Noua Mazda3
#76
Scris 07 ianuarie 2009 - 10:09
@canan, any info?
#77
Scris 07 ianuarie 2009 - 11:11
#78
Scris 09 septembrie 2009 - 03:28
VW Golf GTDPS/KW 170/125
0-100 km/h in 7.70s,
Vorderrad, 6 Gang Direktschaltung
220 km/h Spitze
Preis 30115 �
Mazda3 2.2 CDPS/KW 185/136
0-100 km/h in 8.20s,
Vorderrad, 6 Gang manuell
213 km/h Spitze
Preis 27800 �
The new Mazda3 2,2 CD with 185 HP works very balanced. Above all the good suspension comfort and the good price/achievement relationship convince. With the brakes and consumption he drops back however clearly behind the competitor from Wolfsburg. Therefore the sportily co-ordinated gulf GTD with its outstanding driving dynamics, the high quality and the impressive drive comes out clearly as a winner from this comparison test. But the Wolfsburger requires also a rather juicy price.
http://www.autozeitu...de/380783/fazit
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#79
Scris 09 septembrie 2009 - 03:48
Ca fapt divers, ultima lui masina a fost C63AMG.
Azi am avut la Hockenheim un testdrive de o zi cu diverse modele Mazda (noi): Mazda 3 (motoare: MPS, 2.2 Diesel 185CP, 2.0 Benzina DISI iStop), Mazda 6 (2.2 Diesel 185CP) si Miata.
Mazda 3 MPS: nu am simtit nici o gaura turbo! Motorul trage de jos si nu simti aproape deloc cand incepe turbo-ul sa impinga. Motorul e mult mai cultivat si urca bine in turatie.
Sunetul e ok, in gen GTi, putin mai jos de ST si ani lumina de RS sau milenii de R32:) Ce o fi cu R20? Sper la Frankfurt sa prind un testdrive, ...poate.
"Pacat" ca l-am forjat doar in 10 ture de Hockenheim si nu am apucat sa dau niste ture civilizate sa imi fac si o parere de consum si comfort/feeling pe niste drumuri normale, la diverse viteze. Masina are acum cauciucuri adevarate (clasicul 225/40 ZR18, pneuri speciale, PZero Nero) si arata mult mai bine decit vechea varianta.
Pe circuit sta f bine. Comparat cu alte masini conduse pe circuite de F1, la clasa asta de putere nu am decit Impreza STi (partial merge si 350Z-ul, la fel foarte favorabil in directia MPS...350Z are ambreiajul f sensibil, se duce f repede...iar pe umed, danseaza la frinare si schimbare de directie) cu care sa-l compar si cu mina pe inima, atita timp cat e uscat pe jos, Mazda e in alta liga. Aproape deloc understeer (care se poate f usor vindeca cu un mic flick de volan, gen "pendul suedez" inainte de curbe) iar la iesire, e prima masina cu tractiune fata ce am condus ("steered") din pedala de gas...ba daca te joci putin cu volanul si gazul, esti recompesat cu un minunat drift:) In Sachskurve franezi foarte tarziu, tragi usor la interior si la iesire daca pisti un pic apexul pe exterior pleaca frumos in drift:)) Cu tot cu 260CP si 380NM, trage bine si nu are pierderi prin patinaje inutile...la iesirile din curbe, in acceleratie puternica, simti clar diferentialul la lucru...nu am simtit volanul sa imi joace in mina aproape deloc...
Impreza are un turbo lag cat casa (sub 3000rpm stai si te uiti...si dai pedale), sub frinare pune botul jos si merge drept (tu poti intoarce de volan, ea tot drept inainte merge) iar apoi daca ai cazut sub 3000 si nu ai schimbat, numeri pina la 3 si bum...300CP te lovesc in spate si te arunca 1m in lateral, de fata. Cutia de viteze are o "timonerie ciudata"...gen Peugeot Berlingo Diesel. In schimb, toate cele 5 cutii din Mazda sunt perfecte...ceva ce BMW a incercat in Z4 cel nou si i-a iesit doar partial.
Mazda 3 si 6, 2.2 Diesel, 185 CP: pe circuit 3-ul e mai usor pe picioare, dar danseaza parca mai mult si 6, desi mai greu la schimbat directia, sta mai plantat. Si parca in 6, motorul trage cumva mai bine. Poate e ceva subiectiv, poate de ce am inceput cu 6 si cand am intrat in 3, era deja la activ cu 10 ture de Hockenheim, si deci...fierbinte si cu vreo ceva cai putere in minus.
Motorul nu are acea slabiciune la plecarea de pe loc, atit de caracteristica motoarelor turbodiesel. Si e cam primul, dupa aproape 5 ani...ultimul a fost un 1.9 TDI fara filtru, in 2004. Are o mica intarziere sub 2000, dar doar in conducere sportiva...la conducere normala si schimbat la timp nu s-ar simti. Ca la orice motor Common-rail, nu simti deloc acea lovitura in scaun cand apesi pedala de acceleratie, ci accelereaza fin, ca un "benzinar". L-am turat pina in linia rosie si nu "s-a cerut" schimbat niciodata.
Si nu "sparge nuci" , e silentios.
Normal, franele sunt sub MPS, dar e normal.
Calitatea la interior e aproape 90% din Audi si peste VW (nivelele inferioare, nu Highline), comparabil cu Mercedes.
Navigatorul e cam micut...iar peste tot sunt butoane si butoane:))
Pozitia de condus e inalta la ambele modele, 3 si 6...
Comparat cu dieselul de 170CP TDI de la VW si suspensia sport din Golf, nu ai zice ca are 15CP si 50Nm peste Golf (normal...TDI...), dar poti compara favorabil. Din nou, nu pot spune nimic de consum.
Motorul 2.0 DISI 150CP trage ok, comparat cu alt 2.0 cu injectie directa, de exemplu 320i de 170CP, e mult mai lin si tureaza linistit. BMW-.ul parca acum se sparge...e ca si cum ai motorul contra vointei lui. Nu imi place deloc.
Din pacate, in afara de MPS, toate celelalte au o directie (relativa buna) cu o demultiplicare cam mare...dupa 20 ture cu 3 si 6, la prima tura cu MPS-ul corectam mereu pt ca supraviram, avand mina "facuta" pe variantele anterioare. Aici BMW sau Golful stau mai bine.
Miata: un slalom contra timp, cu diverse radii si cateva curbe 180�. Nu prea am enjoyed...masina e complet prea mica pt mine...la propriu!!! Daca ridic scaunul chiar si un cm din pozitia cea mai de jos, ma uit deja peste parbriz ))) Ai loc sa dai scaunul in spate, deci nu stai cu genunchii la gura, in schimb, pt ca volanul se regleaza doar pe inaltime...stai cu el intre genunchi...gen "kart"...
Altfel, masina sta bine si e agila. Ar prinde bine un motor gen 2,5l 218CP de la BMW si sa fie un pic mai mare... Cutia de viteze e mult peste ce am gasit in Z4 nou.
M.am prins mai tarziu, apoi, de ce tanti pilotul de curse, la renntaxi, conducea masina in curbe prin miscari bruste de volan si il tinea cat mai mult timp "drept"...MPS.ul are un control al tractiunii care taie din putere ori de cate ori esti in primele trei trepte si ai volanul "in unghi"...cu alte cuvinte..bruschezi volanul, o pendulezi pe traiectorie si ai 100% putere...sau o conduci gen touring car (ca pe un M3/AMG) si nu ai decit 70-80% si te miri de ce ramai in urma, desi ala din fata penduleaza si bruscheaza masina si tu care o conduci lin si dozezi acceleratia la iesire, ca sa limitezi subvirarea, ramai in urma:) Explica si de ce, in treapta 3, in curbe si la iesire nu prea vedeam TC la lucru, dar pe linia dreapta dupa schimbarea in 4 si pedala la fund, incepea sa "clipeasca"
M-as mira ca un RS sa fie cu mult mai rapid decit MPS-ul. In din ce am aflat, RS-ul e un wild animal la iesirea din curbe si sub acceleratie puternica...ba cica razi gumele fata in maxim 3000km.
Completare
Nu ma sperie "multimea de butoane"...aminteam de ele pt ca in opinia mea Mazda a sarit putin calul...adica mai nou poti regla climatizarea din butoanele de pe volan...ehm...linga volan, la nici 15cm distanta sunt trei butoane de vreo 6cm diametru, extrem de usor de folosit pt asa ceva...in loc sa freci 4 taste plus o tasta multifunctionala, sa ai apoi un sub meniu unde in consola centrala, etc...
Sincer, eu prefer solutia initiala iDrive, de la BMW...und "joystick" si 1-2 butoane maxim.
Cat despre clasificarea Euro...MPS, 2.0 DISI, 2.2 Diesel (ambele) sunt Euro 5, motoarele de 1.6 (benzina si motorina) sunt numai Euro 4...cf prospectului...(in mod normal nu adun maculatura...dar a fost un bun motiv sa ma bag in seama cu donsoara de la tejgheaua cu "atentii")))
So...per total...totul in directia buna.
Pozele (aifon cualiti): http://picasaweb.goo...feat=directlink
#80
Scris 09 septembrie 2009 - 05:40
#81
Scris 09 septembrie 2009 - 06:24
#82
Scris 09 septembrie 2009 - 06:42
ba ca ce-ti trebe portbagaj mare, ba ca de ce nu-ti place lexus, ba ca de ce e mazda 3 mps misto...
la bixtrita se impune o spalare de creier cu palinca.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#83
Scris 09 septembrie 2009 - 06:45
#84
Scris 09 septembrie 2009 - 07:04
#86
Scris 09 septembrie 2009 - 07:17
Uaiting for iu !.....
Iti mai fac o vizita?
l.e.
Welcome la noi pe forum ! :beerchug:
#87
Scris 09 septembrie 2009 - 07:20
Confirmiar motorul si evacuarea se aud senzational pentru o compacta.
+1Mazda imi place de mor.
#88
Scris 09 septembrie 2009 - 07:30
desi arata putin cam NFS-ish, si mie imi place de mor masinuta asta.
de cand am vazut primele poze cu noul 3 MPS,a fost dragoste la prima vedere
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#89
Scris 09 septembrie 2009 - 07:35
#90
Scris 10 septembrie 2009 - 09:09
#91
Scris 10 septembrie 2009 - 09:57
#92
Scris 10 septembrie 2009 - 10:00
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#93
Scris 10 septembrie 2009 - 10:03
#94
Scris 10 septembrie 2009 - 10:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#95
Scris 10 septembrie 2009 - 10:19
#96
Scris 10 septembrie 2009 - 10:31
#97
Scris 10 septembrie 2009 - 10:34
"Cu tot cu 260CP si 380NM, trage bine si nu are pierderi prin patinaje inutile...la iesirile din curbe, in acceleratie puternica, simti clar diferentialul la lucru...nu am simtit volanul sa imi joace in mina aproape deloc..."
#98
Scris 10 septembrie 2009 - 10:52
Unde-i gasesti neneeee ?artanis, vezi ce a zis amicul meu despre drive test (pagina anterioara)
........
#99
Scris 10 septembrie 2009 - 11:32
#100
Scris 10 septembrie 2009 - 11:34
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi