EURO NCAP - pro sau contra?
#26
Scris 03 septembrie 2007 - 09:06
La lovirea de un obstacol fix cum forta egal masa ori acceleratia presupunand ca acceleratia este aceeasi la ambele masini, masa fiind clar mai mare in cazul seria 5 atunci si forta de lovire a obstacolului fix este mai mare in cazul seria 5 totusi numarul de stele este tot 5.
Deci daca folosesti aceeasi referinta pentru ambele masini seria 5 este mai sigura decat Fiat 500. Daca le privesti la nivelul fiecarei clase ambele sunt bune insa in timp ce conduci Fiat-ul roaga-te sa nu intre unul cu seria 7 in tine
Life must be taken one disaster at a time
#27
Scris 03 septembrie 2007 - 09:55
Fiat 500:
The passenger compartment remained stable during the impact. The driver's knees were well protected by an airbag. Fiat showed that the airbag would also protect larger and smaller occupants and those sat in different seating positions. There were no structures in the dashboard that presented a risk of injury to the passenger's knees and femurs.
Seria 5:
The body structure performed well with minimal distortion to the footwell and door aperture. Displacement of the foot pedals was also well controlled. However, the driver's chest and to a lesser extent the passenger's chest were loaded by the seat belt and both risked knee injury from contacting hard points behind the fascia. The center rear belt was a three point type that has been shown to give far superior protection to that of a lap belt alone. A good safety feature was that the center seat belt could not be used unless the hinged seat back was correctly latched.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 03 septembrie 2007 - 09:55
#28
Scris 03 septembrie 2007 - 11:20
Pai nici nu trebuie sa fie. In testul propus de EuroNCAP impactul nu este unul masina/masina, ci unul masina/bariera deformabila - obiect fix (important ca este fix, deci el nu se deplaseaza la impact) si care prin deformare controlata simuleaza impactul real masina/masina (obiecte care amblele nu sunt fixe) la o viteza ceva mai mica decat cea la care are loc testul.
pai stai ca o fi el fix si masina mobila, de acord. dar exact in momentul impactului botul masinii tot resimte intreaga forta, iar masina e decelerata violent pana la 0 si apoi accelereaza in spate la fel de violent.
in rest sunt perfect de acord cu tine
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#29
Scris 03 septembrie 2007 - 12:13
#30
Scris 03 septembrie 2007 - 01:32
Intreb inca o data: din punct de vedere universal (stiu, putin utopic) care e mai sigura: fiat 500 sau seria 5? Nu ma refer fiecare in clasa ei si alte situatii rar intalnite. In conditiile traficului de la noi, care e mai sigura?
In care ai sta cu mai putine griji?
#31
Scris 03 septembrie 2007 - 01:44
Insa in afara orasului e clar ca seria 5 sau chiar un SUV poate sa prezinte mai multa siguranta. Desi daca iti aduci aminte de accidentul din Constanta in care a luat foc acel Porsche Cayenne nimic nu e sigur cand ai viteza mare si singura solutie e sa mai treci din cand in cand pe la biserica.
Life must be taken one disaster at a time
#32
Scris 03 septembrie 2007 - 02:08
Cert este ca in conditiile simulate de EuroNCAP, care sunt alese destul de rational zic eu, Fiatul 500 este ceva mai sigur decat seria 5 sau decat un Q7
P.S. Si totusi subiectul acesta ce legatura are cu sectiunea de noutati ?
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 03 septembrie 2007 - 02:14
#33
Scris 03 septembrie 2007 - 02:58
in seria 5 esti mai sigur decat in masini mai mici la impact.. daca lovesti un tir.. ghinion..
in suv esti mai sigur decat in porsche 911.. pr ca in caz de impact ai mari sanse sa il incalici..
in tir esti mai sigur decat in masini gen 500, seria 5 sau suv...daca lovesti zidul sau alt tir... ghinion.
in tanc esti mai sigur decai in toate cazurile de mai sus, cu conditia sa nu lovesti alt tanc.
pana la urma siguranta o fac cei de la volan, circuland legal, atent si preventiv..
daca asdtea sunt respectate... pt avioane, bolovani sau copaci pe masina inca nu s-au inentat stele ncap sa te salveze
#34
Scris 03 septembrie 2007 - 05:10
#35
Scris 03 septembrie 2007 - 05:20
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#36
Scris 03 septembrie 2007 - 05:48
civic e pilaf, usa din dreapta aproape ca intra in aia din stanga si nici o sansa pt pasageri
[...] cu airbag lateral si/sau cortina se pare ca ar fi supravietuit si nu ar fi fost nici grav ranit.
@msbls ... nu ti se pare ca ti se contrazic cele 2 afirmatii? Cu ce crezi ca ajuta un airbag lateral daca usa din dreapta aproape ajunge in cea din stanga? Sau e ca'n bancul ala cu purtatul centurii?
Cred ca de asta e vorba ... si a mai fost pe forum, daca nu ma inseala memoria
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#37
Scris 03 septembrie 2007 - 06:07
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 03 septembrie 2007 - 06:08
#38
Scris 03 septembrie 2007 - 07:01
@sandu nu e chiar asa, mai conteaza si de ce te lovesti in interior. si din punctul meu de vedere siguranata activa e mult mai importanta (si aici un SUV sta mai prost), de ce sa ajungi sa te salveze (sau nu) airbagurile, centurile, zonele deformabile etc., cand poti in multe cazuri sa eviti.iar pajero trece prin ea ca prin branza aproape, dar se agata de ea si se rastoarna (tipic SUV/offroader), soferu tot mort ar fi fost, pentru ca fiind model vechi nu avea nici un airbag, cu airbag lateral si/sau cortina se pare ca ar fi supravietuit si nu ar fi fost nici grav ranit.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#39
Scris 03 septembrie 2007 - 07:14
Ca idee ... marimea conteaza ... dar mai conteaza si cum e gandita masina
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#40
Scris 03 septembrie 2007 - 09:36
#41
Scris 04 septembrie 2007 - 07:32
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 04 septembrie 2007 - 07:32
#42
Scris 04 septembrie 2007 - 09:59
#43
Scris 04 septembrie 2007 - 10:27
#44
Scris 04 septembrie 2007 - 11:19
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#45
Scris 04 septembrie 2007 - 11:26
#46
Scris 04 septembrie 2007 - 11:33
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#47
Scris 04 septembrie 2007 - 11:44
#48
Scris 04 septembrie 2007 - 12:17
Comparam un seria 5 cu un fiat 500 si spunem ca (dpdv al euro-ncap) are mai multe stele.
wtf?! as alege sa fiu intr-un 5-ar oricand decat intr-o cutie cu air-bag la genunchi...
Ca sa nu mai zic ca ideea ca daca te lovesti de o masina cu aceeasi masa este de o probabilitate mai mult decat mica in tara asta unde toti au o manie catre SUV-uri...
#49
Scris 04 septembrie 2007 - 12:22
Dar sigur, un super-mini cu 5 stele este mai sigur decat un super-mini cu 4 stele.
Proud to be Renault F1 fan
#50
Scris 04 septembrie 2007 - 12:46
Nu te ajuta cu nimic ca te afli intr-un executive-car daca iti rupi genunchii de bordul dur, sau in pedale, sau in podeaua care se fractureaza (cum a fost la testul cu Q7) in cazul unui impact fontal ceva mai serios, cum ar fi cel cu o masina cu masa similara sau cu un obstacol dur.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi