Proiecte noi in Bucuresti
#1
Scris 23 ianuarie 2007 - 10:07
se zvoneste si ca din bulevardul timisoara (la potcoava) se va face o noua strada care va iesi tot in A1.
viceprimarul zice ca in 2.5 ani se va circula bine in bucuresti.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 23 ianuarie 2007 - 11:52
Despre al doilea am auzit numai vorbe, dar e clar ca, la un moment dat, il vor face.
#3
Scris 23 ianuarie 2007 - 11:57
Proiecte mai sunt, dar pana cand o sa vedem muncitori la lucru ca la cladirile astea noi de birouri care se ridica in 2 timpi si 3 miscari, o sa mai treaca multa apa pe Dambovita cea fara iesire in Autostrada. La noi se munceste in stil balcanic, motiv de bucurie pentru edili si constructori care isi mai trag cate o "atentie" mica.
Alte proiecte anuntate cu surle si trambite:
- fluidizarea traficului la Podul Constanta, prin daramarea unui bloc (mutarea locatarilor intr-un alt bloc construit in prealabil) si refacerea pasajului
- centura Bucurestiului
- parcari subterane
- aeroport la sud de Bucuresti, cu infrastructura completa pana acolo
- metrou pana la aeroport
- metrou Dr. Taberei - Universitate
Planuri sunt, si culmea devin din ce in ce mai multe inainte de alegeri, nu credeti? Vi se pare o conicidenta faptul ca acum le anunta Murgeanu si nu Videanu?
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#4
Scris 23 ianuarie 2007 - 12:37
#5
Scris 23 ianuarie 2007 - 03:53
cred ca am un rahat de musculita ca un punct pe monitor.viceprimarul zice ca in 2.5 ani se va circula bine in bucuresti.
#6
Scris 23 ianuarie 2007 - 04:15
#7
Scris 23 ianuarie 2007 - 04:23
Pana si intr-o musculita as avea mai multa incredere decat in edilii capitalei. Proiecte, proiecte, proiecte, medicamente, medicamente!
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#8
Scris 20 octombrie 2008 - 11:31
El vroia parca Nord-sud.. pana la urma e circulara, cica mare parte p deasupra cailor ferate existente.
Plauzibil in unele zone, cum este cea de la centura pana la Cotroceni.. dar continuarea pe trafic greu nu vad cum, pt ca o autostrada nu ai cum sa o inghesui pe o linie simpla de tren .. ma rog..
#9
Scris 21 octombrie 2008 - 07:12
#10
Scris 26 octombrie 2008 - 10:37
Daca pasajul ala din Crangasi este SF, cel din Bd. Timisoara s-ar face usor, ca nu sunt probleme mari cu exproprieri sau lucrari de anvergura, e vorba doar de 1 drum de 15km cu 2 poduri (centura si autostrada).
Mi-ar placea ca in fiecare saptamana primaria sa dea un "status report" cu activitatile planificate si punctele realizate
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#11
Scris 31 octombrie 2008 - 06:13
dar ca un habar'nist pot trage ceva concluzi uitandu'ma la rectificarea bugetara a primariei capitalei. Unele investiti se mentin ca plafon , alte mai primesc ceva bani.. In functie de ce bani sunt cuprinsi in buget si ce se mai pune pe langa pot trage o mica concfluziue cu privire la investitile ce se vor face, altele ce se mentin in program.. si unele ce sunt doar proiecte..
La categoria "Sfantul Asteapta"
Supralargire Bd Expozitiei
Supralargire Calea Grivi/ei
Modernizare Piata Arcul de Triumf si Pasaj pietonal
Penetratie Bd Timisoara
Strapungere Splai Dudescu - Sos Olteni/ei
Pasaj subteran sos Nordului str Elena Vacarescu
Nod Internodal Razoare
Supralargire Str. 1 Mai
Modernizare Piata Romana si Pasaj pietonal
Sos Pantelimon
Sos Iancului
Bd Aerogarii
Bd Liviu Rebreanu
Supralargire Soseaua Pipera
Penetratie Splaiul lndependentei- Ciurel- Autostrada
Bucuresti Pitesti
Penetratie si racord Splaiul Unirii-Autostrada Bucuresti
Constanta
Str. Tunari
Categoria "pasi marunti pe loc sau deloc"
Imbunatatire conditii de circulatie Pasaj Obor ?
Supralargire C-tin Brancoveanu
Supralargire Nitu Vasile
Supralargire Sisesti 1.1. Brad
Penetratie Prelungirea Ghencea - Domnesti
Strapungere Buzesti Berzei Uranus
Strapungere Bd Nicolae Grigorescu -Splai Dudescu
Bdul 1 Decembrie 1918
Categoria.. "Na'vem ce face.. (cuvant urat), se face"
Modernizare Piata Eroii Revolutiei
Artera D-na Ghica-Chisinau
Sos Oltenitei
Terminal multimodal Piata SI Vineri
Str. Viitorului
Sos Stefan cel Mare
Bdul Iancu de Hunedoara
Calea Mosilor
Sos. Colentina
Pasaj Basarab
Asta e categoria
"Uita' mama cum zboara porcu' "
Bucureştenii vor folosi trenul pentru a traversa oraşul, iar mijloacele de transport ale RATB �i vor prelua din staţiile CFR. Refacerea inelului feroviar s-ar putea realiza �n trei ani, �n timp ce liniile RATB se vor construi �n şapte ani.
Cei 223 de kilometri pe care �i numără inelul feroviar din jurul Bucureştiului sunt folosiţi �n prezent pentru transportul de marfă. Utilizarea acestei reţele pentru călători ar putea �nsemna salvarea Capitalei de la un trafic haotic. �n acest sens a ajuns şi Primăria Capitalei să colaboreze cu specialiştii din Ministerul Transporturilor şi să caute soluţii. Bucureştiul ar intra astfel �n r�ndul capitalelor europene care au deja pus la punct un sistem feroviar.
Capitala va avea tren
Printre primele măsuri luate de cele două autorităţi pentru a decongestiona traficul din Bucureşti sunt construcţia Centurii de sud şi punerea �n funcţiune a unor trenuri regionale.
�Este o nouă strategie pe care promitem să o punem �n aplicare alături de colegii din Ministerul Transporturilor�, a declarat Ion Dedu, şeful Direcţei Transporturi, Drumuri şi Sistematizare a Circulaţiei. El a explicat că s-a stabilit ca lucrarea să fie coordonată cu cele ale Primăriei, pentru că va fi necesară conectarea transportului de cale ferată cu transportul public din oraş.
�Acolo unde vor fi prevăzute gări vom veni şi noi cu mijloace de transport public�, a mai spus Dedu. Parcările vor fi unele de tipul Park&Ride, adică doar pentru maşinile călătorilor. Acestea vor fi construite cel mai probabil la capătul şoselei Giurgiului, spre localitatea ilfoveană Jilava, pe şoseaua Alexandriei, spre Măgurele, �n cartierele Berceni, Olteniţei, zona Căţelu şi pe Prelungirea Ghencea, spre Domneşti.
Parcările vor fi dimensionate pe baza studiului de circulaţie şi a previziunilor care se vor face. La acest studiu lucrează �n prezent specialiştii de la CFR Călători. �Dosarul se află pe masa ministrului Ludovic Orban. Din vară p�nă acum am depistat şi zonele de pe circuitul feroviar din jurul Capitalei care fie sunt neelectrificate, fie sunt doar linii simple�, a explicat directorul Pregătire Proiecte, din CFR Călători, inginerul Constantin Onoiu. El a precizat că viitoarea rută trebuie să fie dublă şi electrificată, iar termenul de finalizare a lucrărilor este de doi-trei ani de la aprobarea banilor.
O singură autoritate
Preşedintele Comisiei de Transport din cadrul Primăriei Capitalei, Ionuţ Popa, susţine �nsă că va fi nevoie de �nfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti pentru ca acest proiect să funcţioneze. �n echipă vor fi reprezentanţi ai Poliţiei Rutiere, ai Primăriei Capitalei, Administraţiei Străzilor şi ai Prefecturii.
�Trebuie constituită Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti ca unic decident asupra acestor probleme. Nu este normal, de pildă, ca �ntr-o capitală europeană, metroul să fie la un minister şi centura la fel�, a declarat pentru �Adevărul� Ionuţ Popa.
#12
Scris 31 octombrie 2008 - 07:01
#13
Scris 03 noiembrie 2008 - 07:06
Azi - 17:51 Doru Cireasa
După ce �n două decenii a făcut doar două staţii, Ministerul Transporturilor promite şase kilometri şi opt staţii de metrou �n patru ani. Constructorul va fi cunoscut p�nă la sf�rşitul anului.
Ministerul Transporturilor va demara zilele următoare licitaţia pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de metrou Drumul Taberei-Universitate, proiect a cărui valoare se estimează la aproape 330 de milioane de euro, a declarat, ieri, Antonel Tănase, secretar de stat �n minister. Acesta spune că p�nă la finele anului va fi ales constructorul acestui tronson, printr-o procedură cu precalificare, �n urma căreia vor fi selectaţi cinci potenţiali constructori.
Tronsonul Drumul Taberei-Universitate, care va reprezenta Magistrala 5, va avea o lungime de 6,1 kilometri. Vor fi construite opt staţii, respectiv Br�ncuşi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară şi Eroilor.
Publicitate
Deschiderea ofertelor va avea loc pe 25 noiembrie. Execuţia lucrărilor va dura 42 de luni, urm�nd să fie �ncheiată �n 2012. �Pentru Magistrala 5, tronsonul Drumul Taberei-Universitate, se va face licitaţie separată pentru rame şi instalaţii�, a spus directorul de comunicare Metrorex, Mariana Petre.
O dovadă a lipsei de seriozitate la abordarea acestui proiect este faptul că, cu o lună �nainte de selectarea constructorului, nu se ştie prea bine de unde vor veni banii. Iniţial s-a prevăzut ca noua magistrală de metrou să fie construită pe baza unui �mprumut acordat de Banca Europeană de Investiţii Ministerului Transporturilor, �n valoare de 370 de milioane de euro, acordul fiind semnat �n 2006, după ani buni de negocieri cu instituţia financiară.
Finanţarea din această sursă este pusă acum sub semnul �ntrebării, deoarece, anul trecut, Guvernul a adoptat OUG 64/2007, act normativ care centralizează creditele la Ministerul Finanţelor. Măsura a afectat retroactiv şi creditul BEI. Sursa finanţării diferă acum, �n funcţie de părerile fiecărui oficial al ministerului. �n timp ce Mariana Petre, director de comunicare al companiei, spune că se vor folosi bani de la buget, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, afirmă că nu este exclus ca, �n pofida centralizării decise, Finanţele să hotărască folosirea banilor europeni. �Ministerul Finanţelor va decide dacă finanţarea va veni de la BEI sau de la buget. Eu am fost �mpotriva centralizării la Finanţe�, spune Ludovic Orban.
Cert este că proiectul de buget al Ministerului Transporturilor ar trebui să precizeze clar de unde vor veni banii, �nsă acesta este singurul care lipseşte pe site-ul Ministerului Finanţelor. Chiar dacă nu se ştie de unde vor veni banii, secretarul de stat Antonel Tănase dă ca sigur faptul că pentru anul viitor a fost inclusă �n buget suma de 40 de milioane de euro pentru lucrări.
#14
Scris 04 noiembrie 2008 - 10:10
#15
Scris 05 noiembrie 2008 - 01:08
Sa inteleg ca ies din discutie: Ghencea, Raul Doamnei, B.P. Hasdeu, Gradina Cismigiu, Universitate 2...
�Am lansat anunţul de licitaţie pentru staţiile Br�ncuşi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară şi Eroilor 2�, a declarat, �ntr-o conferinţă de presă, Antonel Tănase, secretar de stat �n cadrul ministerului. Tronsonul Drumul Taberei- Universitate are o lungime de circa 6 kilometri, dintr-un total de nouă kilometri c�t are �ntreaga Magistrală 5
Traseul Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei � Pantelimon Etapa 1: Drumul Taberei - Universitate, va avea 9 km. cale dubla de metrou cu 13 statii va face legatura dintre zona de vest si centrul orasului...
# Ghencea ?
# Raul Doamnei
# Targu Neamt
# Valea Ialomitei
# Romancierilor
# Parcul Moghioros
# Drumul Taberei
# Favorit
# Orizont
# Academia Militara
# Eroilor
# B.P. Hasdeu
# Gradina Cismigiu
# Universitate 2
#16
Scris 05 noiembrie 2008 - 10:54
#17
Scris 05 noiembrie 2008 - 11:16
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#18
Scris 05 noiembrie 2008 - 11:30
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#19
Scris 05 noiembrie 2008 - 11:43
Insa sa speram ca macar va ramane ca posibilitatede extindere spre Pantelimon.
Nici eu nu veedeam un rationament pt bucla din Dr taberei .. altul decat un depou facut pe terenul armatei din ghencea.. ca spre centura banuiesc ca este mai greu cu terenul. mai ales ca stiam de alt plan..mai indepartat cu o linie ce mergea oarecum pe linia $! de tramvai si se intepa in actuala statie semanatoarea au crangasi .
Cum vad utila o extindere de o statie carte zona comerciala de la Carefour militari.. dar vise..
#20
Scris 05 noiembrie 2008 - 11:50
#21
Scris 05 noiembrie 2008 - 08:36
uitindu-ma pe listele de proiecte de mai sus... cum naiba faci supralargire? renunti de tot la trotuar, ca altfel nu vad.... pe trotuar sunt jdemii de masini parcate, unde le trimiti?
Asta vara si-a luat un coleg un mic apartament pe Vasile Parvan (continuarea Berzei), pe partea dreapta a strazii, aproape de intersectia cu Plevnei.
La 2 zile dupa ce a cumparat apartamentul, a venit o colega care e implicata in diverse studii/planuri/comisii si l-a linistit profund, spunandu-i ca e in plan crearea unei sosele largi din Victoriei pana la Marriott (Buzesti-Berzei-Parvan-Hasdeu) prin demolarea unor cladiri de pe marginea strazilor actuale.
Deci probabil ca vor demola suficient cat sa fie loc si de sosea si de parcare si de trotuar.
Dar colegul nu-si face probleme stiind ca o astfel de lucrare in Romania dureaza 100 ani. Deci va apuca cu siguranta vremea cand va trebui sa schimbe apartamentul respectiv cu o groapa in cimitir.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#22
Scris 05 noiembrie 2008 - 08:49
Si care ar fi foarte utila.
Dar.. aud si de parcari subterane.. si de multe altele ce pana acum trebuiau deja finalizate daca se muncea cu adevarat.
Ca sa dau alt exemplu.. de ani de zile se stie ca exista planuri ca Drumul Taberei sa fie continuat pe ramura sudica pana in Drumul Sarii. Acum "bucla" este inchisa la un capat.
Terenul exista.. este liber. Intre cimitirul ghencea si statul major al armatei..
http://maps.google.c.......mp;t=h&z=16
se face ceva..?
NU..
pt ca ar descongestiona putintel traficul.
Aceasta postare a fost editata de aztec: 05 noiembrie 2008 - 08:59
#23
Scris 13 noiembrie 2008 - 05:06
Tine mai mult de Imobiliare.. dar cu repercursiuni in trafic
http://www.semaparc.blogspot.com/
Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 noiembrie 2008 - 05:10
#24
Scris 09 decembrie 2008 - 05:39
"Pentru anul 2009 este vizată reabilitarea a 31 de străzi pentru care au fost deja aprobaţi indicatorii tehnico-economici, reabilitarea pasajului de la Lujerul precum şi a podurilor Bordei şi lacul Tei. Tot �n 2009 vor intra �n reabilitare pasajele Muncii, Victoriei şi Unirii."
Acum depinde cum se face reabilitarea pasajului.. dar nu e a' buna..Oricum, nu vad vorbe despre pasajul Razoare, podul timisoara-centura si penetratia Ciurel-A1
Oprescu a prezentat proiectele municipalităţii
Primarul general al Capitalei Sorin Oprescu a prezentat, marţi, raportul privind proiectele municipalităţii, activitatea sa �n ultimele şase luni, dar şi proiectele pe 2009.
Sorin Oprescu a arătat că toate lucrările contractate pe anul 2007 vor fi finalizate p�nă la sf�rşitul lui 2008, fiind vorba de 42 de străzi, de pasajul Universităţii şi de pasajul Colentina.
Pentru anul 2009 este vizată reabilitarea a 31 de străzi pentru care au fost deja aprobaţi indicatorii tehnico-economici, reabilitarea pasajului de la Lujerul precum şi a podurilor Bordei şi lacul Tei. Tot �n 2009 vor intra �n reabilitare pasajele Muncii, Victoriei şi Unirii.
Potrivit primarului general, �n 2009 va fi investită pentru parcări suma de aproximativ 100 de milioane de euro, fiind deja găsite şi verificate din punct de vedere juridic 21 de locaţii, pentru care �n luna martie vor �ncepe procedurile de licitaţie.
"Am introdus noţiunea de parcare dintre blocuri pentru că este vorba de construcţii metalice uşoare care vor prelua un număr de 250-300 de maşini, evit�nd sintagma parcare de reşedinţă pentru că aceste structuri metalice vor fi amplasate �ntr-un cvartal de blocuri, nefiind astfel afectate aleile şi drumurile de intervenţii pentru ambulanţe şi maşini de urgenţă", a spus Oprescu.
Despre cele 21 de parcări subterane edilul şef al Capitalei a precizat că numai 11 locaţii sunt funcţionale, explic�nd că �n zece locaţii nu se pot construi parcări subterane, deoarece amplasamentele se află deasupra unor magistrale şi conducte importante "care fac imposibilă realizarea lor sau triplează preţul".
Sorin Oprescu a mai arătat că �n privinţa Administraţiei Lacuri, Parcuri, Agrement Bucureşti (ALPAB) a fost restructurată schema de personal, această unitate administrativă a municipalităţii plant�nd, �n şase luni, un număr de 2.500 de arbori şi urm�nd ca p�nă la sf�rşitul anului să mai planteze alţi 2000.
Totodată, primarul Oprescu a arătat că ALPAB va desfăşura �n 2009 două proiecte finanţate din fonduri europene, unul privind reabilitarea parcurilor istorice ale Capitalei celălalt privind reabilitarea salbei de lacuri de pe r�ul Colentina.
Primarul a mai spus că se află �n desfăşurare un proiect de reabilitare a locurilor de joacă din parcurile aparţin�nd ALPAB, fiind identificate şi dezafectate toate construcţiile ilegale din aceste parcuri.
�n privinţa şcolilor şi grădiniţelor, edilul şef al Capitalei a arătat că va fi finalizată procedura de licitaţie p�nă la sf�rşitul anului pentru un grup de şcoli din programul BEI urm�nd ca �n 2009 să fie fie construite opt grădiniţe �n prezent fiind cerută identificarea a altor 12 terenuri libere de sarcini cu o suprafaţă de teren de la 1000 la 2000 de metri �n zonele deficitare �n care este nevoie de grădiniţe.
Sorin Oprescu a mai menţionat că pe durata mandatului său vor fi construite c�te două bazine olimpice �n fiecare an.
�n funcţie de evoluţia pieţei financiare şi imobiliare, municipalitatea ar vrea achiziţionarea a 500 de apartamente pentru care vor fi alocate 25 de milioane de euro, Oprescu intenţion�nd ca �n privinţa locuinţelor sociale să găsească o soluţie pentru rezolvarea a 10.000 de cereri din care 6.500 sunt ale persoanelor a căror locuinţe au fost retrocedate, iar 3.500 sunt pentru tinerii care au nevoie de o locuinţă.
Totodată, Sorin Oprescu a amintit şi de reabilitarea imobilelor cu risc seismic ridicat arăt�nd că �n cinci ani au fost finalizate zece imobile din totalul celor 301 de clădiri care necesită reparaţii.
Potrivit primarului general, �n anul 2009 vor fi reabilitate 15 imobile fiind pregătită procedura de licitaţie pentru alte 25.
�n acest context, primarul Sorin Oprescu a mai vorbit şi despre locuinţele sociale preluate de la fostul primar general Adriean Videanu, arăt�nd că �n majoritatea cazurilor este vorba de blocuri care, deşi sunt nefinalizate, apartamentele sunt deja ocupate. Astfel, Oprescu a dat exemplul blocului M55 de pe strada Nerva Traian din sectorul 3 al Capitalei, care are 98 de garsoniere din care toate sunt ocupate, unele fiind deja cumpărate.
Un alt bloc din sectorul 3 este amplasat pe strada Nucului numărul 2, av�nd opt etaje cu 24 de apartamente cu două camere, opt apartamente cu trei camere şi alte trei garsoniere, al cărui termen de finalizare era luna mai 2009 şi care este aproape tot ocupat. Alte două blocuri, amplasate pe strada Cetatea Albă cu 28, respectiv 24 de apartamente, care nu sunt finalizate şi necesită aproximativ 14 milioane de lei pentru investiţii - sunt deja ocupate, Sorin Oprescu arăt�nd că numărul acestor apartamente nu poate fi luat �n calcul atunci c�nd vine vorba de locuinţele sociale de care municipalitatea are nevoie pentru rezolvarea problemelor edilitare.
Aceasta postare a fost editata de aztec: 09 decembrie 2008 - 05:42
#25
Scris 09 decembrie 2008 - 06:29
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi