Salt la continut


Fotografie
* * * - - 3 Voturi

Doc: �07 Honda Civic Type-R (FN2)


  • Please log in to reply
161 replies to this topic

#51 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 02 octombrie 2007 - 09:48

Nu-i asa ca-i frustrant sa fie mai ieftin ca la un diesel :)

Vad ca atunci cand vorbesti de revizii, nu mai spui Type-R ci generalizezi spunand 'Honda'. Mare e gradina ...marketingului...ca sa nu spun altfel.

Pana la urma cine citeste topicul asta ajunge la concluzia ca intretinerea la un Type-R e undeva pe la intretinerea unui Matiz.


Aceasta postare a fost editata de dinoc: 02 octombrie 2007 - 09:48

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#52 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 03 octombrie 2007 - 01:11

Nu-i asa ca-i frustrant sa fie mai ieftin ca la un diesel :)


Frustrant? Nu stiu...din doua motive:

- nu am verificat informatia...de fapt din modul de exprimare respectiv nici nu am cum sa fac acest lucru...;
- la masinile din curte, nu le-am facut intretinerea la dealer decat pe perioada garantiei, apoi doar in regie proprie, iar in acest mod costurile devin infime.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 03 octombrie 2007 - 01:12

  • 0

#53 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 03 octombrie 2007 - 02:24

Mai infime decat ce?? Sau tu nu le schimbi decat uleiul si filtrul de ulei?!? Te anunt de pe acum, revizia la o benzinara este mai ietfina decat la diesel. Dar te inteleg, esti fan diesel si presupun ca ai harburi SH aduse din germania cu sute de mii de km in bord prin curte pe care le intretii la colt de strada. Prin simplul fapt ca la diesel se schimba regulat filtrul de motorina revizia devine mai scumpa.

Vrei tu polemici pe tema asta?? Eu nu s-au scris deja pagini intregi pe forumuri despre acest versus.

Pozele sunt de la CTR-uri nemodificate si chiar daca au vant din spate tot e ceva. O sa incerc si eu varianta asta daca apuc sa ies pe afara ca pe A2 la noi e crima curata.
  • 0

#54 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 03 octombrie 2007 - 02:32

Te rog (!) fara atacuri la persoana! El nu te-a atacat, nu o face nici tu!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#55 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 03 octombrie 2007 - 04:17

Dar te inteleg, esti fan diesel si presupun ca ai harburi SH aduse din germania cu sute de mii de km in bord prin curte pe care le intretii la colt de strada. Prin simplul fapt ca la diesel se schimba regulat filtrul de motorina revizia devine mai scumpa.


Pai daca citeai ce am scris mai sus, intelegeai ca nu am niste "harburi SH aduse din germania cu sute de mii de km in bord ".

Asa e, filtrul de motorina il schimb la 30000km si costa la un TDI 80 de lei. Sunt pur si simplu distrus de intretinerea unui TDI. Noroc ca am card de credit altfel nu stiu ce m-as face...
  • 0

#56 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 03 octombrie 2007 - 05:56

eu plateam la masina veche cam 3 mil la 15 mii km pe intretinere, la asta noua ajunge cam la 5 mil la 15 mii km pt. ca trebuie facut la reprezentanta, pe tine cat te costa dok intretinerea? spuneai ca schimbi uleiul la 3000km in loc de 15 mii km, deci de 5 (cinci) ori mai repede si cum asta e jumatate din custul intretinerii iese de cel putin 2.5 ori mai scump, asa e?
  • 0

#57 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 03 octombrie 2007 - 06:17

Nenea si tu poti sa schimbi uleiul la 5000km daca vrei sa ai parte de el mai mult timp. Fiecare cu piticii lui, Honda zice ca trebuie sa-l schimb la 20.000km si costa cam 60 RON/l. Revizia nu trebuie sa depasesca 5 Mil, dar avand in vedere intervalul de timp pot spune ca la o masina normala fac economie.
Nu stiu ce cauta discutia despre tractoare pe un topic cu o masina sport????

Oricum nu stiu de ce trebuie sa va dau voua explicatii cand eu mi-am cumparat masina dorita si nu sa o folosesc pentru a face economie. Pentru asta pot folosii tratorasul de 1.6HDi sau cine stie pe viitor poate apelez la masini hibride. Va rog, nu este de ajuns ca poluati atmosfera ati venit sa-mi poluatii si topicul? Nu cred ca am specificat la inceputul topicului ca fac un versus cu TDi-urile ci doar am afirmat intr-un post ca un motor benzina chiar si de la honda se intretine mai usor decat un TDi. Ce v-a deranjat??

Aceasta postare a fost editata de Dok: 03 octombrie 2007 - 06:24

  • 0

#58 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 03 octombrie 2007 - 07:28

Oricum nu stiu de ce trebuie sa va dau voua explicatii cand eu mi-am cumparat masina dorita si nu sa o folosesc pentru a face economie. Pentru asta pot folosii tratorasul de 1.6HDi sau cine stie pe viitor poate apelez la masini hibride. Va rog, nu este de ajuns ca poluati atmosfera ati venit sa-mi poluatii si topicul? Nu cred ca am specificat la inceputul topicului ca fac un versus cu TDi-urile ci doar am afirmat intr-un post ca un motor benzina chiar si de la honda se intretine mai usor decat un TDi. Ce v-a deranjat??



Sforaitul tau din topicul propriu.De genul celui de mai sus.
  • 0

#59 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 03 octombrie 2007 - 07:40

dupa cum spui chiar tu, intretinerea la motorul tau honda este mai costisitoare decat la tdi-ul meu, deci te cam contrazici singur, si daca mai pun si un consum la jumate, iarasi, repet, dupa spusele tare proprii, iese o diferenta destul de mare la bani ca sa mergi cu o masina care e doar trei sferturi masina, si doua usi si portbagaj mic (ultima parte e dupa spusele mele) :)

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 03 octombrie 2007 - 07:41

  • 0

#60 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 03 octombrie 2007 - 08:40

Mda!
Sa-i dau Cezarului...
Nu pot decat sa-l respect pe Dok pentru alegerea facuta(chestia cu vantul a fost o gluma).Masina e superba ,iar faptul ca-i un coupe, e un plus.Putini ar ,,trage'' de-o masina noua cum o face Dok si ,se pricepe..Il inteleg.L-am vazut cum o conduce si-am concluzionat mai multicele.Presupun ca ar merge cu RATB-ul ,decat cu un diesel.Ii plac turatiile.Din zona rosie n-o prea scapa.Asta-i el.
Putini ar da atatia bani pe un CTR,cand si-ar putea lua o ,,limuzina Passat''. Aici e diferenta.
  • 0

#61 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 octombrie 2007 - 09:30

Dok ... cum nu'ti mai convine discutia o dai cotita ca nu tre sa dai explicatii. Cand faci niste afirmatii ... pregateste'te sa le sustii ... si daca nu ai dreptate, macar recunoaste
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#62 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 03 octombrie 2007 - 09:46

mol, vad ca plimbarea cu motorul ti-a ravasit ideile.
eu as prefera sa-mi iau passat in detrimentul civicului. am spatiu mai mare, portbagaj mai mare si in general e mai sigura. sa nu uitam ca ma pregatesc pentru al doilea baieitel.
sa-mi traiasca !
haideti sa ne tinem de topic...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#63 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 04 octombrie 2007 - 08:11

Ideea era alta.
Mai toti ,(mai ales in cazul celor de aici,care avem un coeficient de inteligenta tinzand catre plus infinit) avem tendinta de a ne cumpara autoturisme ,,practice'', in alegerea carora a primat rationalul.In rationalul asta se regaseste un cumul de factori necesari individului,cu mici mari varatiuni .(consum cat mai inexistent,un numar cat mai mare de usi, o suprafata utila cat mai mare cu niste costuri de intretinere cat mai mici... :D )
Ei ,mai sunt unii ,,nebuni''(nu-i singurul de aici--eu nu fac parte ,cu regret,dintre ei)care iau ca repere alti factori,mai putin rationali.
Nu pot decat sa-i admir fiindca-si traiesc viata la alte ,,viteze''.Si pentru mine,masina din ,,vis'' ar trebui sa fie sportiva, coupe,bla,bla.

p.s.--El a gresit ,fiind ceva mai ,,sportiv'' in replici.
Oaspete,intr-un tarziu tot are sa vina si la tine un GTI(cel putin) si sa-ti vad atunci comentariile... :D :lol: :beerchug:
Mai am sanse la ceva benzina(palinca) de la tine ?Ar putea cineva sa compare palinca cu motorina? :party1:

Poate ficiorii or sa te plimbe intr-un coupe,musai benzinar.
Sa-ti traiasca!

Aceasta postare a fost editata de mol: 04 octombrie 2007 - 08:13

  • 0

#64 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 octombrie 2007 - 09:00

cand cineva isi ia masina sport nu cred ca se mai gandeste la cat costa revizia.frumoasa masina nu prea ma omor dupa interior(ma enerveaza la culme cum arata schimbatorul de viteze :D ) .

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 octombrie 2007 - 09:00

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#65 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 04 octombrie 2007 - 09:23

Nu o dau deloc cotita, afirmatiile mele l-au vizat in special pe mol care deja stia cu ce se mananca masina, nu stiu cum de v-ati simtit lezati voi astia economici. As putea sa o spun si pe romaneste, dar ma abtin din respect pentru spining si altii de pe forum, de va faceti voi griji pentru intretinerea masinii mele?? Am 3 masini de unde pot alege sa merg cum vreau, una econimica, una sport si una pentru drumuri cu aderanta scazuta. Spre deosebire de unii din voi nu sunt insurat si nu am zece puradei si sa fac o singura masina posta zi de zi cu nevasta. Poate ca acum inca regret ca nu am apelat la varianta S2000 care clar ar inchide gura oricarui visator la TDi in materie de economie si ergonimie.
Vad ca nu va invatati minte deloc ca intretinerea, atentie INTRETINEREA, unui benzinar este mai ieftina decat la un diesel. Nu stiu unde ati vazut voi, dar eu nu am spus nicaieri ca masina mea consuma mai putin decat un TDi, poate daca ma refeream la ulei - da - consuma mai putin.

@Mol: iti multumesc pentru sustinere si se pare ca tu esti printre singurii care au inteles de ce mi-am cumparat eu masina asta si nu am ales o varianta ieftina de 1.4TDi aviz familistilor.
  • 0

#66 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 04 octombrie 2007 - 09:32

pai noi aia mai "rationali" (a la mol citire) ne-am "atacat" de la remarca ca intretinerea la masina ta e ieftina, si repet, pe mine ma costa aprox 3-5 mil la 15 mii km, pe tine cat te costa intretinerea la acest interval punand in calcul ca schimbi la 3 sau 5 mii km uleiul?
o fi mai ieftina intretinerea la un matiz ca la masina mea, dar intretinerea la masina ta ma indoiesc, si tocmai de asta intreb, cat te costa intretinerea pe tine? (preconizat, ca ai km putini deocamdata si nu stii cat vrei plati la revizia de 15 mii km, sau parca la honda se face la 10 mii ca sa mai stranga de suruburi putin cat mai des?)

apropos, TDI se scrie cu toate literele majuscule, pentru ca vad ca repeti foarte des scrierea gresita TDi si te mai vede cineva si rade de tine :D asa is nemtii mai nerafinati, au trantit 3 litere cu majuscule si cu asta basta, fara nici un rafinament sa puna acolo o litera mica, una mare, ce sa-i faci

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 04 octombrie 2007 - 09:39

  • 0

#67 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 04 octombrie 2007 - 12:03

Imi pare rau ca am omis sa scriu TDI cu DI ca doar e regula la romani sa ai asa ceva pe masina. Pai nu stiu cum dai tu 3-5 mil la o revizie in IASI dar la Porsche Nord costa mult mai mult o revizie completa. Nu ma face sa caut facturile de la reviziile pentru cateva TDI din firma facute la Porsche ca sa-ti demonstrez ca te inseli. Insa observ ca toti faceti confuzie si nimeni nu a fost atent la ce am spus, citez: "O revizie la Honda este mai ieftina decat la un TDI" scrie clar la HONDA si aici fac referire la motoarele honda benzina in general. Chiar si la VW revizia la un motor benzina e mai ieftina decat la TDI chiar si acolo unde faceti voi cu 3 mil prin simplul fapt ca la benzina se schimba doar filtru aer, filtru ulei + ulei si optional filtru carbon pentru AC, iar preturile pentru consumabile sunt mai mici. Dar daca voi puneti ulei de floarea soarelui in masina atunci inteleg de ce iesiti mai ieftin, poate va ajuta si la consum.

@sandu: vad ca tragi cu dintii ca prostu de afirmatia mea ca vreau sa schimb uleiul la 5000km, iti demonstrez ca la stilul meu de mers cu Honda dupa acesti km la TDI-ul tau as ramane fara ulei. Mai lasa-ma cu demonstratiile tale ieftine si schimba daca te deranjeaza. Nu te obliga nimeni sa citesti acest topic daca nu te intereseaza. Ti-am mai spus si ma repet, nu scrie nicaieri in titlul topicului ca este HONDA versus TDI.

Aceasta postare a fost editata de Dok: 04 octombrie 2007 - 12:06

  • 0

#68 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 octombrie 2007 - 12:20

Pai nu are rost sa te superi fiecare masina e facuta pt un anumit tip de clienti,desi am 1,4 TDCI nu pot sa zic ca mi-ar displace ceva pe benzina mai puternic chiar daca ar avea revizia mai mare.eu am mai zis odata lui Sandu ca la Fabia 1,2 HTP au dat ai mei vreo 6 mil la revizie da ma rog,la Ford am inteles ca ajunge la 5-6 mil poate la Dacia sa ai revizia la dizel 3 mil.in concluzie mai povesteste-ne despre masina :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#69 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 04 octombrie 2007 - 12:20

Ma Doc, nu te mai ambala, lasa-i in pace, :lol:
Mai ales cu personaje ca sandubogdan si diesel (care sunt pusi doar pe contre) nu te pui, ca nu ajungi nicaieri , ignora-i .
Unii or sunt frustrati rau ori umbla doar cu ochelari de cal :D

Aceasta postare a fost editata de dinoc: 04 octombrie 2007 - 12:22

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#70 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 04 octombrie 2007 - 12:28

dinoc...

Personajul tau nici nu stiu de unde sa-l iau...deci scuza-ma, nu am ce explicatii sa-ti dau, nu am ce sa-ti raspund.
  • 0

#71 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 04 octombrie 2007 - 12:29

Deja s-a ajuns destul de mult la atacuri la persoana....chiar toti moderatorii sunt plecati la SIAB?
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#72 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 04 octombrie 2007 - 12:33

Cred ca au ochelarii cam negri...de la funingine, ca e clar ei au cele mai economice si ieftine masinii de pe piata. Eu i-as lasa, dar ei nu inteleg ca au gresit topicul pe care posteaza.

In rest masina inca merge, tot incerc sa termin lucrarea cu ledurile prin masina dar din cauza ca sunt ocupat nu reusesc sa o finalizez. Nu mai stiu daca am postat, dar am o problema pe care se pare tocmai saptamana viitoare o rezolv, si anume dupa 5000km am un zgomot la pedala de ambreiaj ce vine de la cilindrul acesteia in interiorul caruia se afla un arc (niste arculete). Se pare ca este un bug de la Honda si din cate am inteles ca noua piesa se rezolva problema definitiv. In rest masina face furori pe oriunde ma duc cu ea si nu mare mi-a fost mirarea cand la o spalatorie un mare fan TDI, dupa ce a admirat-o vreo 30 min ma intreaba: El: Ce motor are? Eu: 2.0l... El: TDI? ... ce puteam sa ii mai raspund omului la aceasta intrebare :cunaooooo:

Cam toata lumea ma intreaba daca am modificat masina la motor, ca deh ma ocup de asa ceva si ar fi normal sa umblu si la asta. Modificarile la motor cred ca o sa i le aduc in primavara, acum nu si-ar avea rostul vine frigul si e greu sa o mai stapanesti si originala dar cu mai multi CP. Poate pana la primavara apar mai multe variante de tuning pentru acest model sunt interesat in special de frane, admisie, evacuare si compresor + ECU (deja exista varianta de 285cp).
  • 0

#73 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 04 octombrie 2007 - 12:39

In rest masina face furori pe oriunde ma duc cu ea si nu mare mi-a fost mirarea cand la o spalatorie un mare fan TDI, dupa ce a admirat-o vreo 30 min ma intreaba: El: Ce motor are? Eu: 2.0l... El: TDI? ... ce puteam sa ii mai raspund omului la aceasta intrebare :cunaooooo:


:laugh: tare faza asta

Ma io as merge doar pe cale aspirata, o alta admisie/evacuare si pe urma un chiptuning de la Hondata si eventual un diferential cu patinare limitata.
Nu-i cam mult 285 cai pe puntea fata ?

Aceasta postare a fost editata de dinoc: 04 octombrie 2007 - 12:41

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#74 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 04 octombrie 2007 - 12:51

Pai am uitat sa specific si LSD-ul. Momentan studiez piata, pe hondatech sunt prezentate mai multe variante de LSD dar nu stiu care ar fi mai ok pentru modelul asta. Avem deja comandat unul pe o masina cu peste 400CP punte fata, dupa ce il va instala si vad exact rezultatul ma decid.
  • 0

#75 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 octombrie 2007 - 12:55

e prea mult 400 cai si 250 sunt cam multi mdin punctul meu de vedere .edit am un prieten cu un 325 turbo si masina patineaza rau de tot a 2-a cu tot cu LSD(raport cam mic ce e drept) in 1-a in mers daca o calca iar patineaza .. la tractiune fata nici nu vreau sa ma gandesc cum ar face..

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 octombrie 2007 - 12:58

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi