Mazda CX-7
#26
Scris 10 martie 2009 - 07:56
Se poate ca problema sa fie din cutie (rapoarte/chestii), oricum lucruri care pe mine ma depasesc clar.
In alta oridine de idei, s-ar putea sa fie ceva si din punct de vedere ar fiabilitatii. Am auzit persoane pangandu-se de ambreiaj stricat pe CX7 la 36.000 (ceea ce pentru mine este chiar de neacceptat, brrrrrr...).
Or fi facut-o mai "roaba" ca sa tina mai mult.
Mie imi place destul de mult jucaria, cat sa ma gandesc la ea mai mult decat in treacat, dar nu prea imi vine sa trec de la actualul Accord (caruia nu am ce sa-i reprosez oricum) la CX7 cu motorul pe benzina (ca as cam avea alte solutii prin care sa consum peste 20l%), nici la CX7 cu motorul diesel (daca asta inseamna sa imi creasca barba si perciuni pana se urneste).
#27
Scris 10 martie 2009 - 08:06
- Ambreiajul se strica prematur exclusiv din vina utilizatorului
- Daca treci de pe turism benzinar pe suv diesel, nu te astepta sa aibe multe lucruri in comun. Sunt 2 "chestii" mult diferite din toate punctele de vedere. Evident plusuri si minusuri de ambele parti.
#28
Scris 10 martie 2009 - 08:12
dar de obicei se intampla atunci cand CX7 primea prea mult credit off road.
dupa parerea mea, CX7 benzina e la fel de bun in off road ca si un kombi mai inalt.
#29
Scris 10 martie 2009 - 08:52
#30
Scris 10 martie 2009 - 08:58
#31
Scris 10 martie 2009 - 09:00
#32
Scris 10 martie 2009 - 09:17
eu cu bascula mea (declarativ undeva pe la 10,2 suta) sint printre premianti pe soselele patriei.
ca norocu, normal, ca nu prea am drumuri pe langa Oradea sau Bukale.
:angel:
norocul tau ! ai grija pe unde circuli !
e misto cx7
stim cui ii place foarte FOARTE mult. daca dam jackpotu la lotttttto, 1 cx7 de la mine fara numar.
LC-ul tot de 173cp automat, se misca tot peacolo... un 11,7 parca suta.
desi trebuie sa te obisnuisti, si sa-ti calculezi un pic mai bine depasirile ( daca vii de la ceva mai rapid ) , dar nu iti da emotii.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#33
Scris 11 martie 2009 - 12:45
masina nu e chiar usoara, performantele la benzen sunt super ok, la asta diesel cred ca au optat pe cutie cu trepte lungi pt a minimiza consumul
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#34
Scris 11 martie 2009 - 11:28
Asta e FL-ul, apropo. Au mai umblat putin la interior, exteriorul era mai bun inainte IMO.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#35
Scris 11 martie 2009 - 01:07
depinde CAT o sa castig, si depinde DACA vei fi bajat de bajat cuminte...si mie imi place CX-7, poti sa imi dai si mie una?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#36
Scris 11 martie 2009 - 02:19
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#37
Scris 11 martie 2009 - 02:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#38
Scris 11 martie 2009 - 02:39
(MwSt. ausweisbar, 19%)
Kilometerstand:
95.120 km
Leistung:
331 kW / 450 PS
Kraftstoffart:
Benzin
Umweltplakette:
3 (Gelb)
Kraftstoffverbr. kombiniert:
ca. 14,6 l/100km
Kraftstoffverbr. innerorts:
ca. 21,8 l/100km
Kraftstoffverbr. au�erorts:
ca. 10,4 l/100km
Erstzulassung:
9/2003
si e sub 30 000 euro, iar cu TVA-ul dedus imi platiti si taxa de inmatriculare.
#39
Scris 11 martie 2009 - 02:51
cata, tie, ce sa-ti aduca mosu daca castiga la lotttttto?
Aceasta postare a fost editata de ska: 11 martie 2009 - 02:51
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#40
Scris 11 martie 2009 - 02:53
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#41
Scris 11 martie 2009 - 02:56
PS:se acepta si Porsche da tot asa mai cazane
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 11 martie 2009 - 02:57
#42
Scris 11 martie 2009 - 02:58
Life must be taken one disaster at a time
#43
Scris 06 noiembrie 2009 - 01:00
motor
Combustibil motorină
Putere maxima 173 cp
Cuplu maxim 400 nm
Capacitatea cilindrica 2184 cc
transmisie
Tip transmisie 6 viteze manuala
Tractiune
pret
Pret CIP* 23.773 �
Pret DDP** 28.290 �
* fara taxe, ** cu taxe incluse
performante
Acceleratie 0-100 km/h 11.3 s
Viteza max 200 km/h
consum la 100 km
Consum urban 9.1 l
Consum extraurban 6.6 l
Consum mixt 7.5 l
Din pacate, cifrele nu arata ceva deosebit. Pacat, putea deveni o optiune dupa S MAX.
Totusi, 11,3sec pana la 100 nu e cam mult ?
La S MAX e dat 10,5 secunde si cantareste cu doar 70 de kg mai putin.
#44
Scris 06 noiembrie 2009 - 01:05
#45
Scris 06 noiembrie 2009 - 01:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#46
Scris 06 noiembrie 2009 - 01:47
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#47
Scris 06 noiembrie 2009 - 01:51
se pare ca tipic mazda, nu se prea simt caii in plus fata de motorul de baza, parca de 160 cp. nici macar la ala de 185.
adica ai 2 masini, de greutate oarecum similara (70 kg diferenta) si 35 de cai plus 80NM diferenta.
Ti se pare normal ca masina mai puternica sa fie mai lenta ?
#48
Scris 06 noiembrie 2009 - 02:08
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#49
Scris 06 noiembrie 2009 - 02:20
ma rog, asa zic ei. eu nu m-am dat, dar peformantele sustin ce zic aia.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#50
Scris 06 noiembrie 2009 - 02:40
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi