Dacia/Renault Sandero (Logan hatch)
#51
Scris 19 iunie 2008 - 09:43
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#52
Scris 19 iunie 2008 - 09:51
#53
Scris 19 iunie 2008 - 09:55
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#54
Scris 19 iunie 2008 - 10:19
#55
Scris 19 iunie 2008 - 10:35
#56
Scris 19 iunie 2008 - 10:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#57
Scris 19 iunie 2008 - 11:04
Se poate sa ai dreptate, nu mai sari asa. Pe de alta parte se poate ca sa spuna ceea ce sunt instruiti sa spuna. Pentru ca daca ti-ar spune tie adevarul poate l-ai posta aici si ar afla toata comunitatea auto. Eu am alte informatii, si tot din zona strict legata de Dacia.Nu cred ca ai inteles: NU sunt disponibile motoarele Diesel datorita cererii foarte mari catre celelalte modele ale concernului Renault. Inclin sa cred ca persoana de la Dacia (functie de conducere), stie mai bine ce zice, nu crezi?
Cind un producator de talia lui Renault planuieste un nou model si inca unul atit de important si "copt" timp indelungat precum Sandero, crezi ca nu anticipeaza si cresterea de necesar de productie din punct de vedere al motoarelor, pentru a ajusta capacitatile de productie motoare corespunzator? 1.5 dCi nu mai e un motor chiar atit de nou incit sa creasca fulminant cererea de modele Renault cu acest motor de pe o zi pe alta. Asa pot sa spuna miine poiimiine ca nu pun airbag-uri laterale sau ESP pe Sandero fiindca e cerere mare de airbag-uri laterale sau de sisteme ESP la alte modele Renault.
Si daca tot declara ca Logan si ulterior Sandero, sunt atit de importante in strategia Grupului Renault, de ce nu le-ar privilegia pe ele inaintea altor modele?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#58
Scris 19 iunie 2008 - 11:22
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#59
Scris 19 iunie 2008 - 11:28
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#60
Scris 20 iunie 2008 - 08:10
Masina are o calitate a fabricatiei foarte slabe pt. un produs de ~10.000E. Cum am mai spus, de ex. un Grande Punto Unico 1.4 la 10500E este departe de Sandero, de la design la siguranta si calitatea fabricatiei. Iar portbagajul unui Sandero este "exact" mai mic decat cel al Astrei H care are 380lSincer, la clasa asta si la banii astia, ce zice Andrei sunt neajunsuri foarte minore (daca pot sa zic asa). Iar portbagajul e imens, are 320l, exact cat are Astra H!
Postez aici cateva poze facute in graba la un Sandero de showroom, probabil varianta de top. Nu am putut face prea multe poze din lipsa de timp, si pt. ca dealerul se uita cam stramb, de parca ar fi avut in fata un spion venit sa fure tehnologie. Pozele sunt slabe calitativ, facute cu un PDA, dar cred ca suficiente incat sa arate gradul de finisare, bavurile si imbinarile. Probleme erau mai multe, chiar si vopseaua sarita din anumte zone de pe capota, la rama, in zona de contact.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 20 iunie 2008 - 08:19
#61
Scris 20 iunie 2008 - 08:52
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#62
Scris 20 iunie 2008 - 09:00
#63
Scris 20 iunie 2008 - 12:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#64
Scris 20 iunie 2008 - 12:13
#65
Scris 20 iunie 2008 - 01:32
#66
Scris 20 iunie 2008 - 02:00
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#67
Scris 20 iunie 2008 - 02:18
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#68
Scris 20 iunie 2008 - 02:30
@Swiby ... stiu ca ea a fost lansata oficial de ceva timp si ca in mod normal trebea sa fie disponibila deja ptr drive'test, dar uite ca la CT nu prea e asa Din ce am vazut, aveau afara un Laureate cu jante, pregatit de drivetest, dar era pus mai la dos ... probabil sa nu se uzeze
... pina la urma se poate face sau nu drive test cu Sandero la Constanta ? ... ca eu sint pe litoral pina duminica dimineata si ma gindeam sa dau o fuga miine pina la Constanta sa vad ce si cum e cu Sandero asta ... (l-am vazut de aproape vinerea trecuta incarcat pe un TIR care statea in fata mea la un semafor pe faimosul E70, dar as vrea si sa-l "drivetestez" putin)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#69
Scris 20 iunie 2008 - 03:37
In concluzie, daca nu ai timp de pierdut, iti recomand sa lasi ptr alta ocazie drive'test'ul ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#70
Scris 20 iunie 2008 - 03:44
In concluzie, daca nu ai timp de pierdut, iti recomand sa lasi ptr alta ocazie drive'test'ul ...
... ... pai alta ocazie ar fi cind ajung acasa la Timisoara ... da' acolo incep aia sa arunce cu pietre dupa mine ca am fost la fiecare lansare cu "drivetestare" da' de cumparat n-am cumparat ...
Cam pe unde in Constanta e reprezentanta Dacia ?
Nu stiu aia din Mangalia daca fac drive test (ca acum sint mai aproape de Mangalia decit de Constanta) ...
... si eu care ziceam sa ne intilnim la un drive test ... da' vad ca tu imi tai din start elanul
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 iunie 2008 - 03:52
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#71
Scris 21 iunie 2008 - 07:25
Rom�nii s-au �nghesuit să-şi comande modelul �n cinci uşi, deşi test drive-ul abia s-a �ncheiat, iar varianta diesel nu este �ncă disponibilă.
Dacia primeşte �n fiecare zi circa 100 de comenzi pentru Sandero, potrivit datelor furnizate EVZ de companie. �n total, rom�nii au comandat circa 1.600 autoturisme de la lansarea modelului �n cinci uşi, pe 3 iunie, şi p�nă ieri. Livrările vor �ncepe săptăm�na viitoare.
�Cifra este foarte bună, av�nd �n vedere faptul că test drive-ul abia s-a �ncheiat, iar clienţii n-au avut p�nă acum informaţii detaliate despre model. �n plus, Sandero se vinde deocamdată doar �n varianta pe benzină, iar rom�nii sunt conservatori �n privinţa variantei diesel, deşi motorina a devenit mai scumpă dec�t benzina�, ne-a spus Constantin Stroe, vicepreşedintele companiei.
Varianta diesel se va lansa la �nceputul anului viitor, p�nă atunci fiind disponibile variantele �n benzină de 1,4 litri 75 de cai-putere şi 1,6 litri 90 de cai-putere. �n 2004, la lansarea modelului Logan, producătorul auto a primit �n primele săptăm�ni un număr egal de comenzi cu cel �nregistrat �n această perioadă pentru Sandero.
�Sunt convins că produsul se va vinde singur, acum suntem �ncă foarte la �nceput�, ne-a spus Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia. Stroe a estimat pentru EVZ, �nainte de lansarea Sandero pe piaţa rom�nească, că v�nzările la acest tip de autovehicul vor ajunge la 50.000 de unităţi p�nă la sf�rşitul anului, echivalentul a 416 automobile pe zi. Cel mai ieftin Sandero costă 6.890 de euro, iar varianta Laureate 1,4 l, cea mai apreciată de specialişti, se vinde �ncep�nd cu 8.950 de euro.
http://www.evz.ro/ar...-Sandero-pe-zi/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#72
Scris 21 iunie 2008 - 11:29
De intalnit nu prea as avea cum, ca sunt pe ultima suta de metri cu restante/licentza ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#73
Scris 21 iunie 2008 - 12:32
Bafta la "restante/licentza"
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#74
Scris 23 iunie 2008 - 02:21
#75
Scris 23 iunie 2008 - 04:32
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi