Audi S3
#51
Scris 04 septembrie 2007 - 07:55
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#52
Scris 04 septembrie 2007 - 11:12
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#53
Scris 04 septembrie 2007 - 12:53
curios, inca nu mi-a fugit masina de spate, iar ESP-ul a intrat destul de rar, chiar foarte. si am avut ocazia sa o testez in padurea Bogatii. in plus, se zice ca G5 are suspensie mai reusita ca G4.
de ce nu i-ai decuplat ESP-ul ??
scuze de offtopic.
cat despre alegerea lui doom, e strict problema lui. pana nu o sa vina sa-mi ceara bani pentru masina, eu nu pot decat sa-l felicit inca o data si sa-i urez mii de km fara probleme.
cine poate sa mute dicutiile la mine pe topic, ar fi bine, S3 meriat mai mult respect.
de frica nu l-am decuplat, nu stiu cum intra 4motion, nu e ca la subaru sa simti ce face masina, la golf intra cand vrea muschii lui. oricum cred ca decuplarea totala nu e posibila.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#54
Scris 04 septembrie 2007 - 07:18
poi vezi, S3-urile sunt de la 11.000 in sus, fii sigur ca la 11000 sunt cele cu dotari minine, km multi si forjate... oricum, adauga taxa de prima inmatriculare, cheltuielile cu aducerea masinii in ro, eventual mai pune 500 euro profit la samsar... si tot pe-acolo iesi. Cam asta e pretul corect.SHARANEL,Ce zici tu ca s3 din 2001 costa 16000,se poate,dar pe acilea pe autoscout si nu numai cele din 2001 costa intre 11000 si mai mult (...)
nici mie nu mi-a intrat esp-ul, spatele nu a fugit niciodata (cel putin nu l-am simtit), si am dus masina la limita de cateva ori, o singura data mi-a intrat in curba, cand am abordat optimist o curba luuunga cu 160 la ora, abia atunci a palpait putin esp, in rest intervine doar cand se rupe aderenta cand dau span intr-a doua (de ex, cand tzasnesc din spatele unei masini intr-o depasire, esp -sau asr-ul din el - palpaie pana ii dau a treia).curios, inca nu mi-a fugit masina de spate, iar ESP-ul a intrat destul de rar, chiar foarte.
am A3, dar suspensiile (cred ca) sunt identice cu Golf4 (la fel ca toata masina).
#55
Scris 07 septembrie 2007 - 01:34
Azi am fost sa ma vad cu un potential client pt GTI si acum nu mi se mai pare asa de fioros ca inainte.
VW Passat B6
#56
Scris 07 septembrie 2007 - 01:58
13.2% numai in Bukale?
Ex-FN2 owner
#57
Scris 07 septembrie 2007 - 02:35
VW Passat B6
#58
Scris 13 septembrie 2007 - 05:31
VW Passat B6
#59
Scris 13 septembrie 2007 - 09:25
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#60
Scris 14 septembrie 2007 - 11:51
Rasat bibiul.Ca arhitect ,inca,vad ca nu te-ai molipsit de supradimensionarea necesitatilor...
Un comentariu inteligent(usor pleonasm): Ce moto SS,sh, mi-as trage din contravaloarea scaunelor.
Obraz subtire,nu gluma...
#61
Scris 14 septembrie 2007 - 03:42
VW Passat B6
#62
Scris 18 septembrie 2007 - 11:35
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 18 septembrie 2007 - 11:36
VW Passat B6
#63
Scris 19 septembrie 2007 - 02:30
#64
Scris 19 septembrie 2007 - 10:13
#65
Scris 06 octombrie 2007 - 06:35
VW Passat B6
#66
Scris 06 octombrie 2007 - 07:18
Coupe,4*4,... suta-i perfectibila, pentru a tinde catre masina din vis.
Superba.
#67
Scris 06 octombrie 2007 - 07:53
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#68
Scris 06 octombrie 2007 - 07:54
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#69
Scris 06 octombrie 2007 - 08:03
#70
Scris 06 octombrie 2007 - 10:56
Suspensia cat de tare sau confortabila este ?
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 06 octombrie 2007 - 10:58
#71
Scris 07 octombrie 2007 - 12:01
Suspensia este foarte tare dar totusi confortabila, nu iti rupe rinichii asa cum se intampla la GTI unde pe piatra cubica ai impresia ca te bate cineva.
Canan, eu o spal cam o data pe saptamana in functie de conditiile meteo si gradul de murdarire dar cam la cateva ore dupa spalare deja se vede praful pe ea.
VW Passat B6
#72
Scris 07 octombrie 2007 - 08:45
#73
Scris 07 octombrie 2007 - 10:03
#74
Scris 07 octombrie 2007 - 02:39
Plusuri
+ motorul mai puternic.
+ quattro - se simte bine de tot diferenta, mai ales daca e ud pe jos.
+ culoarea care desi e dificila, mi-a intrat la inima.
+ calitatea interiorului, plasticele sunt mult mai placute la atingere.
+ scaunele.
+ suspensia, la fel de tare ca la GTI dar mult mai confortabila.
+ sistemul audio Bose.
Minusuri
- cuplul care incepe mai de sus (2500 in loc de 1800rpm) - dar deja m-am obsinuit si nu ma mai deranjeaza asa tare ca la inceput.
- volanul (covrigul de care tii cu mana) e mai reusit la GTI, pur si simplu parca sta mai bine in mana, si e si un pic mai gros.
- doua usi, desi imi place cum arata suitul in spate nu e tocmai o treaba usoara, eu fiind obisnuit cu 4.
- spatiile de depozitare sunt mult mai putine si mai prost gandite, o sticla de 0,5 de cola isi gaseste greu un loc.
- din trusa de scule lipseste surubelnita, banuiesc ca mi-au subtilizat-o la Porsche, am pus eu una in loc.
- stergatorul de pe luneta e mai bun la GTI, aerotwin e cand la S3 e modelul clasic.
- footrest-ul este dintr-un plastic si nu metalic, lucru care mi se pare cam penibil avand in vedere diferenta de pret fata de Golf.
VW Passat B6
#75
Scris 07 octombrie 2007 - 03:30
Nu ai reusit inca sa vinzi GTI-ul?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi