Audi S3
#26
Scris 02 septembrie 2007 - 10:34
Doom,sper c-ai citit si printre randuri si-ai realizat ca ai o bijuterie de masina,dar cam scumpa...(eu sunt cam dobitoc si-as fi vazut ce masinute sh as fi prins in cei 42 de mii...n-am idee...--e deplasata sugestia, dar e o sugestie...) :thumb:
#27
Scris 02 septembrie 2007 - 11:14
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#28
Scris 02 septembrie 2007 - 11:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#29
Scris 02 septembrie 2007 - 11:49
#30
Scris 02 septembrie 2007 - 12:05
De dat nu as fi dat 43000 pe o masina,
tu privesti din pozitia ta cei 43mii euro. Daca ai avea 500mii cash, nu-i asa ca ai da 43.000 pe o masina?
apoi toate marcile de auto au navi ptr IT(e cotata ca o buna piata ptr vinzarea auto)
dar pt RO inca nu au, si de ce sa dai 5% din valoarea masinii pe un gadget inutil?
si mai apoi nu as fi dat pe un AUDI s3(pierzi enorm la revinzare)
daca te uitati putin dupa S3 sh pe net, stiai ca isi tin pretul surprinzator de bine, doi colegi de pe vwf si-au luat S3 din 2001! (8L) cu 15.000, respectiv cu 16.000 euro. Mai zi-mi o masina din 2001 care costa peste 15.000
si mergind mai departe sau revenind la ce am postat mai sus,nu as evalua posibilitatea de a pune pda ptr navi la masina de 43000 euri(eventual as valuta varianta de a pune navi original dupa achizitie),dar asta e parerea mea,daca am gandi toti identic nu ar mai avea nici un farmec...
revin si eu, de ce sa dai 5% din valoarea masinii pe ceva inutil, cand poti da 0,5% pe ceva util?
#31
Scris 02 septembrie 2007 - 12:55
La revanzare pierzi enorm la orice masina noua....uite-te cat costa acum un BMW din 2001 comparativ cu ce pret avea de nou.
Poate DMIHNEA s-ar fi orientat catre o limuzina la banii astia...dar daca eu sunt pasionat de hatchback-uri ce sa ii faci...
Intotdeauna am zis subliniat faptul ca GTI-ul chiar isi merita banii pe cand S3-ul e doar pentru nebuni maniaci ca mine.Daca luam problema economic nu merita S3, daca analizez cu sufletul atunci merita platit orice pret ca sa fii fericit.Daca as fi si mai maniac investind cateva mii de euro (maxim 2) se poate ajunge la peste 300 de cai si performante pe care nu le poti avea la absolut nici o masina noua sub 50.000.
Despre navi...am preferat scaunele scoica in loc, din motivele subliniate de SHARANEL.
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 02 septembrie 2007 - 12:58
VW Passat B6
#32
Scris 02 septembrie 2007 - 01:44
ot: schimba masina de la profil
@andrei aia 0.9 se rezolva printr-un chip, daca vrei neaparat, cum am spus iti mai raman vreo 7000 E
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#34
Scris 02 septembrie 2007 - 01:51
P.S. Mol facem o afacere...eu iau CL600 ala si intretinerea(impozit, casco,consumabile) o platesti tu iar daca se strica ceva avand in vedere ca nu mai e in garantie iti sugerez sa fugi din tara ca sigur voi veni cu toporul dupa tine
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 02 septembrie 2007 - 01:58
VW Passat B6
#35
Scris 02 septembrie 2007 - 01:52
43k DDP la noi. Pe cand SH'urile alea, cu taxa de inmatriculare depasesc cam mult ... nemaitinand (sau cum se scrie?) cont si de cilindreea muuult mai mare, care ulterior inseamna cheltuieli mai mari
Nu a aparut Evo 9? Sau te refereai la 10? :-/
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 02 septembrie 2007 - 01:55
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#36
Scris 02 septembrie 2007 - 01:57
VW Passat B6
#37
Scris 02 septembrie 2007 - 02:03
Daca-i uitat,deja,sa stii ca ai si-o motocicleta noua...sau ai uitat deja de ea...
#38
Scris 02 septembrie 2007 - 03:58
@DOOM Forester 2.5 XT nu e mai mult pt offroad, just ask cata. hmm chiar, va dati? EVO IX e adevarat ca are interior naspa si EVO X nu puteai sa mai astepti ca sa-l iei. de 6 MPS ce zici?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#39
Scris 02 septembrie 2007 - 04:23
N-am uitat de CBF astept sa ii fac asigurare casco momentan.
VW Passat B6
#40
Scris 03 septembrie 2007 - 03:25
pe de alta parte ai posibilitatea sa iesi linistit pe drumuri neatacabile cu o masina normala si performante de genul asta, care sa nu te coste macar 100k�, vezi ca l-am bagat stock pe transalpina si a fost ok. pt alte terenuri, youtube.
dar S3 se vrea altceva, nu le poti compara. e scumpa, dar cu putina pricepere cica poti atinge viteza maxima afisata, ceea ce nu e rau. la forester trebuie sa bagi minim 15k� in ea sa atinga o viteza similara.
cred ca stock S3-ul asta nou ma face pe sosea foarte tare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#41
Scris 03 septembrie 2007 - 03:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#42
Scris 03 septembrie 2007 - 04:13
Acum despre S3...masina va aparea cel mai probabil in autoshow la un moment dat, nu stiu exact cand.
VW Passat B6
#43
Scris 03 septembrie 2007 - 04:17
forester e o masina ieftina si printre putinele corecte pret/performanta/dotari. exista mici neajunsuri (mai baraie o imbinare sau se cojesc prezoanele )
La ,,jeep''-uri se cojesc si jantele(vezi ce ti-a scris Aditzu)
cred ca stock S3-ul asta nou ma face pe sosea foarte tare.
Crezi? Nu-i o certitudine?
Aceasta postare a fost editata de mol: 03 septembrie 2007 - 04:17
#44
Scris 03 septembrie 2007 - 05:14
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#45
Scris 03 septembrie 2007 - 06:06
Crezi? Nu-i o certitudine?
la liniute am vazut forester sa faca masini mai rapide ca S3, e chestie de sofer. pe sosea insa e cu totul alta treaba. ar fi interesant sa am aceeasi putere cu el.
jantele nu au mai nimic, iar prezoanele cred ca au fost afectate de ceva, din 2 masini, numai la mine s-au dus e, asta e treaba minora. la cealalata aveam acel fluierat de la chederul fata, la mine nu era. nu cred ca sunt constanti in calitate. vopseaua de la interior se poate lua usor cu orice diluant.
da mai doom, S3 e mai de suflet (nu zic ca forester nu poate fi, dar eu nu prea ma atasez de masini), e marca de lux, alta clasa, alti bani. din pacate insa traiesc in romania si e tare placut sa nu-ti faci griji pe ce drum mergi. am facut tara cu forester si a urcat peste tot, numai zapada nu am prins. daca la S sportivitatea e calitatea principala si destinatia masinii, la mine e doar o consecinta a platformei WRX.
sa vb cu aicu, stiam in detaliu ce a facut cu masina, dar am uitat
nu pot spune ca aleg oricand forester XT fata de S3. imi plac ambele la fel de mult. cum la drum lung si golful imi place, desi imi da dureri de spate foarte mari, iar in curbe e problematica.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 03 septembrie 2007 - 06:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#46
Scris 03 septembrie 2007 - 09:59
cum la drum lung si golful imi place, desi imi da dureri de spate foarte mari, iar in curbe e problematica.
Off topic: cum adica golf-ul e problematica in curbe ?!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#47
Scris 03 septembrie 2007 - 11:17
#48
Scris 04 septembrie 2007 - 12:23
VW Passat B6
#49
Scris 04 septembrie 2007 - 01:00
Off topic: cum adica golf-ul e problematica in curbe ?!
suspensia de drumuri grele ori are ceva ori in curbe intra 4motion in conflict cu ESP si ASR, dar masina e foarte greu controlabil, si becul ala ESP face ca la balamuc. in aceeasi curba intra maxy cu fiatul fara probleme. golf fuge si de spate si de fata, destul de aiurea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#50
Scris 04 septembrie 2007 - 06:29
de ce nu i-ai decuplat ESP-ul ??
scuze de offtopic.
cat despre alegerea lui doom, e strict problema lui. pana nu o sa vina sa-mi ceara bani pentru masina, eu nu pot decat sa-l felicit inca o data si sa-i urez mii de km fara probleme.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi