.youtube.c...I...ted&search=

Aceasta postare a fost editata de r&d: 24 octombrie 2006 - 10:07

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#103 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 octombrie 2006 - 10:01

ma maguleste compartia

nu continui discutia, ca vad ca nu are sens

nu am acuzat de nimic, e un incident absolut normal daca s-a intamplat. raspunde-mi la ceva sincer. daca era intre massa si alonso ce ai fi zis? dar sincer
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#104 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 24 octombrie 2006 - 10:10

vezi filmuletul de la secunda 33 incolo. Este o reluare superba vazuta de sus. eventual daca poti sa faci un stop pe posa in momentul contactului...

http://www.youtube.c...I...ted&search=

Spuneam ca nu trebuia sa forteze asa de tare.
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#105 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 24 octombrie 2006 - 10:18

dupa parerea mea este exclus sa fi existat un contact.
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#106 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 octombrie 2006 - 10:20

reno recunosc ca a fost contact, intamplator

http://www.autosport...rt.php/id/55390
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#107 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 24 octombrie 2006 - 10:40

eu ma gandesc ca un contact intre aripa si cauciuc astfel incat sa se taie cauciucul ar fi trebuit sa avarieze si aripa care este destul de fragila.
oricum, fisico si-a pastrat trasa si este exclus sa fi facut ceva intentionat.
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#108 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 octombrie 2006 - 10:42

nu e neaparat, contactul poate sa fi fost f fin

nu a facut-o mey intentionat, campionatul l-ati castigat pe merit, nu zic tampenii de genul ala :D. sau cel putin nu cred ca am zis prostii prea mari in ultima vreme
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#109 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 24 octombrie 2006 - 10:52

Am urmarit si eu tot de la secunda 33 incolo. E posibil ca Schumacher sa-l fi atins pe Fisichella, insa el a cautat-o cu lumanarea. Oricum nu se vede clar si imi e imposibil sa imi dau seama. Ce e cert insa, e ca la jumatatea curbei se vede perfect cum Schimacher se baga fortat in fata lui si cum il inchide, asta da, cu risc mare de acrosaj.
  • 0
Imagine amplasata

#110 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 octombrie 2006 - 10:58

e masina din fata, e absolut normal sa inchida linia oricum chiar e istorie deja, nu mai conteaza.

asta ti se pare diferita?
http://www.youtube.c...h?v=khs9yvDTx1M
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#111 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 24 octombrie 2006 - 11:11

Geniala depasirea lui Alonso in Japonia. :unsure: Poate insa avea mai mult spatiu, dar cum zici si tu, deja e istorie.
  • 0
Imagine amplasata

#112 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 octombrie 2006 - 11:12

intotdeauna cand treci pe exterior e un risc destul de maricel
in 130R riscul era viteza FOARTE mare la care se mergea. daca acolo se atingeau, iesea urat.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#113 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 octombrie 2006 - 11:56

http://www.youtube.c...h?v=l4iyVmsdFqI


http://www.youtube.c...h?v=UNLKb4r091w


super comentariul !!

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 24 octombrie 2006 - 11:57

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#114 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 24 octombrie 2006 - 12:08

Si la noi stau Miki si Bonifaciu si povestesc ca doi pensionari pe o banca in parc. :unsure:(
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#115 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 octombrie 2006 - 12:44

care este. nu-i asa ?
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#116 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 25 octombrie 2006 - 12:40

Este clar ca Fisico i-a taiat fin pneul lui Shumi. Pt asta nu trebuie blamat nimeni. Din fericire pt. Reno asta le-a adus si WCC-ul. Cea mai buna echipa nu ai cum sa stii care a fost, atat timp cat fiecare au fost incaltati cu alte pneuri.

R&D cred ca cea mai mare cursa a lui Alonso a fost Hungary 2006 chiar daca a abndonat. Sa depasesti 6 insi in primul tur, nici macar Senna nu a reusit asta (bine el depasise 4 si nu mai ramasase nimeni :)).
Atasez aici un filmulet cu primele 3 tururi din cursa din Ungaria din masina lui Alonso. Incredibile abilitati, parca se juca pe Play Station la easy mode.

http://www.youtube.c...h?v=HstVrlBOB3w
  • 0

#117 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 25 octombrie 2006 - 03:09

de acord cu Hungaroring, mai ales ca am vazut-o pe viu. Am fost foarte entuziasmat chiar daca reno a avut zero puncte.
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#118 thanathos

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 21-ianuarie 03
  • Location:Montreal (ex TM)
  • Marca:mazda3
  • Model:GX+a/c+pp - 2007
  • Motorizare:2.0l 148 cp

Scris 25 octombrie 2006 - 03:46

frumos filmuletz.
Insa ce-am vazut in el n-a fost deloc un alfonsito maretz ci o masina ce mergea fenomenal pe ploaie.
Nu mai pornesc discutia pneurilor, ca-i inutila. Vreau numa sa accentuez un lucru: Cu o masina muuuult mai rapida decat cea a lui Schumi n-a putut sa-l depaseasca decat in momentul in care a prins un viraj unde tractiunea pe iesire era esentiala. Aici s-a facut diferenta, ca pe interior, ca pe exterior, deja nu mai prea conta. Spatiu era destul si in cursele pe ploaie nu prea te freaca la ridiche trasa ideala in depasiri de-astea pentru ca oricum nu prea ai avantaje din ea.
Gaston, ai facut o remarca excelenta: mergea de parca era in easy mode pe PS. E cat se poate de adevarat. In easy mode adversarii ti-s .... handicapati ... cam la 85-90% :)
  • 0
"There are 2 types of pedestrians, the quick and the dead"

Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp

#119 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 25 octombrie 2006 - 04:15

beeey nu incepeti o discutie in contradictoriu iar :))
gata ! :P
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#120 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 25 octombrie 2006 - 05:03

frumos filmuletz.
Insa ce-am vazut in el n-a fost deloc un alfonsito maretz ci o masina ce mergea fenomenal pe ploaie.
Nu mai pornesc discutia pneurilor, ca-i inutila. Vreau numa sa accentuez un lucru: Cu o masina muuuult mai rapida decat cea a lui Schumi n-a putut sa-l depaseasca decat in momentul in care a prins un viraj unde tractiunea pe iesire era esentiala. Aici s-a facut diferenta, ca pe interior, ca pe exterior, deja nu mai prea conta. Spatiu era destul si in cursele pe ploaie nu prea te freaca la ridiche trasa ideala in depasiri de-astea pentru ca oricum nu prea ai avantaje din ea.
Gaston, ai facut o remarca excelenta: mergea de parca era in easy mode pe PS. E cat se poate de adevarat. In easy mode adversarii ti-s .... handicapati ... cam la 85-90% :)


Nu este vorba numai de Shumi sau Massa, mai e vorba si de Fisico, care avea aceeasi masina si pneuri, si vreo 3-4 depasiti in primul tur toti cu Michelin, si pe care in conditii "dry" nu i-ar fi depasit nici macar pe linia dreapta dar in virajele alea, si mai ales pe exterior.
  • 0

#121 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 octombrie 2006 - 05:30

nu vreau sa 'reincep' acesta discutie fara sfarsit, dar se vede foarte clar stabilitatea renoului pe viraje fata de restul trupei.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#122 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 26 octombrie 2006 - 11:36

Contactul nu este exclus. In timpul cursei asa sustineam si eu, insa este posibil sa se fi atins suficient de mult incat sa se ciupeasca anvelopa, dar suficient de putin incat sa nu se descentreze eleronul.
E clar ca a fost un incident de cursa, neintentionat din partea lui GF, evident nedorit de MS, iar cu asta au fost de acord atat caii cabrati, cat si renii.
In alta ordine de idei, si MS ar fi putut astepta pana la urmatoarea linie dreapta pentru a nu risca o depasire la limita, asa cum a facut mai tarziu.

OT: doamne ce limba urita in filmuletzul ala.... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/tomato.gif
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#123 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 26 octombrie 2006 - 12:19

Insa ce-am vazut in el n-a fost deloc un alfonsito maretz ci o masina ce mergea fenomenal pe ploaie.
...
Gaston, ai facut o remarca excelenta: mergea de parca era in easy mode pe PS. E cat se poate de adevarat. In easy mode adversarii ti-s .... handicapati ... cam la 85-90% ;)


iar in brazilia ai vazut un MS magistral, nu un Ferrari bestial, asa-i?

sa inteleg ca la Hungaroring KR era baut, MS drogat, iar restul cu picioarele rupte?

beeey nu incepeti o discutie in contradictoriu iar :P)
gata ! :D


Daca discutam toti in acelasi sens, se pierde esenta discutiei, nu? :D
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#124 thanathos

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 21-ianuarie 03
  • Location:Montreal (ex TM)
  • Marca:mazda3
  • Model:GX+a/c+pp - 2007
  • Motorizare:2.0l 148 cp

Scris 26 octombrie 2006 - 03:45

iar in brazilia ai vazut un MS magistral, nu un Ferrari bestial, asa-i?

am vazut o masina excelenta si un pilot fenomenal.

sa inteleg ca la Hungaroring KR era baut, MS drogat, iar restul cu picioarele rupte?

nu, Kimi oricum nu prea avea o masina cu ce sa faca treaba si pneurile BStone la
Budapesta au fost muci.
E usor sa faci pe uitucu' si sa porti ochelari de cal... :D
  • 0
"There are 2 types of pedestrians, the quick and the dead"

Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp

#125 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 26 octombrie 2006 - 05:06

mi-ai demonstrat asta mai sus : la Interlagos MS a facut ce a facut exclusiv datorita abilitatii sale de pilot, insa de fiecare data cand n-a fost in stare de nimic, a fost masina de vina.
Daca masina nu e atat de importanta, pentru ca el oricum e bun, de ce nu a facut slalom in toate cursele?
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi