KIA RIO "Puterea ce frustreaza in trafic"
#201
Scris 12 iunie 2007 - 08:59
va recomand din suflet sa nu riscati un pariu pe datale furnizate de mine. va frigeti tare...
hai sa intram in dialog ..ce bine ar fi ...cu cei care exploateaza o masina similara ca motorizare cu a mea
nu stiu cat consuma masinile voastre dar va asigur ca daca declarati un consum mediu de 3.0l /100km nu va suspectez de intoxicare deoarece faceti parte din gasca garajistilor...
#202
Scris 12 iunie 2007 - 09:07
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 12 iunie 2007 - 09:07
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#203
Scris 12 iunie 2007 - 09:18
poate poti merge tu la consum pt o perioada mai mare de timp ...
eu am mai zis daca ma supara careva e " al meu " ..RIO repet e o bucurie in trafic pt cei care-l conduc...cum sa nu te bucuri de o plecare de pe loc cu senzatia ca partenerii din trafic au masinile stricate ?
eu te rog sa fi mai retinut in afirmatii chiar daca esti mult mai informat decat altii ...ia un RIO crdi resoftat si fa putina practica cu el ...se pare ca teoria asimilata de tine nu te ajuta si in acest caz...
#204
Scris 12 iunie 2007 - 09:21
Vali, nu are nimeni nimic personal cu tine. Daca e ceva de contestat sunt consumurile, nu persoana ta
Si mie unul mi'e greu sa cred media aia de 3.2. La fel cum mi'e greu sa cred si consumul ala scos de sora lui MikeTek, mai ales ca ala era motor mare. Si chiar sa acceptam consumul ala ... sigur a doua oara nu'l vei putea repeta, chiat si incarcat mai putin si acelasi traseu
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#205
Scris 12 iunie 2007 - 09:23
repet ca menirea mea este sa informez cat mai corect pe toti potentialii clienti ai acestui model .
Iar eu repet daca ce ai scris tu acolo sunt indicatiile BC instantanee nu au nici o valoare,poti fi in frana de motor,poti accelera mai tare si uite asa 1l in plus sau in minus.
Si acum am o intrebare,vinzi KIA?
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.
#206
Scris 12 iunie 2007 - 09:28
daca vreti sa fac testul cu detectorul de minciuni in privinta sinceritatii ..eu ma supun
ce mai pot face pt linistea voastra sufleteasca ? ce vina am eu ca asa se comporta KIA RIO ?
#207
Scris 12 iunie 2007 - 09:42
60-70 constant in a 5a...ceva de genul asta
#208
Scris 12 iunie 2007 - 09:46
.................................................
ce vina am eu ca asa se comporta KIA RIO ?
Nu, asa crezi tu ca se comporta. Ceea ce este o dif.
Nu are nimeni nimic cu tine, nu mai victimiza. Ideea este ca, indiferent de masina, valorile de consum indicate de b.c. nu au o acuratete f mare. Factorii care le influenteaza sunt destul de multi, iar eroarea poate fi semnificativa. de asta se tot spune ca nu trebuie sa iei ca litera de lege ce spune bc-ul.
Cea mai buna metoda de masurare a consumului ramane tot cea veche, adica faci plinul pana in buza rezervorului (de preferat aceiasi statie si aceiasi pompa), circuli 3-400 km (sau urban macar 200km) si apoi iar faci plinul pana in buza. Imparti cantitatea de combustibil la nr de km efectuati si afli consumul.
Pe de alta parte e adevarat ca poti scoate un consum ca cel mentionat de tine, dar pe un traseu de genul Sinaia - Buc, deci cu panta descendenta, fara a forta nota, fara accelarari si frane bruste, mers cat mai constant, etc.
#209
Scris 12 iunie 2007 - 10:11
#210
Scris 12 iunie 2007 - 10:52
nu am nimic cu tine, dar da-mi voie sa ma indoiesc de acel 3,2%...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#211
Scris 12 iunie 2007 - 11:10
DE CE NU DORITI SA FACETI PRACTICA CU RIO crdi RESOFTAT ?
resoftare la www.aspad.ro ...eu asa recomand
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 12 iunie 2007 - 11:18
#212
Scris 12 iunie 2007 - 11:19
Nu voi fi mai retinut in informatii atata vreme cat testele tale sunt facute "dupa ureche" (ma vad nevoit sa fiu un pic mai dur in exprimare pentru a raspunde in stilul tau!).
Exemplu: la Astra cand faceam plinul, distanta maxima afisata de BC era 650km (aproximativ). Deci atat calcula el ca pot merge cu acel plin. Ei bine, am facut plinul inainte de Transfagarasan si apoi l-am coborat, coborare facuta pe cat posibil numai in frana de motor. Am si acum poza cu range (distanta maxima) peste 900km! Este relevant testul? Nu este...
Am zis mai devreme: cifrele pe care le-ai dat pentru mersul pe autostrada sunt acceptabile. Cu micile rezerve date de diversi factori de test, dar sunt acceptabile (adica pot fi acceptate ca reale, sa traduc).
Inca o data, nu am nevoie de practica cu masina ta resoftata. Daca vrei practica, ne vedem pe A1 sau pe A2 sau pe DN2. Acolo putem vedea exact cum "viata bate filmul".
P.S. de ce recomanzi resfotare la Aspad? Da si motive... Faptul ca tu esti multumit nu inseamna neaparat ca ceilalti care se ocupa de asa ceva nu pot scoate aceleasi rezultate, sau poate chiar mai bine.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 12 iunie 2007 - 11:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#213
Scris 12 iunie 2007 - 03:02
Dar, nu inteleg de ce va incontrati atat. Omul a facut o afirmatie pe care voi nu puteti s-o demolati. Asta e, el zice ca a scos 3,2, voi ati spus ca nu credeti. Punct.
Ne indreptam catre un flame si asta este exact lucrul pe care nu-l mai suport.
Asadar, treaba e clara: valentin a zis 3.2, voi ati spus nu se poate. Punct.
Chiar daca omul are dreptate nu are cum sa va dovedeasca asta.
Nota: consumul mediu/instant de pe masina difera in acuratete de la masina la masina. Clk-ul bate campii ca are consum 19 dar la calculul bonurilor de benzina/km imi rezulta 14, omega pe care o aveam imi arata oricum mergeam consum in jur de 11 si ea de fapt consuma hulpava 15, CL-ul e singurul care arata foarte aproape de realitate.
#214
Scris 12 iunie 2007 - 05:12
#215
Scris 12 iunie 2007 - 05:44
voi incerca sa fiu cat mai obiectiv cu putinta si sa arat impreuna cu Traian , Andreia , Mihai si multi alti sustinatori al acestui model ce primim in schimbul a 12000 euro ddp si ce nu primim.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#216
Scris 12 iunie 2007 - 05:51
www.kiaromania.ro e suficienta informatie pt " bagatori in seama " .
pt clienti sunt poate si alte preturi .
dar hai sa ne bucuram de masina noastra la semafor in Bucuresti , in pante cu grad ridicat de dificultate , in depasiri si in opriri fabuloase.
apropo cine povesteste o franare memorabila in conditiile unui carosabil neafectat de conditiile climaterice ?
am citit toate cele 11 pagini, care au fost foarte....interesante, ca sa zic asa (distractive ar fi mai potrivit) insa eu am ramas blocat pe postul asta de mai sus, si de asemenea pe titlul topicului, care a fost explicat prin replica lui Valentic cum ca puterea si frustrarea se simte doar de posesori si nu poate fi explicata! Eu tot stau si ma gandesc cum vine treaba asta. Nu zic ca nu-s multi 135cp pe o masina mica dar pana la PUTEREA si frustrare e cale lunga parerea mea.
Nu mai vorbim de postul de mai sus unde daca n-ai stii despre ce e vroba, s-ar putea crede ca s-ar vorbi de un Evo modificat sau un monopost de F1!
Nu zice nimeni ca Rio nu-i o optiune foarte buna in clasa ei pt cine vrea o masina noua dar de la asta pana la opriri fabuloase, depasiri fulgeratoare in pante cu grad ridicat de dificultate si alte fabulati din astea totusi....ar trebui sa fi mai cu picioarele pe pamant. (Valentin, pt ca ca din ce am vazut, toti restul de posesori de Rio indiferent de model si motorizare sunt destul de realisti)
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 12 iunie 2007 - 05:53
#217
Scris 12 iunie 2007 - 06:01
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#218
Scris 12 iunie 2007 - 08:41
intr-o postare anterioara promiteam un test " empiric " referitor la functionarea crdi-ului de 1.5 ..
testul a fost facut sambata dimineata pe autostrada Buc - Pitesti .
in masina au fost doua persoane plus ceva bagaje in portbagaj pt un sejur de doua zile.
Mentionez ca cifrele sunt aproximative in conditiile in care masina nu are cruise control , turometru e gradat doar la intervale din 500 in 500 ture si nu se poate aproxima foarte exact turatia reala a motorului , etc.
Iata ce a reesit din aceasta incerare :
viteza turatia consumul
100 km/h - 2300 ture - 4.0 l
110 km/h - 2600 ture - 4.5 l
120 km/h - 2800 ture - 4.8 l
130 km/h - 3000 ture - 5.5 l
140 km/h -3300 ture - 5.6 l
150 km/h - 3500 ture - 5.8 l
160 km/h - 3800 ture - 6.6 l
170 km/h - 4000 ture - 7.7 l
Viper sa-mi ierte acesta informare " ochiometrica " .
Sa-mi f.t una.Pare moca,deplasarea. Io,nici cu motocicleta nu scot consumul asta... :crying:
#219
Scris 12 iunie 2007 - 08:54
#220
Scris 12 iunie 2007 - 09:08
Tot citind la topicul asta am ajuns la concluzia ca am facut aproape cea mai buna alegere in privinta masini.
Asta nu inseamna ca masina nu are bube sau ca e perfecta.
E cu cu ea impreuna , adica ea + ~50kg ( :party1: ) e sageata, dar daca mai bag 4 oameni normali lucrurile se schimba, la pedala, trebiue sa apas mai tare.
Consumul dupa calculul plin/plin e departe de ce zice Valentin, in bucuresti undeva pe la 7-7,5 A/C pornit 90% din timp si pe autostrada Bucuresti - Pitesti cu 135-140 cap coada cam 6 , iarna se mai adauga 1l.
Acum dupa aproape 10k km cand am inceput sa o cunosc observ ca se simte cand e pornit A/C, nu foarte mult dar se simte.
Daca ar fi sa aleg din nou in aceleasi conditii (adica tot in sept 2006 ) as alege tot RIO cu precizare ca as mai strange din anumite parti ale corpului si as lua varianta full in 5 usi .
Defectele si lucrurile care ma deranjeaza o sa le postez dupa ce le centralizez.
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.
#221
Scris 12 iunie 2007 - 09:36
el spune 5.6 instant
ce ti se pare asa departe ?
#222
Scris 12 iunie 2007 - 09:39
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#223
Scris 12 iunie 2007 - 09:51
Si ca eroare kilometrajului e de 5 km/h , calculata cu un modul GPS ( 100km/h - 95 gps, 130 - 125 gps, testat pe cativa km)
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.
#224
Scris 12 iunie 2007 - 10:59
comparatul consumului in oras e la fel de relavant ca si comparatul puterii PMPO de la boxele chinezesti
#225
Scris 13 iunie 2007 - 05:35
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi