de aici rezulta clar faptul ca avem o generalizare : astra 1.7dti editie 2000 e mai bun ca passat editie 2000. de aici a plecat totul.Mare dezamagire pt mine Passatul asta,cel putin modelul din 2000
Am probat azi 3 persoane unul 1.9 TDI (foarte greoi..)si saptaminile trecute unul benzinar de 1.8 cu 20 valve (la care i s-au si dus citeva supape ulterior datorita unui intinzator prost->curea accesorii ciufulita care a intrat sub cea de distributie pe sub capac etc )
Toti 3 au zis ca e sensibil mai buna o Astra G de 1.7 in toate privintele (excluzind suspensia si scaunele)
apoi a venit link-ul lui relu, cu un clasament al defectiunilor tehnice. am sesizat faptul ca acest clasament intra in contradictie pe unele segmente cu clasamentul satisfactiei cumparatorilor din Anglia, care de ani buni pun la capatul listei trio-ul frantuzesc si ma intrebam care din cele 2 sint mai credibile.Normal ca passatul se vinde imediat, doar e limuzina nationala...
http://www.automarke...tatii-1076.html
si google mai gaseste...
d-le mugur, dupa 1995, cand spuneai dizal te gandeai intai la TDI. au fost cei care au readus in atentie motoarele dizal si unul din motiviee pentru care performantele acestora depasesc cateodata chiar motoarele pe benzina.i-CTDI de pe Honda si D-4D de pe Toyota sunt printre cele mai bune motoare diesel.
Toyota e la a 3-a generatie de common-rail pe cand VW abia incearca marea cu degetul, plus ca la astea 2 motoare nu tb sa stai cu bidonul de ulei in portbagaj.
faptul ca concurenta utilizeaza common rail nu le face automat pe acestea 100% mai bune. esti usor dezinformat. in termeni de performanta pura, tdi-urile au tinut mereu pasul cu concurenta. sa nu omitem motorul de 1.9 150 cp sau cel editie limitata, 1.9 160 de pe ibiza cupra. altii nu au inca motoare la acest nivel in oferta sau vorbim de varful de gama. faptul ca VW renunta la PD se datoreaza in principal concentrarii fabricantilor de injectoare pe common rail, datorita raspandirii mai mare a acestora. este foarte greu sa sustii singur o tehnologie la concurenta cu n firme, care se mai si aliaza si au suportul lui Bosch sau a celorlalti care fac injectoare...dar sa nu ne indepartam prea tare de subiect.
cum spuneam, ce ne facem cand un clasament spune una, iar celalalt spune alta ?? unde mai sintem incadrati > la ipocriti in curs de devenire ??Ipocrizia e la mare pret. Daca VAG sau Mahindra erau pe primele locuri, atunci probabil clasamentele erau de "referinta". Cum nu este cazul...clasamentele si statisticile nu valoreaza un ban. Gandire europeana domnilor. Halal...
rezumand : nu am avut passat. nu am de gand sa imi cumpar asa ceva, cel putin nu unul din 2000. dar sint destul de matur sa nu bag in seama ineptii de genul celei care a readus in discutie topicul, sau sa le tratez zeflemitor, cum au facut colegii care au raspuns imediat d-lui dti edition. se pare ca altii s-au grabit sa ingroape passat-ul la 2 metri sub pamant. e grav : la fel cum sint indoctrinatii VW, printre care am speranta ca nu ma numar (ca perceptie din partea altora, ca eu sigur nu ma simt), exista si gasca celor care urasc VW, mai ales daca e TDI. mi-e greu sa aleg din aceste 2 categorii pe cea care nu o pot intelege de fel.
voi cu cine ati vota ? cu cei care isi ridica in slavi echipa favorita si nu ii vad defectele, sau cu cei care huiduie din toata inima pe adversari ??
:cunaooooo: