Doc: �07 Honda Civic Type-R (FN2)
#1
Scris 07 septembrie 2007 - 03:13
Ca orice topic de prezentare, voi incepe prin face o lista completa cu specificatiile ei:
Model: Civic Type-R 2.0L i-VTEC
Culoare: Milano Red
Date tehnice
Motorizare Tip i-VTEC
Cilindree (cc) 1998
Putere maxima (cp / rpm) 200 / 7800
Moment maxim (Nm / rpm) 193 / 5600
Tipul combustibilului Benzina
Consum
Urban (l/100km) 12.7
Extra urban (l/100km) 7
Combinat (l/100km) 9.1
CO2 (g/km) 215
Transmisie: 6 trepte manual
Performante
Acceleratie 0-100km/h (sec) 6.6
Viteza maxima (km/h) 235
Mase si greutati
Capacitate rezervor (litrii) 50
Masa proprie (kg) 1338
Capacitate portbagaj (VDA,kg) 485
Masa maxima suport bagaje plafon (kg) 45
Nivel de echipare
Exterior
Jante din aliaj 18" 18x7 1/2 J
Anvelope Bridgestone Potenza 225 / 40 R18 88Y
Faruri Xenon �
Eleron hayon, in culoarea caroseriei �
Adaos spoiler fata, in culoarea caroseriei �
Praguri sport �
Adaos spoiler spate, in culoarea caroseriei �
Bare de protectie in culoarea caroseriei �
Oglinzi laterale in culoarea caroseriei �
Semnalizatoare incorporate in oglinzile laterale �
Oglinzi reglabile electric si incalzite �
Reglare faruri din interior �
Manere usi - cromate �
Teava de esapament cromata, dubla �
Lungime (mm) 4270
Latime (mm) 1785
Inaltime (mm) 1445
Instrumente si control
Computer de bord multi-functional �
Control automat viteza croaziera �
Ceas digital integrat in sistemul audio �
Avertizor sonor evitare lumini in functiune �
Deschidere capac rezervor, din interior �
Turometru �
Afisare temperatura exterioara �
Kilometraj cu afisaj digital (trip) �
Afisaj digital consum combustibil �
Siguranta
Airbag frontal - sofer si pasager �
Airbag lateral - sofer si pasager �
Airbag de tip cortina - fata, spate �
Sistem anti-blocare roti (ABS), la franare �
Distributia electronica a fortei de franare (EBD) �
Asistare la franarea de urgenta(EBA) �
Lampa suplimentara stop frana �
Bare de protectie laterale ( integrate in usi) �
Centuri de siguranta fata, cu pre-tensionare �
Centuri de sigurantax4, cu 3 puncte de prindere �
Sistem ISOFix pentru prindere scaun copii �
Discuri frana ventilate, fata �
Discuri frana - spate �
Controlul stabilitatii si tractiunii (VSA) �
Clapeta acceleratie cu comanda electrica(Drive By Wire) �
Securitate
Separator portbagaj �
Imobilizator electronic pornire motor �
Numar de identificare vehicul vizibil din exterior (VIN) �
Inchidere centralizata �
Confort
Climatizare cu reglaj automat �
Suport picior stang, din aluminiu �
Pedale sport din aluminiu, cu ornamente �
Directie servoasistata electric �
Volan imbracat in piele �
Volan reglabil pe inaltime si adancime �
Parasolar sofer cu oglinda cu capac protectie �
Parasolar pasager cu oglinda cu capac protectie �
Stergatoare fata cu temporizare �
Geamuri fata actionate electric �
Priza curent, spate �
Suport pahare x 2 �
Spatiu suplimentar de depozitare cu capac, in portbagaj �
Lumina portbagaj �
Scaune
Pachet Alacantara (scaune) �
Scaun sofer rabatabil, cu memorie �
Scaun pasager rabatabil, cu memorie �
Consola centrala �
Scaun sofer reglabil pe inaltime �
Scaune spate rabatabile 60:40 �
Centuri de siguranta spate x 2 cu 3 puncte de prindere �
Sistem audio
Sistem navigatie Pioneer AVIC D3
Boxe fata - 17 cm Focal Polyglass
Tweetere Focal Polyglass
Statie Focal FP 5.500
Subwoofer Focal Polyglass
Pret DDP 25.500 Euro
Dupa investitia in sonorizare de aprox 10000 RON, deh aparatura costa ceva, ma gandesc sa trec la o noua etapa de modificari:
1. jante de aliaj - 18" OZ Ultraleggera (indecis - momentan jantele stock sunt enkei, dar daca performanta o cere le schimbam);
2. folie autorizata pe toate geamurile;
3. kit complet spoiler fata-spate original honda;
4. set complet etrier 4 pistonase +disc+placute frana (posibil Brembo)
5. admisie completa - (inca nimic concret pentru modelul asta);
6. evacuare - (momentan doar de la Miltek dar nu ma coafeaza);
7. ecu hondata (cand apare)
8. capota carbon (cand apare);
9. suspensie coilover reglabila pe duritate;
10. kit compresor 260-280CP
Sper sa reusesc sa bifez macar jumatate din cele 10 puncte propuse.
Masina in prezent are 3000km, ocazie cu care va primii si primul schimb de ulei. Ca sa conduci o astfel de jucarie iti trebuie ceva timp de acomodare, chiar si dupa cei 3000km inca nu reusesc sa o stapanesc bine. Interiorul este futurist asa cum v-ati obisnuit de la modelul normal, diferentele se arata insa la culoarea rosie a bordului si scaunele in doua culori de piele alcantara foarte bine profilate. Odata asezat in scaun nu prea mai poti sa te misti stanga-dreapta, pur si simplu te imbratiseaza (aviz celor mai solizi - scaunele astea nu sunt facute pentru voi). Bordul este proiectat special pentru sofer, toate functiile acestuia fiind orientate catre acesta. Sunetul motorului este demential incapand cu 6000RPM, din aceasta cauza este destul de greu sa conduci sub aceasta valoare. Am incercat de multe ori sa merg calm in oras, sub 5000RPM, dar de putine ori am reusit sa nu ii mai dau cate un kickdown si sa o tin in zona rosie (8000RPM).
Setarile suspensiei sunt sport si impreuna cu jantele de 18" fac din mersul in oras o experienta de raliu in a ocolii gropile si gurile de canal. Cert este ca la 307 cand incercam sa ocolesc o groapa dadeam in 3, cu Honda la simpla miscare de volan am ocolit obstacolul si imediat masina a revenit pe traiectorie. Am avut ocazia sa parcurg traseul Brasov-Cheia-Ploiesti de vreo 2 ori si de fieacare m-am simtit ca pe o pista karting. Masina nu se misca de pe traiectorie si mai mult de atat nu se inclina pe viraje - merge ca pe sina de tren. Din pacate gumele cu care este incaltata sunt concepute pentru circuit si fara o incalzire suplimentara nu dau randamentul scontat.
Cam atat pentru astazi, am sa revin si cu cateva poze pentru galerie.
#2
Scris 07 septembrie 2007 - 03:32
#3
Scris 07 septembrie 2007 - 08:34
#4
Scris 07 septembrie 2007 - 08:47
cum sta cu consumul la 8000rpm?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#5
Scris 07 septembrie 2007 - 08:57
defapt cred ca e
Consum
Urban (l/100km) 12.7
asta cred ca e cel real pt. ca pare cam mare pentru cel dat de producator, pentru ca daca asta e cel dar de producator, real la 8000rpm probabil consuma 20%
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 07 septembrie 2007 - 08:58
#6
Scris 07 septembrie 2007 - 10:10
Si eu i-am zis ca e prematur schimbul .
Ex-FN2 owner
#7
Scris 07 septembrie 2007 - 10:40
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#8
Scris 07 septembrie 2007 - 11:14
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#9
Scris 07 septembrie 2007 - 12:48
#10
Scris 07 septembrie 2007 - 12:56
I am going to google it sa vedem cat de bine e
Ex-FN2 owner
#11
Scris 07 septembrie 2007 - 01:00
#12
Scris 07 septembrie 2007 - 01:06
S-o stapanesti sanatos!@sandumbogdan: Crezi ca e devreme la masina care merge in 8000RPM?? Eu zic ca nu, doar nu e TDi sa schimb uleiul la 15.000Km. La masinile astea o singura grija trebuie sa ai: sa schimbi la timp uleiul in rest bagi doar gaz si ii dai talpa.
E tare asta cu ,,o singura grija''?!
...Daca-i schimbi uleiul din trei in trei mii,cu un consum urban de minim 17%...e cam costisitoare singura grija...
#13
Scris 07 septembrie 2007 - 01:12
ideea e ca erau unele discutii ca uleiul schimbat exagerat de repede poate avea efecte mai rele decat lasat asa cat trebuie, dar erau niste discutii, nu stiu cat de realiste erau, dar oricum ar fi, sa schimbi uleiul la 3000km mi se pare risipa
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 07 septembrie 2007 - 01:13
#14
Scris 07 septembrie 2007 - 01:23
Reviziile la Honda pot fi facute si la 20.000km la un mers normal, dar cine are Type-R sunt sigur ca nu va merge linistit cu ea. Alea 1200 RPM in plus pot face diferenta intre ulei bun si ulei ars. Nu cumpara mere cu pere ca nu au nicio legatura. Puterea calorica generata de motorul Honda este mult mai mare decat la Espero.
@mol: stai linistit, consumul la type-r este sigur mai mic decat la 1.8T tinut in forja. O revizie la Honda este mai ieftina decat la un TDi, asa ca nu vad de ce sa imi fac prea multe griji.
#15
Scris 07 septembrie 2007 - 01:29
Referitor la schimbatul uleiului...rau nu are ce sa fie...in cel mai rau caz e ceva inutil, dar daca zici ca sta mai mult in zona rosie posibil sa nu fie.
Succes.
VW Passat B6
#16
Scris 07 septembrie 2007 - 01:30
#17
Scris 07 septembrie 2007 - 02:01
E ok pt motor?
Intreb pentru ca sunt curios
Ex-FN2 owner
#18
Scris 07 septembrie 2007 - 02:39
@Dok sa o stapanesti sanatos. Poate pui si niste poze cu interiorul.
#19
Scris 07 septembrie 2007 - 02:46
#20
Scris 18 septembrie 2007 - 05:25
Pentru ca exista unele probleme de vizibilitate in spate, m-am decis sa instalez un sistem de camere fata/spate. Poate este un moft sau fitza dar cea de pe spate sunt sigur ca imi va fi de ajutor si nu ma refer la parcare, ci la identificarea masinilor din spate. Cum e gata sistemul fac niste poze.
Una bucata poza interior:
#21
Scris 18 septembrie 2007 - 06:51
#22
Scris 18 septembrie 2007 - 07:56
#23
Scris 18 septembrie 2007 - 09:21
functie de uleiul folosit, banuiesc insa ca e sintetic, exista o anumita actiune de spalare care dureaza, zic unii 3000 km.
deci daca schimbi la 3000 km ulei ungerea va fi mai putin eficienta.
acuma nu bag mana in foc pentru asta, dar asa auzisem.
posibil ca primul ulei din viata unei masini sa fie special, de rodaj, asa ca nu se mai aplica ce spuneam...
#24
Scris 18 septembrie 2007 - 10:37
Ex-FN2 owner
#25
Scris 20 septembrie 2007 - 07:11
Ce perere aveti de acest model? Are cineva asa ceva sa imi spuna si mie cum merge in trafic?!?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi