Kia Ceed 1,4 base vs Opel Corsa 1.3 cdti 75 cp
#1
Scris 27 septembrie 2007 - 10:56
mai spatioasa decat corsa ca de ... vobim de clasa medie
termen de garantie f bun
minus-uri - benzinar
cand spui cuiva ca ai Kia raspunsul prmit e urmatorul "Ce-i aia???"
Corsa 1.3 cdti 75 cp - diesel
imagine ok
- dezavantaje- dotari inferioare celor de la kia in conditiile unui pret mai mare
- clasa mica si implicit o tinuta de drum inferioare unei masini din clasa medie.
Mi-ar prinde bine un ajutor venit din partea voastra. mentionez ca fac aproximativ 1000 km pe luna din care 50% in oras si imi doresc o masina care sa fie cat mai placuta la condus atat in oras cat si in exterior si care sa nu-mi dea batai de cap in momentul in care vreau sa fac o depasire.
Teoria dealerilor conform careia daca nu faci macar 20000 de km pe an nu renteaza sa iei diesel mi se pare de-adreptul aiurea. La acelasi model de masina varianta diesel costa cu 1000 eur mai mult. Totusi nu trebuie sa uitam ca si valoarea de revanzare a masinii va fi superioara valorii unui motor pe benzina si probabil ca diferenta va fi tot de 1000. Practic mia pe care o dai in plus la inceput o recuperezi la revanzare. de aici rezulta ca merita sa iei un diesel chiar si daca faci 1000 km pe an. Pt ca diesel-ul e retabil dupa prima suta de km si nu dupa primii 70000. Daca gresesc astept sa ma corectati insa cred corect e sa tinem cont si de momentul revanzarii.
Deci va rog tare mult sa va dati cu parerea: ceed sau corsa.
#2
Scris 27 septembrie 2007 - 11:05
daca mergi 1000km/an, mai bine iei taxi decat sa iti iei masina noua.
ceed nu e clasa medie, e compacta...ar vrea ea sa fie clasa medie
#3
Scris 27 septembrie 2007 - 11:14
In privinta diesel-ului...am dat un exemplu extrem. Oricum parerea mea e ca nu trebuie sa ne lasam tentati de oferta dealer-ului care ...in incercarea de a be atrage atentia cu un pret mic ne propune varianta benzina aratandu-ne un calcul in care nus e tine cont si de valoare de revanzare... daca ar fi o masina pe care sa o folosim si dupa 4 ani sa o aruncam la fioare vechi atunci da....calculul e ok insa in realitate lucrurile nu stau chiar asa.
#4
Scris 27 septembrie 2007 - 11:28
dar nu iei in calcul faptul ca acei bani in plus ii ai imobilizati 4 ani..bani cu care ai putea face ceva.
cu alte cuvinte diferenta de pret nu e 1500e in 4 ani, ci 1500+ macar dobanda daca i-ai tine in banca, adica cea mai proasta investitie.
dealerul are tot interesul sa iti vanda masina cea mai scumpa....asta pentru ca e platit la procent din valoarea vanzarii
nu zic ca nu merita dieselul, dar la 12.000 pe an nu merita. cel putin eu, la rulajul acesta nu regret ca nu am luat diesel
calculele facute de ei cu 20.000 pe an nu sunt chiar balarii
acu intre cele 2 nu stiu daca incape in vreun fel comparatie. ai o compacta f bine vazuta in toate testele, cu garantie mare contra unei masini clasa mica.
#5
Scris 27 septembrie 2007 - 11:38
#6
Scris 27 septembrie 2007 - 11:43
#7
Scris 27 septembrie 2007 - 11:56
prectic as reveni la ceea ce am spui initail vis avi de imagine. pe de alta poarte imposibil sa nu fi auzit si tu de mitul masinii frantzizesti, de mitul masinii japonez, de al celei nemtesti si asa mai departe...
#8
Scris 27 septembrie 2007 - 11:56
Despre ce nivel de dotare e vorba si cat costa? Din cate vad, la motorizarea asta nu ai disponibil decat Essentia si Enjoy. Dintre care banuiesc ca cea de'a doua te intereseaza. Cu vopsea metalizata inseamna 12100 euro, destul de aproape de cei 11853 euro cat e 1.4 LX Best de la Cee'd. Daca insa pune Pachetul 5*NCAP - 800 � (Airbag-uri frontale şofer şi pasager, airbag-uri laterale), Pachet 6 - 850 � (Aer condiţionat, proiectoare ceaţă, oglinzi electrice cu �ncălzire, asferice (şofer)) si Radio CD30 MP3 cu MP3 player - 490 � , ajunge 14 090 �. Insa deja e vorba de o masina de clasa inferioara fata de Cee'd. Daca tot zici ca'ti place Cee'd si vrei diesel, la 14518 este 1.6 90 CP LX Base, pe care insa poti adauga liber orice optionala disponibila ptr LX, lucru care la motorul de 1.4 nu il poti face, fiind batuta in cuie varianta de dotare ptr LX Best
Ca semi'posesor de Cee'd iti recomand asta ca masina. Mai ales ca la Corsa am inteles ca termenul de asteptare este f mare. La Cee'd este de ~3 luni (nu te lasa pacalit daca dealer'ul iti zice 2 luni sau chiar mai putin)
Cat despre parerea lumii ... vad ca acum conduci un 206 SW ... care nu prea retin sa fie vreun etalon totusi
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 27 septembrie 2007 - 11:57
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 28 septembrie 2007 - 12:05
Peugeot-ul tocmai l-am ianpoiat companiei odata cu demisia. Macar era SW lucru care-i dadea o oarecare nota distinctiva. Inca n-am condus kia insa daca tinuta eiu ar fi macar ca cea e peugeot-ului si consumul la motorul de 1,4 macar la fel daca nu mai redus as fi pe deplin multumit.
Ce parere aveti despre amortizoarele cu gaz de la kia... cate mii de km le dati pe drumurile patriei. Tot gura lumii spune ca ar fi mai putin fiabile... oare garantia se refera si la ele sau sunt considerate ca fiind consumabile?
#10
Scris 28 septembrie 2007 - 12:15
Cee'd 1.4 e destul de probabil sa gasesti, insa 1.3 75CP pe Corsa nu prea cred.
Ce consum avea 1.4'le de pe SW?
La Cee'd, in CT, consumul mediu la mine e de 8.5-8.8, dar seara am scos si 7-7.3. Extraurban pana acum nu am avut ocazia sa fac o medie de consum.
Cat despre amortizoare ... am vazut ca ziceai ca nu faci multi km ... si ca ai de gand sa o vinzi pana la urma. Nu cred sa cedeze amortizoarele mai repede de 4-5 ani
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#11
Scris 28 septembrie 2007 - 12:19
scuze....
1.4 si 75 cp
#12
Scris 28 septembrie 2007 - 12:24
Cat despre Corsa ... la ce configuratie te'ai gandit si la ce pret?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 septembrie 2007 - 12:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#13
Scris 28 septembrie 2007 - 12:41
Prin urmare m-am orientat catre o esentia 1.3 cdti si cateva optionale sau un 1,4 benzina enjoy ambele variante ajungand undeva intre 125000-13000. Ma atrage diesel-ul pt ca pe langa consum are si un cuplu superior. Pe de alta parte oricat de hulit ar fi imi place tzacanitul pe care il face un diesel la -15 de grade. Am condus in trecut vreo 12000 km un doblo care avea acelasi motor si de atunci am ramas cu fixatia asta... ma rog fixatie pe motor si numai pe motor.... tocmai de asta ma uit la corsa si nu la fratesu al mai sexy. Era un doblo suprainaltat care de multe ori mai avea si vreao 3-400 kg de marfa si mergea brici.... ma rog eu la drum intins merg 90-120 si scoteam un consum mediu de 5.7 in conditiile in care faceam distributie...oprind de aproximativ 30 de ori intr-o zi 40% din km in oras si asta in contextul in care consumul a fost facut pe timp de iarna si in perioada de rodaj.
Cu peugeot-ul cam 25% din km ii faceam in oras.
#14
Scris 28 septembrie 2007 - 01:25
Vopsea 300
Pachetul Confort Electric 260 � (Geamuri faţă cu acţionare electrică, �nchidere centralizată cu telecomandă cu blocare, o cheie pliabilă)
Pachet 5 975 � - Aer condiţionat, radio CD30
Oglinzi exterioare reglabile electric cu �ncălzire 90 �
Vad insa ca nu se poate opta ptr airbag'uri laterale si cortina
Astea te duc la un total de 12725 �. Nusht ce reduceri se pot obtine. Insa, adineauri am vazut pe cineva spunand ca termenul de asteptare ptr o Corsa ar fi de 8 luni, mai mult decat dublu fata de Cee'd
Cat despre consum la Cee'd, extraurban destui si care au scos sub 6% sau f aproape, deci la un 25% urban doar ... n'ar trebui sa depasesti 7.5%
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 septembrie 2007 - 01:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#15
Scris 28 septembrie 2007 - 06:45
#16
Scris 28 septembrie 2007 - 06:51
nu e chiar asa calculul motorinei, uiti ca reviziile sunt mai scumpe si de multe ori mai dese decat la benzina. in plus, mergi cu tractorul dupa tine, masandu-ti mainile la volan si schimbator
in ce cazuri reviziile la motorina sint mai dese decat cele ale benzinarelor ??
#17
Scris 28 septembrie 2007 - 06:54
#18
Scris 28 septembrie 2007 - 07:08
desi mie personal nu prea imi place asa mult , la banii aia si la dotarile alea, chiar e o oferta buna.
lasa vrajeala cu ce zic vecinii, ca nu ei o sa stea sa se bucure de dotarile alea toata ziua
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#19
Scris 28 septembrie 2007 - 07:10
#20
Scris 28 septembrie 2007 - 08:41
nu e chiar asa calculul motorinei, uiti ca reviziile sunt mai scumpe si de multe ori mai dese decat la benzina. in plus, mergi cu tractorul dupa tine, masandu-ti mainile la volan si schimbator
Oare asa sa fie? Hmmm, cand ai condus ultima data un Diesel de ultima generatie? Stai sa iti arat eu benzinare la care le tremura schimbatorul! Cat despre revizii: mai scumpe si mai dese... No way...
Se vede ca va uitati un pic superficial la cele 2 masini. Nu am vazut inca un tabel cu dimensiunile exterioare si mai ales interioare ale celor 2. Nu de alta, dar pe interior Corsa e aproape cat AstraH! O fi ea clasa mica, doar u puteau sa zica ca e compacta ca se batea cu sora Astra, dar numai mica nu mai e... Cat despre cum sta pe drum, pai deja exista Corsa OPC care standard nu vine cu IDS+ sau alta suspensie spate... Hai, un pic mai multa obiectivitate...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#21
Scris 28 septembrie 2007 - 08:57
reviziile sunt in genereal mai scumpe, nu incape indoiala
lasa corsa OPC 1qle, aici vb de corsa de 75 de cai
iar la 1000km/luna tu ai recomanda cuiva un diesel din ratiuni economice? eu nu..... I-as recomanda un diesel daca cele 2 motorizari ar fi clar diferite, adica un 100cp diesel fata de un 100cp benzina, atunci i-as zice sa ia dieselul daca ar vrea si performante mai bune si economie...dar asa...
#22
Scris 28 septembrie 2007 - 09:49
Nu, niciodata nu a recomanda un Diesel cuiva din ratiuni economice, fie ca merge 1000km sau 100.000km pe an, pentru ca mi se pare absurd sa sufar eu ca sofer din cauza unor astfel de ratiuni. Omul vroia ceva de condus mai usor in oras. Mi eunul, dupa 3 benzinare si un Diesel, imi e clar ca un diesel se conduce mai usor in oras, fara sa mesteci prea mult in mamaliga...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#23
Scris 28 septembrie 2007 - 10:51
- daca te casatoresti si ai un copil
- daca vrei sa pleci cu prietenii in 4 persoane in Grecia. Oricit de spatios ar fi Corsa, Kia este mai spatioasa.
- daca vrei sa cumperi si sa cari mobila de la IKEA...
not to mention capitolul imagine, unde Corsa pt un tip este cam aiurea, e perceputa cam ca si masina de femeie (am auzit de o groaza de tipe care si-au luat Corsa in ultimul an).
strict obiectiv, mie imi place Kia si mai mult la design decit Corsa.
La cit mergi tu, nu are de ce sa te deranjeze benzinarul, nu ai nevoie de diesel.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#24
Scris 28 septembrie 2007 - 10:57
#25
Scris 28 septembrie 2007 - 11:08
Cat despre pretul de revanzare, eu zic ca o sa garantia aia o sa te ajute la C'eed.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi