Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Hot Hot Hatch


  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#51 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 noiembrie 2007 - 08:06

azi maine o sa aflam ca si seceta din acest an a fost aranjata.
deja incep sa nu mai cred in girafa, desi o vad cu ochii mei.

tu sa fii sanatos si masinuta ta fara probleme.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#52 ppc

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 33 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 07
  • Marca:BMW
  • Model:525
  • Motorizare:d

Scris 25 noiembrie 2007 - 04:59

Arată ok ... mai puţin farurile cu HID , arata super aiurea fără lupe şi de cele mai multe ori deranjează pe ceilalţi şoferi.

Nu o lua �n nume de rău , fiecare decide �n ce fel �şi face maşina
  • 0

#53 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 25 noiembrie 2007 - 08:16

Orice parere este binevenita, nu am cum s-o iau in nume de rau. Farurile cu lupa costa enorm asa ca, cel putin pe moment, sunt out of reach. Insa cum fac foarte multe drumuri noaptea, am considerat ca este un adaos necesar HID-ul, nu neaparat cosmetic. Farurile sunt reglate corect (in service) si extrem de rar se intampla sa fiu atentionat cum ca ar deranja (adica flash). Am facut si teste in mers si mi s-a spus ca sunt OK si nu deranjeaza - am tinut si tin mult la asta.

In legatura cu concursul de mai sus, deja am trecut de enervare. Asa stiu romanii sa faca treaba, atat se pricep ei. Case closed.
  • 0

#54 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 19 decembrie 2007 - 01:21

Noutati de la VXR:

Am facut-o si pe asta. Dupa o lunga asteptare (prietenii stiu cat de luuuuunga a fost) am reusit in seara asta sa montez, impreuna cu Tudor si inca vreo cativa colegi de forum Imagine amplasata kit-ul de admisie de la Simota: Carbon Charger Intake System. Desi am surubarit ceva pe la el, incercand cele mai bune variante, la final a iesit cam asa:

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Si suna cam asa: Imagine amplasata

http://www.youtube.c...h?v=xS0I40H__Kc
http://www.youtube.c...h?v=R-z16l53p_M



Pareri: puterea se simte de la ture si mai joase, parca la 2000 de ture deja incepe sa traga bine. La prima impresie, parca as fi intr-o treapta inferioara celei in care sunt si asta inca de la prima treapta Imagine amplasata Se aude clar mai bine, sunetul admisiei este distinct iar turbina este mai "prezenta". Inca n-am putut sa fac teste foarte clare dar diferenta se simte binisor. Ramane de vazut cat si cum. Fum scoate in continuare VXR-ul (mai ales avand in vedere ca am finala scoasa) dar as spune ca mai putin decat inainte - asta trebuie confirmat totusi si pe zi ca noaptea e mai greu sa-mi dau seama.
  • 0

#55 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 19 februarie 2008 - 11:28

Fast update: incaltari de vara noi, jante OPC, 18" - "snowflake" ,gume Continental SportContact2 225/40.
Poze:

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata
Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata
Imagine amplasata Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de vulupe: 19 februarie 2008 - 11:29

  • 0

#56 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 februarie 2008 - 09:21

foarte misto cu jantele OPC :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#57 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 22 februarie 2008 - 12:13

Thanks mate. Se si simte foarte bine, zici ca e tren acum, nu alta :party1:
  • 0

#58 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 22 februarie 2008 - 09:03

nice car dude, se vede pasiunea.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#59 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 26 februarie 2008 - 12:43

Te-am vazut azi pe la Nerva Traian.Arata bine in mers masina :D
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#60 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 26 februarie 2008 - 06:47

ii vine super jantele de OPC. E lasata pe arcuri sport, ca nu mai stiu?
  • 0

#61 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 26 februarie 2008 - 06:58

Vulupe e pe arcurile si amortizoarele originale. Oricum si asa e rigida suspensia+jante daca mai vin si arcuri .... ;)
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#62 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 26 februarie 2008 - 07:02

Multumesc pentru aprecieri. Cum a zis si Dragos, masina este pe suspensii stock. Ma gandesc la alte arcuri dar ideea este ca nu vreau nici sa omor amortizoarele IDS+ ca tin prea mult la ele (si la banii reprezentati de ele, mai ales daca ma lasa dupa garantie) cat si la faptul ca nu vreau sa ajung sa nu pot sa merg cu masina decat pe A-uri si cateva DN-uri mai importante.
Deci mai am de sapat si de analizat diverse optiuni.
  • 0

#63 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 februarie 2008 - 07:11

La niste bare anti ruliu mai ferme te-ai gindit ? ;)
  • 0

#64 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 26 februarie 2008 - 07:27

Da. Ai o propunere sau sfat concret? Ca sincer ma intereseaza aspectul.
  • 0

#65 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 februarie 2008 - 07:50

Dupa parerea mea, schimbarea barelor e solutia ideala pentru "strada". Iti ofera o stabilitate mai buna pe viraje, pastrind mare parte din confortul initial.
Multi pica in capcana suspensiilor de "competitie". Suspensii care pe linga faptul ca nu tin mult, sunt foarte scumpe, adio confort, caroseria sufera.
  • 0

#66 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 26 februarie 2008 - 09:36

De idei noi de tuning avea nevoie - cred ca nici nu mai doarme noaptea de ele. ;)
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#67 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 februarie 2008 - 09:48

O fi dormit azinoapte ?? :laugh:
  • 0

#68 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 27 februarie 2008 - 11:07

He he, nici nu aveti voi habar ce bine. Mai ales dupa ce AstraForum a fost citat pe nume grele in domeniu - bravos Canan.
Vad ca v-ati pus amandoi (tu si Alex) pe capul meu. S-a si gasit cine, tu cu masina din NFS iar Alex din cate stiu are si el ceva istoric. Macar Relu tine cu mine :party1: Da Relu, propunerea ta este excelenta si este in plan de mult numai ca nu am reusit sa gasesc momentul sa comand si bara de rigidizare (stiu ca ar trebui sa ajung pe la tine prin vecini pentru asta, parca). Oricum, partea proasta este ca nu pot pune si pe spate (nu am de gand sa stau cu o bara in mijlocul partbagajului, sincer). Asa ca tot arcurile sunt solutia cea mai buna. Insa aici e discutie lunga apropos de ce fel de arcuri :ph34r_anim:
  • 0

#69 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 27 februarie 2008 - 11:15

Vezi ca eu vb de bara anti-ruliu si nu de strut bar. Strut bar e foarte utila cind pui arcuri si amortizoare mai dure.
  • 0

#70 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 27 februarie 2008 - 11:32

Daca ai suspensie cu IDS e cam greu sa intervii fara sa strici echilibrul, eventual o bara stabilizatoare spate putin mai groasa (daca masina are asa ceva) ca sa elimini din subvirare si un strutbar sanatos pe fata.

Multi pica in capcana suspensiilor de "competitie". Suspensii care pe linga faptul ca nu tin mult, sunt foarte scumpe, adio confort, caroseria sufera.

100% adevar, strada este cu totu altceva decit un circuit ca in palma.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#71 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 27 februarie 2008 - 11:36

Intrebare: pentru strutbar, trecand peste aspectele estetice, care varianta e mai buna: otel, aluminiu, carbon? La carbon lasam la o parte avantajul greutatii reduse ca nu are nici o relevanta in cazul meu.
  • 0

#72 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 27 februarie 2008 - 11:48

asa..asa...te asteptam cu kit-ul turbo si aia este, te mai dai 1 an si o vinzi :D

masina arata f.bine acum cu jantele pe 18.
ideea cu barile data de Relu este buna.
parerea mea este ca primul lucru dupa sau inintea barilor este sa treci si pe discuri de frana perforate+placute
  • 0

#73 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 28 februarie 2008 - 01:05

parerea mea este ca primul lucru dupa sau inintea barilor este sa treci si pe discuri de frana perforate+placute


Asta ca sa ma mai impungi un pic. Bineeee, las' ca-ti vine tie randul, ai sa vezi.
  • 0

#74 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 28 februarie 2008 - 08:14

nu,vorbeam serios.

impunsul era partea cu kit-ul turbo :wub:
  • 0

#75 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 februarie 2008 - 08:21

Intrebare: pentru strutbar, trecand peste aspectele estetice, care varianta e mai buna: otel, aluminiu, carbon? La carbon lasam la o parte avantajul greutatii reduse ca nu are nici o relevanta in cazul meu.


Cea care, ,,in sarcina'', sufera cele mai mici modificari ,adica...cauti proprietatile respectivelor.

Spor!
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi