Mike please ...un nou drive-test cu RIO .da' mult mergi nene
arata foarte bine cu noile incaltari
Configurare KIA RIO Crdi
#51
Scris 12 iunie 2008 - 03:33
#52
Scris 12 iunie 2008 - 07:33
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#53
Scris 12 iunie 2008 - 08:24
Numai Mike? Un "gica-contra" nu e bun?
este.. asa ca astept un semn de la tine pe tel ..
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 30 iunie 2008 - 12:17
#54
Scris 31 octombrie 2009 - 02:16
dar ma tot gandesc ..cum e sa te dai jos din Subi si apoi sa te distrezi putin cu RIO . Cu siguranta la gratarul de maine voi afla daca Relu a fost sincer sau nu cu acest model de clasa subcompacta .
m-a afanisit domnul Relu ... dar cu toate astea voi fi prezent si maine la gratarul amfitrionului.
#55
Scris 31 octombrie 2009 - 08:06
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#56
Scris 31 octombrie 2009 - 12:58
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#57
Scris 01 noiembrie 2009 - 10:00
un motor care trage mult prea mult pt masinuta aia..trebuie investit ceva in ea daca vrei sa o si folosesti puterea aia.
e fun, dar dupa ce te dai jos din subaru ti se pare nesigura ca o ia in toate partile...torque steer etc
oricum ramane o masina foarte buna la banii ei si chiar frustreaza pe multi in trafic
#58
Scris 01 noiembrie 2009 - 10:23
#59
Scris 01 noiembrie 2009 - 10:36
nu are torq steer, am inteles ca masina era stock. plus ca nu i-am dat sa plece din 4 mii de ture, nu vad rostul. nu e masina de curse. nu am luat curbele cu mai mult de a 2-a blana. masina era ok.
relu, nu cred ca poti compara kia rio cu un golf 5, tinand cont ca am avut unul. tu nu ai motor, dar sasiul in sine, greutatea, dimensinile, electronicele sunt aceleasi in mare. plus ca nu cred ca-i poti da in gura prea tare, poate ti se pare ca e viteza mare in golf. cum si in kia ai niste senzatii de viteza, dar nu mi s-a parut ca trage de 110 cai.
nu le poti compara cu un subaru. am mers cu masina "stramba". ma asteptam sa iau dreapta de volan si masina sa plece in stanga. dar e foarte curata la viteze mici si medii, m-am obisnuit imediat cu directia si dimensiunile si eu sunt dificil cu astea. nu te astepta sa ataci ace de par cu ea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#60
Scris 01 noiembrie 2009 - 10:44
#61
Scris 01 noiembrie 2009 - 11:24
n-am bruscat masina, asa ca numai "curs" am mers, culmea. de frica, nu de alta, ca n-am mai avut placerea. interesant e ca nu simti nici un zvac, nimic. n-am studiat prea mult, dar cred ca mult inainte de turatia maxima are o cadere de cuplu serioasa. am simtit ca trage de la 2000 de ture si la 3000 deja incepe sa cada. in conditiile in care masina are putere maxima la vreo 4000 de ture dupa care iar cam dispare brusc.
presupun ca cip+box imping masina pe la 150 de cai si un cuplu �300nm. nici nu i-ar putea pune jos cum trebuie masini mai cu pretentii. golful meu nu putea sa-i puna jos pe viraje.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#62
Scris 02 noiembrie 2009 - 08:17
#63
Scris 02 noiembrie 2009 - 08:44
#64
Scris 02 noiembrie 2009 - 01:15
Aceasta postare a fost editata de cata69: 02 noiembrie 2009 - 01:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#65
Scris 02 noiembrie 2009 - 01:26
#66
Scris 02 noiembrie 2009 - 03:19
eu as fi curios sa conduc rio aia turbata care frustreaza. sa vad cata frustrare poate produce.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#67
Scris 02 noiembrie 2009 - 04:06
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#68
Scris 02 noiembrie 2009 - 07:04
cata nu produce frustrare
:loveyou:
Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 noiembrie 2009 - 07:04
#69
Scris 02 noiembrie 2009 - 07:10
BWAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#70
Scris 02 noiembrie 2009 - 07:47
in vremurile bune, producea... :party1:cata nu produce frustrare
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#71
Scris 03 noiembrie 2009 - 12:05
daca te uiti ce roti de bicicleta are e cam normal sa fie asa instabila...anvelope de 185/65/r14
eu am mers cu rio 160-170 si era foarte ok..nu se compara cu subaru la viteza asta, evident....dar incercati masini din aceeasi clasa, mergeti cu fabia (2 mi s-a parut caruta), mergeti cu clio symbol etc....comparati-o cu asa ceva inainte sa para instabila
#72
Scris 03 noiembrie 2009 - 12:19
#73
Scris 03 noiembrie 2009 - 12:54
stock stiu ca a mea avea 185/65, nu stiu ce a facut vali intre timp
poate chiar avea o prob cu geometria...
#74
Scris 03 noiembrie 2009 - 08:19
sau poate chiar masina e instabila nu vad sa fie vreo rusine
#75
Scris 03 noiembrie 2009 - 08:34
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi