Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Masina de familie - 12.000 DDP


  • Topic inchis Acest topic e inchis
122 replies to this topic

#76 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 22 februarie 2007 - 02:15

am astra g de care sunt FOARTE multumit, lacetti este in definitiv daewoo si am avut espero nou, masina buna, dar dupa 8 ani de folosire exemplara de tata, km putini (90 mii km in 8 ani), viteza mica (mai mult de 140 nu a vazut decat la mine), drumuri numai la mare/munte (pt. drumuri scurte sau rele avea alte masini), a inceput sa pice de toate, maruntisuri, dar enervante, uncuietoare portbagaj, antena electrica, geamuri electrice, clante portiere, scaun rupt, plasticul de pe bord incepea sa se dezlipeasca intr-un colt, etc in schimb ce opelul meu vectra cumparat sh, la peste 250 mii si ceva ani in plus se timea MULT mai bine la aceste detalii
alt espero al unui prieten a ajuns praf si pulbere dupa 5 ani dar de carat marfa cu el, insa am vazut opeluri cu care s-a carat marfa si se tineau acceptabil
aceealeasi probleme le vad f. des la cielo unor cunostinte, cielo fie originale din coreea fie modele noi, executive, tot felul de mici chestii enervante care nu le vezi la un opel sau mai sus
vectra care l-am avut inainte, model facut in '92, cumparat in 2002 si tinut pana in 2005 la capitolul finisaje si uzura s-a comportat f. bine (erau putin uzate in schimb niste bucse, amortizoare, putina rugina, dar na, la 13 ani si sute de mii de km e normal), astra care o am acuma facuta in 2002 si are 150 mii km se time perfect, in sensul ca se simte ca e "legata" in curbe, la frane, la espero si cielo parca se inconvoaie toata caroseria, si nu ma refer la suspensii moi care mie imi plac, e altceva, alta senzatie
concluzia o trageti singuri, luati ce vreti, nu imi bat capul sa conving pe nimeni, dar lacetti nu as lua, mai ales ca la banii aia poti sa iei "masina" (aka astra classic)

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 22 februarie 2007 - 02:27

  • 0

#77 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 februarie 2007 - 02:20

Ce treaba are Espero (nu "expero) cu Lacetti? Espero am avut si eu, si a vazut si 185, si l-am dat la 115k km, fara nici o problema tehnica! Hai sa nu mai deviem!

Rog cei ce au pareri subiective sa se abtina sau daca nu pot, sa spuna macar un umil "parerea mea". Daca nu ati mers cu una sau alta dintre masini, daca nu v-ati urcat in ele si vorbiti doar din istorie si auzite, va rog sa va abtineti.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#78 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 22 februarie 2007 - 02:29

haha... daca espero nu are nici o legatura cu lacetti atunci drum bun :D aceeasi firma, aceeasi clasa(oarecum) , aceleasi fabrici, aceeasi calitate, si faptul ca a vazut masina ta 185 e ceva fantastic... parca ai citit din surprizele de gume turbo viteza maxima :D eu cu vectra am mers cu 195, mare diferenta (de parca e si greu tare sa apesi o pedala ca berbecul si sa te tii de volan)... ideea e ca am avut espero nou si vectra sh in acelasi timp si diferenta era mare, se vedea care masina e facuta pt. strada si care era pt. butonele si beculete
cu astra classic nu am mers, dar banuiesc ca nu e mare diferenta fata de astra g cu care am mers zilnic in ultimii 3 ani, teoretic ar trebui sa fie identica, si din punctul meu de vedere este o masina excelenta

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 22 februarie 2007 - 02:34

  • 0

#79 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 februarie 2007 - 02:37

Sandule, nu ti se pare ca vorbesti (scrii) un pic cam cu lipsa de bun simt? Ai avertisment verbal (scris) deocamdata. Incearca sa nu mai jignesti pe viitor daca vrei sa fie liniste!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#80 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 22 februarie 2007 - 03:15

tie nu ti se pare ca vorbesti (scrii) ca la gradinita? "am avut si eu, si a vazut si 185" in timp ce eu ma refeream la calitate nu la viteza maxima, dar la 18 ani cat ai probabil sau cel putin cam asa scrii, te inteleg, grow up si mai vedem :D
arata-ti barbatia si da un ban :D

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 22 februarie 2007 - 03:17

  • 0

#81 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 februarie 2007 - 03:19

Tinere, ai castigat un "umil" 10% warn. Continua tot asa, sunt intr-o dispozitie foarte generoasa!

P.S. daca nu ti-ai dat seama (si vad ca nu ti-ai dat seama), am scris EXACT cum ai scris tu mai sus: "mai mult de 140 nu a vazut decat la mine"! Deci, iti recomand sa te racoresti un pic!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#82 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 februarie 2007 - 03:19

inca un raspuns pe tema asta = vacanta
viper nu are 18 ani si nu e dator sa continue discutia asta puerila. potoliti-va
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#83 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 22 februarie 2007 - 04:16

am mers si eu cu toate 3 masinile (astra G insa, nu clasic) si n-as zice ca Lacetti e sub Astra la finisaje. Acum depinde si de gust. E cel putin la fel de bun daca nu foarte putin peste. Acum nu stiu cum e Classicul dar in general masinile astea "reciclate" (cum zicea cineva nu demult) ca sa iasa la costuri mai mici se face rabat si de la calitatea componentelor. Nu stiu daca e valabil la Astra Classic insa. Diferenta mare se vede in designul interior care e clar mult mai modern la Lacetti.
Strict legat de finisaje si materiale insa, dintre cele 3 la Megane mi-au placut cel mai mult si de departe. Depinzand care e diferenta de dotari, nu stiu ce as alege intre Megane si Lacetti insa doar astea ar ramane in cursa.
  • 0

#84 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 22 februarie 2007 - 05:53

Stati un pic..adica n-am voie sa spun ca Astra Classic este mai bine realizata la interior decat Lacetti? Sau daca spun trebuie sa o fac in mod umil? Hai sa nu exageram..am dreptul sa-mi exprim parerea si nu trebuie sa o fac deloc umil. Asa cum este ..este parerea mea. Maciulia aia din plastic ordinar si vinilul prost care imbraca schimbatorul, modul in care se inchid usile, timoneria cutiei de viteze, materialul de pe plafon, finisajele... pe toate le-am analizat fiindca masina imi placea initial si chiar si acum am recomandat-o ca o solutie in versus. Insa la interior am avut o parere si mi-o mentin si n-am nicio prejudecata in acest sens. Mi-a transmis un aer de Daewoo...de la aparatul ala de radio si pana la manerul semnalizatoarelor. De fapt..Daweoo si este indiferent de rebranding. Asta insa este doar un dezavantaj pe care eu il percep subiectiv. Nu inseamna ca masina nu o fi buna. Inseamna doar ca mie nu mi-au placut unele chestii la interiorul sau. Designul bordului de exemplu mi-a placut.
@Artanis- nu nu am stat in Astra Classic niciodata. Cand m-am dus in showroom sa-mi iau H-ul si cand doream sa iau Classic initial nu exista niciun Classic in Romania, fiind e o masina exotica si foarte rara. Astra classic si McLaren F1....Normal c-am stat man in ea :P))

Aceasta postare a fost editata de Dee: 22 februarie 2007 - 05:54

  • 0
On a self-imposed forum break...

#85 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 februarie 2007 - 06:01

Tizule, nu asta am zis, nu rastalmaci... Te rog, citeste si posturile anterioare, chiar cu o pagina in urma...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#86 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 22 februarie 2007 - 06:02

Am inteles gresit atunci..scuze :P
  • 0
On a self-imposed forum break...

#87 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 22 februarie 2007 - 06:45

Atuul lui Renalut (cam singurul solid fata de Lacetti, in cazul de fata) sunt cele 5 ***** , desi eu nu m-as baza f. tare pe acest atuu ...mi-e ca, constructorii au ajuns sa faca masinile doar sa treaca testu euro-n cap .
Este cunoscut faptul ca daca masina este lovita cativa cm mai incolo sau mai incoace, masina se deformeza cu totul altfel ca in testul standard.

Aceasta postare a fost editata de dinoc: 22 februarie 2007 - 06:49

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#88 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 februarie 2007 - 10:23

normal ca se deformeaza altfel dar sunt sanse mult mai mari sa se deformeze mai bine aia de 5 stele

pe reno.ro un sondaj intre posesorii de megane 2 phase 2 arata ca doar 4 din 66 sunt nemultumiti de alegerea facuta.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#89 neamarin

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 151 Mesaje:
Inregistrat: 14-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault Megane
  • Model:Sedan
  • Motorizare:1.5dCi 105CP

Scris 22 februarie 2007 - 11:00

Astazi, am facut un "drive-test" in viziunea celor de la Chevrolet DiBas Fundeni. M-au convins: Nu voi cumpara niciodata o masina de la ei.

Serviciul de vanzari varza, informatii varza, interes pentru client lipsa.
  • 0

#90 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 februarie 2007 - 11:19

Din pacate nu stii ce e dedesubtul acestei povesti. Atat pot zice aici: sa nu fi suparat pe acei oameni... Sa fi suparat doar pe firma...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#91 neamarin

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 151 Mesaje:
Inregistrat: 14-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault Megane
  • Model:Sedan
  • Motorizare:1.5dCi 105CP

Scris 22 februarie 2007 - 11:36

Pe mine ca si potential client nu ma intereseaza dedesubturi. Ma intereseaza sa primesc informatii clare, precise si suficiente, furnizate intr-un mod amabil. Este primul show-room la care sunt intrebat de ce trebuie sa fac un drive test, nu pot sa iau masina si asa? In viziunea lor, drive test inseamna sa mergi de la ei din curte pana in intersectie la Colentina si inapoi. La faza asta am ramas cam interzis. Apoi, imi da un bonus: putem merge sa intoarcem sub pod la Fundeni. :party1:

Asta pe langa faptul ca a trebuit sa astept vreo 20 de minute sa ma bage careva in seama si inca vreo 10 sa vina persoana in cauza: o fatuca total pe dinafara, dar care a tinut insa sa imi explice ca nu se poate sta mai mult de dat informatii and stuff, ca se pierd clienti. Asta chiar asa este, pe unul l-au pierdut sigur: pe neamarin.
  • 0

#92 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 februarie 2007 - 11:46

Si io asta incerc sa-ti explic... Nu e vina lor ca s-a ajuns la asta. Nu pot zice mai mult. Nu vreau sa ma creada cineva. Stiu ce se intampla acolo si din pacate ii inteleg. Culmea, fatuca aia stie foarte bine cu ce se mananca masinile alea. Asta e, firma te-a pierdut de client, nu angajatii... Si o sa mai piarda...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#93 to_the_limit

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 03-decembrie 03
  • Location:Bacau
  • Marca:Volvo
  • Model:S60
  • Motorizare:2.0T 180cp

Scris 23 februarie 2007 - 12:02

In familie se afla un M2.2 de 5 luni cu 7500km la bord.
Pana in momentul de fata nici o problema,doar un scartait in bord pe drum denivelat.
Aaa si cardul mi-a facut de 2 x,nu raspundea la comanda.
Se stie ca versiunile 2.2 de la reno sunt mult imbunatatine.
In momentul de fata as lua 1.6 16v fara discutii.
Astra am vrut sa iau si eu,dar am ajuns la concluzia ca e o masina invechita moral,indiferent de facelift e generatie 99-2000 iar noi suntem in 2007 acum.
Plus ca ieseam la pret apropiat de M.2.2
De Lacetti nu ma pronunt,nu am mers,nu stiu,dar am vazut mult plastic..mult..
  • 0
Megane 1.5 DCI. 80Cp.Putin,stiu,dar economic.
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.

#94 Bmw19

    100% Predator

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 Mesaje:
Inregistrat: 11-mai 02
  • Location:Bv
  • Marca:Renault
  • Model:Megane Hatch 2001
  • Motorizare:1.6 16v 107CP

Scris 23 februarie 2007 - 12:24

Asta pe langa faptul ca a trebuit sa astept vreo 20 de minute sa ma bage careva in seama si inca vreo 10 sa vina persoana in cauza: o fatuca total pe dinafara, dar care a tinut insa sa imi explice ca nu se poate sta mai mult de dat informatii and stuff, ca se pierd clienti. Asta chiar asa este, pe unul l-au pierdut sigur: pe neamarin.



Asta se intampla in foarte multe reprezentante auto.
Cand mergi sa te angajezi pe un post de "consilier vanzari" ti se da viteza , pentru ca nu ai experienta necesara in vanzari (auto)...etc.. dar daca vine vreo bagaboanda, :) care da bine la birou, o ia imediat. Se pare ca asta e sistemul.

@Viper: Nu sunt de acord cu tine. Poate doar daca tu vorbeai despre cazul particular "Di-Bas".
  • 0

#95 neamarin

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 151 Mesaje:
Inregistrat: 14-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault Megane
  • Model:Sedan
  • Motorizare:1.5dCi 105CP

Scris 23 februarie 2007 - 12:58

In trecut am avut de-a face cu o multitudine de reprezentante auto, asta datorita serviciilor pe care le-am avut.
Acum, de cand vreau sa schimb masina si m-am gandit ca decat un passat vechi la 11-12.000 ar fi mai buna o masina noua la aceeasi bani CIP, am luat-o la plimbare pe la dealeri: Ford, Renault, Skoda... Peste tot, nu se mai opreau aia din vorbit [documentat, explicatii clare, avantaje (mai multe) si dezavantaje (normal, mai putine)], drive-test, pe unde si cat vreau etc. Se vedea clar ca baietii aia chiar isi cunosteau meseria si vroiau sa vanda masini.

Toate astea, pentru o cat mai clara deosebire de alte firme, in cazul de fata Chevrolet, prin DiBas.

Dar deja am fost destul off topic.

On topic, ca si recomandare pentru initiatorul topicului, Renault Megane 2.2, chiar daca are scaune tari, pozitie inalta la volan si pedalele prea apropiate. Iar cativa greierasi, orice masina are...
  • 0

#96 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 23 februarie 2007 - 07:44

Da, vorbeam de acest caz concret. Cand o fi sa vin si io la intalnire o sa va mai zic.

Maine ma duc sa vad si eu diferentele intre Classic si Lacetti, live (nu ca nu le-as mai fi vazut).
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#97 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 23 februarie 2007 - 08:17

Iar cativa greierasi, orice masina are...


Eu n-am. Ii zice NVH Control.
  • 0
Imagine amplasata

#98 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 24 februarie 2007 - 07:51

Astazi, cu ajutorul si bunavointa colegului VIPER, am ajuns si in showroom-ul Dibas, unde optica finului meu s-a schimbat radical comparand Astra Classic cu Lacetti. Nu numai ca interiorul Astrei Classic este la ani lumina (in sens negativ) din punct de vedere al calitatii materialelor folosite ci se si vede clar ca Astra este o masina de conceptie veche. Astfel Lacetti se remarca printr-o bogatie de mici dotari in ton cu moda care iti fac viata mai usoara (de genul suport pahare, suport ochelari, lumini interioare). Tin sa amintesc motorizarile de la Lacetti sunt Euro 4, fiindca erau unii carcotasi care spuneau ca sunt Euro 3.

In consecinta, cred ca Lacetti ramane alegerea finului meu. Inca o data, multumesc 1qului pentru ajutor.
  • 0
Imagine amplasata

#99 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 februarie 2007 - 08:01

Trebuia ca omul sa vina sa vada "cu mana lui". Ca parerile celor din jur sunt clar subiective.

P.S. oricand si oricui cu mare placere.

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 24 februarie 2007 - 08:02

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#100 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 24 februarie 2007 - 10:12

Asa cum spuneam, nu prea exista comparatie intre materiale, design, feeling intre Astra Classic si Lacetti...e ca si cum ai compara Astra H cu Astra G.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi