Hot Hot Hatch
#51
Scris 25 noiembrie 2007 - 08:06
deja incep sa nu mai cred in girafa, desi o vad cu ochii mei.
tu sa fii sanatos si masinuta ta fara probleme.
#52
Scris 25 noiembrie 2007 - 04:59
Nu o lua �n nume de rău , fiecare decide �n ce fel �şi face maşina
#53
Scris 25 noiembrie 2007 - 08:16
In legatura cu concursul de mai sus, deja am trecut de enervare. Asa stiu romanii sa faca treaba, atat se pricep ei. Case closed.
#54
Scris 19 decembrie 2007 - 01:21
Am facut-o si pe asta. Dupa o lunga asteptare (prietenii stiu cat de luuuuunga a fost) am reusit in seara asta sa montez, impreuna cu Tudor si inca vreo cativa colegi de forum kit-ul de admisie de la Simota: Carbon Charger Intake System. Desi am surubarit ceva pe la el, incercand cele mai bune variante, la final a iesit cam asa:
Si suna cam asa:
http://www.youtube.c...h?v=xS0I40H__Kc
http://www.youtube.c...h?v=R-z16l53p_M
Pareri: puterea se simte de la ture si mai joase, parca la 2000 de ture deja incepe sa traga bine. La prima impresie, parca as fi intr-o treapta inferioara celei in care sunt si asta inca de la prima treapta Se aude clar mai bine, sunetul admisiei este distinct iar turbina este mai "prezenta". Inca n-am putut sa fac teste foarte clare dar diferenta se simte binisor. Ramane de vazut cat si cum. Fum scoate in continuare VXR-ul (mai ales avand in vedere ca am finala scoasa) dar as spune ca mai putin decat inainte - asta trebuie confirmat totusi si pe zi ca noaptea e mai greu sa-mi dau seama.
#55
#56
Scris 20 februarie 2008 - 09:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#57
Scris 22 februarie 2008 - 12:13
#58
Scris 22 februarie 2008 - 09:03
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#59
Scris 26 februarie 2008 - 12:43
VW Passat B6
#60
Scris 26 februarie 2008 - 06:47
#61
Scris 26 februarie 2008 - 06:58
#62
Scris 26 februarie 2008 - 07:02
Deci mai am de sapat si de analizat diverse optiuni.
#63
Scris 26 februarie 2008 - 07:11
#64
Scris 26 februarie 2008 - 07:27
#65
Scris 26 februarie 2008 - 07:50
Multi pica in capcana suspensiilor de "competitie". Suspensii care pe linga faptul ca nu tin mult, sunt foarte scumpe, adio confort, caroseria sufera.
#66
Scris 26 februarie 2008 - 09:36
#67
Scris 27 februarie 2008 - 09:48
#68
Scris 27 februarie 2008 - 11:07
Vad ca v-ati pus amandoi (tu si Alex) pe capul meu. S-a si gasit cine, tu cu masina din NFS iar Alex din cate stiu are si el ceva istoric. Macar Relu tine cu mine :party1: Da Relu, propunerea ta este excelenta si este in plan de mult numai ca nu am reusit sa gasesc momentul sa comand si bara de rigidizare (stiu ca ar trebui sa ajung pe la tine prin vecini pentru asta, parca). Oricum, partea proasta este ca nu pot pune si pe spate (nu am de gand sa stau cu o bara in mijlocul partbagajului, sincer). Asa ca tot arcurile sunt solutia cea mai buna. Insa aici e discutie lunga apropos de ce fel de arcuri :ph34r_anim:
#69
Scris 27 februarie 2008 - 11:15
#70
Scris 27 februarie 2008 - 11:32
Multi pica in capcana suspensiilor de "competitie". Suspensii care pe linga faptul ca nu tin mult, sunt foarte scumpe, adio confort, caroseria sufera.
100% adevar, strada este cu totu altceva decit un circuit ca in palma.
ACrew style
#71
Scris 27 februarie 2008 - 11:36
#72
Scris 27 februarie 2008 - 11:48
masina arata f.bine acum cu jantele pe 18.
ideea cu barile data de Relu este buna.
parerea mea este ca primul lucru dupa sau inintea barilor este sa treci si pe discuri de frana perforate+placute
#73
Scris 28 februarie 2008 - 01:05
parerea mea este ca primul lucru dupa sau inintea barilor este sa treci si pe discuri de frana perforate+placute
Asta ca sa ma mai impungi un pic. Bineeee, las' ca-ti vine tie randul, ai sa vezi.
#74
Scris 28 februarie 2008 - 08:14
impunsul era partea cu kit-ul turbo
#75
Scris 28 februarie 2008 - 08:21
Intrebare: pentru strutbar, trecand peste aspectele estetice, care varianta e mai buna: otel, aluminiu, carbon? La carbon lasam la o parte avantajul greutatii reduse ca nu are nici o relevanta in cazul meu.
Cea care, ,,in sarcina'', sufera cele mai mici modificari ,adica...cauti proprietatile respectivelor.
Spor!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi