Salt la continut


Fotografie
* * * - - 3 Voturi

Doc: �07 Honda Civic Type-R (FN2)


  • Please log in to reply
161 replies to this topic

#76 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 04 octombrie 2007 - 01:04

Pai, n-ar mai patina asa de tare,fiind ajutata de o greutate mai mare.
Considerentul pentru care se opteaza ca pentru o putere mai mare de xyzcp,musai tractiune spate,e altul.
  • 0

#77 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 04 octombrie 2007 - 01:08

Sa nu uitam totusi ca Honda are Launch Control ce ajuta la plecarea de pe loc, iar compresorul mecanic lucreaza pe toata plaja de turatii si este liniar spre deoserbire de turbo. Cuplul deasemenea va fi ceva mai mic si pierderea aderentei nu va fi brutala. La un TFSI cu 300CP si cuplu 400Nm este greu sa pleci de pe loc, primele 3 trepte sunt aproape inutile masina scartaie continuu.

Aceasta postare a fost editata de Dok: 04 octombrie 2007 - 01:10

  • 0

#78 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 04 octombrie 2007 - 01:45

Cadranul bordului noaptea:

Imagine amplasata
  • 0

#79 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 04 octombrie 2007 - 01:50

.. trebuia sa-l faca mai urat. cu asa frumusete de cadran o sa stai cu ochii in el sa-l admiri in loc sa fii atent la sosea :)
da' kilometraju' unde e?
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#80 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 04 octombrie 2007 - 01:55

Aici:

Imagine amplasata

O sa incerc sa fac diseara o poza cu tot bordul. Momentan am invatat sa folosesc aparatul. :)
  • 0

#81 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 04 octombrie 2007 - 02:03

E interesant ca,asemenea ,,marilor case'',turometrul troneaza la loc de cinste,pe cand ,,,kilometrajul'',e minuscul si-i aruncat pe acolo, sa fie... :)
  • 0

#82 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 04 octombrie 2007 - 02:22

De acum orice replica mai acida din orice parte vine va fi atentionata direct cu warn. Cu ultimele posturi topicul a luat o turnura normala si poate incercam sa o pastram asa. Multumesc!
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#83 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 04 octombrie 2007 - 10:20

Doc' atat timp cat tu esti multumit cu masina pe care o conduci nu mai conteaza altceva.Ce zice unul sau altul e de notat la impresia generala pe care o lasa masina in randul oamenilor dar cam atat.Eu iti urez succes, se vede ca esti pasionat si vei face treaba buna.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#84 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 05 octombrie 2007 - 01:22

Pai eu incerc sa-mi vad de treaba pe aici, povestind una alta de CTR, dar cum pot eu sa nu ma amuz atunci cand intervin stimabilii nostri tractoristi pardon colegi si ma mustra ca de banii dati masina asta luam nene un mare Passat TDI. :tomato:

Weekend-ul asta o sa-l petrec la Sovata si drumul pana acolo o sa fie o placere pentru mine si CTR. Cu ocazia as vrea sa-l studiez mai bine pe drumurile virajate, sa vad exact unde ii este limita in derapaje. Astazi am terminat de instalat si ultimele leduri la interior si in mare sunt multumit de lucrare. Cu lumina de interior rosie pot sa le da dreptate celor care spuneau ca arata ca un bordul arata ca la un OZN. Am incercat sa fac si niste poze, dar este destul de dificil pentru ca trebuie facute noaptea si inca nu am trepied la aparatul foto. Poate maine reusesc sa ma opresc la un magazin specializat si sa cumpar un trepied sau o alta varianta ar fi sa apelez la un specialist fotograf.
  • 0

#85 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 05 octombrie 2007 - 03:30

Daca nu faci rost de trepied da un semn ca am eu unul.
Abia acum am citit pe indelete discutia dinainte si cred ca nu isi are rostul.Fiecare are ratiunea sa dupa care isi alege masinile.Insa un lucru evident e ca un hatch cu un motor puternic nu te baga in faliment cu intretinerea iar impozitul e ca la orice masina de 2 litri.Sunt convins ca multi v-ati permite in locul Passatului un TypeR dar va simtiti obligati de un fel de tabu social sa va luati o limuzina de familie.E alegerea fiecaruia dar va repet ....un hatch sportiv e poate calea cea mai simpla spre satisfacerea pasiunii ...si cea mai ieftina, pentru ca evident nici unul ditre noi nu-si permite un supercar adevarat.
Oricum cred ca i-am poluat omului destul topicul cu prostii, mai bine sa discutam despre masina si sa auzim pareri direct de la sursa.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#86 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 05 octombrie 2007 - 05:23

Sunt convins ca multi v-ati permite in locul Passatului un TypeR dar va simtiti obligati de un fel de tabu social sa va luati o limuzina de familie.

la mine tabu-ul social se numeste chiar familie.
vezi, exista atatea caractere si situatii cati oameni pe pamant. de aia nu e bine sa judeci pe cineva decat dupa ce il cunosti indeaproapee. si nici atunci.

cu stima, un umil tractorist...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#87 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 05 octombrie 2007 - 09:45

Ce ne-am face daca am fi toti fel?
Am avea toti TypeR. Sau VW Passat.Sau Avensis.Fiecare dintre noi se simte implinit si satisfacut intr-o anumita masina si e dispus sa suporte tot ce presupune a avea acea masina.
Eu spun ca e loc pentru toata lumea in garaj! :P
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA

#88 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 05 octombrie 2007 - 09:45

e amuzant cum pe un topic mai sus se promoveaza condusul preventiv si se arata consecintele vitezei pe drumuri publice si pe acest topic se promoveaza viteze maxime, redline continuu, 250+ cai, si repet, asta pe drumuri publice, dupa cum spunea DanCld: "un sofer bun stie in primul rand sa conduca masina incet, sa duci acceleratia la fund in ultima treapta de viteza poate oricine" si mare dreptate are :P
  • 0

#89 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 05 octombrie 2007 - 10:06

Domnu' moralist tot nu te-ai saturat de functia bagator de seama?!?

@florin & oaspetele: normal ca e loc destul pentru toate lumea pe acest forum, doar ca unii vor sa acapareze si sa li se simta prezenta pe toate topicurile, chiar daca sunt pe dinafara. Eu cu aceasta masina mi-am satisfacut o curiozitate si in niciun moment nu m-am gandit cati saci de cartofi o sa bag in ea sau cat o sa ma coste revizia.
  • 0

#90 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 octombrie 2007 - 02:30

bine ai facut ma dok ma.
esti tanar, ai tot timpu ptr familie and stuff.
dar nu fi rau si nu ii judeca pe altii pana nu te pui in situatia lor. daca am gandi toti la fel ar fi jale.

si ca sa lamurim :
uleiul il vei schimba conform reviziilor prevazute, sau din 5 in 5000 km?
cat consuma masina la foja? adica mers la rosu, cum banuiesc ca mergi?

am fost cu un CTR modelul anterior, ai am ramas masca de ce senzatie de kart iti ofera. iar motorul, dupa 6000rpm, se dezlantuie...
desi mi-a placut la nebunie, mi se pare cam ... "dura" masina ;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#91 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 05 octombrie 2007 - 02:55

18-2X% unde X apartine [0,5] ;)
  • 0

Ex-FN2 owner


#92 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 06 octombrie 2007 - 03:46

oaspetele....tabu social nu avea sens peiorativ,si poate insemna de la familie pana la sfaturi ale prietenilor privitor la ce masina "merita banii".
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#93 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 07 octombrie 2007 - 10:16

In lipsa mea vad ca v-ati dilit. :P Am vazut masina lui Dok la Relu la magazin cand mi-am facut sunetul si este extraordinara. L-am felicitat personal si il felicit si acum pentru alegerea facuta. Este normal ca unor oameni care au prichindei, gen sandu si oaspetele sa nu le placa sau sa nu o gaseasca utila. La urma urmei ei cauta in primul randul latura de confort, siguranta si utilitate. Deci normal ca le face cu ochiul o alta categorie. Asta nu inseamna ca sunt obtuzi sau "mosi". Insa Dok e baiat tanar, ii place sa alerge masinile sa mearga sportiv si o limuzina mare si greoaie cu un TDI sau CDTI nu l-ar fi coafat. Oameni diferite, masini diferite. Nu ne putem lua toti aceleasi masini, avem caractere si personalitati diferite. Ca voua pretul vi se pare mare este irelevant. Si mie mi se pare, insa eu nu-mi permit sa dau acei bani. Daca Dok ii are si isi doreste masina de ce sa nu-i dea? Unii de pe forum au primit masinile de la parinti. Fie cadou, fie vechea masina a parintilor si nu e nimic rau in asta. Sunt oameni norocosi cu parinti minunati. Insa cand veti cumpara o masina din banii vostri veti vedea ca o sa optati pentru ceea ce va dicteaza inima pentru ca efortul financiar sa va ofere o satisfactie concreta. Unii va vor critica, va vor spune ca la banii aia puteati lua ceva mai bun (tot timpul exista aceasta categorie) Important e ca voi sa fiti fericiti cu alegerea facuta. Dok este...
Referitor la aspectul cu uleiul trebuie sa respectam faptul ca exista si oameni care, constienti de faptul ca merg foarte sportiv si de aspectul ca o masina supersport are nevoie de atentie deosebita, o ingrijesc ca lumea adica > ii schimba uleiul f des, nu o ingrijesc la mecanicul din colt si nu o serviseaza cu produse si piese no name. Este normal ca la un model super sport intretinerea sa fie mai scumpa. Intrebati-l pe Doom cat e o revizie la S3, unul dintre flagship-urile modelelor sport din grupul VAG. Indiferent ca-i japoneza sau nemtoaica daca e sport.. e scump.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#94 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 octombrie 2007 - 12:29

Are vreun garajist super sportiva :P ?
Vad ca ,,dialogurile'' astea au si-o nota constructiva in alegerea ,,viitoarelor'' sau ,cel putin asupra Oaspetelui ,vor avea. :D

p.s.---au cam inceput sa apara in garaj-sport&.ro :D masini de peste 200,ceea ce nu poate fi decat imbucurator.
O usoara nota discordanta o face aia de >300 :ph34r_anim:
  • 0

#95 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 octombrie 2007 - 01:09

e o masina de exceptie. nu stiu daca e macar de bun simt sa aduci in discutie consum sau conturi de intretinere, cand te gandesti la ce-ti ofera. din nefericire pt romania e impracticabila in prea multe cazuri. e buna ca o a doua masina pt sufletul tau.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#96 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 07 octombrie 2007 - 02:22

Asa e cata, ai dreptate. Masina asta a fost gindita exclusiv pentru pasionati. E un fel de motocicleta pe 4 roti. Nu se poate compara cu o "utilitara"...
Un "utilizator normal" - familist, tdi-ist, etc.. - nu va pricepe nimic daca se suie la volanul ei.
Masina e exceptionala, si se adreseaza exclusiv celor cu singe-n "veioza"... :P
  • 0

#97 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 07 octombrie 2007 - 02:26

Dee, habar n-am cat e revizia la S3, dar la GTI a fost 7 milioane - suma in care mi-au schimbat si niste suporti de la capacul motorului (pe care tot ei ii rupsesera probabil la revizia trecuta).
Citind postul tau, mi se pare cel mai aproape de adevar.Cine are familie trebuie sa ii impace pe toti cu masina pe care o cumpara, pe cand astia mai singuri trebuie sa ne multumim doar pe noi ( in limita pe care ne-o permitem).Eu n-am nevoie de o clasa mai mare pentru ca as plati degeaba spatiul ala si prefer ceva mai mic si cu motor mai puternic in compensatie.Poate cand voi avea familie eventual si copii voi ajunge cumparator de break, dar voi sti ca atunci cand s-a putut m-am bucurat de putina sportivitate.
On topic acum , il asteptam pe Dok cu poze noi.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#98 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 octombrie 2007 - 03:55

problema e mai simpla decat pare. nu e nimeni mai catolic decat papa. e usor sa gasesti defecte unei masini, oricare de pe pamantul asta, daca nu ti-o permiti sau daca-ti permiti una mai buna. eu cred ca nimeni nu e nebun sa aleaga o masina fara nici un motiv. toti credem ca alegerea facuta e cea mai buna si am mai spus asta, e si bine asa, pt sanatatea noastra mintala. eu am luat masinile care corespundeau cel mai bine criteriilor mele. si ce daca a mea poate consuma 25% sau a lui 20? nu e un camion de marfa, sa fie rentabil cu km. in plus, pasiunea nu poate fi contorizata. felicitari pt masina, e una extrem extrem de reusita, poate ne vedem candva in fata casei poporului, vin si eu cu caramida sa facem niste poze.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#99 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 08 octombrie 2007 - 12:03

Am terminat de instalat prin ea si ultimele jucarioare, iar pana la primavara nu cred ca mai este cazul sa schimb ceva in afara de jante si gume de iarna. Sunt in plan si cateva modificari la motor, dar o sa astept sa treaca iarna stock, ca si asa e greu de stapanit atunci cand ploua nu mai zic cum o sa fie pe zapada (daca mai avem asa ceva). Deja imi fac cu ochiul niste variante hard de modificare la motor, gen compresor sau turbo. In plus am gasit tot felul de piese: pistoane forjate, injectoare, ecu, evacuare, frane, bloc motor de 2.4. Pentru toate astea bani sa ai ca sa te apuci de modificari.

Chiar acum am revenit de pe drum facut la in wk-ul acesta la Sovata si masina s-a comportat exemplar in trafic. Sa nu mai spun ca am scurta viata gumelor cu aprox 10.000km :devil1: dupa ce am abordat cateva viraje de viteza cu masina pe lateral. Cine stie drumul pana la Sighisoara si Tg, Mures isi poate seama cam pe unde m-am dat cu ea. Zilele astea ma voi duce sa schimb uleiul, ca masina a cam vazut numa zona rosie a turametrului. Consumul a fost undeva intre 8.4-11% La intoarcere am intrat in Bucuresti cu 9.7%. Pe reprize nu a reusit nicio masina sa-mi stea in fata, insa mi-a placut sa o alerg tare doar in viraje. Viteza max atinsa pe acest traseu a fost de 220km/h pe portiunea de intoarcere Comarnic-Baicoi, sper ca nu voi vedea la stiri vreo caseta cu mine. S-a intampla din cauza unui Volvo S60 care a tinut sa-mi arate ca nu se poate da la o parte decat la o astfel de viteza si dupa ce i-am demonstrat tipului ca are o ascutitoare mi-am vazut mai departe de drum la pas.

Cata: iti stau oricand la dispozitie dupa ora 20 seara daca vrei sa vezi ascutitoarea si poate reusesc astfel de fac niste poze cu interioul.

Aceasta postare a fost editata de Dok: 08 octombrie 2007 - 12:05

  • 0

#100 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 08 octombrie 2007 - 08:54

La cum ai mers nu mi se pare consumul mare deloc!
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi