Un Freezone
#1276
Scris 14 februarie 2007 - 06:24
RyanAir zboara cu 25% din pasageri gratis. La mine aici JetBlue care nici macar nu e lowcost ci commuter (zboara direct si are ore dupa oamenii muncii), are conditii foarte bune si televizoare individuale cu tv (live), vreo 30 de canale. costa vreo 120$ pe zbor (one way) din NY in California si sint 6 ore de zbor. Soutwest poate sa fie si putin sub 100 daca iei cu mult timp inainte dar face o oprire si are orar mai prost.
Ca idee o companie ca American Airlines face vreo 500$ pe zbor NY-LA. Un pasager daca nu vine e in pierdere (evident aia 500$ sint o medie). Sa operezi un avion de-a latul continetului costa ceva peste 50.000$, dintre care cam jumate combustibil (evident in functie de fluctuatiile de pret). De aia tot dau faliment.
#1277
Scris 14 februarie 2007 - 10:00
Vraja marii, toate companiile trebuie sa indeplineasca niste conditii foarte stricte ca sa zboare. Nu-si incarca oricine rabla din curte cu oameni si da o tura la 10.000 de metri.
nu si in romania atita vreme cit aia aveau mai MULTE avioane cu geamurile crapate, cum iti inchipui ca indeplineau vreo conditie stricta ?
iar whizz... i-au intors astia ca le curgea zeama din avion (ok, poate a fost o intimplare nefericita), iar pasagerii urlau ca de ce domle, trebuia sa-i lase sa plece... pe bune daca nu ne meritam ceea ce avem.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#1278
Scris 14 februarie 2007 - 10:20
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1279
Scris 14 februarie 2007 - 10:23
Io am zburat de curand cu LOT. Cu 2 avioane saracutze, zic eu, nu cu Boeing-urile pe care cu falosenie le arata Wizz si Blue. Dar nu am avut nimic de reprosat!
Primul a fost Embraer ERJ-145, o musca de avion...
Al 2-lea a fost cu ventilatoare... ATR-72
Am pus poze exact cu ce am zburat, si cu aeroportul de baza. Inca o data, nici un repros! Dar iarasi zic, biletul a fost cam 1125RON in August 2006. Si era printre cele mai bune ca pret!
Plus ca sunt aproape convins ca cei mai buni piloti stau la companiile mari... Si in final ei fac diferenta...
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 14 februarie 2007 - 10:23
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1281
Scris 14 februarie 2007 - 10:28
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1282
Scris 14 februarie 2007 - 11:27
Am eu experienta cu Ikea,
Cine era interesat de Ikea:
http://www.wall-stre...a/pagina-1.html
IKEA anunta data inaugurarii primului magazin in Romania
14 Februarie 2007
Incepand cu data de 21 martie 2007 primul magazin IKEA din Romania isi va deschide portile pentru cumparatorii din Bucuresti si imprejurimi. Magazinul, situat in cadrul Zonei Comerciale Baneasa, va oferi consumatorilor romani 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei.
Cu cateva saptamani inainte de data deschiderii magazinului IKEA, familiile din Bucuresti si din imprejurimi vor primi gratuit, direct la usa propriei locuinte, catalogul IKEA. Pentru potentialii consumatori IKEA, catalogul va juca rolul unui ghid care ii va ajuta sa se informeze si sa aleaga produsele pe le vor cumpara ulterior din magazin.
�Cea mai buna modalitate de a te pregati pentru prima vizita la magazin este sa incepi cu catalogul. Rasfoiesti cele aproape 300 de pagini ale catalogului IKEA pline de idei si solutii pentru casa, faci o lista cu ce ai nevoie, iei masuratori in locuinta proprie ca sa te asiguri ca mobila pe care o cumperi incape acolo unde ai nevoie de ea si apoi vii la magazin�, a rezumat Cornel Oprisan, Director de Retail al IKEA Romania, vorbind despre modul de a face cumparaturi la IKEA.
Familiile cu copii ii pot lasa pe cei mici in locul de joaca special amenajat de la intrarea in magazin sau ii pot lua cu ei prin IKEA. Avand in vedere intinderea magazinului, pe o suprafata de 26,000 metri patrati, cumparatorii vor fi ghidati in interior de sagetile de pe podea si tavan. Traseul cu sageti ii poarta pe vizitatori mai intai prin showroom-ul de mobila (bucatarii, dormitoare, sufragerii, camere pentru copii) si apoi prin departamentul de accesorii si decoratiuni. Toti cumparatorii, inclusiv copiii, au voie sa testeze liber toate produsele. inca de la intrare, dar si pe masura ce traverseaza magazinul, cumparatorii gasesc in suporturi special amenajate carnetele, creioane si benzi de masurat, pe care le pot folosi pe tot parcursul vizitei. Fiecare produs din showroom-ul de mobila este insotit de o eticheta de pret care contine informatii complete despre materialul din care este fabricat produsul, beneficiile pentru client, instructiunile de ingrijire specifice dar si modul in care se poate combina cu alte produse din gama IKEA. Nu in ultimul rand, pe partea de jos a etichetei, este indicata zona exacta din departamentul de Autoservire de unde cumparatorii pot sa isi ridice produsele de mobilier dorite.
Pentru a-si transporta produsele, vizitatorii au la dispozitie, in interiorul magazinului, sacosele galbene, ce pot fi folosite pentru produse de mai mici dimensiuni, cum ar fi accesoriile si decoratiunile, iar apoi, pe masura ce volumul cumparaturilor creste, ei pot folosi diferite tipuri de carucioare pentru cumparaturi, disponibile in interiorul magazinului.
Pe traseul �calatoriei� prin magazin, vizitatorii pot lua o pauza la restaurantul IKEA unde pot incerca diferite specialitati suedeze, cum ar fi somonul sau renumitele chiftelute suedeze. Ca peste tot in magazinul IKEA, copiii sunt bineveniti in restaurant, existand meniuri speciale pentru ei si chiar un loc de joaca. Dupa ce au strabatut departamentele de showroom-mobila si cel de accesorii si decoratiuni, cumparatorii ajung in departamentul de Autoservire, de unde isi ridica produsele ambalate in pachete plate, conform notitelor din carnetel. Aici exista un alt tip de carucioare de mai mari dimensiuni, cu ajutorul carora clientii isi transporta produsele achizitionate la masina (datorita pachetelor plate, este suficient un autoturism obisnuit pentru a le duce acasa).
Odata ajunsi cu produsele acasa, cumparatorii le pot asambla cu usurinta, datorita instructiunilor foarte clare care le insotesc. Nemaiplatind pentru transport si montaj, cumparatorii IKEA contribuie la mentinerea preturilor la un nivel scazut si se pot bucura de produsele achizitionate chiar in aceeasi zi. Pentru cei care au nevoie de ajutor, IKEA pune la dispozitie un serviciu de transport si montaj contra cost.
�La IKEA ne dorim sa oferim cumparatorilor o viata de zi cu zi mai buna. Conceptul IKEA are la baza un parteneriat intre noi si consumator, prin care ambele parti castiga. Obiectivul acestui parteneriat este obtinerea unor preturi scazute, fara a compromite calitatea, designul sau functionalitatea produselor. Noi cumparam in volume mari, facem economii la transport si depozitare datorita pachetelor plate, reducand costurile, iar cumparatorul isi transporta si isi asambleaza singur produsele. Datorita preturilor scazute, IKEA nu practica reduceri si oferte promotionale la deschiderea magazinelor si in aceasta regula se va incadra si magazinul din Bucuresti. Putem spune ca la IKEA preturile sunt reduse tot timpul anului, iar produsele sunt tot timpul disponibile in magazin� a adaugat Cornel Oprisan.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1283
Scris 14 februarie 2007 - 01:06
...Plus ca sunt aproape convins ca cei mai buni piloti stau la companiile mari... Si in final ei fac diferenta...
Total de acord! Zilele astea am citit in presa un articol despre RyanAir. Calatorii s-au plans de aterizari �fortate� si de faptul ca de cateva ori pilotii s-au apropiat prea repede si au �ratat� pista. Raspunsul de la Ryanair a fost standard, adica vor lua masuri, ele fiind probabil sanctiuni economice.
Revenind la Wizzair, parca si aud dialogul intre piloti:
-No Ioane, ce zici, or merge flapsurile azi?
-Nu stiu Dorele, macar sa coboare trenul de aterizare, ca inca ma mai doare piciorul de cand am sarit data trecuta.
#1284
Scris 14 februarie 2007 - 02:00
- "Bai, ce pista scurta au astia... "
- "Asa e, dar vezi cat e de lata???"
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1285
Scris 14 februarie 2007 - 02:26
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#1286
Scris 14 februarie 2007 - 03:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1287
Scris 14 februarie 2007 - 06:06
#1288
Scris 14 februarie 2007 - 06:39
Am vorbit cu Diesel acum cateva zile si a zburat Budapesta - Londra cu 60 sau 80 de euro, tur-retur... Si cica cu un Boeing... Nici pana in Polonia cu LOT nu am platit asa putin! Am dat vreo 350 EURO parca...
Corect. Am fost cu wizzair Budapesta- Londra/Luton cu 60� dus-intors...Cat priveste avionul, e vorba de greseala mea, era un Airbus nou-nout de 200 locuri.
Bilet cumparat cu o luna inainte de pe internet cu cardul.
Nu am absolut nimic de comentat acestei firme unguresti. Desi am citit ca au inceput cu stangul la Bucuresti. Nu te servesc nici macar cu o bomboana gratuit...insa cine asteapta asta la 60� cu toate taxele incluse (bineinteles ca pe bani cumperi tot ce vrei).
Alte companii de super-low cost mai sunt easyjet, skyeurope...samd.
Secretul unui zbor la un pret de chilipir e cumpararea unui bilet de avion din timp si flexibilitatea alegerii datelor de plecare/intoarcere (altfel doar intoarcerea poate fi mai scumpa decat zborul dus-intors).
#1289
Scris 14 februarie 2007 - 08:09
#1290
Scris 14 februarie 2007 - 11:17
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1291
Scris 15 februarie 2007 - 01:52
http://img253.images...23/forumvn7.jpg
#1292
Scris 15 februarie 2007 - 02:04
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1293
Scris 15 februarie 2007 - 09:19
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1294
Scris 15 februarie 2007 - 11:02
http://www.novelconc...FlashElementTD/
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1295
Scris 15 februarie 2007 - 11:16
Cred ca se referea doar la postari, nu la cine a inceput topicul...
cine stie cunoaste
#1296
Scris 15 februarie 2007 - 12:47
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 15 februarie 2007 - 12:50
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1297
Scris 15 februarie 2007 - 12:51
Un joculetz in Flash, foarte haios, bazat pe Warcraft. Haios foc, aveti grija cum stati cu resursele si cititi cine va ataca tura urmatoare!
http://www.novelconc...FlashElementTD/
De o ora numai asta fac Mi-ai ruinat ziua.
Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 15 februarie 2007 - 12:52
#1298
Scris 15 februarie 2007 - 12:52
:cunaooooo:
me2
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#1299
Scris 15 februarie 2007 - 12:59
Asa, si Saving Plastic Mini-Ryan Part 2
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#1300
Scris 15 februarie 2007 - 01:14
Jocul nu am curaj sa-l deschid, ca oricum m-am culcat la 6 dimineata din cauza altui joc
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi