KIA RIO "Puterea ce frustreaza in trafic"
#101
Scris 04 iunie 2007 - 12:21
E normal sa'ti apreciezi si sa'ti lauzi masina ... nu esti singurul care o face. Si tu ai si motive in plus fata de altii. Intr'adevar, 132 CP pe caroseria aia si la banii aia e o oferta foarte buna. Insa pe alocuri exagerezi si trebuie sa intelegi ca nu toata lumea poate gandi ca tine.
Iar catalogarea unora care merg cu 90km/h in localitate ca "hahalere" nu o inteleg. De ce ei sunt hahalere la 90km/h, dar tu, la 70km/h, esti sofer? Tot in afara legii te aflai si tu Sau sunt hahalere pentruca te'au depasit? Cei de care zici tu cu 90km/h au depasit viteza legala cu 40km/h ... lucru pe care il imiti si tu la 160-170km/h in afara localitatii
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#102
Scris 04 iunie 2007 - 05:40
On topic, consumul asta se datoreaza si faptului ca a fost cipuita masina, ca inainte consuma cu un litru mai mult , adica 7,5%.
Si ca sa nu mai divinizam masina asta trebuie sa spun ca la un drum facut pe A2 cu viteza de croaziera 120~180km, pe distanta de 300 km masina mi-a consumat 11%. La viteze de peste 120 papaaaa de rupe, cel putin masina mea.
Aceasta postare a fost editata de traian22: 04 iunie 2007 - 05:40
#103
Scris 04 iunie 2007 - 09:03
sunt de acord ca daca atac un drum european cu 160-170 km/h sunt mai mult decat hahalera... toti o facem cand si cand...
in localitate eu prefer prudenta maxima ..70 km /h e super ok.
n-am idee in ce distanta pot opri la 70 km/h dar cu siguranta e o viteza care nu creaza mari probleme...
nu fac provare pt aceasta viteza in localitate dar eu asa merg cand ies din Bucuresti.
eu sunt convins ca si voi simtiti la fel in momentul in care un sofer trece pe langa voi cu 90km/h in localitate pe un drum care are doar o banda de circulatie pe fiecare sens.
ok hahalere e deranjant si imi pot cere scuze pt imprudenta mea dar ma intreb daca nu faceti chiar si voi " dedicatii " in gand acestor soferi.
imi fac mea culpa ca am deviat putin de la tema topicului cu aceste discutii sterile ...
#104
Scris 04 iunie 2007 - 09:15
Nu e frumos ce a zis Valentin despre restul soferilor, cred ca nu si-a dat seama ce a scris, ar trebui sa-si ceara scuze, un cuvant poate schimba impresia despre un om.
On topic, consumul asta se datoreaza si faptului ca a fost cipuita masina, ca inainte consuma cu un litru mai mult , adica 7,5%.
Si ca sa nu mai divinizam masina asta trebuie sa spun ca la un drum facut pe A2 cu viteza de croaziera 120~180km, pe distanta de 300 km masina mi-a consumat 11%. La viteze de peste 120 papaaaa de rupe, cel putin masina mea.
Traiane nu e clar ce inseamna papaaaa de rupe ...
Hai sa facem o prezentare cat mai exacta a consumului la acest crdi ...
daca ne referim la consumul mediu e simpla prezentarea....
in maxim o luna voi prezenta cat mai complet consumurile la RIO in functie de viteza in care sunt si de turatia motorului...
adica la 100 km / h la turatie de 2000 ture in viteza a v- a papaaaa 5.1 l/100 km ... info neverificata
si tot asa voi incerca sa arat la 110 km/h la 120 km/h ..130 ..140 ..150 ..160 ..170 .
te bagi la asa ceva ?
#105
Scris 04 iunie 2007 - 09:50
...
ok hahalere e deranjant si imi pot cere scuze pt imprudenta mea dar ma intreb daca nu faceti chiar si voi " dedicatii " in gand acestor soferi.
imi fac mea culpa ca am deviat putin de la tema topicului cu aceste discutii sterile ...
,,Dedicatii'' in gand iti mai fac si tie!
Mai sari tu RIO cateodata ,dar esti super in ale fabulatului... Glumesc,dar rarut imi este dat sa vad fani...
Exista o mica probabilitate de a fi o masina bunicica,nu contest fiindca n-am avut onoarea de a intereactiona cu vreuna dar,e clar,e masina de cunoscatori... :tomato:
#106
Scris 04 iunie 2007 - 09:52
- cum testezi tu consumul intr-o anumita viteza, la o anumita viteza si turatie?
- pe cati km faci testul?
- ai cruise control pentru acuratetea vitezei de test?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#107
Scris 04 iunie 2007 - 10:05
iaca asa ... metoda e foarte empirica..dar e ceva in lipsa de alte teste mai amanuntite..Mike zice ceva pe tema asta pe alt topic...Iarta-ma ca te intreb dar:
- cum testezi tu consumul intr-o anumita viteza, la o anumita viteza si turatie?
- pe cati km faci testul?
- ai cruise control pentru acuratetea vitezei de test?
Masina are Computer de Bord care arata consumul mediu ..
el poate fi resetat in timpul deplasarii si dupa aproximativ un km el arata consumul de la ultima resetare.
voi face testul pt fiecare viteza in acest mod ...ma deplasez pe un drum cu viteza de 100 km/h resetez si apoi notez ce consum calculeaza .
stiu ca vitezometru are o oarecare eroare ...dar voi puteti tine cont de acesti factori.
#108
Scris 04 iunie 2007 - 10:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#109
Scris 04 iunie 2007 - 10:25
#110
Scris 04 iunie 2007 - 10:25
te contrazic ...consumul mediu dupa doar 1 km nu arata cifre astronomice...Ca sa aiba cat de cat valoare acea citire, trebuie multi km, nu 1 km... Stiu si eu ce face si cum merge un BC, pe Astra am avut chiar un model destul de performant. Dar erorile sunt mari la citire pe distante scurte. Daca tu resetezi BC-ul si te uiti dupa numai 1 km vei vedea, poate, un consum mediu foarte mare.
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 04 iunie 2007 - 10:26
#111
Scris 04 iunie 2007 - 10:32
@Mol: nu, deloc. Dar ma gandesc si la alti useri care citesc...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#112
Scris 04 iunie 2007 - 10:42
Poate nu, dar nu e deloc relevant. Daca tu asa faci calculele, da-mi voie sa-ti spun (si nu zic "ca asa vreau eu") ca acele calcule nu au nici o valoare in nici un test.
@Mol: nu, deloc. Dar ma gandesc si la alti useri care citesc...
ok n-au nici o valoare...
dar imi asum riscul sa afisez consumuri astronomice.
in final consumul mediu e undeva media acestor date ....
VIPER e bunicel in privinta compenenteleor electronice dar e om si el ..nu poate sa le stie pe toate
VIPER te rog sa bagi variabile de corectie in momentul in care voi veni cu date concrete.
#113
Scris 04 iunie 2007 - 10:44
#114
Scris 04 iunie 2007 - 10:50
ok n-au nici o valoare...
dar imi asum riscul sa afisez consumuri astronomice.
in final consumul mediu e undeva media acestor date ....
VIPER e bunicel in privinta compenenteleor electronice dar e om si el ..nu poate sa le stie pe toate
VIPER te rog sa bagi variabile de corectie in momentul in care voi veni cu date concrete.
Nu bag nimic. Dar nicaieri pe lumea asta nu ai sa vezi teste de consum facute pe 1 km sau putini km. Si in nici un caz cu piciorul pe pedala. Oricat ai crede ca tii masina la 100km/h, ai variatii de la picior.
P.S. si tu esti la fel de om... Nici tu nu le stii pe toate, dar diferenta consta in felul in care iti sustii afirmatiile. Tu o faci la modul "eu detin adevarul absolut, voi, ceilalti, nu stiti nimic". Asta (deja) deranjeaza!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#115
Scris 04 iunie 2007 - 11:17
Nu bag nimic. Dar nicaieri pe lumea asta nu ai sa vezi teste de consum facute pe 1 km sau putini km. Si in nici un caz cu piciorul pe pedala. Oricat ai crede ca tii masina la 100km/h, ai variatii de la picior.
P.S. si tu esti la fel de om... Nici tu nu le stii pe toate, dar diferenta consta in felul in care iti sustii afirmatiile. Tu o faci la modul "eu detin adevarul absolut, voi, ceilalti, nu stiti nimic". Asta (deja) deranjeaza!
sunt de acord ca deranjez cu stilul meu .
nu spun ca e relevant tabloul pe care intentionez sa-l prezint.
incerc sa vad ce bazaconii rezulta din aceasta observare .
#116
Scris 04 iunie 2007 - 11:29
#117
Scris 04 iunie 2007 - 11:30
dar cand omul nu stie, vorbeste
#118
Scris 04 iunie 2007 - 11:45
Uite eu te inteleg ca-ti place masina pe care o ai, e absolut normal. Toti ne iubim masinile si e uman sa credem ca am facut cea mai buna alegere.
Acum tu ar trebui sa constientizezi si faptul ca pe un forum public intra tot felul de oameni, inclusiv in cazul de fata, persoane care au si au mai avut masini, inclusiv "straine"...
Ai atins un subiect delicat si anume consumul. Ei bine, afla ca acest consum, la orice masina, nu poate sfida legile fizicii. La fel daca esti atent in documentatii, vei vedea ca aceste consumuri se "dau" raportat la niste standarde foarte stricte. Atit cele exra-urbane cit si cele urbane.
Consumul urban, asa cum il percepe marea majoritate a posesorilor, e din pacate foarte prost inteles. Adica lumea zice ca urban e consumul pe care-l vede pe BC sau chiar la pompa cind face el plinul.
Total gresit !! Si asta pentru ca nu exista 2 persoane care sa-si folosesca masinile in aceleasi conditii de trafic ( ora, zona, oras, etc..), respectind un anumit standard dpdv demaraj, viteza, numar de semafoare/km, etc...
Una peste alta, notiunea de "consum urban" in acceptiunea noastra NU EXISTA ! Acest consum REZULTA functie de conditiile de trafic, specifice fiecaruia dintre noi.
De exemplu in Bucuresti, un consum urban se poate aproxima intre 1,5-2 ( si poate peste.. ) din consumul dat de fabricant ca si consum extra-urban conform normelor. Poti cobori si sub 1,5 daca mergi dimineata pe la 6:30 sau seara dupa 21:00-22:00.
Daca vrei sa afli un consum de referinta, nu poti dacit sa-l iei pe cel rezultat la o viteza constanta ( de regula viteza la care motorul are cuplul maxim), si asta masurat dupa citeva sute de km. Adica imposibil....
Personal, consider subiectul consumului urban, inutil ( asta ca sa fiu delicat )
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 04 iunie 2007 - 01:36
#119
Scris 04 iunie 2007 - 11:49
perfect de acord cu tine....Una peste alta, notiunea de "consum urban" in acceptiunea noastra NU EXISTA ! Acest consum REZULTA functie de conditiile de trafic, specifice fiecaruia dintre noi.
la fel de inutile mi se par intrebarile "tie cat iti consuma in bucuresti? 9? ce tare, mie imi ia 10..."
de parca ar avea vreo relevanta
#120
Scris 04 iunie 2007 - 11:56
Aceasta postare a fost editata de turbo_tudor: 04 iunie 2007 - 11:56
#121
Scris 04 iunie 2007 - 01:01
Tocmai am aflat de la prietenul meu gugal ca kia rio = hyundai accent, pana in cel mai mic amanunt, doar sigla difera. Trebuie sa isi vanda cumva si hyundai rebuturile, si atunci le vinde sub alta sigla, sa nu altereze imaginea Hyundai. Ma gandesc ca e aceeasi politica ca la Polo --> Fabia.
Ca sa nu mai existe dezbateri pe tema "cine a cui sigla poarta", fara a dezbate locul actual de fabricatie (de origine sau cu mana ieftina de lucru - calitatea o subintelegeti voi cum doriti), voi prezenta un scurt istoric comparativ intre Kia si Hyundai (mai detaliat la Kia, pentru ca pe mine ma intereseaza mai mult originalul). Concluziile va las sa te trageti singuri
"Kia Overview 1944 - 2003
Aparuta in 1944, Kia este cel mai vechi producator de autovehicule din Corea. Venind cu forta din spate, Kia a reusit sa propulseze industria locala pe locul 5 in randul producatorilor de autoturisme.
Compania s-a deschis in decembrie 1944 sub numele de Kyungsung Precision Industry, producand parti de biciclete intr-o fabrica mica din Youngdeungpo, in sudul Seulului. In martie 1952, Kia produce prima bicicleta, Samcholli-ho, si isi schimba numele devenind Kia Industrial Company.
Numele de Kia deriva din doua caractere chinezesti: "Ki" care inseamna a se naste si "A" care inseamna Asia. Asadar, Kia poate fi tradus grosier ca "nascut in Asia".
In octombrie 1961, Kia fabrica motocicleta C-100 si astfel se naste industia coreana constructoare de motoare auto. Cu doar 3 luni mai tarziu, Kia produce K360, camionul pe trei roti. Productia acestuia a continuat pana in 1973, timp in care compania a vandut peste 25.000 vehicule. Productia de motociclete a incetat in 1981.
Producerea camionului pe 4 roti, Titan, inceputa in 1971 a fost atat de incununata de succes incat, in Corea, "Titan" a devenit nume generic folosit pentru toate camioanele.
Kia a produs primul motor pe benzina in 1973, iar in Octombrie 1974 - primul autovehicul pentru pasageri - Brisa. Brisa a devenit mai tarziu prima masina Coreana Exportata in Orientul Mijlociu. Primul motor diesel a fost produs de Kia in 1978.
In 1979, Kia a produs sub licenta: Peugeot 604 si Fiat 132 sedan. In 1986, sub parteneriat egal cu Ford Motor Company, Kia a inceput producerea micutei Pride/Festiva. Dezvoltarea noului Pride a fost efectuata in primul centru Kia de cercetare si dezvoltare, care a fost deschis in octombrie 1984 in Sohari, langa Seul. De atunci s-au mai deschis alte 2 centre de cercetare si dezvoltare, peste hotare. Primul astfel de centru s-a deschis in Japonia in 1989.
In 1992, Kia deschide subsidiara SUA - Kia Motors America. Relatiile cu Europa au inceput in 1993, odata cu lansarea autovehiculului de pasageri, Sephia.
In 1997, datorita investitiilor deosebit de mari, cumulate cu criza economica din Asia, Kia Motors este profund afectata de criza financiara. Interventia Hyundai Motors, in 1998 prin achizitionarea de actiuni a repus pe picioare industria Kia, devenind inca o data profitabila, asa cum a ramas si de atunci pana acum. In prezent, Hyundai detine 43% din actiunile Kia.
In anul 2002, Kia a produs autovehiculul cu numarul 10.000.000.
Timeline Vehicle - History of Kia
1944.12 Company Founded
1945 Bicycle parts production started.
1946. 3 1st Domestic bicycle built (Samcholli-Ho)
1960. 9 Labor Union organised
1961.10 1st C-100 motorcycle produced
1962.1 K-360 3 wheel cargo truck introduced.
1970 ~
1971. 9 4 wheel cargo truck produced � Titan / Boxer
1973 Production of gasoline engine started - 1st time in Korea
1974.10 Brisa, a compact passenger car produced � 1st time in Korea with no external co-operation
1976 Production of K-303 passenger car started.
1978.11 A domestic diesel engine developed.
1980 ~
1980.9 1- ton Bongo truck produced
1981.8 Bongo coach � small size bus produced
1981.12 Ceres � multipurpose farm truck developed
1984.10 Kia R & D centre established
1985.1 Tower prize for �Promotion of Precision Industry� awarded for 3 straight years
1986.3 Besta � small size bus produced
1986.7 Equity partnership with Ford of the U.S.A. � Production of the Pride/Festiva started
1987.10 2000 cc Concord- mid size passenger car built � EGi engine development
1988.7 Rhino & Trade cargo trucks are introduced
1988.9 Cumulative production of 1 million units achieved. 1st short stroke engine
1989.2 Capital � mid size passenger car is launched
1989.7 Kia Tokyo Research Centre is opened.
1990 ~
1990.3 Name is changed to Kia Motors Corp.
1990.11 Construction of Asan Bay plant completes. Korea�s 1st 1.5 DOHC engine developed
1991.10 Methanol car developed
1992.4 Kia Japan Co. established
1992.5 Potentia � luxury sedan introduced
1992.9 Sephia � compact sedan launched JS diesel engine developed
1992.10 Kia Motors America Inc. established
1993 Sephia introduced into the European Market
1993.7 Production of Sportage � SUV began
1993.9 Cumulative production passed 3 million mark. Production of the Aspire � compact car began
1993.11 Hwasung proving ground completed
1994.1 Production of Avella started
1994.4 Signed an agreement with Karmann GmbH the assembly of the Sportage in Germany
1994.5 50 years of Kia Motors - celebrated
1995.5 Kia Motors Europe GmbH established. Cumulative exports passed the 1 millionth mark.
1995.6 Production of the Credos/Clarus � mid sized sedan started. R & D centre completed
1995.9 Avella Delata � compact sedan produced.
1995.11 Production of small sized bus started
1996.2 Kia was chosen as the joint partner of Indonesia�s National Car Development
1996.7 Elan � Sports Roadster produced. Timor Indonesia�s National Car developed by Kia launched in the local market
1996.8 High tech automatic gearbox developed
1997 Enterprise luxury sedan launched
1998.7 Cumulative exports of 2 000 000 in numbers since 1975
1998.10 Hyundai Motor won Kia/Asia Motors auction.
1998.12 Kia & Hyundai finalized takeover
1999.4 Made a declaration of �Kia New Start 2000� Production of �Carens� � Mini MPV and �Joice � MPV started.
1999.7 Elected Chung, Mong-Koo as the chairman of a board of directors
1999.8 Opened � �Yes 2 Kia� World Festival (Promotional event for more than 70 nations
1999.11 �Rio� compact sized car manufactured.
2000 ~
2000.5 Manufactured �Spectra� semi medium sedan
2000.6 Entered into a strategic tie-up with Hyundai and Daimler Chrysler
2000.7 Millenium sedan �Optima / Magentis launched.
2001.2 Chairman Chung Moo-Koo received the Automotive Hall of Fame distinguished Service Citation.
2001.3 An honourary Chairman Chung Ju-yung the founder of the Hyundai Group passed away.
2001.5 Started the export of Sedona (Carnival) MPV to North America.
2001.10 Kia became the major sponsor of the Australian Open Tennis
2002.2 Domestic launch for the Sorento SUV.
2002.4 Kia passed the milestone of the 10 millionth production.
2003.3 Domestic launch for the new luxury sedan Opirus.
Timeline Vehicle - Hyundai
1967 - Hyundai Motor Company was established
1968 - company's first model, the Cortina, was released in cooperation with Ford Motor Company
1975 - releases the Pony, with styling by Giorgio Giugiaro of ItalDesign and powertrain technology provided by Japan's Mitsubishi Motors.
1976 - exports began to Ecuador
1986 - Hyundai began to sell cars in the United States
1991 - first proprietary gasoline engine is produced
1998 - after a shake-up in the Korean auto industry caused by overambitious expansion and the Asian financial crisis, Hyundai acquired rival Kia Motors."
Aceasta postare a fost editata de yrandreia: 04 iunie 2007 - 01:03
#122
Scris 04 iunie 2007 - 08:02
dar faptul ca a fost postata aici de o domnisoara e coplesitor pt mine.baieteii care au facut referire la Hyundai mai devreme ii rog sa-si cenusa in cap .....
nu incerc sa spun ca Hyundai e un fabricant putin inferior fata de KIA ...deoarece avem musterii care se inflameaza.
Hyundai are Accentul foarte frumos( mai ales designul la stopuri -placinta cu mere- iar fata exulta de dinamism ) iar KIA are RIO modest .
Am savurat expresia ca exista o sansa ( probabilitate ) ca RIO sa fie masina buna. Prejudecata ..prejudecata multe ti se datoreaza tie...
Cam ce probabilitate ar fi ca un Opel , o Skoda sau Renault sa fie o masina buna ?
Hai sa terminam cu afirmatiile insinuoase ca "probabilitate" atata timp cat nu folositi un RIO .
Eu cu siguranta ma gandesc la probabilitatea lui RIO de a fi o masina buna cand savurez depasirile in panta si nu numai.
Iar am dat-o in bara cu teme incendiare...
Dragi posesori de RIO iertati-ma dar nu pot sa ma abtin .
Vad prea multe nemtesti , frantuzesti in trafic si asta nu e moral .
KIA = o sansa nesperata clientilor de a avea masini NOI CU GARANTIE puternice , corecte la un pret decent.
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 04 iunie 2007 - 08:06
#123
Scris 04 iunie 2007 - 08:35
kia rio is das uber auto ! jawoll her kapitan...
... oare cand va potoliti fratiloooooor? fanatismul nu aduce lucruri bune...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#124
Scris 04 iunie 2007 - 08:43
heil HITLER! mein fhurer !
kia rio is das uber auto ! jawoll her kapitan...
... oare cand va potoliti fratiloooooor? fanatismul nu aduce lucruri bune...
daca asta e fanatism atunci faza cu "succesul de piata la Logan "ce mai e ?
vrei draga SKA sa credem ca afirmatiile mele te deranjaza dar nu asa de mult ca succesul de piata al Loganului ?
eu as face greva foamei in locul tau ....
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 04 iunie 2007 - 08:44
#125
Scris 04 iunie 2007 - 08:50
gata, toata lumea fara flame din acest moment
sper ca am fost destul de clar
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi