XT-ul le combina pe toate, nu-i ,,specializata''...
Poate fi cu succes si masina de familie si de senzatii si de coclauri...
Daca e sa trebuiasca sa alegi o singura masina, evident ca e bine sa fie cat mai completa, de unde ideea de Audi RS, XT-uri sau GTI. Totusi, dupa parerea mea, ideea de a avea 2xx cai sub capota si a-i mai da o talpa intre semafoare sau a face o depasire din scurt e departe, cel putin pentru mine, de placerea adevarata pe care ti-o poate da o masina.
Avand de-a face direct cu motorsport-ul "de hobby" din Anglia, am vazut ca ei in general isi cumpara o masina normala pentru zi de zi si, in functie de ce-i pasioneaza, isi mai cumpara o masina pe langa cu care se duc la competitii sau doar pentru fun. La 10.000 de lire, pretul unui GTI second hand, o masina prea scumpa pentru a o putea duce la curse (daca e singura) si inutil de rapida pentru limitele de viteza de la ei, iti poti lua lejer 2 masini, una care sa te duca din A in B, ieftina, motor mic si inca una de "fun" care poate sa insemne orice de la un kit car ieftin (http://www.ebay.co.u...=item233727f177) pana la un cazan vechi de 10-15 ani pe care il reconditionezi si te duci cu el pe circuit. Nu cred ca senzatiile din GTI se pot compara cu cele dintr-un kit car pe care il conduci la limita pe un circuit si unde orice piesa stricata se schimba cu "cateva lire".
Poate, candva, se va dezvolta si motorsportul nostru, primul pas fiind categoric un circuit.