Kia Rio 1.6 CVVT EX MT 4DR Dynamic - 2007
#26
Scris 21 iunie 2007 - 07:48
sa nu uitam si celelate modele ignorate pe nedrept:
Picanto face-lift
RIO
Cerato face-lift
CEE'D
MAGENTIS
OPIRUS
Noul SPORTAGE
Noul SORENTO
CARENS
CARNIVAL
K2500
#27
Scris 21 iunie 2007 - 09:59
ba da, areMi-am dat seama de asta, dar ma refer in comparatie cu versiunile de top la Rio si alte subcompacte si chiar compacte de pe piata de aici, este extrem de bine dotata. Cum ziceam, aici Rio in versiunea de top nu are nici macar ABS (nici optional).
http://www.kia.ca/sp...ng=en&plate=rio
nu gasesti esp insa
si ce mi se pare tare e ca nu are climatronic, doar aer conditionat...
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 21 iunie 2007 - 10:01
#28
Scris 21 iunie 2007 - 10:08
Cat despre celelalte modele ... singura care imi face intr'adevar cu ochiul e Carens'ul. Care in varianta Comfort chiar imi place ... iar ca pret nu mi se pare f scumpa, tinand cont si de motorizare (una sg disponibila, din pacate)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#29
Scris 21 iunie 2007 - 10:15
cam mult se vorbeste despre acest model de la KIA .
sa nu uitam si celelate modele ignorate pe nedrept:
Eu nu ignor celelalte masini
Dar la topicul "masina mea" despre ce altceva as putea vorbi decat despre... masina mea al carei nume il poarta si subiectul in cauza?
Aceasta postare a fost editata de yrandreia: 21 iunie 2007 - 10:17
#30
Scris 21 iunie 2007 - 11:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#31
Scris 22 iunie 2007 - 09:47
Se mai intampla, nu e un motiv de suparare
#32
Scris 22 iunie 2007 - 11:05
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#33
Scris 22 iunie 2007 - 01:33
Este si o mare diferenta intre aerul conditionat si climatronic. Credeam ca fac acelasi lucru initial... acum mai testez inca diverse
Cat despre sistemele de siguranta... n-am apucat sa testez nici ABS-ul... pe celelalte sper sa nu le testez Nu ca mi-as dori sa ma trezesc cu un airbag pe fata
Rotile mai late parca o aseaza mai bine pe sosea si... nu stiu daca e doar impresia mea, dar nu se mai simte orice gropita mica... in schimb la denivelari puternice parca amortizeaza mai slab... deh, avantaje si dezavantaje
Sper ca in week-end sa reusesc sa o scot la drum si sa vad ce tinuta si atitudine are Si sper sa finalizez si ultimele proiecte pentru ea si sa revin cu poze
Si... by the way... chiar ma bucur ca am Kia
#34
Scris 22 iunie 2007 - 01:45
Oricum te asigur ca pe la blocul tau sau printre vecini ai cel mult un Kalos.
Iti recomand pt buna dispozitie sa urmaresti in oglinda retrovizoare miscarea gratioasa a unui Logan in incercarea lui de a tine aproape.
#35
Scris 22 iunie 2007 - 02:07
Nu mi-e rusine sa recunosc asta. In acelasi timp, am si vecini cu Logan sau Matiz, dar nu sunt nici ei de condamnat... atat si-au permis sau poate nici atat si chiar poate au facut eforturi financiare sa le achizitioneze!
Dar eu sunt bucuroasa ca am Kia din motive obiective... cum spuneam, asta e cea mai buna pe care mi-o pot permite (in toata puterea cuvantului). Si ma bucur in acelasi timp ca... daca vine hotul, are ce alege mai de soi de pe langa ea (glumesc acum... sper sa nu vina hotul)
Nu sunt "orbita" de faptul ca am Kia Rio, dar nu pot sa nu ma bucur cand o vad cum ma asteapta sa mergem la plimbare chiar daca viteza max propusa de producator e doar 190km/h (unde m-as putea duce cu mai mult in Ro) si ca atinge 100km/h in 10,2 s (oare unde ma pot grabi asa de tare, in traficul bucurestean?)
Nu ma duce nici mai departe, nici mai aproape decat un Trabant sau un Enzo , dar e a mea
#36
Scris 22 iunie 2007 - 02:52
Cum functioneaza chestia asta "� Sistem iluminare pe timp de zi"?
Acum pot reveni cu mai multe informatii despre "sistemul de iluminare pe timp de zi" in cunostinta de cauza
Sistemul de iluminare pe timp de zi (DRL) face mai vizibila partea din fata a vehiculului pe timp de zi.
Sistemul DRL poate fi util in conditii diferite de rulare si, in special, la apusul si la rasaritul soarelui.
Sistemul DRL va stinge faza scurta a farurilor atunci cand:
1. Butonul pentru luminile de parcare este in pozitia ON.
2. Motorul se opreste.
Cu alte cuvinte, nu pot porni motorul fara sa am un sistem de iluminare pornit
#37
Scris 22 iunie 2007 - 04:35
#38
Scris 22 iunie 2007 - 06:33
ba da, are
http://www.kia.ca/sp...ng=en&plate=rio
nu gasesti esp insa
si ce mi se pare tare e ca nu are climatronic, doar aer conditionat...
e uite ma bucur ca pe modelul 2007 au bagat, pe cel 2006 nu era, de fapt daca itit amintesti chiar iti ziceam acu ceva timp ca are tamburi pe spate si la varianta de varf, acum vad ca au pus discuri si ABS.
deocamdata pe piata asta ESP si climatronic sunt extrem de rar intalnite la masini compacte si subcompacte. Presupun ca producatorii au facut niste studii de piata si au ajuns la concluzia ca pe oameni nu-i intereseaza asa ceva.
#39
Scris 22 iunie 2007 - 08:38
de ce ma rog ar parea taran smecher daca merge cu luminile aprinse in oras ziua?un prieten de-a mea a avut un volvo la care se aprindea faza scurta cand pornea motorul, ca sa circule prin oras ziua cu luminile stinse (sa nu para tzaran smecher), aprindea luminile de pozitie.
eu nu le sting niciodata, consider ca ma vad mult mai bine in oglinzile retrovizoare ale dobitocilor (pardon, colegilor de trafic) care se asigura mai in trecere
#40
Scris 25 iunie 2007 - 01:38
Am ajuns la 785km in acest week-end. Probleme cu ea nu observ de nici un fel, desi am avut emotii mari cand pe autostrada imi vibra volanul mai sa-mi scape din mana Deja mi facusem planul sa opresc la Pitesti intr-un service de roti si sa-i ard o echilibrare, eventual o geometrie... cand s-a terminat drumul cu briz-briz-uri si mi-am dat seama ca mititica nu avea nici o vina pentru modul in care a fost turnata autostrada.
Ea s-a comportat excelent... bine, tinand cont ca termenul meu de comparatie e o SuperNova, cred ca va puteti imagina cat de incantata sunt de comportamentul ei pe Dealul Negru Are o stabilitate foarte mare in curbe si acum pot depasi fara sa mai fac matanii si plecaciuni ca sa ia viteza... ea chiar ia viteza :party1:
N-am apucat sa vad cat de multa, datorita recomandarilor de a astepta linistita prima 1000 km fara excese
Franele sunt foarte eficiente, iar directia asistata pur si simplu ma lasa fara conditia fizica cu care eram invatata
Daca ma puteti sfatui ce ar trebui sa-i mai fac/testez inainte de a pleca la un drum lung (1500km x2) cu ea, eu astept orice sugestie si va multumesc anticipat.
Va pupacesc si va doresc o zi minunata si racoroasa
#41
Scris 25 iunie 2007 - 02:30
#42
Scris 25 iunie 2007 - 02:38
In mod normal, daca ai facut deja 750km cu ea, nu cred ca ar putea fi chestii care ti'ar putea crea neplaceri in urmatorii 3000km, care insa le'ai putea sesiza la o verificare acum. Eu zic sa'ti faci griji pentru altele, masina nu'ti va pune probleme
Daca tot nu a trecut mult timp de cand ai rezolvat cu actele, mi'ai putea confirma si tu sumele care sunt necesare pentru inmatriculare? Numere definitive (preferentiale?), talon, RAR etc? Ce suma iei daca duci inapoi numerele provizorii?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#43
Scris 25 iunie 2007 - 02:52
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.
#44
Scris 25 iunie 2007 - 03:00
#45
Scris 25 iunie 2007 - 03:05
Am ajuns la 785km in acest week-end. Probleme cu ea nu observ de nici un fel, desi am avut emotii mari cand pe autostrada imi vibra volanul mai sa-mi scape din mana Deja mi facusem planul sa opresc la Pitesti intr-un service de roti si sa-i ard o echilibrare, eventual o geometrie... cand s-a terminat drumul cu briz-briz-uri si mi-am dat seama ca mititica nu avea nici o vina pentru modul in care a fost turnata autostrada.
Daca ma puteti sfatui ce ar trebui sa-i mai fac/testez inainte de a pleca la un drum lung (1500km x2) cu ea, eu astept orice sugestie si va multumesc anticipat.
Va pupacesc si va doresc o zi minunata si racoroasa
Pai de curiozitate, o presiune dupa ce ai luat-o de la dealer, i-ai facut? Nu de alta dar presiunea de transport si de showroom e imensa, si masina efectiv tzopaie pe sosea! Vezi sa ai cat trebuie... Si ia in calcul ca afara se face extrem de cald si daca dimineata vei avea (de exemplu) 1.9, la pranz sau dupa-amiaza ajungi si la 2.1-2.2 (nu zic sa bagi frumos azot, ca iarasi starnesc discutii in contradictoriu...).
Cat despre ultima fraza... Deja ai recidivat, va trebui sa treci la fapte
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#46
Scris 25 iunie 2007 - 03:18
Daca tot nu a trecut mult timp de cand ai rezolvat cu actele, mi'ai putea confirma si tu sumele care sunt necesare pentru inmatriculare? Numere definitive (preferentiale?), talon, RAR etc? Ce suma iei daca duci inapoi numerele provizorii?
Taxele sunt cam asa:
- folia de securizare RAR - 11 RON
- taxe de inmatriculare + taxa de certificat - aprox 85 RON (la CEC)
- taxa speciala de prima inmatriculare - 650 RON (la administratia financiara de sector, nu la cea locala)
- taxa pastrare numere - 30 RON (eu am pastrat numerele de pe cealalta masina).
La RAR programul e ciudat tare. E bine sa suni inainte.
Drumurile sunt cele care te omoara, respectiv de la Udriste iei fisa de inmatriculare, se dactilografiaza tot la centrele de langa politie, te intorci la directia taxe si impozite locale de unde iei o viza pe fisa si cu toate chitantele (inclusiv cea pt taxa speciala) intocmesti dosarul. Iti trebuie neaparat si o cerere de inmatriculare care se dactilografiaza tot acolo de unde iei si fisa.
Cu taxa speciala... eu am avut noroc! Am nimerit la ora cand lucrau cu publicul din intamplare. In functie de sector, e bine sa te interesezi inainte de programul lor, mai ales daca stai departe.
Ma voi uita pe acasa daca mai am o lista cu actele necesare pentru dosar.
Numerele provizorii inca nu le-am dus, dar auzisem ca nu mai iei nimic pe ele. Eu nu le-am predat din lipsa de timp, dar daca mai ajung pe acolo le voi lasa... acasa n-am ce face cu ele
@moo: multumesc de atentionare! ai dreptate, si pe cutie scria ca nu e bine sa se verse pe plastic. dar nu stiam ca au sanse sa cada asa repede... cred ca ii voi schimba si eu locul.
@marius_gl: si eu stiam ca ar trebui sa se livreze cu rotile echilibrate. Si tocmai de aceea ma intrebam din ce motiv vibreaza volanul atat de tare sau ce s-o fii intamplat. Dar am aflat: calitatea lucrarilor pe autostrada dadea impulsuri interminabile drept in volanul meu
@MikeTekRacing: credeam ca se mai face ceva, vreo strangere de... maini macar . M-am linistit... nu stiu la ce firma (nu kia) auzisem si de o revizie la 1000 km care nu prea aparea specificata si era motiv de pierdere a garantiei, de aceea intrebam...
@viper : din cauza unor erori, masina nu mai are pe ea rotile cu care a venit! acelea erau de alta dimensiune si au fost inlocuite in Ro cu cele de dimensiunea actuala (si care a fost solicitata initial).
De aceea n-am mai fost sa-i fac nimic la roti... teoretic, rotile au fost montate pe masina in ziua in care am ridicat-o Cat despre azot... ma batea gandul, dar din cate am citit pe forum... e vreun service care face acest lucru cu simt de raspundere?
Cat despre ultima fraza...
#47
Scris 25 iunie 2007 - 03:27
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 25 iunie 2007 - 03:28
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#48
Scris 25 iunie 2007 - 04:56
tu ai vrut jante pe 16....
#49
Scris 25 iunie 2007 - 05:06
Cat despre revizie la 1000km ... daca in cartea tehnica nu scrie ... pot cei de la reprez sa zica orice, nu au cum sa iti retraga garantia (oricum nu e cazul de o asemenea revizie la Rio - cred ca doar la Matiz mai e asa ceva )
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#50
Scris 25 iunie 2007 - 06:13
Multumesc tuturor pentru informatii! Sunteti tare draguti!
Sa aveti o seara dulce!
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi