Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Kia Ceed 1,4 base vs Opel Corsa 1.3 cdti 75 cp


  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#1 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 27 septembrie 2007 - 10:56

kia ceeed benzina 1,4 - avantaje - super dotata pt un pret de 11600
mai spatioasa decat corsa ca de ... vobim de clasa medie
termen de garantie f bun
minus-uri - benzinar
cand spui cuiva ca ai Kia raspunsul prmit e urmatorul "Ce-i aia???"

Corsa 1.3 cdti 75 cp - diesel
imagine ok
- dezavantaje- dotari inferioare celor de la kia in conditiile unui pret mai mare
- clasa mica si implicit o tinuta de drum inferioare unei masini din clasa medie.

Mi-ar prinde bine un ajutor venit din partea voastra. mentionez ca fac aproximativ 1000 km pe luna din care 50% in oras si imi doresc o masina care sa fie cat mai placuta la condus atat in oras cat si in exterior si care sa nu-mi dea batai de cap in momentul in care vreau sa fac o depasire.

Teoria dealerilor conform careia daca nu faci macar 20000 de km pe an nu renteaza sa iei diesel mi se pare de-adreptul aiurea. La acelasi model de masina varianta diesel costa cu 1000 eur mai mult. Totusi nu trebuie sa uitam ca si valoarea de revanzare a masinii va fi superioara valorii unui motor pe benzina si probabil ca diferenta va fi tot de 1000. Practic mia pe care o dai in plus la inceput o recuperezi la revanzare. de aici rezulta ca merita sa iei un diesel chiar si daca faci 1000 km pe an. Pt ca diesel-ul e retabil dupa prima suta de km si nu dupa primii 70000. Daca gresesc astept sa ma corectati insa cred corect e sa tinem cont si de momentul revanzarii.

Deci va rog tare mult sa va dati cu parerea: ceed sau corsa.
  • 0

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 septembrie 2007 - 11:05

nu e chiar asa calculul motorinei, uiti ca reviziile sunt mai scumpe si de multe ori mai dese decat la benzina. in plus, mergi cu tractorul dupa tine, masandu-ti mainile la volan si schimbator :lol:
daca mergi 1000km/an, mai bine iei taxi decat sa iti iei masina noua.

ceed nu e clasa medie, e compacta...ar vrea ea sa fie clasa medie
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 27 septembrie 2007 - 11:14

ma rog.... scuze de eroarea facuta in privinta incadrarii masinii in clasa medie.
In privinta diesel-ului...am dat un exemplu extrem. Oricum parerea mea e ca nu trebuie sa ne lasam tentati de oferta dealer-ului care ...in incercarea de a be atrage atentia cu un pret mic ne propune varianta benzina aratandu-ne un calcul in care nus e tine cont si de valoare de revanzare... daca ar fi o masina pe care sa o folosim si dupa 4 ani sa o aruncam la fioare vechi atunci da....calculul e ok insa in realitate lucrurile nu stau chiar asa.
  • 0

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 septembrie 2007 - 11:28

adevarat
dar nu iei in calcul faptul ca acei bani in plus ii ai imobilizati 4 ani..bani cu care ai putea face ceva.
cu alte cuvinte diferenta de pret nu e 1500e in 4 ani, ci 1500+ macar dobanda daca i-ai tine in banca, adica cea mai proasta investitie.
dealerul are tot interesul sa iti vanda masina cea mai scumpa....asta pentru ca e platit la procent din valoarea vanzarii
nu zic ca nu merita dieselul, dar la 12.000 pe an nu merita. cel putin eu, la rulajul acesta nu regret ca nu am luat diesel

calculele facute de ei cu 20.000 pe an nu sunt chiar balarii :lol:


acu intre cele 2 nu stiu daca incape in vreun fel comparatie. ai o compacta f bine vazuta in toate testele, cu garantie mare contra unei masini clasa mica.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 27 septembrie 2007 - 11:38

Diferenta la corsa intre 1,4 benzina si 1.3 multijet e de vreo 600 deci 1000 cu tot cu dobanda... na....si eu tot de ceed sunt atras mai tare insa na... stii tu cum e cu gura lumii...
  • 0

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 septembrie 2007 - 11:43

gura lumii? adica ce o sa zica vecinii de tine?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 27 septembrie 2007 - 11:56

nu la asta ma refeream...
prectic as reveni la ceea ce am spui initail vis avi de imagine. pe de alta poarte imposibil sa nu fi auzit si tu de mitul masinii frantzizesti, de mitul masinii japonez, de al celei nemtesti si asa mai departe...
  • 0

#8 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 septembrie 2007 - 11:56

Despre Corsa nu ma bag sa afirm ceva ... nu am condus si nici macar nu m'am suit in ea.
Despre ce nivel de dotare e vorba si cat costa? Din cate vad, la motorizarea asta nu ai disponibil decat Essentia si Enjoy. Dintre care banuiesc ca cea de'a doua te intereseaza. Cu vopsea metalizata inseamna 12100 euro, destul de aproape de cei 11853 euro cat e 1.4 LX Best de la Cee'd. Daca insa pune Pachetul 5*NCAP - 800 � (Airbag-uri frontale şofer şi pasager, airbag-uri laterale), Pachet 6 - 850 � (Aer condiţionat, proiectoare ceaţă, oglinzi electrice cu �ncălzire, asferice (şofer)) si Radio CD30 MP3 cu MP3 player - 490 � , ajunge 14 090 �. Insa deja e vorba de o masina de clasa inferioara fata de Cee'd. Daca tot zici ca'ti place Cee'd si vrei diesel, la 14518 este 1.6 90 CP LX Base, pe care insa poti adauga liber orice optionala disponibila ptr LX, lucru care la motorul de 1.4 nu il poti face, fiind batuta in cuie varianta de dotare ptr LX Best

Ca semi'posesor :lol: de Cee'd iti recomand asta ca masina. Mai ales ca la Corsa am inteles ca termenul de asteptare este f mare. La Cee'd este de ~3 luni (nu te lasa pacalit daca dealer'ul iti zice 2 luni sau chiar mai putin)

Cat despre parerea lumii ... vad ca acum conduci un 206 SW ... care nu prea retin sa fie vreun etalon totusi

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 27 septembrie 2007 - 11:57

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#9 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 28 septembrie 2007 - 12:05

scuze pt greselile de ortografie... acu vreo doua, trei ore am avut o mica intervenie stomatologica si se pare ca inca sunt buimac :lol:

Peugeot-ul tocmai l-am ianpoiat companiei odata cu demisia. Macar era SW lucru care-i dadea o oarecare nota distinctiva. Inca n-am condus kia insa daca tinuta eiu ar fi macar ca cea e peugeot-ului si consumul la motorul de 1,4 macar la fel daca nu mai redus as fi pe deplin multumit.
Ce parere aveti despre amortizoarele cu gaz de la kia... cate mii de km le dati pe drumurile patriei. Tot gura lumii spune ca ar fi mai putin fiabile... oare garantia se refera si la ele sau sunt considerate ca fiind consumabile?
  • 0

#10 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 septembrie 2007 - 12:15

In cazul asta ... cel mai bine e sa faci un drive'test cu fiecare dintre masini.
Cee'd 1.4 e destul de probabil sa gasesti, insa 1.3 75CP pe Corsa nu prea cred.

Ce consum avea 1.4'le de pe SW?

La Cee'd, in CT, consumul mediu la mine e de 8.5-8.8, dar seara am scos si 7-7.3. Extraurban pana acum nu am avut ocazia sa fac o medie de consum.

Cat despre amortizoare ... am vazut ca ziceai ca nu faci multi km ... si ca ai de gand sa o vinzi pana la urma. Nu cred sa cedeze amortizoarele mai repede de 4-5 ani
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#11 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 28 septembrie 2007 - 12:19

peugeot-ul era de 1,75 cp si papa in medie vreo 7

scuze....
1.4 si 75 cp
  • 0

#12 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 septembrie 2007 - 12:24

Media insemnand ce proportie in oras (si ce oras) si cat in afara ... si ce viteze de croaziera? Cee'd'ul cred ca va trece de aceasta medie ... undeva la 7.5. Insa nici nu cred ca poti cere mai putin de la un motor de turatie, pe o caroserie de 1300kg

Cat despre Corsa ... la ce configuratie te'ai gandit si la ce pret?

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 septembrie 2007 - 12:24

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#13 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 28 septembrie 2007 - 12:41

mai ce sa zic.... ma interzeaza ca masina sa aiba geamuri fata electrice, AC, ABS, inchidere centralizata si un sistem audio care sa sune onorabil.
Prin urmare m-am orientat catre o esentia 1.3 cdti si cateva optionale sau un 1,4 benzina enjoy ambele variante ajungand undeva intre 125000-13000. Ma atrage diesel-ul pt ca pe langa consum are si un cuplu superior. Pe de alta parte oricat de hulit ar fi imi place tzacanitul pe care il face un diesel la -15 de grade. Am condus in trecut vreo 12000 km un doblo care avea acelasi motor si de atunci am ramas cu fixatia asta... ma rog fixatie pe motor si numai pe motor.... tocmai de asta ma uit la corsa si nu la fratesu al mai sexy. Era un doblo suprainaltat care de multe ori mai avea si vreao 3-400 kg de marfa si mergea brici.... ma rog eu la drum intins merg 90-120 si scoteam un consum mediu de 5.7 in conditiile in care faceam distributie...oprind de aproximativ 30 de ori intr-o zi 40% din km in oras si asta in contextul in care consumul a fost facut pe timp de iarna si in perioada de rodaj.

Cu peugeot-ul cam 25% din km ii faceam in oras.
  • 0

#14 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 septembrie 2007 - 01:25

Un 1.3 75 CP Essentia este 11100.
Vopsea 300
Pachetul Confort Electric 260 � (Geamuri faţă cu acţionare electrică, �nchidere centralizată cu telecomandă cu blocare, o cheie pliabilă)
Pachet 5 975 � - Aer condiţionat, radio CD30
Oglinzi exterioare reglabile electric cu �ncălzire 90 �

Vad insa ca nu se poate opta ptr airbag'uri laterale si cortina

Astea te duc la un total de 12725 �. Nusht ce reduceri se pot obtine. Insa, adineauri am vazut pe cineva spunand ca termenul de asteptare ptr o Corsa ar fi de 8 luni, mai mult decat dublu fata de Cee'd

Cat despre consum la Cee'd, extraurban destui si care au scos sub 6% sau f aproape, deci la un 25% urban doar ... n'ar trebui sa depasesti 7.5%

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 septembrie 2007 - 01:26

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#15 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 28 septembrie 2007 - 06:45

Fara a tine mortis sa fiu de partea corsei si pornind de la ideea ta ca , Kia ar papa 7.5% si Corsa 5.5 (daca doblo plin cu marfa lua 5.7 corsa nu are cum sa fie peste) are rezulta ca corsa iti ia la 1000 km cu 20 eur mai putin in ceea ce priveste consumul de combustibil iar Kia compenseaza aceasta diferenta printr-o rata cu 20 eur mai redusa comparativ cu corsa. Deci practic costurile curente la nivel de luna vor fi sensibil apropiate. Ramane de vazut care e diferenta de pret la revizii.
  • 0

#16 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 28 septembrie 2007 - 06:51

nu e chiar asa calculul motorinei, uiti ca reviziile sunt mai scumpe si de multe ori mai dese decat la benzina. in plus, mergi cu tractorul dupa tine, masandu-ti mainile la volan si schimbator :lol:


in ce cazuri reviziile la motorina sint mai dese decat cele ale benzinarelor ??
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#17 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 28 septembrie 2007 - 06:54

Dealer-ul mi-a spus ca trermenul de livrare e undeva intre 2.5-3 luni in cazul Corsei. Totusiu la Corsa ma enerveaza desenul pasajelor rotilor. E o masina cu o parte frontala misto spatele e ok insa privita din lateral partea inferioara a caroseriei arata cam aiurea dupa subiectiva mea parere...
  • 0

#18 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 septembrie 2007 - 07:08

la 1000km pe luna, eu zic sa mergi linistit pe KIA benzinara.
desi mie personal nu prea imi place asa mult :lol: , la banii aia si la dotarile alea, chiar e o oferta buna.

lasa vrajeala cu ce zic vecinii, ca nu ei o sa stea sa se bucure de dotarile alea toata ziua :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#19 Bogdann_g

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 45 Mesaje:
Inregistrat: 01-august 07
  • Marca:Peugeot
  • Model:206 sw
  • Motorizare:1.4

Scris 28 septembrie 2007 - 07:10

Mai ce mi-a atras atentia la Kia e instalatia audio de pe varianta de baza. Suna mai mult decat onorabil
  • 0

#20 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 28 septembrie 2007 - 08:41

nu e chiar asa calculul motorinei, uiti ca reviziile sunt mai scumpe si de multe ori mai dese decat la benzina. in plus, mergi cu tractorul dupa tine, masandu-ti mainile la volan si schimbator :lol:


Oare asa sa fie? Hmmm, cand ai condus ultima data un Diesel de ultima generatie? :( Stai sa iti arat eu benzinare la care le tremura schimbatorul! Cat despre revizii: mai scumpe si mai dese... No way...

Se vede ca va uitati un pic superficial la cele 2 masini. Nu am vazut inca un tabel cu dimensiunile exterioare si mai ales interioare ale celor 2. Nu de alta, dar pe interior Corsa e aproape cat AstraH! O fi ea clasa mica, doar u puteau sa zica ca e compacta ca se batea cu sora Astra, dar numai mica nu mai e... Cat despre cum sta pe drum, pai deja exista Corsa OPC care standard nu vine cu IDS+ sau alta suspensie spate... Hai, un pic mai multa obiectivitate... :)
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#21 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 septembrie 2007 - 08:57

am mers cu o fabia 2 noua nouta si era TRACTOR.
reviziile sunt in genereal mai scumpe, nu incape indoiala
lasa corsa OPC 1qle, aici vb de corsa de 75 de cai :lol:

iar la 1000km/luna tu ai recomanda cuiva un diesel din ratiuni economice? eu nu....:). I-as recomanda un diesel daca cele 2 motorizari ar fi clar diferite, adica un 100cp diesel fata de un 100cp benzina, atunci i-as zice sa ia dieselul daca ar vrea si performante mai bune si economie...dar asa...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#22 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 28 septembrie 2007 - 09:49

Iar comparam mere cu pere... Ce motor avea Fabia? TDI vechi cumva? Eu ziceam de motoarele GM/FIAT dintre care cel de 1.3 a fost premiat si para-premiat, si nu degeaba. Mergi si cu asta, vorbim dupa.

Nu, niciodata nu a recomanda un Diesel cuiva din ratiuni economice, fie ca merge 1000km sau 100.000km pe an, pentru ca mi se pare absurd sa sufar eu ca sofer din cauza unor astfel de ratiuni. Omul vroia ceva de condus mai usor in oras. Mi eunul, dupa 3 benzinare si un Diesel, imi e clar ca un diesel se conduce mai usor in oras, fara sa mesteci prea mult in mamaliga...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#23 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 septembrie 2007 - 10:51

strict la obiect, Kia C'eed. Iti va fi mult mai utila si practica in foarte multe situatii:
- daca te casatoresti si ai un copil
- daca vrei sa pleci cu prietenii in 4 persoane in Grecia. Oricit de spatios ar fi Corsa, Kia este mai spatioasa.
- daca vrei sa cumperi si sa cari mobila de la IKEA... :lol:

not to mention capitolul imagine, unde Corsa pt un tip este cam aiurea, e perceputa cam ca si masina de femeie (am auzit de o groaza de tipe care si-au luat Corsa in ultimul an).
strict obiectiv, mie imi place Kia si mai mult la design decit Corsa.

La cit mergi tu, nu are de ce sa te deranjeze benzinarul, nu ai nevoie de diesel.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#24 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 septembrie 2007 - 10:57

viper, omul a adus in discutie calculele de economie, nu eu
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#25 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 28 septembrie 2007 - 11:08

Oricat as vrea nu vad niciun avantaj pentru Corsa. Daca vrei neaparat un dizel fa un efort si ia-l p-ala de la C'eed, la dotari identice nu cred ca iesi mai scump (sau nu cu mult).

Cat despre pretul de revanzare, eu zic ca o sa garantia aia o sa te ajute la C'eed.
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi