Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Dacia 1300


  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#51 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 11 aprilie 2007 - 12:54

O sa intru sa vad.
Tot de curiozitate intreb: cat se poate castiga la o restaurare de acest fel?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#52 turbo_tudor

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 Mesaje:
Inregistrat: 17-decembrie 06
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H 2006
  • Motorizare:1.3 CDTI 90CP

Scris 11 aprilie 2007 - 11:46

Sunt intr-adevar niste bijuterii. Sincer si mie mi-i se pare putin 5000 euro. Ma asteptam la 7500 la o masina care sa arate asa de bine....deja este o clasica.
  • 0
Opel Astra 1.3 CDTI 90 HP, Chrysler Sebring 2.0 LX 140 HP, Albert Einstein: Everything is relative!

#53 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 11 aprilie 2007 - 10:07

Numai el stie cat castiga si sunt sigur c-o face mai mult din pasiune decat pt. bani.
SV 69 UAP nu e o masina perfecta. Are unele chestii deranjante... dar nah... e din 69... e a 37-a masina.. are totusi ceva ani in spate.
  • 0

#54 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 11 aprilie 2007 - 11:57

superba adunarea de frantuzoaice cochete... imi aminteste de "sagetica", frantuzoaica lui tata, culoarea albastru 68, de pe vremea cind eram copil... fenomenale masini au fost si mai sunt (daca pica in miinile unor pasionati ca onyx si prietenii lui).

chiar nu avem de ce sa ridem... felicitari man si la mai multe masini adunate laolalta !

PS - si off-topic oarecum- aveti idee de cineva in bucuresti care "reconditioneaza" astfel de frantuzoaice ?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#55 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 12 aprilie 2007 - 12:24

la intalnire mie mi se parea de ras:) erau oameni pe-acolo si se uitau cam ciudat la noi. "I-ote si la astia... de ce s-or fi intalnit?" Adica pana la urma sunt doar Dacii si numai un pasionat le vede ca altceva.
  • 0

#56 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 12 aprilie 2007 - 05:40

frumos! nu e deloc de ras :) felicitari pentru initiativa!
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#57 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 12 aprilie 2007 - 09:10

Singurul model de dacia facut fara "economie" socialista la materiale, facut pe vremea cand se faceau masini, nu anii '80-'90 cand faceau junghiuri.
Si fara sa vreau sa stric topicul, glumind putin.. pai daca nu are euro 3 e gunoi, cazatura...casat scrie pe ea, ca e pericol public.

Revenind la subiect, ma bucur ca ai reusit pana la urma sa iei ceva de care sa ai grija, mai ales ca arata mult mai bine decat "comunista" cealalta.
Si daca vopseaua nu e sarita si nu are rugina sfatul meu e sa o lasi asa, mai ales daca are vopseaua originala, sa nu te apuci sa o revopsesti, chiar daca nu mai e alba, dar are trecut.. si asta conteaza in aprecierea unei masini la aceasta varsta.
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#58 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 13 aprilie 2007 - 08:26

Sincer as fi preferat "comunista cealalta" dar n-a fost sa fie si nu am renuntat de tot.
Vopseaua nu este originala, raposatul, fostul proprietar a vopsit-o acum 6-7 ani iar vopseaua in momentul de fata e degradata, matuita, sarita pe portiuni mici. In concluzie o voi vopsi vara asta, si nici n-o sa dureze mult pentru ca doar de vopsea si lac are nevoie pt. ca n-are rugina, iar sub masina e plin de unsoare.
Referitor la detalii... raman uimit cand vad cata atentie au dat ornamentelor nichelate de la streasana, praguri, ochelari, emblema metalica, capace roti metalice, nichelate cu garnitura de cauciuc, etc.
  • 0

#59 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 13 aprilie 2007 - 08:49

Masini bune si se si infigeau bine. Motoare excelente. Stiu ca avea un vecin un 1300 cu motor "frantuzesc" si era cu totul altceva fata de nenorocirea de 1310 pe care o avea tata pe vremea aia. Si interiorul era foarte ingrijit.
Foarte ingrijite acele Dacii 1300 de la intalnirea voastra. Aveam o carte de intretinere editata de Dacia despre intretinerea si versiunile Daciei. Un fel de brosura. Am dat-o unui pasionat de istoria auto insa erau o groaza de lucruri misto acolo despre modelul respectiv, inclusiv despre modelul de "lux".
  • 0
On a self-imposed forum break...

#60 mociornita

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 66 Mesaje:
Inregistrat: 16-februarie 03
  • Location:Focsani
  • Marca:Nissan/Ford
  • Model:X-Trail/Fiesta ST
  • Motorizare:136CP/150CP

Scris 13 aprilie 2007 - 10:22

Poate mi-a scapat citind topicul, dar n-am sesizat ca onyx-20 sa fi mentionat pe undeva ca a montat deja cotiera :) care arata bestial. Tot automobilul arata super fain, pe locurile din fata se sta regeste, scaunele sunt late si confortabile, schimbatorul inalt iti da o senzatie aparte. Cel mai mult mi-au placut volanul si precizia cutiei de viteze. In plus, mi-am amintit cat de mult am regretat dupa ce am schimbat volanul original de la prima mea Dacie.

Singura chestie care nu-mi place deloc este absenta tetierelor. Eu am 1,87m si cand am urcat in masina am resimtit ingrijorator absenta oricarui suport de la umeri in sus. Onyx-20 e si el inalt, am vazut ca masina este utilizata frecvent, iar la o lovitura puternica din spate iti cam rupi gatul, fara drept de apel. Aici eu as face rabat la originalitatea subansamblelor si as monta scaune cu tetiere. Cu prima mea Dacie, model 1978, am primit o lovitura zdravana din spate (vinovatul avea cam 60 km/h la momentul impactului) si a fost de mirare ca nu mi-am fracturat vertebrele cervicale. M-a durut insa gatul mai bine de o saptamana si era teapan, de nu puteam intoarce capul.

Multa bafta onyx-20, data viitoare poate ma incumet si la o tura prin zona.
  • 0

#61 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 14 aprilie 2007 - 07:42

Nici o problema! facem schimb :) si promit ca nu ajung la zona rosie care e pe la 7000 parca nu?
  • 0

#62 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 22 aprilie 2007 - 08:23

Ieri am revopsit jantele si sunt foarte multumit de rezultat. Adevarul e ca lacul schimba tot aspectul.
Imagine amplasata
  • 0

#63 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 aprilie 2007 - 03:27

Felicitari pentru ce ai reusit sa faci pana acum. Te admir pentru perseverenta.

Sigla UAP nu cumva tre sa fie si pe aripile frontale? :D ... pe lateral la refer ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#64 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 25 aprilie 2007 - 09:21

Am doar emblema frontala iar pe cea laterala nu o am. Merci de incurajari :(
  • 0

#65 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 24 ianuarie 2008 - 09:51

Buuun... pana acum treaba sta in felul urmator: masina e in garaj, asteapta piesele care sunt foarte rare si scumpe. Mai am multe de luat, unele dintre ele sunt chiar exagerat de scumpe gen 150 euro o pereche de dispersoare frantuzesti spate sau carburator Solex la 200 euro. Eu nu am dat acesti bani pe aceste piese ci am continuat cautarea lor pe ebay sau alte siteuri din Franta. O sa dureze ceva vreme pana cand va fi gata insa pana atunci urati-mi bafta la cautat :)

cateva din piesele gasite pana acum:
Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata

Si aici a fost ultima intalnire din 2007
Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de onyx-20: 24 ianuarie 2008 - 09:52

  • 0

#66 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 17 martie 2008 - 03:03

Treaba sta in felul urmator: Pentru a aduce aceasta Dacia 1300 din 1976 intr-o stare cat mai buna trebuiau cheltuiti foarte multi bani. Facand un calcul, valoarea finala era undeva departe si se putea intampla ca rezultatul final sa nu fie pe masura asteptarilor mele. Usor usor mi-am indreptat atentia catre achizitionarea unei frantuzoace veritabile adica fabricata pana in anul 1973. Reperele pe care le cumparasem deja am hotarat sa le pastrez indiferent de situatie (ori vine alta masina ori o fac pe aceasta).
Asa ca la un moment dat a aparut ocazia si bine-nteles ca n-am ratat-o, am cumparat o Dacia 1300 din 1972 cu 73000 km la bord, vopsea originala, cu toate sigiliile posibile (cablu km, cutie, motor, amortizoare) si majoritatea pieselor frantuzesti.
Pretul a fost de 2000 euro pe care i-am dat cu ochii inchisi pt. ca am stiut ca este un lucru de valoare si merita acesti bani.
Avea ceva zorzoane pe ea, dar le-am dat repede jos si am adus-o in starea urmatoare:
Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
  • 0

#67 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 17 martie 2008 - 03:14

cam maricel pretul:) era o Dacia 1100 pe aici de ce nu ai luat- o pe aceea?
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#68 dante01

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 Mesaje:
Inregistrat: 11-august 03
  • Location:Ploiesti
  • Marca:Mazda
  • Model:3
  • Motorizare:1.6 DOCH 105 CP

Scris 17 martie 2008 - 03:19

arata foarte bine pt varsta ei.
chiar m-a apucat nostalgia, la vderea pozelor care imi aduc aminte de batrana dacie a tatalui meu. chiar mai batrana decat asta...
spor la restaurat!
  • 0
...Move your mind...

#69 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 17 martie 2008 - 03:43

2000 euro nu mi se pare mult. Tinand cont ca intr-o Dacia poti sa bagi usor in tinichigerie+vopsitorie 800 euro si in mecanica inca ceva sute de euro. Sa nu mai pomenesc de reconditionarea motorului care fara 400 euro nu scapi. De asta am tinut cont cand am dat acesti bani. Iar daca imi gaseste cineva o Dacia pana in 1973 cu vopsea originala fara rugina si fara interventii mecanice cu 1000 euro, maine o cumpar.
Iar Dacia 1100 nu am vrut.
  • 0

#70 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 20 martie 2008 - 12:18

Merita o aprindere electronica si un mic update la carburator, ceva cu soc automat
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#71 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 20 martie 2008 - 12:44

Pai cred ca farmecul e tocmai sa ramana cum a facut-o fabrica in 1972.
Asa ar fi multe chestii upgradabile la masina aia, dar cred ca e frumoasa si speciala tocmai prin "virginitatea" ei :)
Nu cred ca Onyx a cumparat masina aia ca sa mearga cu ea zi de zi.
  • 0

#72 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 21 martie 2008 - 12:54

Chiar asa... ce rost are sa modific? Fiecare modificare ii scade din valoare. Ce-ar insemna sa renunt la pompa de picior pentru lichidul de parbriz si sa-i pun electrica, sau sa-i montez manere de sustinere sau lampi de stationare pe aripi, care au fost prezente pana in 72, ianuarie-februarie, a mea fiind din mai-iulie. Tin foarte mult la originalitate.
  • 0

#73 Radames

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 08
  • Location:B & IS
  • Marca:Dacia 1100
  • Model:Gri
  • Motorizare:1100 cc

Scris 23 iulie 2008 - 04:30

Chiar asa... ce rost are sa modific? Fiecare modificare ii scade din valoare. Ce-ar insemna sa renunt la pompa de picior pentru lichidul de parbriz si sa-i pun electrica, sau sa-i montez manere de sustinere sau lampi de stationare pe aripi, care au fost prezente pana in 72, ianuarie-februarie, a mea fiind din mai-iulie. Tin foarte mult la originalitate.


FELICITARI pentru munca depusa! Arata extraordinar... SUPERB... ce sa mai.... merita efortul....BAFTA in continuare la orice proiect vai ave de facut; se vede ca esti pasionat!
  • 0

#74 onyx-20

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 Mesaje:
Inregistrat: 06-mai 03
  • Location:Suceava

Scris 06 februarie 2009 - 09:20

Daca tot am intrat pe acest forum dupa multa vreme (da, imi este rusine dar recunosc) si daca tot am citit despre Dacia unui forumist, vreau sa mai aduc aminte de Dacia mea care sta acu in noul garaj care inca nu e terminat ci doar ridicat. Atentia mea deocamdata e indreptata asupra achzitiilor de piese care se gasesc foarte greu si sunt destul de scumpe. Treaba o sa am foarte multa mai ales la capitolul reconditionat piese pentru ca masina se prezinta destul de bine. In momentul in care voi avea piesele, nu va trebui decat sa fac o cosmetizare a masinii si apoi inlocuirea reperelor. Ultima achizitie a fost 3 jante model Fergat, asa le zicem noi dar de fapt sunt Dunlop (au fost echipate R12) si 2 jante de Dacia 1301, masinile de militie de pe vremea comunismului. Au costat ceva dar m-am invatat ca un lucru rar costa chiar daca e degradat.
daca tot am adus vorba, sa pun si o poza de asta vara
Imagine amplasata
  • 0

#75 Marius*

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 612 Mesaje:
Inregistrat: 11-aprilie 07
  • Location:Oraș
  • Marca:vw
  • Model:1j5
  • Motorizare:atd

Scris 08 februarie 2009 - 04:02

Foarte frumoasa frantuzoaica! Toata admiratia mea pt munca depusa.
Spune ce piese te intereseaza sau mai ai nevoie, nu se stie cine te poate ajuta. Mi-ar face placere ...
Numai bine!
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi