Doc: �07 Honda Civic Type-R (FN2)
#76
Scris 04 octombrie 2007 - 01:04
Considerentul pentru care se opteaza ca pentru o putere mai mare de xyzcp,musai tractiune spate,e altul.
#77
Scris 04 octombrie 2007 - 01:08
Aceasta postare a fost editata de Dok: 04 octombrie 2007 - 01:10
#78
Scris 04 octombrie 2007 - 01:45
#79
Scris 04 octombrie 2007 - 01:50
da' kilometraju' unde e?
Life must be taken one disaster at a time
#80
Scris 04 octombrie 2007 - 01:55
#81
Scris 04 octombrie 2007 - 02:03
#82
Scris 04 octombrie 2007 - 02:22
#83
Scris 04 octombrie 2007 - 10:20
VW Passat B6
#84
Scris 05 octombrie 2007 - 01:22
Weekend-ul asta o sa-l petrec la Sovata si drumul pana acolo o sa fie o placere pentru mine si CTR. Cu ocazia as vrea sa-l studiez mai bine pe drumurile virajate, sa vad exact unde ii este limita in derapaje. Astazi am terminat de instalat si ultimele leduri la interior si in mare sunt multumit de lucrare. Cu lumina de interior rosie pot sa le da dreptate celor care spuneau ca arata ca un bordul arata ca la un OZN. Am incercat sa fac si niste poze, dar este destul de dificil pentru ca trebuie facute noaptea si inca nu am trepied la aparatul foto. Poate maine reusesc sa ma opresc la un magazin specializat si sa cumpar un trepied sau o alta varianta ar fi sa apelez la un specialist fotograf.
#85
Scris 05 octombrie 2007 - 03:30
Abia acum am citit pe indelete discutia dinainte si cred ca nu isi are rostul.Fiecare are ratiunea sa dupa care isi alege masinile.Insa un lucru evident e ca un hatch cu un motor puternic nu te baga in faliment cu intretinerea iar impozitul e ca la orice masina de 2 litri.Sunt convins ca multi v-ati permite in locul Passatului un TypeR dar va simtiti obligati de un fel de tabu social sa va luati o limuzina de familie.E alegerea fiecaruia dar va repet ....un hatch sportiv e poate calea cea mai simpla spre satisfacerea pasiunii ...si cea mai ieftina, pentru ca evident nici unul ditre noi nu-si permite un supercar adevarat.
Oricum cred ca i-am poluat omului destul topicul cu prostii, mai bine sa discutam despre masina si sa auzim pareri direct de la sursa.
VW Passat B6
#86
Scris 05 octombrie 2007 - 05:23
la mine tabu-ul social se numeste chiar familie.Sunt convins ca multi v-ati permite in locul Passatului un TypeR dar va simtiti obligati de un fel de tabu social sa va luati o limuzina de familie.
vezi, exista atatea caractere si situatii cati oameni pe pamant. de aia nu e bine sa judeci pe cineva decat dupa ce il cunosti indeaproapee. si nici atunci.
cu stima, un umil tractorist...
#87
Scris 05 octombrie 2007 - 09:45
Am avea toti TypeR. Sau VW Passat.Sau Avensis.Fiecare dintre noi se simte implinit si satisfacut intr-o anumita masina si e dispus sa suporte tot ce presupune a avea acea masina.
Eu spun ca e loc pentru toata lumea in garaj!
#88
Scris 05 octombrie 2007 - 09:45
#89
Scris 05 octombrie 2007 - 10:06
@florin & oaspetele: normal ca e loc destul pentru toate lumea pe acest forum, doar ca unii vor sa acapareze si sa li se simta prezenta pe toate topicurile, chiar daca sunt pe dinafara. Eu cu aceasta masina mi-am satisfacut o curiozitate si in niciun moment nu m-am gandit cati saci de cartofi o sa bag in ea sau cat o sa ma coste revizia.
#90
Scris 05 octombrie 2007 - 02:30
esti tanar, ai tot timpu ptr familie and stuff.
dar nu fi rau si nu ii judeca pe altii pana nu te pui in situatia lor. daca am gandi toti la fel ar fi jale.
si ca sa lamurim :
uleiul il vei schimba conform reviziilor prevazute, sau din 5 in 5000 km?
cat consuma masina la foja? adica mers la rosu, cum banuiesc ca mergi?
am fost cu un CTR modelul anterior, ai am ramas masca de ce senzatie de kart iti ofera. iar motorul, dupa 6000rpm, se dezlantuie...
desi mi-a placut la nebunie, mi se pare cam ... "dura" masina
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#91
Scris 05 octombrie 2007 - 02:55
Ex-FN2 owner
#92
Scris 06 octombrie 2007 - 03:46
VW Passat B6
#93
Scris 07 octombrie 2007 - 10:16
Referitor la aspectul cu uleiul trebuie sa respectam faptul ca exista si oameni care, constienti de faptul ca merg foarte sportiv si de aspectul ca o masina supersport are nevoie de atentie deosebita, o ingrijesc ca lumea adica > ii schimba uleiul f des, nu o ingrijesc la mecanicul din colt si nu o serviseaza cu produse si piese no name. Este normal ca la un model super sport intretinerea sa fie mai scumpa. Intrebati-l pe Doom cat e o revizie la S3, unul dintre flagship-urile modelelor sport din grupul VAG. Indiferent ca-i japoneza sau nemtoaica daca e sport.. e scump.
#94
Scris 07 octombrie 2007 - 12:29
Vad ca ,,dialogurile'' astea au si-o nota constructiva in alegerea ,,viitoarelor'' sau ,cel putin asupra Oaspetelui ,vor avea.
p.s.---au cam inceput sa apara in garaj-sport&.ro masini de peste 200,ceea ce nu poate fi decat imbucurator.
O usoara nota discordanta o face aia de >300 :ph34r_anim:
#95
Scris 07 octombrie 2007 - 01:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#96
Scris 07 octombrie 2007 - 02:22
Un "utilizator normal" - familist, tdi-ist, etc.. - nu va pricepe nimic daca se suie la volanul ei.
Masina e exceptionala, si se adreseaza exclusiv celor cu singe-n "veioza"...
#97
Scris 07 octombrie 2007 - 02:26
Citind postul tau, mi se pare cel mai aproape de adevar.Cine are familie trebuie sa ii impace pe toti cu masina pe care o cumpara, pe cand astia mai singuri trebuie sa ne multumim doar pe noi ( in limita pe care ne-o permitem).Eu n-am nevoie de o clasa mai mare pentru ca as plati degeaba spatiul ala si prefer ceva mai mic si cu motor mai puternic in compensatie.Poate cand voi avea familie eventual si copii voi ajunge cumparator de break, dar voi sti ca atunci cand s-a putut m-am bucurat de putina sportivitate.
On topic acum , il asteptam pe Dok cu poze noi.
VW Passat B6
#98
Scris 07 octombrie 2007 - 03:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#99
Scris 08 octombrie 2007 - 12:03
Chiar acum am revenit de pe drum facut la in wk-ul acesta la Sovata si masina s-a comportat exemplar in trafic. Sa nu mai spun ca am scurta viata gumelor cu aprox 10.000km :devil1: dupa ce am abordat cateva viraje de viteza cu masina pe lateral. Cine stie drumul pana la Sighisoara si Tg, Mures isi poate seama cam pe unde m-am dat cu ea. Zilele astea ma voi duce sa schimb uleiul, ca masina a cam vazut numa zona rosie a turametrului. Consumul a fost undeva intre 8.4-11% La intoarcere am intrat in Bucuresti cu 9.7%. Pe reprize nu a reusit nicio masina sa-mi stea in fata, insa mi-a placut sa o alerg tare doar in viraje. Viteza max atinsa pe acest traseu a fost de 220km/h pe portiunea de intoarcere Comarnic-Baicoi, sper ca nu voi vedea la stiri vreo caseta cu mine. S-a intampla din cauza unui Volvo S60 care a tinut sa-mi arate ca nu se poate da la o parte decat la o astfel de viteza si dupa ce i-am demonstrat tipului ca are o ascutitoare mi-am vazut mai departe de drum la pas.
Cata: iti stau oricand la dispozitie dupa ora 20 seara daca vrei sa vezi ascutitoarea si poate reusesc astfel de fac niste poze cu interioul.
Aceasta postare a fost editata de Dok: 08 octombrie 2007 - 12:05
#100
Scris 08 octombrie 2007 - 08:54
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi