Salt la continut


Fotografie

Consideratii personale vizavi de VW Passat


  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#1 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 mai 2007 - 07:55

Nu vreau sa trec peste hotararea lui Viper de a inchide topicul respectiv, dar am totusi niste remarci de facut.

Mare dezamagire pt mine Passatul asta,cel putin modelul din 2000
Am probat azi 3 persoane unul 1.9 TDI (foarte greoi..)si saptaminile trecute unul benzinar de 1.8 cu 20 valve (la care i s-au si dus citeva supape ulterior datorita unui intinzator prost->curea accesorii ciufulita care a intrat sub cea de distributie pe sub capac etc :P )
Toti 3 au zis ca e sensibil mai buna o Astra G de 1.7 in toate privintele (excluzind suspensia si scaunele)

de aici rezulta clar faptul ca avem o generalizare : astra 1.7dti editie 2000 e mai bun ca passat editie 2000. de aici a plecat totul.

Normal ca passatul se vinde imediat, doar e limuzina nationala...
http://www.automarke...tatii-1076.html
si google mai gaseste...

apoi a venit link-ul lui relu, cu un clasament al defectiunilor tehnice. am sesizat faptul ca acest clasament intra in contradictie pe unele segmente cu clasamentul satisfactiei cumparatorilor din Anglia, care de ani buni pun la capatul listei trio-ul frantuzesc si ma intrebam care din cele 2 sint mai credibile.

i-CTDI de pe Honda si D-4D de pe Toyota sunt printre cele mai bune motoare diesel.
Toyota e la a 3-a generatie de common-rail pe cand VW abia incearca marea cu degetul, plus ca la astea 2 motoare nu tb sa stai cu bidonul de ulei in portbagaj.

d-le mugur, dupa 1995, cand spuneai dizal te gandeai intai la TDI. au fost cei care au readus in atentie motoarele dizal si unul din motiviee pentru care performantele acestora depasesc cateodata chiar motoarele pe benzina.
faptul ca concurenta utilizeaza common rail nu le face automat pe acestea 100% mai bune. esti usor dezinformat. in termeni de performanta pura, tdi-urile au tinut mereu pasul cu concurenta. sa nu omitem motorul de 1.9 150 cp sau cel editie limitata, 1.9 160 de pe ibiza cupra. altii nu au inca motoare la acest nivel in oferta sau vorbim de varful de gama. faptul ca VW renunta la PD se datoreaza in principal concentrarii fabricantilor de injectoare pe common rail, datorita raspandirii mai mare a acestora. este foarte greu sa sustii singur o tehnologie la concurenta cu n firme, care se mai si aliaza si au suportul lui Bosch sau a celorlalti care fac injectoare...dar sa nu ne indepartam prea tare de subiect.


Ipocrizia e la mare pret. Daca VAG sau Mahindra erau pe primele locuri, atunci probabil clasamentele erau de "referinta". Cum nu este cazul...clasamentele si statisticile nu valoreaza un ban. Gandire europeana domnilor. Halal...

cum spuneam, ce ne facem cand un clasament spune una, iar celalalt spune alta ?? unde mai sintem incadrati > la ipocriti in curs de devenire ??

rezumand : nu am avut passat. nu am de gand sa imi cumpar asa ceva, cel putin nu unul din 2000. dar sint destul de matur sa nu bag in seama ineptii de genul celei care a readus in discutie topicul, sau sa le tratez zeflemitor, cum au facut colegii care au raspuns imediat d-lui dti edition. se pare ca altii s-au grabit sa ingroape passat-ul la 2 metri sub pamant. e grav : la fel cum sint indoctrinatii VW, printre care am speranta ca nu ma numar (ca perceptie din partea altora, ca eu sigur nu ma simt), exista si gasca celor care urasc VW, mai ales daca e TDI. mi-e greu sa aleg din aceste 2 categorii pe cea care nu o pot intelege de fel.

voi cu cine ati vota ? cu cei care isi ridica in slavi echipa favorita si nu ii vad defectele, sau cu cei care huiduie din toata inima pe adversari ??
:cunaooooo:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#2 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 01 mai 2007 - 07:58

Nici cu unii, nici cu ceilalti.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#3 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 mai 2007 - 08:20

Eu cred ca se face o regretabila confuzie. A nu se confunda fiabilitatea cu performanta, designul exterior, sau luxul interioarelor. Testul de care vorbim se refea STRICT la fiabilitate.
Dpdv fiabilitate, oricare statistica din lumea asta are pe primele locuri masini japoneze, fie ca ne place fie ca nu.

Pentru performante, design, etc. sunt alte clasamente.
  • 0

#4 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 mai 2007 - 08:23

nu confund chestia asta. eu doar ma intrebam de ce topul satisfactiei clientilor este destul de diferit fata de topul fiabilitatii ?
or fi cu totii ipocriti ?
:P
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#5 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 01 mai 2007 - 08:26

Eu am avut Passat si am mers destul de mult cu o Astra ( cam 2000 km in 2 transe de cate 1000 km ) si pot spune cu mana pe inima ca Passatul este mult superior Astrei.Si la stabilitate in curbe in linie dreapta la viteze mari si la confort si la spatiu interior si la ce vreti voi.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#6 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 01 mai 2007 - 08:33

Unii sunt satisfacuti de performanta,altii ,de bagatul ...cat mai rar,al mainii in ...buzunar. Chestie de gusturi.

Daca statistica e facuta profesional/ist(e destul de greu),atunci jos palaria.Eu,roman fiind,am reminescente ante '89,sau chiar post...
  • 0

#7 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 mai 2007 - 08:33

Iar o confunzie ( scuze ). Alte clasamente sunt cele ale performantelor, etc... am scris mai sus.
Dar daca vb de satisfactie, atita timp cit ti-ai ales singur masina ( nu te-a obligat nimeni s-o iei ), ti-a placut cum arata, cite locuri are, cit e de mare portbagajul, si nu-ti creaza probleme, cum naiba sa nu fii satisfacut ? Ma intreb eu....
  • 0

#8 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 mai 2007 - 08:46

Sa nu fiu off-topic. Am avut in familie 1 passat inainte de 97 si unul prin 2001. Masinile foarte placute la condus, incapatoare etc.. Insa cel din urma ne-a cam dat de furca cu partea mecanica.
Golf4 am avut de nou si l-am tinut vreo 65.000 km. NU am avut probleme cu el, o masina exceptionala ( din punctul meu de vedere).
  • 0

#9 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 01 mai 2007 - 08:48

Relu,presupun ca al tau post se refera la ,,trairile'' lui Nicukla?

--ala de deasupra astuia!--

Aceasta postare a fost editata de mol: 01 mai 2007 - 08:49

  • 0

#10 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 01 mai 2007 - 08:52

Total Off Topic

Va atasati prea mult de o anumita marca/masina - masina/marca trebuie sa iti satisfaca nevoile personale si de gust, fara sa iti creeze probleme majore pe durata folosintei ei, eventual usoare sau majore imbunatatiri in functie de buget si disponibilitate sa "dea bine la public" si cam atat.
Parerea mea - care este!
  • 0

#11 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 mai 2007 - 08:57

@mol
Cit am dat eu din taste au mai aparut 2 posturi... Eu raspunsesem oaspetelui ( postul 4 ).

@Alllexandru
Cam asta e ideea...
  • 0

#12 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 01 mai 2007 - 08:57

Mai diferenta intre clasamentul fiabilitatii si clasamentul satisfactiei clientilor este clara, vine din subiectivism.
Cel mai bine poti vedea problema asta la posesorii de alfa... Sunt proaste frate, proaste rau. Se strica tot timpul, au fel de fel de mici/mari probleme. Nu toate, dar multe. Si totusi proprietarii nu sunt adunati in victoriei cu pet-urile de benzina in dreapta si bricheta in stanga, uitandu-se fix si cu spume in coltul gurii la masina.
De ce? Pentru ca in ochii lor puncteaza pozitiv mai multe aspecte: interior, design , distinctie si mai stii ce alte balarii. Am avut alfa, stiu cum e... Dupa ce-am dat-o parca m-am trezit dintr-o vraja...

So, aceasta distonanta intre opinii vine din feeling personal, nu va fi niciodata la fel pentru toti...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#13 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 01 mai 2007 - 09:08

Spining,de cate ori ai ocazia, punctezi minusurile Alfelor.Interesant,fiindca acum ceva ani,erai indoctrinat rau.N-o spun cu rautate dar, ai avut asa multe probleme cu ea?Era superbibilita pentru acei ani...plus ca ma enervai rau tare... cu omniprezenta ei... :tomato: .

Intreb astea fiindca,este o marca care ma atrage...

p.s.---abia acum am vazut scris acel 19,5%---este la relanti? ;)
  • 0

#14 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 mai 2007 - 09:19

Hai sa fim cerebrali si sa recunoastem ca e uman sa apreciezi masina pe care o ai. Macar pentru faptul ca exista deja in curtea ta iti pare mai frumoasa si buna !.
Tot uman si chiar normal este sa-ti placa "fierul" tau mai mult dupa ce-l cunosti mai bine. Incepi sa-i descoperi calitatile si sa-i "ierti" defectele...
  • 0

#15 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 mai 2007 - 10:06

Daca discutia continua asa, atunci o urmaresc cu mare placere. Dincolo se facuse cam cald, am dat drumul la climatizare... Dupa ce se mai raceste, poate dau drumul si dincolo.

Dpmdv treaba sta asa: nu exista "X e mai bun ca Y". Totul e subiectiv. Chiar si un "clasament profesionist", e facut tot de oameni. Sau poate gresesc, dar asa gandesc eu. DAR! De aici pana la a se certa oamenii intre ei ca "a mea e mai buna" sau "X e mai tare ca Y", seamana perfect cu "Superman il bate pe Spiderman!". Eu unul vad pe strada cum se manifesta posesorii de masini apartinand grupului X sau Y... Am facut in 4 zile 1000km... De 4 ori Bucuresti - Pitesti plus ce drumuri am mai avut. Ei bine, cum ajungi in "Regat", cum esti privit "de sus" daca ai o masina mai de "saraci" (scuzati abundenta de ""). Mai mult, respectivii "soferi" erau deranjati ca un amarat ii preseaza si ii impinge pe banda 1 ca sa treaca mai departe... Parca era o chestie dezonoranta... Asta inseamna ca Ford-ul meu e mai tare ca Passat-urile, Octaviile, Mercedesurile, Hondele etc lasate pe dreapta? Deloc. Fiarele sunt fiare. Dar noi, cei ce le conducem, le dam "viata". Iar daca soferul asa considera, ca "a lui e mai tare", inseamna ca asa e si in viata de zi cu zi... Si atunci, de ce sa te cobori la mintea lui? Cui ii foloseste? Sa ajungem sa ne paruim pentru niste fiare? Hai sa mergem cu ele pe un circuit, si vedem acolo "a cui e mai tare". Dar pana atunci, toti, dar absolut toti, vorbim din ce citim!

Na, am scris de ma dor mainile... Mai bine faceam o saramura de crap �AerCurat... Era clar mai avantajos, nu credeti?
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#16 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 01 mai 2007 - 10:58

Spining,de cate ori ai ocazia, punctezi minusurile Alfelor.Interesant,fiindca acum ceva ani,erai indoctrinat rau.N-o spun cu rautate dar, ai avut asa multe probleme cu ea?Era superbibilita pentru acei ani...plus ca ma enervai rau tare... cu omniprezenta ei... :tomato: .
------
p.s.---abia acum am vazut scris acel 19,5%---este la relanti? ;)



Exact cum spuneam molman, m-am trezit dintr-o vraja... Si faza nu e ca nu vedeam problemele masinii (doar ma duceam cu ea in service de 2 ori pe saptamana!) numai ca din cauza satisfactiilor pe care mi le dadea minimizam belelele (radea Relu de mine cu toata dantura de cate ori ma vedea cu cate un bec aprins in bord si zicea "VINDE-O!" o data la 3 zile).
V-am cam asfixiat cu ea pe vremea aia, huh? ;)
-----
19,5 consum urban 100% in stilul de mers pe care l-ai vazut si simtit.

Iar despre Passat eu am auzit destule lucruri negative in ultimul timp, o parte din ele povestite chiar de Relu. Dar dupa cum stim, toate alea rele se aud, laude mai putin...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#17 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 mai 2007 - 11:00

sint de acord, in general. dar nu uitati de unde a plecat totul. nu de la discutia cu clasamentele de o factura sau alta.

sa merg mai tintit : in clasamentele legate de satisfactia cumparatorilor, pejo 306 ocupa in ultimii 2-3 ani ultimul loc, cu brio.
totusi, in clasamentul fiabilitatii se situeaza mult mai sus. la polul opus, skoda s-a situat mai mereu pe primele locuri, dar se pare ca nu sta atat de bine la fiabilitate. e de inteles factorul subiectivitate, dar poate sa greveze el atat de mult asupra satisfactiei cumparatorilor ?? sau sint unii din acesti cumparatori mai subiectivi decat altii ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#18 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 mai 2007 - 11:13

Mai bun exista mereu, nu sunt 2 lucruri la fel pe lumea asta.
Eu cred ca problema se pune putin altfel:
- Diferenta de calitate exista si va exista intotdeauna
- Diferenta de performante, la fel....
- Diferenta de "frumusete" ( cu toate ca e subiectiva ) , la fel....
- Diferente etc. multe....
Acum e "atunci"..:
- Citi dintre noi sunt capabili sa aprecieze toate calitatile unei masini ?
- ................... sunt capabili sa exploateze la justa valoare o masina ?
- ................... sunt BUNI conducatori auto ?
- ................... sunt dispusi si capabili sa intretina corespunzator o masina ?
- ................... au taria sa recunoasca ca masina lor e proasta ?
- ................... si-au cumparat masina pentru EI si nu pentru a se da mari ?
- ................... au cei 7 ani de acasa ?
La noi in mod particular, problema cea mare sta in caracterul majoritatii posesorilor de masini ( din pacate ). Romanul s-a nascut invatat, ce are el e cel mai bun, are fara discutie calitati inascute de pilot, e un super mecanic, poate judeca masinile dupa specificatii, etc..
Romanul de regula se identifica prin masina ( sau motoreta ) pe care o are. Daca si-a luat motoreta sau masina sport a devenit automat PILOT !. Daca si-a luat masina scumpa, e deja ALT OM.
Daca nu ma credeti uitati-va la stiri. Zilnic vedem "piloti" care au trecut de la dacia la X brand, automat stiu sa mearga ca au masini "straine", si ii vezi infasurati dupa stilpi. Tot pe ei ii vezi cu peste suta prin oras, printre masini in trafic si printre pietoni, dupa care-i vezi lipiti de garduri... Mai sunt soferii de dacii care din frustrare vor sa arate ca in ciuda faptului ca n-au masina "tare", sunt totusi talentati. Si ii vedem, tot la stiri.
Atita timp cit nu incercam sa devenim intelepti, sa-i respectam pe cei din jur, sa fim constienti de faptul ca suntem oameni si nu supraoameni, ca nu le stim pe toate, nu vom rezolva nimic. Nici in viata particulara, nici in societate, nici in trafic, nici pe forum, nicaieri.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 01 mai 2007 - 11:14

  • 0

#19 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 01 mai 2007 - 11:13

De cele mai multe ori e vorba de capacitatea de suportare a omului.
Ma tot intorc la alfa pentru ca este un exemplu elocvent (pentru mine cel putin). Ma urcam in ea si se schimba lumea... Ce materiale, ce linii, ergonomie, ce culori la interior, ce piele momo, ce sunet Bose, ce... Ma uitam la ea pe geam si ma inmuiam tot... Ce linii, ce suparata, ce toba Sebring si ce eleron Cadamuro, ce... Mergeam cu ea pe serpentine si eram tot un urlet... Ce tinuta de drum, ce stabilitate, ce frane...
Si totusi, aveam tot timpul cate un bec aprins in bord, consuma de rupea, aerul conditionat mergea o zi da si trei ba...

Dar daca ma intrebai mi se parea ok. Si chiar eram sincer. Acum mai intru din cand in cand pe alfaowner (forumul international al alfistilor) si de fiecare data imi sare in ochi lista kilometrica de topice cu probleme care distoneaza cu mesajele de welcome pentru noii membri (mesaje care suna "bine ai venit si tu in randul lumii").

Si mai e ceva: lipsa de experienta. Cand stai de vorba cu un om despre o masina, dupa ce o lauda intreaba-l ce a avut inainte. Si daca inainte de clk a avut opel omega break intelege-l... Si daca dupa ala a avut ceva si mai tare atunci intelege-l de ce doar acum poate vedea mai clar bubele clk-ului.

Eu cred ca un om poate vorbi 100% corect despre masina lui doar dupa ce nu o mai are.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#20 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 mai 2007 - 11:19

@oaspetele
La fiabilitate nu conteaza daca suntem subiectivi sau nu, masina ori se strica ori nu se strica. Simplu.

@spining
Da, corect, poti ierta unele defecte ale masinii daca alte calitati te "acapareaza"....
  • 0

#21 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 01 mai 2007 - 11:43

sint de acord, in general. dar nu uitati de unde a plecat totul. nu de la discutia cu clasamentele de o factura sau alta.

sa merg mai tintit : in clasamentele legate de satisfactia cumparatorilor, pejo 306 ocupa in ultimii 2-3 ani ultimul loc, cu brio.
totusi, in clasamentul fiabilitatii se situeaza mult mai sus. la polul opus, skoda s-a situat mai mereu pe primele locuri, dar se pare ca nu sta atat de bine la fiabilitate. e de inteles factorul subiectivitate, dar poate sa greveze el atat de mult asupra satisfactiei cumparatorilor ?? sau sint unii din acesti cumparatori mai subiectivi decat altii ??



daca is topuri ca jd power, unde satisfactia clientului inseamna retea de vanzari, de service etc, nu vad de ce ar trebui noi sa o bagam in seama. pentru ca un importator ar putea fi k intr-o tara si naspa in alta. Deci.. chestia asta cu satisfactia cumparatorului (mai ales cand e vorba de top jd power) e doar o chestie de marketing
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#22 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 mai 2007 - 11:47

@relu - "e de inteles factorul subiectivitate, dar poate sa greveze el atat de mult asupra satisfactiei cumparatorilor ?"

@maximus - e clar, eu zic sa interzicem sa mai prezinte vre-un forumist topuri de genu asta.
;)

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 01 mai 2007 - 11:52

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#23 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 02 mai 2007 - 02:16

Cel mai bun comentariu de la spining :"Eu cred ca un om poate vorbi 100% corect despre masina lui doar dupa ce nu o mai are."
Foarte corect...eu am observat si aici si pe vwforum aceeasi tendinta: fiecare se simte dator sa laude masina pe care o are in clipa de fata, foarte putini recunosc unele defecte sau imperfectiuni.De asemenea perceptia fata de anumite masini difera foarte mult: prima mea masina a fost un renault clio care era ok pt oras si pt cunostintele mele de atunci.Ei la un moment dat am ajuns eu la politie cu masina sifonata pe o parte in parcare de un tembel si tin minte ca politistu mi-a zis ceva de genu: mama ce scula de masina ai frate. Eu am ramas socat pentru ca prima data am crezut ca isi bate joc de mine, dar dupa ce am vb mai mult mi-am dat seama ca era cat se poate de serios si ca pt el aia era o masina de vis (omul mersese doar cu dacia toata viata).
Revenind la subiectul Passat: e clar ca la noi in tara e un fel de superstar, mai ales daca e TDI are 130cp standard si mai e si remapat pe la 150 + toba sport.Din cate am vazut si cu cate am mers e o masina ok si numarul mare al modelelor de prin 2000 care inca circula in stare buna eu zic ca e un semn al fiabilitatii.De asemenea Golf 4. In schimb nu mai vad deloc megane 1 (desi erau destule intr-o vreme, fiaturi,peugeot-uri si nici opel vectra.
Eu, personal, am o impresie destul de proasta despre opel , o vad ca cea mai slaba masina germana.Acum depinde mult si cu ce masini a mers fiecare ...de exemplu la Golf daca mergi cu 1.4 FSi de 80 de cai chel complet o sa zici ca nu e cine stie ce, daca te sui in R32 iesi vrajit din el.
Pana una alta Passatul mie mi se pare o masina ok, o oferta buna pentru limuzina familiei.

Aceasta postare a fost editata de DOOM: 02 mai 2007 - 02:18

  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#24 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 02 mai 2007 - 09:10

DOOM, am spus asta raportand mai ales la mine si la prietenii mei.
Nu poti comenta negativ masina pe care o ai pentru ca pur si simplu ai spune despre tine ca esti prost, ca n-ai stiut sa alegi ce trebuie, ca nu te pricepi, si astea sunt lucruri greu de acceptat.
De-aia spun, un om nu poate fi obiectiv despre masina lui decat dupa ce nu o mai are.
Acum, revenind on topic 100%, iti impartasesc opinia, o masina ok pentru familion.
Nu mi se pare nici prea-prea dar nici foarte-foarte.

Si pana la urma depinde foarte mult de masina pe care ai avut-o inainte.

Azi m-am dat toata ziua cu un 407. Raportat la masina pentru care platesc eu impozit puteam sa gasesc multe puncte negative. Dupa ce mi-a trecut imboldul asta am realizat ca masina e chiar ok. Si cand zic ok ma refer la faptul ca-si merita banii.
Daca as fi avut acasa un Fiat din 92 cu siguranta ca as fi scris despre 407 trei pagini in care ii laudam si ultimul surub. Asa insa pot spune ca are suspensie misto pentru gropile noastre, ca se sta comod in ea, ca franeaza bine.
In clasa ei se tine bine...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#25 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 17 august 2007 - 12:35

Chiar daca nu are legatura cu ce s'a vorbit pana acum decat faptul ca e vb tot de Passat, nu am vrut sa deschid topic nou.

Am cateva intrebari relativ simple:

- pe noul model, mai este disponibil motorul de 2.5 V6 diesel? eu tin minte ca pe Passat'urile luate de Politie exista motorul asta, insa in oferta de pe vw.ro nu'l gasesc. Daca exista, imi poate da cineva un pret si pentru ce varianta e acesta?

- un 1.9 TDI 105 CP poate sa ajunga sa coste 38k euro DDP de nou? Ca un 2.0 TDI DSG daca'i pui de toate ... s'ar apropia, insa poate's optionale care se pot pune si fara sa fie in lista de pe net ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi