
Dacia 1300
#51
Scris 11 aprilie 2007 - 12:54
Tot de curiozitate intreb: cat se poate castiga la o restaurare de acest fel?
#52
Scris 11 aprilie 2007 - 11:46
#53
Scris 11 aprilie 2007 - 10:07
SV 69 UAP nu e o masina perfecta. Are unele chestii deranjante... dar nah... e din 69... e a 37-a masina.. are totusi ceva ani in spate.
#54
Scris 11 aprilie 2007 - 11:57
chiar nu avem de ce sa ridem... felicitari man si la mai multe masini adunate laolalta !
PS - si off-topic oarecum- aveti idee de cineva in bucuresti care "reconditioneaza" astfel de frantuzoaice ?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#55
Scris 12 aprilie 2007 - 12:24
#56
Scris 12 aprilie 2007 - 05:40

He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#57
Scris 12 aprilie 2007 - 09:10
Si fara sa vreau sa stric topicul, glumind putin.. pai daca nu are euro 3 e gunoi, cazatura...casat scrie pe ea, ca e pericol public.
Revenind la subiect, ma bucur ca ai reusit pana la urma sa iei ceva de care sa ai grija, mai ales ca arata mult mai bine decat "comunista" cealalta.
Si daca vopseaua nu e sarita si nu are rugina sfatul meu e sa o lasi asa, mai ales daca are vopseaua originala, sa nu te apuci sa o revopsesti, chiar daca nu mai e alba, dar are trecut.. si asta conteaza in aprecierea unei masini la aceasta varsta.
#58
Scris 13 aprilie 2007 - 08:26
Vopseaua nu este originala, raposatul, fostul proprietar a vopsit-o acum 6-7 ani iar vopseaua in momentul de fata e degradata, matuita, sarita pe portiuni mici. In concluzie o voi vopsi vara asta, si nici n-o sa dureze mult pentru ca doar de vopsea si lac are nevoie pt. ca n-are rugina, iar sub masina e plin de unsoare.
Referitor la detalii... raman uimit cand vad cata atentie au dat ornamentelor nichelate de la streasana, praguri, ochelari, emblema metalica, capace roti metalice, nichelate cu garnitura de cauciuc, etc.
#59
Scris 13 aprilie 2007 - 08:49
Foarte ingrijite acele Dacii 1300 de la intalnirea voastra. Aveam o carte de intretinere editata de Dacia despre intretinerea si versiunile Daciei. Un fel de brosura. Am dat-o unui pasionat de istoria auto insa erau o groaza de lucruri misto acolo despre modelul respectiv, inclusiv despre modelul de "lux".
#60
Scris 13 aprilie 2007 - 10:22

Singura chestie care nu-mi place deloc este absenta tetierelor. Eu am 1,87m si cand am urcat in masina am resimtit ingrijorator absenta oricarui suport de la umeri in sus. Onyx-20 e si el inalt, am vazut ca masina este utilizata frecvent, iar la o lovitura puternica din spate iti cam rupi gatul, fara drept de apel. Aici eu as face rabat la originalitatea subansamblelor si as monta scaune cu tetiere. Cu prima mea Dacie, model 1978, am primit o lovitura zdravana din spate (vinovatul avea cam 60 km/h la momentul impactului) si a fost de mirare ca nu mi-am fracturat vertebrele cervicale. M-a durut insa gatul mai bine de o saptamana si era teapan, de nu puteam intoarce capul.
Multa bafta onyx-20, data viitoare poate ma incumet si la o tura prin zona.
#61
Scris 14 aprilie 2007 - 07:42

#63
Scris 24 aprilie 2007 - 03:27
Sigla UAP nu cumva tre sa fie si pe aripile frontale?


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#64
Scris 25 aprilie 2007 - 09:21

#65
Scris 24 ianuarie 2008 - 09:51

cateva din piesele gasite pana acum:




Si aici a fost ultima intalnire din 2007

Aceasta postare a fost editata de onyx-20: 24 ianuarie 2008 - 09:52
#66
Scris 17 martie 2008 - 03:03
Asa ca la un moment dat a aparut ocazia si bine-nteles ca n-am ratat-o, am cumparat o Dacia 1300 din 1972 cu 73000 km la bord, vopsea originala, cu toate sigiliile posibile (cablu km, cutie, motor, amortizoare) si majoritatea pieselor frantuzesti.
Pretul a fost de 2000 euro pe care i-am dat cu ochii inchisi pt. ca am stiut ca este un lucru de valoare si merita acesti bani.
Avea ceva zorzoane pe ea, dar le-am dat repede jos si am adus-o in starea urmatoare:






#67
Scris 17 martie 2008 - 03:14
#68
Scris 17 martie 2008 - 03:19
chiar m-a apucat nostalgia, la vderea pozelor care imi aduc aminte de batrana dacie a tatalui meu. chiar mai batrana decat asta...
spor la restaurat!
#69
Scris 17 martie 2008 - 03:43
Iar Dacia 1100 nu am vrut.
#70
Scris 20 martie 2008 - 12:18
ACrew style
#71
Scris 20 martie 2008 - 12:44
Asa ar fi multe chestii upgradabile la masina aia, dar cred ca e frumoasa si speciala tocmai prin "virginitatea" ei

Nu cred ca Onyx a cumparat masina aia ca sa mearga cu ea zi de zi.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#72
Scris 21 martie 2008 - 12:54
#73
Scris 23 iulie 2008 - 04:30
Chiar asa... ce rost are sa modific? Fiecare modificare ii scade din valoare. Ce-ar insemna sa renunt la pompa de picior pentru lichidul de parbriz si sa-i pun electrica, sau sa-i montez manere de sustinere sau lampi de stationare pe aripi, care au fost prezente pana in 72, ianuarie-februarie, a mea fiind din mai-iulie. Tin foarte mult la originalitate.
FELICITARI pentru munca depusa! Arata extraordinar... SUPERB... ce sa mai.... merita efortul....BAFTA in continuare la orice proiect vai ave de facut; se vede ca esti pasionat!
#74
Scris 06 februarie 2009 - 09:20
daca tot am adus vorba, sa pun si o poza de asta vara

#75
Scris 08 februarie 2009 - 04:02
Spune ce piese te intereseaza sau mai ai nevoie, nu se stie cine te poate ajuta. Mi-ar face placere ...
Numai bine!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi