Configurare KIA RIO Crdi
#76
Scris 03 noiembrie 2009 - 10:11
Nu am mers recent cu masina lui, dar din ce spuneti voi, ar trebui verificat: roti (oricum a venit sezonul rece si ar trebui sa treaca la cele de iarna); articulatii fata si apoi geometrie.
#77
Scris 03 noiembrie 2009 - 10:32
de-aia nu imi plac mie modificarile, suspensia aia e facuta si ea sa lucreze intr-un anumit fel,daca schimbi ceva se duc naibii toate calculele inginerilor de acolo
repet ce am spus mai sus...stock iti da impresia ca are roti de bicicleta cu versiunea diesel....(pe benzina e ok)..si simti mult torque steer..insa nu e nici pe departe periculos de instabila...e chiar ok
#78
Scris 03 noiembrie 2009 - 10:44
Masina se comporta exact cum zici. Nu stiu cit de periculoasa poate fi socotita, insa pe mine m-ar obosi destul de rau afara din oras. Mi-ar fi realmente teama ca pot ajunge destul de usor peste axul soselei intr-o clipa de neatentie........
repet ce am spus mai sus...stock iti da impresia ca are roti de bicicleta cu versiunea diesel....(pe benzina e ok)..si simti mult torque steer..insa nu e nici pe departe periculos de instabila...e chiar ok
Repet ca nu compar cu subaru. Dar si saxo, fiesta veche, polo, etc. sunt mult mai "prietenoase" din punctul asta de vedere.
#79
Scris 03 noiembrie 2009 - 10:58
altfel si RWD-ul meu are momente cand arunca spatele afara,doar ca se intampla la viaje luate cu viteza mare unde nu ai loc de zburat pe contrasens si trebuie sa tii banda
ca idee la 90 la ora in viraj de 90 grade dreapta a iesit de-a latul dar asta era cu suspensia sport si un amortizor mort
am bagat si o poza
PS:aveam CASCO atunci si nu eram eu la volan
eu mai sus de 80 acum nu am testat la 80 e nevoie de 2-3 corectii,acum ar trebui sa fie mai ok dupa ce am facut geometria am mai scapat de subvirarea care aparuse cu H&R e chiar un pic supraviratoare :party1:
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 03 noiembrie 2009 - 11:07
#80
Scris 03 noiembrie 2009 - 11:30
#81
Scris 03 noiembrie 2009 - 11:59
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#82
Scris 03 noiembrie 2009 - 12:19
#83
Scris 03 noiembrie 2009 - 12:23
#84
Scris 03 noiembrie 2009 - 12:49
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#85
Scris 03 noiembrie 2009 - 01:49
de mers tare pe viraje, hm, trebuie sa ai o oarece doza de nebunie sa te incumeti la pilotaj cu ea. imi lipseste. pt ce e ea, in afara de tremuratul ala, mi s-a parut o masina ok de oras. n-am simtit nici un zvac, nici un torque, nimic. chiar prea mult zgomot de la motorul ala pt cum trage, repet, pe maxim 1000 de ture are cuplu sanatos, dupa adio.
vali a spus dupa ca la vulcanizare baietii au gasit gumele praf.
n-as merge cu ea cu 180 pt ca la viteza aia nu prea ai ce sa-i mai faci in caz de ceva.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#86
Scris 03 noiembrie 2009 - 02:11
ai ce sa ii faci si la 180, e masa mica si franele sunt bune..normal ca nu poti ocoli din scurt, dar asta e..o masina de clasa mica
tot zici de masina stock, a mea nu e stock, e chip si are pe la 130-135 de cai. gumele sunt si ele proaste (au multi km la mine, vreo 50k) si simt ca trage aiurea in blana uneori...nu plec cu ea turata, plec normal insa ca o calc scurt cand intra turbo vrea sa fuga...
poti merge foarte tare cu ea pe viraje, nu stisu ce va sperie asa tare. este previzibila, amortizoarele sunt pe gaz si mie mi se parea ca sta ok..am alergat-o mult cat am avut-o (vb de benzinara, dieselul nu prea il conduc)
motorul ala trage ca orice diesel de cilindree mica. adica in suturi, pe intervale scurte. tu ai 3.0 turbo, nu? parca e un pic mai mare decat 1.5
#87
Scris 03 noiembrie 2009 - 02:12
#88
Scris 03 noiembrie 2009 - 02:57
tremuratul ala nu e ok, sigur erau jantele drepte? masina nu tremura peste nici o viteza...
ai ce sa ii faci si la 180, e masa mica si franele sunt bune..normal ca nu poti ocoli din scurt, dar asta e..o masina de clasa mica
tot zici de masina stock, a mea nu e stock, e chip si are pe la 130-135 de cai. gumele sunt si ele proaste (au multi km la mine, vreo 50k) si simt ca trage aiurea in blana uneori...nu plec cu ea turata, plec normal insa ca o calc scurt cand intra turbo vrea sa fuga...
poti merge foarte tare cu ea pe viraje, nu stisu ce va sperie asa tare. este previzibila, amortizoarele sunt pe gaz si mie mi se parea ca sta ok..am alergat-o mult cat am avut-o (vb de benzinara, dieselul nu prea il conduc)
motorul ala trage ca orice diesel de cilindree mica. adica in suturi, pe intervale scurte. tu ai 3.0 turbo, nu? parca e un pic mai mare decat 1.5
de unde sa stiu eu cum erau jantele? de la 120 tremura volanul tare si dintr-o data, pana acolo e foarte placuta.
dap, i-am spus si lui ca franele sunt ok, pt prima oprire cred, dar sunt
pai asa a fost masina, stock. vali spunea ca chip-ul e prost facut si nu-i place. calcata la maxim pe 1-2-3 (dar fara plecat tare de pe loc), nu trage nimic volanul sau cel putin pt mine e poate nesemnificativ, n-am avut nici cea mai mica senzatie de cuplu si ca masina ar vrea sa plece undeva. e drept ca nu am cu ce sa o compar, e prima masina de 1.5 cu care am mers, dar cred ca raspunsul e similar cu 2.0CRDI de pe tucson. poate remapata se schimba mult din raspunsul motorului pt sasiul ala.
poate mergi tu, dar eu prima data la volan, n-am mers. am uitat sa-l intreb daca are casco.
dupa cum am spus, n-am simtit nici un sut. daca da suturi, un TDI cred ca e racheta. n-am comparat motorul cu nimic, ci cum merge el. daca trag toate de 1.5 la fel, mi-e indiferent sincer, nu crezi? se schimba cu ceva datele problemei?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#89
Scris 03 noiembrie 2009 - 10:33
ieri am schimbat rotile cu cele de iarna ...dimensiune anvelope 185/65 R14
nu am testat daca tremuriciul mai persista asa ca voi reveni cat de curand cu noile impresii .. sper sa imi confirm banuiala ca anvelopele 205/45 R16 dupa un rulaj de apropximativ 40k km au probleme de ovalizare. ( apropo la primavara de donez aceluia care detine un atlelaj cu gume pe 16 , exista ? )
in privinta puterii dezvoltate recunosc ca nu am urmarit impresionarea asistentei ci doar a-mi confirma banuieleile ca ceva nu merge ceas ...
sper ca la proxima intalnire sa binevoiesc a reveni la combinatia resoftare + powerbox .
In aceasta combinatie ..gume inguste ..putere sporita ... Relu nu va mai avea tupeu sa traga de elastice ... . Si daca va trage din nou ? Atunci sa vezi urzicare ...
#90
Scris 03 noiembrie 2009 - 11:06
in plus, daca asta are torque steer, sa vezi una de 300+ cai FWD
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#91
Scris 04 noiembrie 2009 - 03:18
#92
Scris 04 noiembrie 2009 - 03:43
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#93
Scris 04 noiembrie 2009 - 04:29
Good Year -am pus cateva poze mai deunazi pe site ..si parca au fost vazute de tineCe cauciuce sunt cele de 16? Acum ce i-ai pus vali?
185/65 R14
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 04 noiembrie 2009 - 04:33
#94
Scris 04 noiembrie 2009 - 04:55
surioara ta de ce nu se inscrie pe garajul.ro la Club KIA ? Sa povesteasca ce masina naspa si chinuita a cumparat . Oricum poate se gandeste sa treaca la Subi ca e riscant sa mearga cu RIO .vali, sa mergi cu "fosta" ta sa compari..stiu ca ai zis ca mai vrei sa mergi cu ea
RIO nu este masina adevarata ...asa ma jigneai mai deunazi . :angryflame:
ma bucur ca poti vorbi si despre RIO cand si cand .. nu respiri doar Subaru .
Aceasta postare a fost editata de valentin_iordan: 04 noiembrie 2009 - 05:00
#95
Scris 04 noiembrie 2009 - 10:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#96
Scris 04 noiembrie 2009 - 11:35
si sunt destui, ca suntem in Ro
#97
Scris 04 noiembrie 2009 - 11:54
:thumb:
#98
Scris 05 noiembrie 2009 - 08:16
pe oricine judeca masina dupa emeblema
si sunt destui, ca suntem in Ro
vorbesti despre BMW nu?
ce zici tu se aplica la mai multe marci,KIA e doar un alt cazan,acum ca domnul Valentin are impresia ca e cazanul suprem nu e problema atat sa nu se supere cand mai aduce cineva critici la saracie.
PS -soramea are un Ceed e ok masina atat ca trozneste ceva la directie si interiorul se murdareste cam repede(fetele de usi)
#99
Scris 05 noiembrie 2009 - 08:35
Fiecare masina -noua sau in toate mintile ei- e placuta in felul ei, indiferent de pretul platit pentru ea.
#100
Scris 05 noiembrie 2009 - 11:29
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi