Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Legacy 2007


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#51 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 21 ianuarie 2007 - 09:53

Astazi, m-am trezit dimineata bine dispus si am zis ca nu ar fi rau sa dau o fuga pana la munte. Drept urmare, pe la 12, am luat una bucata sotie, ne-am suit in masina si am plecat la munte. Bad choice! Am plecat cu masina proaspat spalata, stralucind si...nu vreti sa stiti cum arata acum. Sa ne traiasca cei care se ocupa de curatenia drumurilor!
Revenind la masina, consumul total, ca stiu ca asta va intereseaza, a fost de 9,6% pe 477km, in conditiile in care am mers tare...zic eu.
Traseul a fost Bucuresti-Pitesti=Campulung-Cheile Gradistei-Bran-Predeal-DN1-Bucuresti.
Pe autostrada, am facut si niste consumuri la diverse viteze, astfel (pus pe cruise control):
- 180Km/h - 12%
- 150km/h - 10,6%
- 140km/h - 9,6%
In rest, pe unde s-a putut, mers la limita. Nevasta-mea nu e sperioasa din fire, dar, la un moment dat, m-a atentiunat: "Nu mergi totusi cam tare?"
Adevarul e ca, de pe locul din dreapta, probabil senzatia e alta. Eu m-am simtit, in schimb, super bine. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/party1.gif
Masina se comporta exemplar si-mi depaseste toate asteptarile. Am tras de ea cat am putut, la un mod nesimtit, as putea spune, si cu greu am reusit de 2 ori s-o fac sa rupa aderenta. Si sunt cu gumele de iarna si jentile de 16"...Deci, am ajuns la concluzia ca au stiut japonezii aia care au conceput-o de ce nu au mai incarcat-o si cu ESP (sau VSA cum ii zic ei). Trebuie chiar sa fii nebun de tot ca sa ajungi sa ai nevoie de asa ceva.
Intoarcerea n-a mai fost chiar asa placuta...intre Azuga si Comarnic mai mult s-a stat decat s-a mers...Chiar nu stiu de ce. :)
Restul de DN1 am mers relativ cuminte, nedepasind decat in rare ocazii 140km/h. Cred ca am luat si una bucata radar la Tancabesti pe care am de gand s-o contest pt. ca era in afara localitatii si aveam 110Km, dar, totusi, cand am trecut prin dreptul camerei, am vazut blitz-ul clipind. Acum, nu stiu daca era pentru mine sau cel din spate...am sa vad in 3-4 luni.
@Mol, astept cu nerabdare reactia ta. :D Am aflat intre timp ca esti baiat simpatic si nu am de ce sa ma supar pe comentariile tale ca asa esti tu de fel.
Concluzia finala, si cu asta a fost de acord si sotia: Asta nu e masina cu care sa mergi la consum...pur si simplu nu poti sa te abtii. :P
Asa ca, de acum inainte, intrebati-ma ce vreti, dar numai de consum nu.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#52 knd

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 18-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis 2008
  • Motorizare:1.8 VVT-i 129CP

Scris 21 ianuarie 2007 - 10:44

Pe DN1 se afla in total 21 camere.

Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pentru viteza. Aceste 7 au camere fixe la nivelul solului (1.5-2m) activate de senzori din asfalt. Acesti sezori sunt pozitionati cam la 5-7m pe banda 1, la inca 1-2 m pe banda 2 si la inca 1-2m pe banda 3 in fata camerei (respectiv dupa ce treceti de ea). Evident, pozele pt radar se fac doar cu numarul din spate al masinii. Singurul radar cu 3 benzi este la Metro Baneasa pe directia spre Bucuresti.
Cele 7 camere cu radar sunt, in ordinea Buc - Brasov : Metro Baneasa, Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia intersectia cu DN Targoviste.
Camera de la metro baneasa nu mai exista. acolo se construieste un pod si a fost desfiintata
(text copiat de pe clubtoyota.ro)

Nu stiu cat de adevarat este, dar la Tancabesti ar fi doar o simpla camera de monitorizare a traficului. Cum ai spus si tu, Lagacy nu este masina sa mergi la consum sau cu 50km/h. Este prea tare...
  • 0
Toyota Avensis 1.8 VVT-i

#53 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 ianuarie 2007 - 10:52

Eu personal nu cred ca masina ia suta in 9,5 secunde,foarte usor urca pana in 120 la ora,se simte cand o masina face suta in 9 secunde,asa cum am mers eu si cat i-am dat,estimez o cifra undeva la 8,6 8,8. (Maxy)

Hopa...esti moldovean...la origini...! De-as fi stiut, eram de acord cu atingerea sutei(de catre al tau Subaru) si in 5 sec?! Daca o vad,vreodata,in Radauti,am sa incerc sa fac asta estimare ,dupa cum i-o dai,eu personal!(Mol)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vazand un alt ,,ton'' in ale tale afirmatii(din asta seara si,nu vreau sa-ti stric bucuria zilei de astazi) afla ca eu sunt din Moldova,la o aruncatura de bat de Radauti,asadar,chestia cu ,,esti moldovean'' nu se voia a fi un afront.

Subaru,este una dintre putinele marci de masini care-mi impun respect(prin prisma performantelor),cu toate ca estetica poate fi discutabila...

Evident ca,nici cu Maxy nu am nimic de impartit dar,din al meu punct de vedere ,afirmatia lui era sub impulsul momentului,afirmatie pe care-am gasit-o hazardata,dand valori cu virgula,dupa o testare ceva mai empirica.

Deci,...scuze amandurora si numai bine.(nu mere atasarea berii!)
  • 0

#54 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 21 ianuarie 2007 - 11:04

Nu ai de ce sa iti ceri scuze,si eu am exagerat insa eu am avut daca pot zice norocul ca in ultima luna sa merg cu multe modele din clasa medie cu motoare de 2 litri si +150 de cp ai caror constructori in datele tehnica dau acceleratia 0-100 sub 9 secunde,si de aici am facut estimarea la Legacy-ul lui Adytzu ca masina este mai rapida decat datele pe care constructorul le da.

Numai bine
  • 0

#55 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 26 ianuarie 2007 - 12:52

Ieri am avut si eu ocazia sa stau intr-un Legacy exact ca al tau.
Ce pot sa zic: SCULA FRATE

Si, ca e pe lista lui Mos Craciun. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
  • 0

#56 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 26 ianuarie 2007 - 01:42

Sa ti se indeplineasca! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif

Apropo, am gasit pe net o informatie foarte interesanta care merita a fi verificata: cica acest motoras, de 2.0l aspirat, de 165CP si 191Nm pe piata europeana, ar fi identic si la fel cu cel de pe piata japoneza. Diferenta e ca la ei se vinde cu 190CP si 200Nm si asta doar prin schimbarea chipului de ECU sau poate chiar doar resoftare. Atat si nimic mai mult.
N-ar fi rau sa fie asa, nu? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/party1.gif

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 26 ianuarie 2007 - 01:42

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#57 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 26 ianuarie 2007 - 01:45

Not bad at all. :lol:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#58 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 27 ianuarie 2007 - 08:44

Trebuie sa afli daca ai AVCS-distributie variabila si daca evacuarea este asezata ca la modelul de 190cp. La 190 evacuarea de la cilindrii opusi se uneste, 2-1. Sau daca ai DOHC.

Si tot nu e sigur. E posibil ca versiunea de 155 sa fi primit un mic upgrade de 10cp.

Ar fi un chip care ar duce la 8000rpm motorul.

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 27 ianuarie 2007 - 08:45

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#59 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 27 ianuarie 2007 - 09:01

Vad ca la ITA pe site e anuntat cu DOHC si acelasi cod ca ala de 190, trebuie aflat de AVCS atunci.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#60 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 27 ianuarie 2007 - 09:31

Are sigur si AVCS. Da-mi si mie, te rog, link-ul respectiv.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#61 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 ianuarie 2007 - 11:19

teoretic, asta nu ar insemna ca motorul pentru europa e 'detunat' ?
ca ar insemna mult 25 de cai in plus. la cuplu nu e mare saltul, intr-adevar.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#62 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 29 ianuarie 2007 - 02:40

http://www.subaru.it.../index.asp?z=20

fasatura variabile = distributie variabila

Modelul din JPN are Pmax la 7800, al tau la 6800. Probabil este adevarat, dar trebuie gasit si cineva care sa faca chipul asta. In plus verifica si evacuarea, la 190cp este intr-un fel anume.

Vad ca si cuplul la tine este mai jos la 3200, probabil din AVCS facut totul.

Ma gindeam sa intrebi la dealerul nostru care e diferenta intre motoare, dar probabil e pierdere de vreme.

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 29 ianuarie 2007 - 02:43

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#63 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 29 ianuarie 2007 - 03:31

:D Chiar m-ai facut sa rad. Sa intreb la dealerul nostru? Ce sa-i intreb ca ei nu stiu nici ce vand. Cand am luat-o, stiam de 2 ori mai multe lucruri despre masina decat ei. O sa stau online pe net si, cand aflu ceva concret, daca nu va fi foarte scump si daunator masinii, poate ca fac pasul cel mare. Nu sunt ahtiat dupa tuning si putere...Daca se poate bine, daca nu...iarasi bine.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#64 Bmw19

    100% Predator

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 Mesaje:
Inregistrat: 11-mai 02
  • Location:Bv
  • Marca:Renault
  • Model:Megane Hatch 2001
  • Motorizare:1.6 16v 107CP

Scris 29 ianuarie 2007 - 04:01

@adytzu: La Legacy-ul tau simti ca agata cutia in treptele inferioare de viteza sau la retrogradari ?
  • 0

#65 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 29 ianuarie 2007 - 04:19

Nu, de ce? Singura problema cu cutia ar fi treapta a 5-a care intra un pic mai greu, in sensul ca opune rezistenta cand impingi de maneta (poate si prin faptul ca nu e inca rodata...nu am prea apucat sa schimb a 5-a). In rest, celelalte intra ca la joystick-ul de la PC.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#66 Bmw19

    100% Predator

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 Mesaje:
Inregistrat: 11-mai 02
  • Location:Bv
  • Marca:Renault
  • Model:Megane Hatch 2001
  • Motorizare:1.6 16v 107CP

Scris 29 ianuarie 2007 - 05:00

Eram curios.Nu m-am dat cu un Legacy dar am fost cu un Forester cu motorizare ca a ta (158 cai pe Forester) si aveam senzatia ca agata cutia in treptele 1 si 2 , la fel si la retrogradare opunea rezistenta.
  • 0

#67 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 24 februarie 2007 - 03:08

Am condus si eu un pic bestia azi (senq Adytzu) . E fenomenala . Cum poate sa se auda motorul ala . Am ramas fara cuvinte .
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi