Salt la continut


Fotografie
* * * - - 3 Voturi

Doc: �07 Honda Civic Type-R (FN2)


  • Please log in to reply
161 replies to this topic

#1 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 07 septembrie 2007 - 03:13

Pentru cei care inca nu au aflat mi-a sosit masina: Honda Civic Type-R FN2

Ca orice topic de prezentare, voi incepe prin face o lista completa cu specificatiile ei:

Model: Civic Type-R 2.0L i-VTEC
Culoare: Milano Red


Date tehnice
Motorizare Tip i-VTEC
Cilindree (cc) 1998
Putere maxima (cp / rpm) 200 / 7800
Moment maxim (Nm / rpm) 193 / 5600
Tipul combustibilului Benzina

Consum
Urban (l/100km) 12.7
Extra urban (l/100km) 7
Combinat (l/100km) 9.1
CO2 (g/km) 215

Transmisie: 6 trepte manual

Performante
Acceleratie 0-100km/h (sec) 6.6
Viteza maxima (km/h) 235


Mase si greutati
Capacitate rezervor (litrii) 50
Masa proprie (kg) 1338
Capacitate portbagaj (VDA,kg) 485
Masa maxima suport bagaje plafon (kg) 45

Nivel de echipare

Exterior
Jante din aliaj 18" 18x7 1/2 J
Anvelope Bridgestone Potenza 225 / 40 R18 88Y
Faruri Xenon �
Eleron hayon, in culoarea caroseriei �
Adaos spoiler fata, in culoarea caroseriei �
Praguri sport �
Adaos spoiler spate, in culoarea caroseriei �
Bare de protectie in culoarea caroseriei �
Oglinzi laterale in culoarea caroseriei �
Semnalizatoare incorporate in oglinzile laterale �
Oglinzi reglabile electric si incalzite �
Reglare faruri din interior �
Manere usi - cromate �
Teava de esapament cromata, dubla �
Lungime (mm) 4270
Latime (mm) 1785
Inaltime (mm) 1445

Instrumente si control
Computer de bord multi-functional �
Control automat viteza croaziera �
Ceas digital integrat in sistemul audio �
Avertizor sonor evitare lumini in functiune �
Deschidere capac rezervor, din interior �
Turometru �
Afisare temperatura exterioara �
Kilometraj cu afisaj digital (trip) �
Afisaj digital consum combustibil �

Siguranta
Airbag frontal - sofer si pasager �
Airbag lateral - sofer si pasager �
Airbag de tip cortina - fata, spate �
Sistem anti-blocare roti (ABS), la franare �
Distributia electronica a fortei de franare (EBD) �
Asistare la franarea de urgenta(EBA) �
Lampa suplimentara stop frana �
Bare de protectie laterale ( integrate in usi) �
Centuri de siguranta fata, cu pre-tensionare �
Centuri de sigurantax4, cu 3 puncte de prindere �
Sistem ISOFix pentru prindere scaun copii �
Discuri frana ventilate, fata �
Discuri frana - spate �
Controlul stabilitatii si tractiunii (VSA) �
Clapeta acceleratie cu comanda electrica(Drive By Wire) �

Securitate
Separator portbagaj �
Imobilizator electronic pornire motor �
Numar de identificare vehicul vizibil din exterior (VIN) �
Inchidere centralizata �

Confort
Climatizare cu reglaj automat �
Suport picior stang, din aluminiu �
Pedale sport din aluminiu, cu ornamente �
Directie servoasistata electric �
Volan imbracat in piele �
Volan reglabil pe inaltime si adancime �
Parasolar sofer cu oglinda cu capac protectie �
Parasolar pasager cu oglinda cu capac protectie �
Stergatoare fata cu temporizare �
Geamuri fata actionate electric �
Priza curent, spate �
Suport pahare x 2 �
Spatiu suplimentar de depozitare cu capac, in portbagaj �
Lumina portbagaj �

Scaune
Pachet Alacantara (scaune) �
Scaun sofer rabatabil, cu memorie �
Scaun pasager rabatabil, cu memorie �
Consola centrala �
Scaun sofer reglabil pe inaltime �
Scaune spate rabatabile 60:40 �
Centuri de siguranta spate x 2 cu 3 puncte de prindere �

Sistem audio
Sistem navigatie Pioneer AVIC D3
Boxe fata - 17 cm Focal Polyglass
Tweetere Focal Polyglass
Statie Focal FP 5.500
Subwoofer Focal Polyglass

Pret DDP 25.500 Euro

Dupa investitia in sonorizare de aprox 10000 RON, deh aparatura costa ceva, ma gandesc sa trec la o noua etapa de modificari:

1. jante de aliaj - 18" OZ Ultraleggera (indecis - momentan jantele stock sunt enkei, dar daca performanta o cere le schimbam);
2. folie autorizata pe toate geamurile;
3. kit complet spoiler fata-spate original honda;
4. set complet etrier 4 pistonase +disc+placute frana (posibil Brembo)
5. admisie completa - (inca nimic concret pentru modelul asta);
6. evacuare - (momentan doar de la Miltek dar nu ma coafeaza);
7. ecu hondata (cand apare)
8. capota carbon (cand apare);
9. suspensie coilover reglabila pe duritate;
10. kit compresor 260-280CP


Sper sa reusesc sa bifez macar jumatate din cele 10 puncte propuse.

Masina in prezent are 3000km, ocazie cu care va primii si primul schimb de ulei. Ca sa conduci o astfel de jucarie iti trebuie ceva timp de acomodare, chiar si dupa cei 3000km inca nu reusesc sa o stapanesc bine. Interiorul este futurist asa cum v-ati obisnuit de la modelul normal, diferentele se arata insa la culoarea rosie a bordului si scaunele in doua culori de piele alcantara foarte bine profilate. Odata asezat in scaun nu prea mai poti sa te misti stanga-dreapta, pur si simplu te imbratiseaza (aviz celor mai solizi - scaunele astea nu sunt facute pentru voi). Bordul este proiectat special pentru sofer, toate functiile acestuia fiind orientate catre acesta. Sunetul motorului este demential incapand cu 6000RPM, din aceasta cauza este destul de greu sa conduci sub aceasta valoare. Am incercat de multe ori sa merg calm in oras, sub 5000RPM, dar de putine ori am reusit sa nu ii mai dau cate un kickdown si sa o tin in zona rosie (8000RPM).
Setarile suspensiei sunt sport si impreuna cu jantele de 18" fac din mersul in oras o experienta de raliu in a ocolii gropile si gurile de canal. Cert este ca la 307 cand incercam sa ocolesc o groapa dadeam in 3, cu Honda la simpla miscare de volan am ocolit obstacolul si imediat masina a revenit pe traiectorie. Am avut ocazia sa parcurg traseul Brasov-Cheia-Ploiesti de vreo 2 ori si de fieacare m-am simtit ca pe o pista karting. Masina nu se misca de pe traiectorie si mai mult de atat nu se inclina pe viraje - merge ca pe sina de tren. Din pacate gumele cu care este incaltata sunt concepute pentru circuit si fara o incalzire suplimentara nu dau randamentul scontat.

Cam atat pentru astazi, am sa revin si cu cateva poze pentru galerie.
  • 0

#2 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 07 septembrie 2007 - 03:32

Poze in galerie: http://www.garajul.r...o...um&album=51
  • 0

#3 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 07 septembrie 2007 - 08:34

nu e prematur sa schimbi uleiul la 3000km? eu primul schimb il fac la 15 mii deci de 5 ori mai mult
  • 0

#4 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 septembrie 2007 - 08:47

misto masina.
cum sta cu consumul la 8000rpm? :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#5 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 07 septembrie 2007 - 08:57

5% probabil

defapt cred ca e
Consum
Urban (l/100km) 12.7

asta cred ca e cel real pt. ca pare cam mare pentru cel dat de producator, pentru ca daca asta e cel dar de producator, real la 8000rpm probabil consuma 20%

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 07 septembrie 2007 - 08:58

  • 0

#6 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 07 septembrie 2007 - 10:10

17% in oras cu un condus mai sportiv ... nu full sportiv :(

Si eu i-am zis ca e prematur schimbul :).
  • 0

Ex-FN2 owner


#7 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 septembrie 2007 - 10:40

las ca e mai bine asa... :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#8 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 07 septembrie 2007 - 11:14

sa o stapanesti sanatos! :party1: era si timpul sa faci topic!
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#9 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 07 septembrie 2007 - 12:48

@sandumbogdan: Crezi ca e devreme la masina care merge in 8000RPM?? Eu zic ca nu, doar nu e TDi sa schimb uleiul la 15.000Km. La masinile astea o singura grija trebuie sa ai: sa schimbi la timp uleiul in rest bagi doar gaz si ii dai talpa.
  • 0

#10 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 07 septembrie 2007 - 12:56

Oricum doar primul schimb il face la 3000 ... dupa aia probabil din 10k in 10k.
I am going to google it sa vedem cat de bine e :D
  • 0

Ex-FN2 owner


#11 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 07 septembrie 2007 - 01:00

E bine sigur...rau nu poate sa fie.
  • 0

#12 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 septembrie 2007 - 01:06

@sandumbogdan: Crezi ca e devreme la masina care merge in 8000RPM?? Eu zic ca nu, doar nu e TDi sa schimb uleiul la 15.000Km. La masinile astea o singura grija trebuie sa ai: sa schimbi la timp uleiul in rest bagi doar gaz si ii dai talpa.

S-o stapanesti sanatos!
E tare asta cu ,,o singura grija''?! :D
...Daca-i schimbi uleiul din trei in trei mii,cu un consum urban de minim 17%...e cam costisitoare singura grija...
  • 0

#13 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 07 septembrie 2007 - 01:12

pai ideea e ca e honda nu ca e tdi, ca si motoarele pe benzina la vw tot la 15 mii se face schimbul de ulei, si asta pentru intervalul scurt de service ca poti sa alegi cel lung cu 30 mii km, trei zeci mii km, inclusiv primul, si nu stiu de ce tie 8000rpm ti se pare asa mare chestie, mie nu mi se pare pt. ca ajungeam cu espero la 7000rpm si aia era masina fara nici o pretentie, si schimbam uleiul la 10 mii km, si a tinut 90 mii km in care a vazut destul 7000rpm fara nici o problema

ideea e ca erau unele discutii ca uleiul schimbat exagerat de repede poate avea efecte mai rele decat lasat asa cat trebuie, dar erau niste discutii, nu stiu cat de realiste erau, dar oricum ar fi, sa schimbi uleiul la 3000km mi se pare risipa

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 07 septembrie 2007 - 01:13

  • 0

#14 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 07 septembrie 2007 - 01:23

Nu este nicio risipa sa schimbi prima oara uleiul la 1000-3000km, avand in vedere ca motorul este nou si de turatie uleiul se poate arde multe mai repede decat la un motor obisnuit. Mai bine schimb uleil decat sa ajung la altele.

Reviziile la Honda pot fi facute si la 20.000km la un mers normal, dar cine are Type-R sunt sigur ca nu va merge linistit cu ea. Alea 1200 RPM in plus pot face diferenta intre ulei bun si ulei ars. Nu cumpara mere cu pere ca nu au nicio legatura. Puterea calorica generata de motorul Honda este mult mai mare decat la Espero.


@mol: stai linistit, consumul la type-r este sigur mai mic decat la 1.8T tinut in forja. O revizie la Honda este mai ieftina decat la un TDi, asa ca nu vad de ce sa imi fac prea multe griji.
  • 0

#15 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 07 septembrie 2007 - 01:29

Dok....sa o stapanesti sanatos.Este super.Sa ai grija de ea si sper ca macar prima mie de km ai facut-o mai usurel asa.
Referitor la schimbatul uleiului...rau nu are ce sa fie...in cel mai rau caz e ceva inutil, dar daca zici ca sta mai mult in zona rosie posibil sa nu fie.
Succes.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#16 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 07 septembrie 2007 - 01:30

jucariile astea nu au un computator din ala care sa zica cand sa schimbi uleiul?La BMW e ceva de genu asta si tine seama si de felul in care se merge adica daca mergi in forja te trimite sa faci schimbul la 5000 km
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#17 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 07 septembrie 2007 - 02:01

Eu totusi sunt de parere ca nu chiar ok sa schimbi uleiul foarte des. Sa presupunem ca fabrica Mobil ar fi a mea :D (I wish). Schimb uleiul din 1000 in 1000 km?
E ok pt motor?
Intreb pentru ca sunt curios :D
  • 0

Ex-FN2 owner


#18 Bmw19

    100% Predator

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 Mesaje:
Inregistrat: 11-mai 02
  • Location:Bv
  • Marca:Renault
  • Model:Megane Hatch 2001
  • Motorizare:1.6 16v 107CP

Scris 07 septembrie 2007 - 02:39

Schimbul presupun ca il face la o perioada mai mica decat cea prescrisa de costructor si numai primul schimb il face acum la 3000.

@Dok sa o stapanesti sanatos. Poate pui si niste poze cu interiorul.
  • 0

#19 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 07 septembrie 2007 - 02:46

Momentan nu sunt poze din interior pentru ca acesta nu e gata. Cand finalizez lucrarea legata de sonorizare, voi posta si pozele aferente. Nu stiu ce au inteles ceilalti dar eu am spus clar, fac primul schimb dupa rodaj.
  • 0

#20 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 18 septembrie 2007 - 05:25

Ieri am instalat pe sistemul Pioneer modulul bluetooth pentru telefon si cu ocazia asta mi-am dat seama ca trebuie schimbata vechitura pe care o am acum. Wink

Pentru ca exista unele probleme de vizibilitate in spate, m-am decis sa instalez un sistem de camere fata/spate. Poate este un moft sau fitza dar cea de pe spate sunt sigur ca imi va fi de ajutor si nu ma refer la parcare, ci la identificarea masinilor din spate. Cum e gata sistemul fac niste poze.


Una bucata poza interior:

Imagine amplasata

Imagine amplasata
  • 0

#21 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 18 septembrie 2007 - 06:51

Doamne ce spuerba poate sa arate racheta asta :( ! Sa o stapanesti sanatos ... urarea "sa ai grija de ea" nu cred ca-si are rostul , ca se vede cat de mult tii la ea , primeste cadouri foarte frumoase :P
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#22 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 18 septembrie 2007 - 07:56

frumoasa e putin zis..nu am alte cuvinte insa sa o descriu
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#23 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 septembrie 2007 - 09:21

felicitari pentru masinuta !
functie de uleiul folosit, banuiesc insa ca e sintetic, exista o anumita actiune de spalare care dureaza, zic unii 3000 km.
deci daca schimbi la 3000 km ulei ungerea va fi mai putin eficienta.
acuma nu bag mana in foc pentru asta, dar asa auzisem.
posibil ca primul ulei din viata unei masini sa fie special, de rodaj, asa ca nu se mai aplica ce spuneam...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#24 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 18 septembrie 2007 - 10:37

Factory oil is hydro-cracked synthetic (really a semi-synth) with a large dollop of MoS2 (molybdenum disulphide) for added slipperiness.
  • 0

Ex-FN2 owner


#25 Dok

    chiptuning specialist

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 23-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:CRX DelSol
  • Motorizare:1.6 VTi 160CP

Scris 20 septembrie 2007 - 07:11

Gata, am terminat si cu rama la HU. Arata Ok. Camerele de care vorbeam nu sunt inca pe stoc si astept sa vina, intre timp m-am hotarat sa iau si un detector Beltronics 975e (model de pus in bara) cu detectie laser.

Ce perere aveti de acest model? Are cineva asa ceva sa imi spuna si mie cum merge in trafic?!?
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi