Degeaba e mai rapida daca e mai urata. (zici ca a cioplit-o mecea cu Touareg-ul).
De fapt: circuit german - marca germana, cine stie - poate au bagat-o pe vreo scurtatura ca sa scoata timpul asta.
Scris 05 martie 2014 - 06:19
Scris 05 martie 2014 - 08:16
Ca sa nu zici de pizma,nu agreez tipologia asta de masini.....Teoretic,daca nu am de ales as lua una din primele doua,si parca S3 e mai putin gurmand la exploatare normala....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 05 martie 2014 - 08:16
Scris 05 martie 2014 - 09:35
Scris 05 martie 2014 - 10:06
mie imi place noul Leon. arata bine, tehnica VW, preturi MULT mai rezonabile... ( vorbesc de gama normala )
pentru extreme de varf... nu stiu... dar parca tot ceva cu integrala as lua
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 05 martie 2014 - 10:24
Andrei,S3 e o masina aparent banala,dar cu cineva priceput la volan,poate rusina multe masini....In conditii normale,merge cuminte si consuma omeneste....Daca iti place,ce cauti cu Forester,ca nu au nimic in comun?
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 05 martie 2014 - 10:25
Scris 05 martie 2014 - 10:50
Scris 05 martie 2014 - 11:31
M-am dat cu un Q3 si daca treci de la XT la Q3 o sa te simti foarte inghesuit. Nu contest diferenta de putere dar ca spatiu interior si portbagaj, Q3-ul este o gluma (inchipuieti un Golf Plus ca dimensiune). Cel cu care m-am dat mai era si lesinat rau. Nu stiu daca era cel de 1.4 sau cel de 2.0 dar pur si simplu imi era frica sa depasesc cu el. Daca ai ocazia incearca sa te urci intr-unul ca sa-ti dai seama de dimensiuni. Cred ca un Q5 e mai apropiat ca spatiu de XT decat Q3.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 05 martie 2014 - 11:59
q5 are un amic,un dj destul de faimos....e decent,chiar daca e chel,adica 2.0 tdi manual,nu xenon,nu nimic....Comparatia q3-golf plus e foarte inspirata....
Scris 06 martie 2014 - 12:19
Asa, intr'un viitor indepartat, as schimba XT'ul cu un RSQ3
De unde ai palinca?
Oricum, nu mai bea, si daca tot bei, nu mai posta pe forum
Aceasta postare a fost editata de ska: 06 martie 2014 - 12:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 martie 2014 - 12:21
@ska ... n'am palinca, abia vineri sau sambata ajunge. Fix de la Oradea, deci marfa buna
Da de ce zici c'as fi baut?
Scris 06 martie 2014 - 12:26
io am zis de mult timp ca youtube si visatu' e moka...........acum depinde,unii viseaza lucruri realizabile altii viseaza sf-uri......
Scris 06 martie 2014 - 12:35
Da de ce zici c'as fi baut?
cum sa dai mah XTu pe un RSQ3???
i se impleticesc carligele lui relu daca aude chestia asta...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 martie 2014 - 12:48
Pai n'am zis c'o sa'l dau, doar ca nu ma astept sa tin masina 30 de ani.
Acum vad pe mobile.de RSQ3 la 44k. Sigur peste 4-5 ani or sa fie la 20k destule, deci nu ar fi ceva de neatins. Insa ptr RSQ3 nu mai pun pariuri cu lazi de bere. Bine, nici in Forester nu ma suisem inainte sa'l cumpar, asa ca nu se stie cum mi s'o pune pata in viitor
Scris 06 martie 2014 - 09:35
Eu nu stiam de existenta lui. Suna interesant...
Scris 06 martie 2014 - 11:16
E ciudat cum de e cu 5k mai ieftin decat un S4.
Totusi denumirea ar fi fost mai corecta ca SQ3
Scris 06 martie 2014 - 11:20
pai foloseste acelasi 2,5 in 5cil. de 340cp de pe RS3 si TTRS...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 06 martie 2014 - 11:44
Da, stiu ca e acelasi motor, un pic degonflat. Cutia e aceeasi - S-tronic cu 7 trepte. Nusht, tot mi se pare ciudata diferenta de 5k euro intre cele doua modele.
Pe SQ5 e tiptronic cu 8 trepte,probabil ptr ca e diesel ...
Scris 06 martie 2014 - 12:15
Cu anvelopele de circuit Michelin PS Cup 2 normal ca a facut timpul ala Cupra. Sunt mult mai performante decat Bridgestone-urile de strada ale Megane-ului RS. Plus putin mai multa putere si greutate mai mica... E banal.
Sincer chiar arata de cacao Cupra asta standard.
Aceasta postare a fost editata de cash: 06 martie 2014 - 12:16
Scris 07 martie 2014 - 06:41
Hater !
Scris 07 martie 2014 - 09:33
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 07 martie 2014 - 09:43
Abia acum isi dau seama ca si'au luat trotinete!
Scris 07 martie 2014 - 11:25
Cu anvelopele de circuit Michelin PS Cup 2 normal ca a facut timpul ala Cupra. Sunt mult mai performante decat Bridgestone-urile de strada ale Megane-ului RS. Plus putin mai multa putere si greutate mai mica... E banal.
Sincer chiar arata de cacao Cupra asta standard.
Intr-adevar Leon-ul nu arata asa flashy si sporty ca Megane-ul, e o alegere deliberata cred, dar performanta nu poate fi negata.
Recordul de pista la Nurburgring al lui Megane RS a fost si el facut cu anvelope speciale de performanta Bridgestone RE050A care sunt perfect comparabile ca profil de sport cu Michelin PS Cup 2, ambele fiind High Performance Tyres.
Mie imi place foarte mult noul Seat Leon, si depinzind de pret cred ca acest Cupra poate fi o achizitie foarte interesanta...
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi