Dacia/Renault Sandero (Logan hatch)
Started by the1, sep 10 2007 08:00
82 replies to this topic
#77
Scris 23 iunie 2008 - 11:33
Eu unul as da pe o varianta cu AC, ABS si directie asistata maxim 7500 de euro.
... si eu
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#78
Scris 24 iunie 2008 - 07:47
Da, numai ca ei cer 8950 Si nici n'ai cum sa pui A/C pe o varianta mai ieftina, ca optionala ...
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#79
Scris 24 iunie 2008 - 08:25
Da, numai ca ei cer 8950
Trebuie vazut cit cere concurenta pe o masina comparabila ca motorizare, spatiu interior. portbagaj ...
Nu inteleg insa de ce e mai scump decit Logan Sedan ... imho Sandero ar trebui sa fie mai ieftin (cum si Grande Punto e mai ieftin decit Linea) ... sau poate ca dupa ce se lanseaza Loganu' cu facelift vor fi si preturile "faceliftate" astfel incit Sandero sa fie mai ieftin ...
Am intrat duminica dupa prinz in showroom-ul Dacia din Sibiu: plictiseala mare ... sictir si mai mare - am cerut si eu un prospect cu Sandero si am primit o coala A4 scoasa la imprimata cu ceva preturi si dotari (in prostia mea ma asteptam la un pliant color, cu poze si alte alea ... cum a fost la lansarea Logan-ului ... da' avind in vedere ca uica Stroe a spus ca "sunt convins că produsul se va vinde singur" ... probabil ca din motive de "low cost" n-au mai facut pliante ...) ...
La plictisul / sictirul care domnea pe acolo am renuntat sa mai intreb de drive test iar in Timisoara am ajuns pe la 19:30 icind "portile deschise" mai aveau 30' pina la inchidere ... asa ca n-am mai apucat sa "drivetestez" Sandero
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 24 iunie 2008 - 08:26
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#80
Scris 24 iunie 2008 - 10:46
Raman la parerea ca e prea scumpa pentru ce ofera,o masina relativ ok dar care necesita ale preturi.La cum arata per total si ce ofera,pretul spus de voi e ok(7500).Cu toate astea o sa se vanda in draci chiar daca pentru niste banuti in plus sunt optiuni mai bune pe piata.
Aceasta postare a fost editata de tibitu: 24 iunie 2008 - 10:49
#81
Scris 24 iunie 2008 - 03:54
Evident prea scumpa pt. o calitate indoielnica...din pacate tot Dacie ramane...se simte asta imediat ce te sui la volan...
#82
Scris 13 august 2008 - 02:38
http://www.autozeitu...?render=0140532
Chevrolet Aveo 1.2
Dacia Sandero 1.6 MPI
The Dacia Sandero offers much car for the money and costs even still less than the Chevrolet Aveo. Since it in this comparison besides four of five chapters for itself decides, it wins earned. It has the better space offer, the stronger engine and the more favorable cost balance. For the Chevrolet the higher travelling comfort and the better ergonomics speak. Urgently in need of improvement however the unsatisfactory safety equipment is with both.
Chevrolet Aveo 1.2
Dacia Sandero 1.6 MPI
The Dacia Sandero offers much car for the money and costs even still less than the Chevrolet Aveo. Since it in this comparison besides four of five chapters for itself decides, it wins earned. It has the better space offer, the stronger engine and the more favorable cost balance. For the Chevrolet the higher travelling comfort and the better ergonomics speak. Urgently in need of improvement however the unsatisfactory safety equipment is with both.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#83
Scris 13 august 2008 - 02:55
Se observa inca o data faptul ca Renault continua sa foloseasca pe Dacia motoare de conceptie veche. Chiar daca, mie, personal, nu mi se par cu nimic mai stralucite motoarele de 1.2 care au o putere echivalenta cu unul de 1.4-1.6 de generatie mai veche, mai toti constructorii merg pe acestea in ultima vreme (chiar si Renault pe modelele sale)
Din ce mi'a zis BabelFish ... Aveo sta mai bine la ergonomie, la suspensii (probabil partea de confort, ca vad ca dinamic e destul de mult sub Sandero), franarea la cald
Interesant e ca fata de consumurile comunicate oficial, respectiv 5.5 la Aveo si 7.2 la Sandero, in test s'au obtinut consumuri de 7.8, respectiv 8.2, deci diferenta teoretica nu se pastreaza in practica
Din ce mi'a zis BabelFish ... Aveo sta mai bine la ergonomie, la suspensii (probabil partea de confort, ca vad ca dinamic e destul de mult sub Sandero), franarea la cald
Interesant e ca fata de consumurile comunicate oficial, respectiv 5.5 la Aveo si 7.2 la Sandero, in test s'au obtinut consumuri de 7.8, respectiv 8.2, deci diferenta teoretica nu se pastreaza in practica
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi