Aceasta postare a fost editata de adytzu: 06 august 2007 - 10:19
Accident rezultat cu dauna totala. recuperare bani AND.
#26
Scris 06 august 2007 - 10:19
#27
Scris 06 august 2007 - 10:52
Proud to be Renault F1 fan
#28
Scris 06 august 2007 - 11:17
Nu uita de poze.
#29
Scris 06 august 2007 - 11:27
Cea mai mare teama a avocatului era ca nu cumva procesul sa aiba loc la Bucuresti... daca poate sa ceara judecarea lui la Cluj sau la Zalau se baga... altfel a zis ca la Bucuresti nu s-ar baga din cauza timpului si costurilor mari.
Voua va multumesc de ajutor, sfaturi, critici...
Proud to be Renault F1 fan
#30
Scris 06 august 2007 - 01:14
Nu-mi dau seama daca e mai bine in Buc sau la tine dar daca e in Buc. cu siguranta va dura mai mult procesul...
#32
Scris 07 august 2007 - 05:15
masina e dauna totala (se vede clar in poza 2), tinikigiul care spune ca o poate indrepta la parametrii initiali, ala minte.
vinde-o la bucata si vezi poate te invarti cumva de o recarosare.
#33
Scris 07 august 2007 - 05:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#34
Scris 07 august 2007 - 07:12
Parca nu m-as mai complica cu recarosari and stuff. Deocamdata o sa o tin asa pana se termina procesul... apoi o sa o vand pe bucati. Si o luam de la capat.
Proud to be Renault F1 fan
#35
Scris 08 august 2007 - 11:32
in timp ce se desfasura evenimentul, eu nu ma gandeam decat la masina, curgea benzina, uleiul, fain. crazy ass.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#36
Scris 13 august 2007 - 08:37
Si asa, din cauza unor incompetenti de la drumuri, si de la politia rutiera nu mai am ce sa fac pentru recuperarea daunei. Doar sa dezmambrez epava...
Proud to be Renault F1 fan
#37
Scris 13 august 2007 - 08:42
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#38
Scris 13 august 2007 - 08:56
eu zic sa mergi pana la capat...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#39
Scris 13 august 2007 - 09:49
Daca contest PV-ul imi tai mie o proba ... nu ma pot lupta in acelasi timp si cu politia si cu drumarii
Proud to be Renault F1 fan
#40
Scris 13 august 2007 - 10:55
intai cu politia, si dupaia cu drumarii.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 13 august 2007 - 11:18
Sunt curios !?! Sau descrierea faptei din acesta !?!
#42
Scris 13 august 2007 - 12:49
Din declaratia cond auto rezulta ca in timp ce conducea auto marca nr la virajul spre dreapta a derapat parasind partea carosabila soseaua fiind acoperita cu criblura (piatra marunta).
Din cele constatate la fata locului rezulta ca pe sectorul de drum Sanmihaiul ALmasului si km 55+800 nu exista indicatoare de avertizare lucrari la drum.
Alte mentiuni : cele constatate in PV corespund adevarului cu mentiunea ca piatra de pe carosabil nu era tasat si fixata cu liant.
Dar km55+800 este in interiorul localitatii S Almasului ... accidentul avand loc pe undeva pe la km 58-60...
Aceasta postare a fost editata de R&D: 13 august 2007 - 12:50
Proud to be Renault F1 fan
#43
Scris 13 august 2007 - 01:06
Life must be taken one disaster at a time
#44
Scris 13 august 2007 - 01:17
Proud to be Renault F1 fan
#45
Scris 13 august 2007 - 05:34
#46
Scris 13 august 2007 - 11:38
Nu e chiar asa .... orice gresala se poate remedia.Pai "punctul tare" era procesul verbal in care scria ca "din cercetarile facute la fata locului rezulta ca intre localitatea x si km 55+800 nu erau indicatoare de lucrari la drum". Ori ce valoare au cercetarile facute la fata locului de unul care nu a scris nici locatia exacta corect.
Daca contest PV-ul imi tai mie o proba ... nu ma pot lupta in acelasi timp si cu politia si cu drumarii
In ziua 03 luna 08 anul 2007 locul DE 81 km55+800 a savarsit urmatoarele:
Din declaratia cond auto rezulta ca in timp ce conducea auto marca nr la virajul spre dreapta a derapat parasind partea carosabila soseaua fiind acoperita cu criblura (piatra marunta).
Din cele constatate la fata locului rezulta ca pe sectorul de drum Sanmihaiul ALmasului si km 55+800 nu exista indicatoare de avertizare lucrari la drum.
Alte mentiuni : cele constatate in PV corespund adevarului cu mentiunea ca piatra de pe carosabil nu era tasat si fixata cu liant.
Dar km55+800 este in interiorul localitatii S Almasului ... accidentul avand loc pe undeva pe la km 58-60...
In cazul asta te sfatuiesc sa faci contestatie impotriva procesului verbal, in care sa soliciti refacerea acestuia cu remedierea erorii respective. Instanta de judecata are puterea sa hotarasca o astfel de masura.
Si tot in acelas proces poti cere si despagubirile materiale de la AND.
Nu trebuie sa abandonezi .... iti trebuie neaparat un avocat bun.
Dar cine a facut masuratorile din care s-a stabilit ca km 55+800m se afla in localitate ?
#47
Scris 14 august 2007 - 01:02
Totusi, sint doar curios (si nu insinuez nimic), daca tu ai facut accident la 60kmh din cauza criblurii, de ce ceilalti care au trecut pe acolo nu au facut? Mai ales cum e plin de vitezomani sint sigur ca au trecut destui pe acolo peste 100kmh. M-as fi asteptat din relatare sa fie un morman de masini avariate acolo, tu sa sari peste ele si sa mai vina una dupa tine, cum sint de exemplu anumite curbe periculoase binestiute cind ploua sau ingheata unde te uiti 10 minute pe marginea drumului si iese unul in decor (e una din asta in Iasi in fata borcanelor din Tudor). Cu alte cuvinte ce ai facut diferit? fata de fratele tau de exemplu. Ai tras mai tare de volan, ai accelerat, ai facut o manevra gresita, te-ai pierdut, ai luat curba prea aproape de marginea drumului?
#48
Scris 14 august 2007 - 12:44
Ce am facut diferit? Cine poate stii...Dinamica accidentelor este f. interesanta.
Poate faptul ca am folosit banda 1 la urcare si in general aproape toti urca pe banda a-2-a...
Poate traiectoria pe care m-am incadrat a fost in asa fel incat fata a prins aderenta maxima si spatele a mers pe "bile" (pentru ca nu era tasata si se formasera urme in criblura, poate eu am prins o traiectorie mai ciudata) si asta a facut ca masina sa se comporte intial subvirator... nu stiu. Nu am mai condus pe macadam
Cert este ca m-a surprins. Teoretic este clar ca am facut manevre gresite din moment ce am iesit de pe sosea. Daca ar fi fost ud, sau zapada, sau polei ar fi fost altfel, puteam sa ma astept. Nu sunt la primul km. de condus in conditii dificile, dar macar alea erau previzibile.
Imi aduc aminte cand am luat masina asta din Germania ca anvelopele fata erau uzate la limita (late de 205). Si am prins pe autostrada o ploaie puternica, ca simteai cum ramai fara directie cand prindeai apa in fata pa asfalt. Am mers cu 60-70km/h pe banda 1 si ma depaseau toate tirurile, dar simteam ca masina e controlabila la viteza aia. Nu mi-a fost si nici nu mi-e rusine sa ma duc incet cand conditiile de trafic ma depasesc.
Oricum, eu multumesc lui Dumnezeu ca sunt in viata. Aici ma intreb ce am facut diferit de inca sunt in viata... Cei care au avut un accident "doar" la 60km/h fara posibilitatea de a frana inainte de impact stiu ce inseamna.
Miercuri la Cluj va fi inmormantat Ionut Dardai din PD Cluj, care era pasager pe bancheta din spate intr-un Subaru care a doua zi dupa mine, sambata, derapa pe soseaua acoperita cu criblura, si din cauza vitezei spun politistii. (e drept ca in zona era limitare la 40).
Dupa buna traditie a drumarilor, poate se vor lua masuri. dupa ce pe CTurzii au murit copiii fostului prefect s-au instalat separatoare de sensuri si camere video. Poate de acuma o sa fie ma atenti la modul in care pun acea criblura pe asfalt, sa nu transforme un drum european intr-o cursa cu capcane. Sau poate ca nu...
Proud to be Renault F1 fan
#49
Scris 14 august 2007 - 07:33
Din cele constatate la fata locului rezulta ca pe sectorul de drum Sanmihaiul ALmasului si km 55+800 nu exista indicatoare de avertizare lucrari la drum.
Dar km55+800 este in interiorul localitatii S Almasului ... accidentul avand loc pe undeva pe la km 58-60...
Ma uit si ma uit din nou la textul asta si acum ma gandesc la o alta chestie: poate ca, in viziunea celor de la politie (nu stiu, zic si eu, dar se poate cerceta "pista" asta) ar fi trebuit sa fie indicatoare cu inca 3-4 km inainte de portiunea de drum care era in lucrari... Poate ca nu si sunt convins ca ai intors tu deja procesul ala verbal pe toate partile, dar eu zic sa nu te descurajezi asa repede. Nu ai absolut nici o vina si trebuie sa-ti recuperezi banii (masina + toate cheltuielile). Deja ai pierdut destul de mult. Daca mergi inainte cu actiunea ta, ce ai de pierdut? Cat de mult te poate ajunge procesul care, la prima vedere, e clar in favoarea ta?
#50
Scris 14 august 2007 - 08:20
De fapt cum a fost: Cand am completat declaratia, era acolo km la care s-a produs accidentul. nu il stiam si l-am intrebat pe agent. Si el a zis....aaa, scrie mai departe si iti zic eu unde. Am completat chestionarul ala si apoi el a zis km 55 + 800. Se pare ca la plezneala
Pana la intrarea in instanta (adica intocmire dosar, negociere cu partea incriminata si reprezentarea la judecatorie) avocatul (unul bun) imi cere 1000 euro. Fiind un proces cu AND-ul, ei sunt obligati sa epuizeze toate caile de atac. Plus de asta, spun avocatii, judecatorii se feresc sa dea verdicte impotriva statului...
Taxa de timbru la o suma de sa zic 10k euro este si ea spre 1k (nu chiar... dar)
Sansele ar fi fost mai mari daca nu as fi miscat masina, sa se fi facut expertiza la fata locului... poze etc. Inca un motiv sa aman plecarile pe seara in viitor... cu toate ca ruta respectiva o vedeam ca o plimbare de voie
Dar partea cu PV-ul care era o proba practic incontestabila m-a daramat. Adica cel care a facut "cercetarile la fata locului" nu stia de fapt nici macar unde este "fata locului". Halal cercetari...
Avocatul mi-a spus ca PV-ul este bun pana cand e atacat ca si "fals in declaratii". Daca la inceput eram convins ca nu se va ajunge la asa ceva, fiind totusi vorba de un reprezentant al statului... ori citindu-l acuma, cam asa suna...
Oricum, pe viitor, daca Doamne fereste patiti ceva asemanator nu aveti incredere in nici un organ al statului. Faceti voi tot ce trebuie, chiar daca dati si bani la buget de unde sunt platiti aia... Si am inteles ca un carton de ala, ca politist nu pot sa-i spun, ia spre 2000RON lunar
Ok, as putea merge la proces contestand cele mentionate in PV, pe baza martorilor. Practic mi-as taia o proba... nu cred ca merita sa mai risc inca 2-3k euro si 6 luni de alergatura. Totusi am un loc de munca la are trebuie sa dau si un minim randament, ori umbland de ici colo dupa expertize, procese hartii, numai la munca nu-mi sta capul...
Proud to be Renault F1 fan
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi