
Subaru Legacy 2007
#26
Scris 08 decembrie 2006 - 05:31
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#27
Scris 17 decembrie 2006 - 07:40
#28
Scris 12 ianuarie 2007 - 02:51
#29
Scris 12 ianuarie 2007 - 09:01

#30
Scris 16 ianuarie 2007 - 12:14
ACrew style
#31
Scris 16 ianuarie 2007 - 01:10
Prin amabilitatea lui Relu, am obtinut si curbele de putere si cuplu. E adevarat ca sunt de la modelul vechi, MY06 (al meu fiind MY07), dar ma gandesc ca nu poate sa fie mai rau decat precedentul, nu?
Legat de filme, teste si altele din astea, mai astept un pic, sa trec macar de 5000km, adica de prima revizie (cea vizuala) si sa vina vara sa pun la loc jentile si gumele de vara.
#32
Scris 16 ianuarie 2007 - 03:16
#33
Scris 16 ianuarie 2007 - 03:42

#34
Scris 16 ianuarie 2007 - 03:47
Si eu personal, nu cred despre unele cifre vehiculate de unii constructori. Eu personal tinand cont de cum i-am dat-o si cum am mers estimez ,pentru mult hulita dacie,un 9,34,sa zicem9,37secunde pana-n suta,si nu 18 sau cate or fi trecute la modul oficial?! Plus ca,pana in 80km/h urca foarte usor. Eu personal zic ca am estimat bine,dupa cum i-am dat! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
#36
Scris 16 ianuarie 2007 - 03:57

Eu am incercat sa fiu cat mai impartial vis-a-vis de masina mea. O sa vina si vremea sa o testez cum trebuie si vom vedea atunci ce si cum. Pana una alta, Maxy a dat doar o tura de 2km, in care i-am dat voie s-o conduca cum vrea. A fost baiat simtit si nu a trecut de 5-6000rpm desi eu ii dadusem voie.
#37
Scris 16 ianuarie 2007 - 04:14


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#38
Scris 16 ianuarie 2007 - 04:20
Pana una alta, Maxy a dat doar o tura de 2km, in care i-am dat voie s-o conduca cum vrea. A fost baiat simtit si nu a trecut de 5-6000rpm desi eu ii dadusem voie.
asta e discriminare, nene ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#39
Scris 16 ianuarie 2007 - 04:30
@Restul:Do not be so sure yet

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 16 ianuarie 2007 - 04:35
#40
Scris 16 ianuarie 2007 - 04:31
Pai voi stateati la rand la bile.

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 16 ianuarie 2007 - 04:32
#41
Scris 16 ianuarie 2007 - 04:33

iti dai seama ca acum facem coada, tai bilete. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#42
Scris 16 ianuarie 2007 - 04:41

Dar, revenind la subiect, chiar sunt si eu interesat sa vad, efectiv, cat scoate pe 0-100. Dar nu acum...parca as mai lasa-o pana dupa 5000km, sa se aseze cum trebuie motorul.
#43
Scris 16 ianuarie 2007 - 04:46

cam in cite zile ii faci ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#44
Scris 16 ianuarie 2007 - 05:32
Bmw 320d 163 cp 0-100: 8,4 s
Afa romeo 2.0 JTS 165 0-100:8,2 s
Mercedes Benz C200 Kompresor 163 cp 0-100: 9.0 s
Aici sunt niste date de la celalalte masini de clasa medie care au o greutate intre 1200-1400 de kg,dupa cum vedeti majoritatea scad sub 9 secunde suta,de aici am dedus ca si Legacy cu 1300 de kg,AWD si motorul 2.0 165 de cp de care eu am ramas impresionat scade sub 9 secunde suta,acum cine intelege bine cine nu sa fie sanatos.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 16 ianuarie 2007 - 05:32
#45
Scris 16 ianuarie 2007 - 05:35
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 16 ianuarie 2007 - 05:36
ACrew style
#46
Scris 16 ianuarie 2007 - 05:37
nu stiu ce e alfa jts, dar bmw320d si merc kompressor sint supraalimentate. subaru-l lui adytzu nu era ultima oara cind l-am vazut eu

posibil sa fie doar senzatia de vina... parerea mea
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#47
Scris 16 ianuarie 2007 - 07:41
--------------------Mol vezi ca nu ai procedat bine,data viitoare fa rost de un furtun(preferabil de aspirator)si ataseaza-l acolo unde ies gazele de evacuare,cand vrei sa alergi cu Dacia sufla cat poti de tare in furtunul ala mai ales cand esti la munte si vrei sa depasesti vreun beamweist care ti-a dat cu flashurile,asa vei avea o turbina home made iar suta o vei prinde in 7 secunde,iar in ochii fetelor vei deveni un mare Tom Cruise urban,uite draga doar suflu si se duce,sa ma anunti cum va merge,succes.
@Restul:Do not be so sure yet
Jaffar,vezi ca esti ramas in urma cu noile revolutii in ale turbinelor!
Eu personal estimez multe...senzatii.
#48
Scris 16 ianuarie 2007 - 08:31
#49
Scris 16 ianuarie 2007 - 09:53


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#50
Scris 16 ianuarie 2007 - 11:43

oricum, fain subiul, sper sa am ocazia sa ma dau cu vreunul...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi