Nu se compara Michelin Cup cu Bridgestone niciodata. Compozitia este clar alta.
N-am spus ca nu apreciez performanta. Doar ca e urata masina.
Aceasta postare a fost editata de cash: 07 martie 2014 - 03:53
Scris 07 martie 2014 - 03:53
Aceasta postare a fost editata de cash: 07 martie 2014 - 03:53
Scris 07 martie 2014 - 04:11
Cu siguranta, daca cei ce la Renault considera ca Megane'ul, cu Michelin Cup poate dobori recordul stabilit de Leon vor reveni. Totusi nu prea cred ca va fi cazul
Cat despre balute curse, nu cred ca e cazul la careva de p'aici ... dar nici tu nu lua de bun tot ce scriu ceilalti in spirit de gluma
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 07 martie 2014 - 04:13
Scris 07 martie 2014 - 06:30
Cred ca pizma ii roade f tare pe cei de pe-aici care chiar au trotinete si le mai curg si balutze )...
Nu se compara Michelin Cup cu Bridgestone niciodata. Compozitia este clar alta.
N-am spus ca nu apreciez performanta. Doar ca e urata masina.
Ai vreun link sau material care sa justifice ca este compozitia clar alta intre Michelin Pilot Sport 2 Cup si Bridgestone Potenza RE050A? Te referi probabil la Bi-Compound.
Michelin Pilot Sport 2 este perfect comparabil cu Bridgestone Potenza RE050A, sunt sute de site-uri si forumuri unde sunt discutii si comparatii intre aceste doua anvelope. Cup e versiunea orientata pentru track days la Michelin (but still street legal) asa cum exista acum si Bridgestone Potenza RE050A Pole Position, si asta ar fi fost o comparatie mai corecta, ca sa fie track day tyre versus track day tyre.
However, anvelopele sunt street legal si intr-un caz si in altul, nu sunt slick-uri, asa ca recordurile sunt legale, valide si comparabile. Nu i-a impiedicat nimeni pe Renault sa foloseasca alta anvelopa la momentul recordului, si asa cum au facut mai multe incercari in functie de conditiile meteo, pentru a gasi exact momentul de zi cind temperatura si presiunea erau favorabile pentru record, la fel au facut, sunt convins, si cu anvelopele.
Chiar daca luam cifrele lui Michelin care zice ca Bi-Compound poate sa dea un cistig de 1.8 secunde pe circuitul de la Jerez, asta inseamna cele 8 secunde diferenta pe un circuit de 4 ori mai lung, deci inseamna cel putin ca Megane RS si-a gasit un competitor care sa ii egaleze performanta.
Cit despre pizma si balute, chiar cred ca ai face bine sa te abtii.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 07 martie 2014 - 06:37
Scris 07 martie 2014 - 06:42
Frank, de ce intri in curse de coasta, coborare nivel ? De ce vii cu foste, incerci sa arati cine-o are mai mare? Pai, in acelasi stil, intre RS26 si BMW 325ix, tre' sa fiu beat bine sa aleg Renault-ul... In leasing, fiindca cash, doar in coma.
Scris 08 martie 2014 - 08:00
Scris 08 martie 2014 - 08:06
inca unu a fost rapus de pizma, sunt curios de mor cum o sa mi-l puneti mie si pe asta in carca, probabil din cauza ca eu am inventat pizma nu ?!?!?
@cash radem glumim, dar leon da cu bolta pe rs
Scris 08 martie 2014 - 08:48
Says who?
Scris 08 martie 2014 - 09:02
N-am folosit eu primul aceasta expresie, ci alte persoane de pe-aici. Nici prin gand nu mi-a trecut ca pe tine, Frank, te-ar roade pizma. Ti-am citit tot topicul respectiv inca de acum un an si ceva.
Daca numai unii dintre voi au voie sa foloseasca aceasta expresie pe acest forum, atunci fac si eu ce a facut Relu... si va las sa va admirati bemveurile intre voi si sa va laudati cat de shmechere sunt...
Boss vezi ca iar dai cu mucinson in fasole.lumea iti explica ca,cazanul Reno e misto dar... si-o ia de la ghena asta de Leon,acuma evident ca daca ai punem vreo 2 turbine Reno e ma ciumeg,ar trebui sa iti placa masina pt cum te simti tu in ea nu ca a scos vreun timp pe Nurburgring .
PS:aia cu bemveurile ma fac ca nu o vad ca oricum am eu si Frank am ramas singurii cu cazane eu chiar cu 2 ca sa le pot admira cand pe unu cand pe altu )
@Forester =testele.cifrele.datele
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 martie 2014 - 09:02
Scris 08 martie 2014 - 09:21
Multam, nu stiam cine o zîs!
Scris 08 martie 2014 - 09:28
pai?acuma sincer vorbind testele cifrele datele e fix 0 daca tie nu iti place cazanu,fiecare ia ce i se potriveste dar asta nu inseamna ca masina nu e buna.
Scris 08 martie 2014 - 09:34
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 martie 2014 - 09:36
stiam eu ca iti plac bemveurile..
Scris 08 martie 2014 - 09:39
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 09 martie 2014 - 10:23
Scris 09 martie 2014 - 10:38
Si totusi, nu ti-ai dori o masina mai orientata spre a fi un all-rounder excelent, decat sa exceleze pe circuit?
Cat de des ajungi sa scoti untul din masina?
Scris 09 martie 2014 - 11:07
Nu cred ca e cazul sa scoti untul din masina prea des, e de ajuns sa'ti puna zambetul pe buze printr'o repriza de acceleratie.
Tu regreti c'ai luat GTI'ul? (care'ti va fi urmatoarea masina? sau iei GTI'ul acolo?)
Scris 09 martie 2014 - 11:20
tocmai ca GTI-ul e un allrounder sau ma rog asa tin eu minte cand ma uitam la MK5 pe categoria asta.parca facusem si topic.
Scris 09 martie 2014 - 03:00
Da, GTI-ul era all-rounder-ul din generatia respectiva de hot hatch-uri.
Nu cred ca e cazul sa scoti untul din masina prea des, e de ajuns sa'ti puna zambetul pe buze printr'o repriza de acceleratie.
Tu regreti c'ai luat GTI'ul? (care'ti va fi urmatoarea masina? sau iei GTI'ul acolo?)
Regret ca nu apuc sa-l scot mai mult pe un Cheia, un Transfagarasan, ceva deosebit dpdv al traseului. 200 de cai si cuplu livrat liniar nu iti dau senzatii extreme in mod normal. Cat am fost in Anglia am mers zilnic cu un S4, motorul de 4.2 V8. Da, sunetul era demential, dar strict dpdv al senzatiilor nu iti dadea impresia ca ar fi vreo bestie.
GTI-ul e in elementul lui pe un circuit sau pe un drum liber, virajat, sa simti cat de bine e echilibrata masina, feedbackul rotilor fata atunci cand ceri prea mult de la anvelope, dar folosit zi de zi in oras sau doar ca sa mergi de la A la B, as zice doar ca sunt variante mai bune.
Scris 09 martie 2014 - 03:07
Scris 09 martie 2014 - 03:48
Nu prea vad rostul sa tii un hothatch doar ptr 2-3000km/an, daca'i faci si p'aia
Dar un XT ?
Scris 09 martie 2014 - 03:57
XT-ul le combina pe toate, nu-i ,,specializata''...
Poate fi cu succes si masina de familie si de senzatii si de coclauri...
Scris 09 martie 2014 - 04:36
Scris 09 martie 2014 - 04:40
N-ai ce-i reprosa...exceptand consumul, dar daca n-ar consuma, ,,di undi'' ar scoate atatea ?
Scris 09 martie 2014 - 04:44
Compari un hot-hatch cu un 4x4 in care poti sa-ti muti familia?
Life must be taken one disaster at a time
Scris 09 martie 2014 - 04:46
Pejte a vrut ,,sa-l arda'' nitel pe Andrei, dar nu era cazul...
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi