masina stoc inteleg ca avea 110CP@4000rpm si 235Nm la 1900-2750rpm. Acum care ar fi valorile declarate?
Well?
Scris 04 iunie 2007 - 10:52
masina stoc inteleg ca avea 110CP@4000rpm si 235Nm la 1900-2750rpm. Acum care ar fi valorile declarate?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 04 iunie 2007 - 10:53
Scris 04 iunie 2007 - 10:57
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 04 iunie 2007 - 10:58
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 04 iunie 2007 - 11:00
in privinta resoftarii la crdi-ul meu nu stiu datele concrete ..undeva la 132 cpHai Valentin, spune-ne!
Nu mai tine oamenii pe jar
Eventual... poate-mi spui si ce ar iesi dintr-un 1,6 CVVT
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 04 iunie 2007 - 11:00
Scris 04 iunie 2007 - 11:01
Scris 04 iunie 2007 - 11:03
Aceasta postare a fost editata de yrandreia: 04 iunie 2007 - 11:04
Scris 04 iunie 2007 - 11:03
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 04 iunie 2007 - 11:04
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 04 iunie 2007 - 11:03
vezi daca raspunde unul ca mine in ale benzinei ..ies bazaconiinu obtii tu 20% putere in plus la aspirata nici cu mama chipului....
maxim 10 cai, cu indulgenta
Scris 04 iunie 2007 - 11:05
Scris 04 iunie 2007 - 11:08
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 04 iunie 2007 - 11:11
Scris 04 iunie 2007 - 11:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 04 iunie 2007 - 11:14
De fapt, ma intereseaza si cum e influentat consumul. Nu as vrea sa-i fac modificari fizice... doar cat se poate fara a afecta agresiv motorul si fara sa schimb nimic pe ea... cel putin cat e in garantie.
Dar pentru consum m-as cam baga
Cat despre baietii de la Aspad... le-am dat un e-mail in urma cu o saptamana si... n-au binevoit a raspunde ... inca (le mai dau o sansa )
Aceasta postare a fost editata de Arnold12: 04 iunie 2007 - 11:15
Scris 04 iunie 2007 - 11:15
Scris 04 iunie 2007 - 11:22
te provoc la duel .
ai depasit regulile forumului ... nu-ti ridica in slavi masina .
mergem la Autovit ? facem testu pe banii politistilor din stanga ?
edit MikeTekRacing:
1) nu mai da quote la mesajul precedent
2) fara chestii ilegale pe aici pe forum . ce faceti in particular e treaba voastra
asta iar e legenda
daca era cum zici tu, nu mai exista senzor de temperatura de la inceput
nu mai ascultati chiar tot ce se vb pe net
Aceasta postare a fost editata de Arnold12: 04 iunie 2007 - 11:24
Scris 04 iunie 2007 - 11:25
Scris 04 iunie 2007 - 11:27
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 04 iunie 2007 - 11:30
Scris 05 iunie 2007 - 07:00
cica chiar au.Nu stiam ca la Autovit au dynotester...
Scris 05 iunie 2007 - 08:54
Corect, softul va citi 62 grade si in functie de temp asta face amestecul.
Scris 05 iunie 2007 - 09:02
Scris 05 iunie 2007 - 09:05
Scris 05 iunie 2007 - 09:41
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 05 iunie 2007 - 09:43
Scris 05 iunie 2007 - 11:31
serios e aiurealaNu sint specialist si nici nu pretind, dar din experienta practica bate teoria.
Scris 05 iunie 2007 - 11:50
la RIO a integrat cineva in bord jucaria asta ?
Clarion WXZ468 RMP
http://www.wizards.c...larion-M77.html
cine a vazut in realitate cum arata ca si culoare ?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 05 iunie 2007 - 11:57
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 05 iunie 2007 - 12:02
Scris 05 iunie 2007 - 12:01
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi