Accident rezultat cu dauna totala. recuperare bani AND.
#51
Scris 14 august 2007 - 08:34
#52
Scris 14 august 2007 - 09:48
Daca intreaga chestiune e chiar asa de precara (pt tine) incearca o alta abordare:
Cu un avocat f bun, stabileste o intalnire oficiala cu responsabili de la AND, in care sa-ti expui cazul. Evident ca, cat mai favorabil tie. apoi spunele ca de principiu ai dorii o intelegere amiabila, care sa se concretizeze intr-o justa si rezonabila despagubire a ta pt daunele avute. Asta in loc de a-i actiona din prima in instanta. Dar sa le dati f clar (ferm, nu agresiv)de inteles ca daca nu veti ajunge la o intelegere amiabila, ii vei actiona in justitie unde vei pretinde si alte daune.
Un avocat bun va stii cum sa puna problema si sa discute.
Oricum nu descuraja si nu renunta.
P.S.: avocatului ii spui ca-l platesti doar daca rezultatul e pozitiv.
#53
Scris 14 august 2007 - 10:40
#54
Scris 15 august 2007 - 06:55
#55
Scris 15 august 2007 - 07:02
cu un avocat ai mari sanse sa primesti bani de masina.
Respectivul a vrut sa stie daca sunt morti sau raniti,cand i-am zis ca decat masina are dauna totala a zis ca se rezolva cu constructorul,ii va plati constructorul masina.Cel mai important este proceul verbalalpolitiei in care se se specifica ca nu au fost indicatoare de drum in lucru.
#56
Scris 15 august 2007 - 07:07
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#57
Scris 22 august 2007 - 07:19
Adica treaba se poate rezolva inainte de proces, "amiabil", dar cu un avocat cu oo. Am inteles corect?
Io tin la glume nenea, baga relaxat
( asta cu glumele e de aici http://www.garajul.r...w...15136&st=20 )
... adica te referi la avocatul Adrian care a chemat sa i se numere "oole"
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#58
Scris 02 septembrie 2007 - 07:54
Inaintea unui proces in care este implicata o persoana juridica mai intervine o procedura prealabila obligatorie, care consta, in mare, in trimiterea unei notificari catre firma parata prin care se stabileste un termen de intalnire, cu scopul unei rezolvari amiabile a litigiului (procedura este prevazuta tot de c.pr.civ.).
Eu as cere, pe langa recuperarea pagubei si a cheltuielilor de judecata, cate 5000 EUR/pers ca daune morale (se poate cere 10.000 din care probabil instanta va acorda intre 5000 si 8000, insa se plateste taxa de timbru la cat se cere)
Mai este o chestiune de discutat, si anume daca criblura incepea la locul accidentului, sau ai mers pe ea cativa km, in situatia din urma trebuia sa fi adaptat deja viteza, in primul caz singurul vinovat este AND sau firma angajata de aceasta pentru executia lucrarilor. Oricum parata va fi AND, care eventual va chema in garantie firma executanta. SUUCCES! Ma interesez daca si cum pot fi indreptate erorile materiale dintr-un proces verbal de contraventie. Erau bune niste fotografii de la fata locului in care sa se vada criblura, locul accidentului, borna kilometrica, si altele.
#59
Scris 02 septembrie 2007 - 09:28
nu am inteles nevoia de a pune griblua, avand in vedere ca drumul era perfect... nu tin minte sa fi vazut marcaje de atentionare sau ceva de genu...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#60
Scris 02 septembrie 2007 - 10:59
Iata cum arata o sosea la turci: (la rulare suna da parca ai merge pe bile de rulmenti, si cu groaza ma gandeam la cat de tare uzeaza cauciucurile)
aici eram intr-un parc national (cam 15 km de Kusadasi), dar exact la fel se pune criblura si pe drumurile nationale, simultan pe toate cele 7 benzi (cat au in general turcii): 2 + 1 de refugiu pe sens, plus o banda hasurata, care "desparte" cele 2 sensuri de mers.
#61
Scris 03 septembrie 2007 - 12:53
Life must be taken one disaster at a time
#62
Scris 03 septembrie 2007 - 10:34
#63
Scris 03 septembrie 2007 - 02:13
SHARANEL, Turcia nu este in UE
Turcia este un candidat oficial la aderarea la Uniunea Europeană. Ambiţiile europene ale Turciei datează de la Acordurile de la Ankara din 1963. Turcia a �nceput negocieri preliminare la 3 octombrie 2005. Totuşi, analiştii consideră ca această ţară nu va adera mai devreme de 2015, datorită numărului mare de reforme economice şi sociale care trebuie �ntreprinse.
Asa le trebuie daca folosesc criblura )
Proud to be Renault F1 fan
#64
Scris 04 septembrie 2007 - 08:29
research&developement, credeam ca m-am exprimat foarte clarNu stiu cum e in occident, dar in turcia se practica frecvent, se pune pe sosea un strat GROS de criblura, care e tasata de masini. (...)
btw, cica nu vor sa bage astia turcii in UE ca au 75 de milioane de musulmani, si o asemenea comunitate religioasa musulmana ar complica si mai mult legislatia UE, care deja e super-imbarligata. Unde mai pui ca 98% din suprafata turciei se afla, geografic, in asia. Ar trebui schimbata denumirea in Uniunea Euro-Asiatica
treaba aia cu reformele e abureala
cred ca sunt off-topic si ma off-tic.
#65
Scris 04 septembrie 2007 - 10:34
Radule, nu ai mai facut nici un demers de la povestea cu PV-ul buclucas?
#66
Scris 04 septembrie 2007 - 10:53
UE ar extrage mari beneficii din extinderea in Asia printr-o tara asa strategica ca Turcia, dar evident si mari probleme pe termen scurt. Acum depinde de vizunea fiecaruia. Pe de alta parte de probleme s-ar putea sa nu scape oricum, insa pe termen lung occidentalizarea ariei posibil sa aduca mult multa securitate. Riscuri mari pentru avantaje mari in general nu e in filozofia lumii vechi (si blazate).
#67
Scris 05 septembrie 2007 - 08:21
La prima masina adusa din Germania, in 2003, am incercat sa imi fac CASCO in tara cat timp era cu numere de Germania. Mi-a spus agentul de la Allianz ca nu se poate decat dupa ce eu sunt trecut ca proprietar in CI. Am vandut-o cu CASCO platit in avans pe vre-o doau luni.
La a doua masina, in 2006 am facut CASCO dupa ~15 zile de la intrarea in tara
Eu am facut CASCO imediat ce am avut Cartea de Identitate romaneasca a masinii, in care, la momentul respectiv, nu era trecut nici un proprietar, masina avand inca numere de Germania.
Oricum, in locul tau as fi incercat si varianta de plangere penala intrucat, prin executarea necorespunzatoare a lucrarilor (inclusiv lipsa de semnalizare) mi-a fost pusa viata in pericol si mi s-a produs o paguba.
#68
Scris 05 septembrie 2007 - 08:24
#69
Scris 07 septembrie 2007 - 11:02
Corect, unde mai pui ca daca ar intra Turcia in UE, ar ajunge UE sa aiba granita cu Irakul. Numai asta le-ar lipsi europenilor...
Radule, nu ai mai facut nici un demers de la povestea cu PV-ul buclucas?
PV-ul e ok, s-a facut corectura de rigoare insotit de semnatura si stampila... am dat cazul spre studiu unei case de avocatura din Cluj cu toate ca procesul va avea loc, se pare, la Zalau si va trebui sa asigur transportul. Saptamana viitoare duc si ultimele acte (valoarea de piata a masinii conform catalogului, devizul antecalcul) stabilim suma pe care o pretindem, mi se vor comunica si pretentiile avocatului si mergem inainte spre dreptate. Care o fi ea...
Cei de la firma care executau lucrarile spun ca ei au semnalizat drumul respectiv la intrare in judetul Salaj... adica cu ~20km inainte. Nu stiu exact legislatia si cat poate fi maximul unei placute aditionale... Din cate stiu eu, orice indicator are valabilitate pana la prima intersectie in lipsa unei placute aditionale. Acuma, intrebarea este daca distanta de pe placuta aditionala poate sa prelungeasca actiunea indicatorului si dincolo de prima intersectie(sincer mi se pare absurd)? Sau este doar pentru a limita distanta de actiune pe o portiune mai scurta decat pana la prima intersectie (de ex drum alunecos cu placuta aditionala, etc.)
Cert este ca pe tronsonul respectiv mai sunt cel putin 2 intersectii mari. Una la intrare in Zimbor unde vine un drum destul de circulat dinspre Huedin-Almas-Cuzaplac si una in centrul localitatii Sanmihaiul Almasului unde vine un drum dinspre Letca-Hida. Daca cineva venea de pe unul din acele drumuri, de unde putea el sa stie de asa zisele limitari puse cu 20km in urma? Sau daca pornea din una din localitatile de pe traseu?
Oricum, va tin la curent cu situatia.
Mi s-a mai sugerat sa incercam procesul pe latura penala, fiind scutit de taxa de timbru. Dar ma gandesc ca, in cazul in care se dovedeste vinovatia executantului lucrarii un oarecare din cadrul firmei, care a semnat fiind responsabil pentru lucrari se va alege cu dosar penal. Ori interesul meu nu e asta...
Aceasta postare a fost editata de R&D: 07 septembrie 2007 - 11:06
Proud to be Renault F1 fan
#70
Scris 07 septembrie 2007 - 11:07
macar acum trebuie sa fi mai optimist.
si nu cred ca trebuie sa le demonstrezi tu unde ai intrat pe sosea..
#71
Scris 06 aprilie 2008 - 12:34
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#72
Scris 06 aprilie 2008 - 04:11
PS. pozele alea nu le-ai pus pt criblura, vroiai sa te lauzi cu altceva, nu ? :devil1:
#73
Scris 06 aprilie 2008 - 11:51
#74
Scris 07 aprilie 2008 - 09:20
A doua piedica a fost pentru ca nici un service nu a vrut sa faca o constatare , un antecalcul,decat daca duceam masina la ei pe platforma (deja era depozitata in garaj si era foarte dificil sa o scot iarasi de acolo, datorita starii masinii si pozitiei garajului). au fost service-uri care initial au spus da, pe urma cand au auzit ca va fi vorba de proces au dat-o la intors. De parca ce i-ar fi afectat pe ei asta...
Asa ca masina o vand pe bucati.
Unii spun ca am facut rau ca nu am continuat procesul, altii spun ca am facut bine, oricum decizia a fost luata... nu se va sti niciodata care ar fi fost mai buna. Dar pana acuma decizia luata a fost buna...
Proud to be Renault F1 fan
#75
Scris 07 aprilie 2008 - 10:24
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi