

Scris 04 septembrie 2007 - 04:09
Scris 04 septembrie 2007 - 04:27
Scris 04 septembrie 2007 - 04:45
Scris 04 septembrie 2007 - 04:50
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 04 septembrie 2007 - 04:50
Scris 04 septembrie 2007 - 04:57
Scris 04 septembrie 2007 - 06:01
Quote
Statisticile culese din realitate nu-ti prea dau dreptate, sorry. Daca ai tu alte date care sa-ti sustina ipoteza te invit sa ne-o arati.ai sanse mult mai mare intr-un X5 de 2.5tone vs. raba/saviem de 3.5-7 tone de care e plin pe sosele decat in fiat 500 sau smart de 900kg
Scris 04 septembrie 2007 - 06:05
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 04 septembrie 2007 - 06:10
Scris 04 septembrie 2007 - 06:09
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 04 septembrie 2007 - 06:11
Scris 04 septembrie 2007 - 10:17
Quote
Intreb inca o data: din punct de vedere universal (stiu, putin utopic) care e mai sigura: fiat 500 sau seria 5?
Quote
Statisticile culese din realitate nu-ti prea dau dreptate, sorry. Daca ai tu alte date care sa-ti sustina ipoteza te invit sa ne-o arati.
Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 04 septembrie 2007 - 10:20
Scris 05 septembrie 2007 - 12:49
vrajitorul din orz, on Sep 4 2007, 11:17 PM, said:
@Sandu: daca intra ala in tine am inteles. Da daca intri tu in el, ce te faci? Il omori, dai spaga, nu faci puscarie ca asta e, dar cum ramine cu somnul pe restul vietii? Tu poate oi fi cel mai sigur sofer de pe planeta, dar statistic vorbind, 50% din accidente se intimpla din vina alui cu suv-ul.
Scris 05 septembrie 2007 - 07:17
vrajitorul din orz, on Sep 4 2007, 11:17 PM, said:
Pai cauta...Nu am gasit statici in care subiectul sa fie axat (si) pe X5, deci care sa fie efectuate pe un esantion reprezentativ din care se poate deduce siguranta unui BMW X5. V-am aratat doar studiul suedez: link direct la site-ul oficial EuroNCAP.Pai cauta datele cu oamenii morti la suta de mii de masini (daca am timp le caut eu). X5 pare foarte sigura ("pare" pentru ca e greu de spus ... depinde si de profilul soferului care la X5 e relativ "linistit"), pe de alta parte insa alte SUV-uri sint de vreo 5-6 ori mai nesigure ca o Honda Civic.
Scris 05 septembrie 2007 - 07:45
Quote
Si chiar si asa, decat somn de veci mai bine somn agitat,
Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 05 septembrie 2007 - 07:48
Scris 05 septembrie 2007 - 08:15
Scris 05 septembrie 2007 - 08:22
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 05 septembrie 2007 - 08:29
Scris 05 septembrie 2007 - 08:50
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 05 septembrie 2007 - 08:52
Scris 05 septembrie 2007 - 08:57
Scris 05 septembrie 2007 - 09:16
Scris 05 septembrie 2007 - 09:37
Scris 05 septembrie 2007 - 09:59
Scris 05 septembrie 2007 - 10:22
Scris 06 septembrie 2007 - 01:41
Scris 06 septembrie 2007 - 07:23
Scris 06 septembrie 2007 - 08:08
spining, on Sep 6 2007, 02:41 AM, said:
Ei iata, ca mi-am racit gura degeaba. Problema nu se pune asa, ba chiar a propune un scenariu ca cel de sus denota o crunta neintelegere a ideii de siguranta auto in perspectiva moderna si a obiectivelor EuroNCAP. Poate in anii '80 se judeca asa, sa ai o masina cat mai mare pentru a fi in siguranta. Intr-un scenariu ca acela, si asa probabil mai rar intalnit real-life daca consideram totalitatea accidentelor rutiere, siguranta este relativa, adica siguranta ta in seria 5 este strict dependenta de conditia ca cel in care te izbesti sa fie mult mai mic si/sau mai usor. La fel de bine te poti izbi pe Magheru pe contrasens cu un autobuz...Cu alte cuvinte, "siguranta" de care vorbesti tu spining, dar si altii precum sandubogdan, se bazeaza pe caracteristica altor autoturisme, care trebuie sa fie neaparat mai usoare ca voi sa va simtiti in siguranta, adica "siguranta" unora se bazeaza pe "nesiguranta" altora. Numai ca EuroNCAP are alta misiune. Sa nu mai amintesc avantajul de a fi mai greu, devine brusc un dezavantaj in accidentele in care este implicata doar masina respectiva. Eu nu spun ca asemenea cazuri in care o masina mai grea pur si simplu spulbera una mai usoara nu sunt intalnite, si ca o masina foarte grea poate fi si mai sigura, insa eu am avut impresia ca se doreste a se discuta cu totul altceva, se pare ca m-am inselat...Frate, daca seria 5 ar avea doua stele iar smart-ul 15 la testele astea pe mine nu m-ar convinge nimeni vreodata ca Smart-ul e mai sigur. Vorbim de un accident in oras, doua masini care circula cu 45km/h... Un smart si un Seria 5. Seria 5 iese pe contrasens (pe Magheru) si se loveste frontal cu Smart-ul. In care masina alegi sa fi? Cat material deformabil e la smart? Dar la seria 5? A, ca poate cel din seria 5 da cu genunchiul in nu stiu ce muchie din masina si isi sparge rotula. Posibil... Insa si cu rotula sparta tot se da jos din masina si are timp sa-si sune toti prietenii in timp ce descarcerarea se joaca de-a conserva de peste cu Smart-ul...
Scris 06 septembrie 2007 - 09:23
Aceasta postare a fost editata de AND1: 06 septembrie 2007 - 09:25
Scris 06 septembrie 2007 - 01:42
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi